Het klinkt bijna alsof Wendy dit gepland heeftquote:Op maandag 17 juli 2023 23:20 schreef pingu66 het volgende:
Wendy heeft het expres gedaan en heeft het laten gebeuren! Tiano wordt para
Oh echt hoor, wat een zielepietquote:Op maandag 17 juli 2023 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon zielig, dan sta je als volwassen vent zo te janken om een plukje haar
en maar de schuld bij anderen leggen
Ja ik denk ook wel dat ze gaat vertrekken. Dat Zoewieso. maar hoe lang.quote:
Heeeeeeeerlijkquote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef engine het volgende:
Die draaien helemaal door en dan is het nog wel zes lange weken
Ja klopt. Maar ze is niet de hele dag over iedereen en alles aan het klagen. Die gaat niet vrijwillig vertrekkenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Wendy ook wel chagrijnig de laatste dagen en tegen iedereen snauwerig
Wat? Had ik niet verwacht van Erik.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef pingu66 het volgende:
Nu begint Erik ook te bevestigen dat Wendy het expres heeft gedaan. Zo zit Wendy in elkaar zegt Erik.
Die erik meent het wel degelijkquote:Op maandag 17 juli 2023 23:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wat? Had ik niet verwacht van Erik.
Was het geen sarcasme? zit ie te stoken of beschuldigd hij Wendy letterlijk? Kreeg het niet mee (werk) en wel nieuwsgierig.
ok thanks.quote:
Maar Wendy heeft niks gedaan om zijn plukje te verpesten. Dit is wel heel grappigquote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als Wendy daadwerkelijk bewust niets heeft gezegd.
Die zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzat
Een klein beetje wraak mag ze best nemen, ze had ook al heel bewust de laatste dagen afgehouden om dat plukje haar te verven.
Ik kan het haar niet kwalijk nemen, wraak kan zoet zijn
Nogal begrijpelijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Tsja, het is niet haar verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als Wendy daadwerkelijk bewust niets heeft gezegd.
Een klein beetje wraak mag ze best nemen, ze had ook al heel bewust de laatste dagen afgehouden om dat plukje haar te verven.
Eens, dat verdient ze wel, zoete wraak.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:26 schreef Verida het volgende:
Nee, maar ze zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzatquote:Op maandag 17 juli 2023 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Wendy heeft niks gedaan om zijn plukje te verpesten. Dit is wel heel grappig
zeker. haarplukjewraakquote:Op maandag 17 juli 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens, dat verdient ze wel, zoete wraak.
Ik ben ook niet elke dag in 'n Hieperdepiep stemmingquote:Op maandag 17 juli 2023 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
Hallo ze heeft de laatste 4 dagen niets gegeten, hoezo niet onderhoudenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:36 schreef engine het volgende:
Zoë is zeker veel afgevallen maar ze doet niks om dat te onderhouden.
Die dikke reten van Babbel, Wendie, en Moira wijzen anders uit.. niet te vergeten dat dikke gedocht Sjanet die net weg isquote:Op maandag 17 juli 2023 23:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Is toch niet zo moeilijk om daar af te vallen. Geen snoep of chips. 3 maaltijden op een dag, heel de dag wakker en aan het "werk" voor het tv programma en dan val je automatisch af als je overgewicht hebt.
Zijn nog meer oud-bewoners die dat hebben gedaanquote:Op maandag 17 juli 2023 23:45 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt trouwens de laatste uren bij iedereen te leuren om briefjes aan thuis.
Misschien halen ze ze wel uit mijn koffer, dat zie ik dan wel zegt ze
Nog even en ze is van plan om alle families langs te gaan, ook naar Wanda om een cadeautje van Jasper te geven.
Dat waren zeker dezelfde die weer onverwacht terugkeerdenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn nog meer oud-bewoners die dat hebben gedaanEn toen werd het als geweldig omschreven
Erik doet het niet bepaald onopvallend.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
Erik hangt de laatste tijd overal met zijn grote steekneus bovenop.
Hij is ineens vriendjes met lui waar hij eerst niet mee wilde praten (o.a. Babette), luistert, observeert en dropt bommetjes (net zoals hij destijds eigenlijk al deed met de IPod)
Ik vertrouw hem echt voor geen meter (eigenlijk nooit gedaan), hoe eerlijk hij ook over wil komen
Als ze het doet is het ook geweldig, het ging me om haar vragen om briefjes en dan erna zeggen dat e misschien uit haar koffer gehaald worden, maar dat ze het dan wel geprobeerd heeft.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn nog meer oud-bewoners die dat hebben gedaanEn toen werd het als geweldig omschreven
Het is niet gek natuurlijk, de groep is nog maar heel klein, en ze hebben al die tijd goed kunnen observeren.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik doet het niet bepaald onopvallend.
Mirthe doet trouwens hetzelfde
Het wordt ook een beetje tijd dat de NooitGenomineerden een keer aan bod komen.. Babbel, Wendie, Jasper, Isaac , Marci , Miertje.. het is een beetje raar dat er in 11 maanden nog steeds mensen zijn die nooit in de gevarenzone hebben gezetenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet gek natuurlijk, de groep is nog maar heel klein, en ze hebben al die tijd goed kunnen observeren.
Het is dan ook niet meer dan logisch dat ook Erik en Mirthe zich nu met het spel gaan bezighouden
quote:Op maandag 17 juli 2023 23:27 schreef Clasientje het volgende:
Moraima bek houden jij mag er ook uit net zo vals als Babette!
Die marciano kan toch ook klok kijkenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
Marciano heeft gelijk, Babette had de tijd bij moeten houden maar mevrouw wilde weer in een goed blaadje komen bij Zoe
kom op zeg. De hele boel is al maanden aan het konkelen en sneaky bezig zijn, Ze doen wat dat betreft niet voor elkaar onder.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef Judiwi het volgende:
Wendy is volgens mij de enige die wilt dat Zoë blijft. Eric, Babette zitten daar alles te zeggen als ze maar gaat.![]()
Eric is echt sneaky bezig.
En de alle grootste Bern de droeftoeter niet te vergeten.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt ook een beetje tijd dat de NooitGenomineerden een keer aan bod komen.. Babbel, Wendie, Jasper, Isaac , Marci , Miertje.. het is een beetje raar dat er in 11 maanden nog steeds mensen zijn die nooit in de gevarenzone hebben gezeten
Jeff had geen behoefte meer in contact met de deelnemers.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ze het doet is het ook geweldig, het ging me om haar vragen om briefjes en dan erna zeggen dat e misschien uit haar koffer gehaald worden, maar dat ze het dan wel geprobeerd heeft.
Ze had het ook al een paar keer over 'met Jeffrey langs komen rijden en dan..... bla bla bla'
Ik vind het eigenlijk gewoon heel liefquote:Op maandag 17 juli 2023 23:45 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt trouwens de laatste uren bij iedereen te leuren om briefjes aan thuis.
Misschien halen ze ze wel uit mijn koffer, dat zie ik dan wel zegt ze
Nog even en ze is van plan om alle families langs te gaan, ook naar Wanda om een cadeautje van Jasper te geven.
Die moeten elkaar binnenkort aan gaan pakken, kan niet anders.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt ook een beetje tijd dat de NooitGenomineerden een keer aan bod komen.. Babbel, Wendie, Jasper, Isaac , Marci , Miertje.. het is een beetje raar dat er in 11 maanden nog steeds mensen zijn die nooit in de gevarenzone hebben gezeten
Wendy nog steeds niet op de hoogte van het gedrag van Zoe jegens haar?quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef Judiwi het volgende:
Wendy is volgens mij de enige die wilt dat Zoë blijft. Eric, Babette zitten daar alles te zeggen als ze maar gaat.![]()
Eric is echt sneaky bezig.
Ik denk zeker niet met Zoe, maar hij heeft wel al dingen samen gedaan met Mexx en Martin,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:28 schreef Chea49 het volgende:
Jeff had geen behoefte meer in contact met de deelnemers.
Weer goed tussen Snabbel en Babbel?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:32 schreef realkijkers het volgende:
Zoe tegen Babbel na het douschen: Als ik jou was, als ik er in zou blijven zoals jij, dan zou ik solo gaan. Nu al beginnen.
Ik schrijf alleen wat Jeff in een interview heeft gezegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet met Zoe, maar hij heeft wel al dingen samen gedaan met Mexx en Martin,
en Jeff en Kim zijn langs geweest bij de kinderen van Wendy en ik dacht Moraima ...
Ja, prima hoor, maar ik volg ook zijn FB site en daar stonden deze ontmoetingen op dacht ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:35 schreef Chea49 het volgende:
Ik schrijf alleen wat Jeff in een interview heeft gezegd.
Erik probeert alle ballen hoog te houden. Zo rolt Erik.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:38 schreef xsaskiax het volgende:
Als bij toverslag zijn Erik, Babette en Marciano al hun niet al te vriendelijke woorden over Wendy 'vergeten' en probeert Erik nog even zoveel mogelijk veren in het edele achterste van Zoë te steken.
Ik vind die vent met de dag 'enger' worden, glibberiger, overtuigd van zichzelf en sneaky
Hopelijk komt er een filmpje van want ik heb geen streams.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog niet terug gekeken, maar er was eerder vanavond een gesprek op stream 2 ....
Kan wel hoor, Jeff beweerde wel vaker wat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, prima hoor, maar ik volg ook zijn FB site en daar stonden deze ontmoetingen op dacht ik
Morgen, heb nu geen fut meer ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:39 schreef Chea49 het volgende:
Hopelijk komt er een filmpje van want ik heb geen streams.
Natuurlijk niet nu, ben al dankbaar dat er filmpjes worden geplaatst hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen, heb nu geen fut meer ....
Jeff is alleen langs geweest bij de achterban van Wendy en Isaac. Kim doet wel wat meer dingen met andere bewoners die de loods hebben verlaten. En Kim en Jeff zeiden allebei dat de achterban van Wendy en Isaac geweldig zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet met Zoe, maar hij heeft wel al dingen samen gedaan met Mexx en Martin,
en Jeff en Kim zijn langs geweest bij de kinderen van Wendy en ik dacht Moraima ...
Dank je, ja bij Isaac geweest en geen Moraima ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeff is alleen langs geweest bij de achterban van Wendy en Isaac. Kim doet wel wat meer dingen met andere bewoners die de loods hebben verlaten. En Kim en Jeff zeiden allebei dat de achterban van Wendy en Isaac geweldig zijn.
Ja, Erik riep vriendelijk richting babbel en zoe, dat al dat kaarten, bollen, pendelen, astrologie, onzin is, maar dat boek hem wel bevalt.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Dus nu haalt Erik ook alles uit het "buuk"
Is of was, of in de buurt van.quote:
Niet alleen Erik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik probeert alle ballen hoog te houden. Zo rolt Erik.
Al met al zie je wel contacten wisselen. Toch vindt ik de opmerking van Erik over Wendy wel valsquote:
Marciano had toch zelf de tijd in de gaten kunnen houden? Babette zei 20 min Marciano zei nee 45 min. Tjaquote:Op maandag 17 juli 2023 23:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, maar ze zal heus wel hebben gezien dat het er te lang inzat
Ze had kunnen waarschuwen, maar heeft dat niet gedaan. En ik geef haar groot gelijk hoor. Babette had het er al heel klungelig in staan smeren, en is toen vervolgens met Zoe gaan praten
ik vind het hilarisch, en dat janken erover, het is gewoon pathetic
Het is niet te geloven he, hopelijk kiest Zoë er voor om nu niet te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |