Ja die is bij mij ook flink door de mand gevallen de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
erik is ook heel erg veranderd zeg , die vertrouw ik ook voor geen meter meer
ze was naar wc geweest nu terug in bedquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Zoë is wakker, de luiken zijn open maar ze ligt nog wel in bed
Hier ben ik het wel mee eens. Sas en Bern spelen het spel ook sinds een poosje echt. Dat vind ik wel leuk, ze houden ook van spelletjes spelen. Toch doen zij het met respect en zonder iemand helemaal af te maken. Erik wil winnen, koste wat kost. Sterker nog: hij is er van overtuigd dat hij wint haha. Ben benieuwd hoe ver hij bereid is te gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is bij mij ook flink door de mand gevallen de afgelopen dagen.
Maar goed hij mag het spel natuurlijk ook spelen, ze doen het allemaal
Als ze om 9.30 weg wil moet ze zo onderhand wel beginnen om haar masker op te schminkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze was naar wc geweest nu terug in bed
rond 9.30 krijgt ze haar koffer en vraagt de manager ze zeker weet dat ze gaat , zegt ze ja heeft ze nog 1 uur de tijd om te vertrekkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als ze om 9.30 weg wil moet ze zo onderhand wel beginnen om haar masker op te schminken
Jahhhh...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien ligt ie nu definitief op zijn kussen
Dat zou wat zijn, dan is de loods te kleinquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien ligt ie nu definitief op zijn kussen
O ja ze is jarig vandaagquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
hoop dat sasha ondanks alles wat er gebeurt in de loods toch mooie en leuk verjaardag kan beleven
O ja, dat is waarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
rond 9.30 krijgt ze haar koffer en vraagt de manager ze zeker weet dat ze gaat , zegt ze ja heeft ze nog 1 uur de tijd om te vertrekken
dat denk ik welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ze is jarig vandaag
Kijken of ze lekker verwend wordt door Bern vandaag.
Volgens mij had Bern wel leuke dingen voor haar in petto..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
hoop dat sasha ondanks alles wat er gebeurt in de loods toch mooie en leuk verjaardag kan beleven
Die blik van Isaac in de camera op het eindquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:04 schreef spapaars het volgende:
Ze gaf een soort van briefje?
[ afbeelding ]
nog effe afwachten , ben nog niet heel zeker dat ze gaatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Heerlijk, voor de laatste keer aanschouwen hoe Zoe haar pipodeclownface aanbrengt...
Ssssstttt...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
nog effe afwachten , ben nog niet heel zeker dat ze gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |