SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Geen idee welk instrument je bedoeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:15 schreef livelink het volgende:
Wat gebruiken ze voor een raar instrument in dit nummer?
quote:Op zondag 16 juli 2023 00:17 schreef MadMaster het volgende:
El Silencio van Nini Rossi.
Door dit nummer ben ik trompet gaan spelen…
Het is een wonderschoon instrument, ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:17 schreef MadMaster het volgende:
El Silencio van Nini Rossi.
Door dit nummer ben ik trompet gaan spelen…
Zeker. Wel loeihard, trouwens. Ooit eens een trompettist te gast gehad in de oefenruimte. Dan zou je echt willen dat die ruimte 5 keer zo groot is...quote:Op zondag 16 juli 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een wonderschoon instrument, ja.
Ik heb die toeter nog wel in huis, maar heb er al eeuwen niet meer op gespeeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat je trompet speelde.
Toch eens laten horen of je het nog kan dan.
quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit nog steeds met dat instrumentale liedje van straks. Waar lijkt dat nou toch op?
quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Sex met Madonna - Paul Young en Zucchero
Ik heb die gemist kennelijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit nog steeds met dat instrumentale liedje van straks. Waar lijkt dat nou toch op?
The Last Post?quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Deze: Melting in MUZ / [Radio 49] #3912 - From French to Meltingquote:
Zal even luisteren via Spotify, als hij daar staat…quote:Op zondag 16 juli 2023 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze: Melting in MUZ / [Radio 49] #3912 - From French to Melting
Casey and the Pressure Group - Soul Tango
Het lijkt op een Nederlandstalig liedje. Volgens mij Songfestival, maar dat weet ik niet zeker. Er zit iets van "om ons heen" of "om je heen" in de songtekst.
Ik ga voor deze:quote:Op zondag 16 juli 2023 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze: Melting in MUZ / [Radio 49] #3912 - From French to Melting
Casey and the Pressure Group - Soul Tango
Het lijkt op een Nederlandstalig liedje. Volgens mij Songfestival, maar dat weet ik niet zeker. Er zit iets van "om ons heen" of "om je heen" in de songtekst.
Dat zou heel goed kunnen jaquote:
Oh wow, wat een energie en positiviteit gecombineerd met een supermooie stem.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, dit dus een paar jaar geleden tijdens Pinkpop:
Dat klinkt als een hele gave bandquote:Op zondag 16 juli 2023 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, dit dus een paar jaar geleden tijdens Pinkpop:
Daarom was het zo verdomde jammer dat de zaal zo leeg was.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh wow, wat een energie en positiviteit gecombineerd met een supermooie stem.
Dan vergeet je de regen wel even.
Zegt het voort, zegt het voort…quote:Op zondag 16 juli 2023 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat klinkt als een hele gave band
"Paroles" betekent gewoon lyricsquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Après La F
04 Christine And The Queens - Paroles
Ja bizar he?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:24 schreef DJ11 het volgende:
Nou ja zeg...
https://nos.nl/artikel/24(...)-birkin-76-overleden
Jane Birkin is overleden. Gisteren nog gedraaid...
Fijne vakantie, Ddm..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Vakantie![]()
![]()
![]()
Meteen maar even naar het strand geweest, het weer was precies goed om er te wandelen
En nog eentje erbij van mijquote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
En nog eentje erbij van mij![]()
Goedemorgen Melting
Nou, inderdaadquote:
Oh gezellig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 06:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad![]()
Ik ga trouwens al een aantal dagen met jou de nacht in.
Goedemorgen Melting. We mogen/moeten weer aan het werk.quote:
Geen probleem hoor. Geniet van het uitje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:23 schreef livelink het volgende:
@:melting, ik kan vanavond niet luisteren. We hebben net besloten dat we uit eten gaan.
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er ook niet, honkballen tegen R'dam staat er op het programma straks…
Heel bekend is ze ook niet geworden.quote:
Ik kende dat nummer wel, maar dan de Nederlandse tekstquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel bekend is ze ook niet geworden.
Die is van de na het eten-brigade: vaatwasser inruimen, vuilnis wegbrengen en thee zetten. Hij hoort de muziek welquote:
Ja, nu je het zegt hoor ik het.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Zelfde riedeltje als hit the road Jack
Ik heb wel een antwoord, maar ik denk niet dat dat het gewenste antwoord wasquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed. Het is haar buurvrouw.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet haar tanden vervangen, dat moet ze doen
Niet met Adam naar Amerika vertrekken, dat moest ze ook niet doen. Niet over haar ‘ontmoeting’ met Bowie lopen koketteren, dat moet ze ook niet doen.quote:
Is er iets dat ze ook wel had moeten doen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet met Adam naar Amerika vertrekken, dat moest ze ook niet doen. Niet over haar ‘ontmoeting’ met Bowie lopen koketteren, dat moet ze ook niet doen.
Gewoon ergens in Simpelveld gaan wonen en op de achtergrond blijven, dat had ze moeten doenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er iets dat ze ook wel had moeten doen?
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon ergens in Simpelveld gaan wonen en op de achtergrond blijven, dat had ze moeten doen
Heb die film nooit gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de geweldige soundtrack van de geweldige film Romeo&Juliet
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb die film nooit gezien.
Maar de titel zegt me dat het geen film voor mij is.
Leonardo di Caprio doet het geen goed.quote:
Het is slecht voor je boot. Vaart gelijk op een ijsberg als je hem als passagier hebt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Leonardo di Caprio doet het geen goed.
Maar misschien is het beter dan verwacht.
Kans is wel klein dat ik samen met hem op een boot zal zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is slecht voor je boot. Vaart gelijk op een ijsberg als je hem als passagier hebt.
Mooie kleur wel.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Aanschouw de hippe broek van Symph
Symph op de fleurige tour?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft er 2 die bijna dezelfde kleur zijn. Staat erg goed met een donkerblauwe polo
Die grens trek ik al vóór roodquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik trek een grens bij rood hoor
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik trek een grens bij rood hoor
Heel goed. Je moet stoppen voor rood.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Blow monkeys It doesn’t have to be that way
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer heet Love machine en het is een hele snelle machine wel
Welkom hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:00 schreef sacha het volgende:
![]()
![]()
kwas er ff, straks weer weg! [ afbeelding ]
Aanwaaierquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:00 schreef sacha het volgende:
![]()
![]()
Dag eilandmevrouwquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:00 schreef sacha het volgende:
![]()
![]()
Wist niet dat Bonnie bij UG heeft gezeten?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah, dat had ik moeten weten. Unit Gloria zonder Bonnie
quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat Bonnie bij UG heeft gezeten?
Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo een film kijken.
Dank voor de muziek. Toch weer wat onbekende dingen gehoord
Zijn gangetje, Charz. We missen just me nog steeds heel erg.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Als kiespijn zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn gangetje, Charz. We missen just me nog steeds heel erg.
Begin maar om 19 uur, om 20 uur gaan we tv kijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:34 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagVandaag weer bijtijds thuis, dus ga ik weer een vrijdagavond-uitzending in elkaar draaien. Ik moet nog even bekijken of -ie om 19:00 uur of 19:30 uur begint, vermoedelijk dat eerste.
Nee, die ene link verwees denk ik door naar deze. Deze komt uit de OP en werkt wel gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:00 schreef livelink het volgende:
Iemand heeft het gewijzigd in het rode reageer-vak?
Welkomquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel komen opdagen in ieder geval.
Ja, ik schrok zelf ook. Gelukkig werkt https://radio49.radio12345.com/ (uit de OP) wel gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Met wat vertraging zijn wij er ook, stomme link die niet meer doorlinkt
Ik heb gevraagd of een modje het wil wijzigen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of een modje het wil wijzigen.
Al gefixt vóór je TR…quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of een modje het wil wijzigen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telex - Moskow Diskow (Carl Craig remix)
Ja, dat heb ik de hele dag op mijn werk al hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
De computer heeft wat kuren. Ik krijg rare foutmeldingen...
Ik vrees een erg onrustig weekend. Tuinfeestje is vast opwarmen voor de kermis en dan komen ze natuurlijk ook nog terug vannacht. Kermis is hier echt iets achterlijks, namelijk een zuipfeest in tenten bij 2 horecazaken hier op loopafstand. Het terrein met de echte kermis is aan de andere kant van het dorp, maar dat had ik liever hier vlakbij, dat stopt namelijk gewoon ‘s avondsquote:
Bij ons is het ook weleens bingo. Gelukkig is het nu weekend...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik de hele dag op mijn werk al hoor
Oh, dat is inderdaad niet zo leuk. Bij ons in het stadje was de kermis in het verleden altijd goed voor ME die paraat stond en een hoop ellende qua vernielingen en overlast en zo. Maar de laatste jaren is het rustiger geworden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vrees een erg onrustig weekend. Tuinfeestje is vast opwarmen voor de kermis en dan komen ze natuurlijk ook nog terug vannacht. Kermis is hier echt iets achterlijks, namelijk een zuipfeest in tenten bij 2 horecazaken hier op loopafstand. Het terrein met de echte kermis is aan de andere kant van het dorp, maar dat had ik liever hier vlakbij, dat stopt namelijk gewoon ‘s avonds
Ai ai aiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
Nancy Sinatra had zichzelf bepaald niet subtiel bewerkt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
Speciaal voor jullie DDM en Symphonic. Om ook nog een leuke gardenparty mee te geven.
Dat is vroeg in de ochtend. Ik dacht dat jullie een afspraak hadden gemaakt hierover? Maar dat was dus kennelijk ook niet echt heel succesvol.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben aan 2 kanten een tuinfeest nu. Van het ene huis hebben we gelukkig verder nooit last, van het andere des te meer. Met z’n achterlijke jacuzzi waar ze rustig midden in de nacht zitten te feesten. En met midden in de nacht bedoel ik een uur of 5
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Dit zegt verder niks over de organisator hoor...Fools Garden - Lemon Tree
Nee, dit is dus niet eens die buur, die houdt zich keurig aan de afspraak. Jacuzzi’s zijn populairquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vroeg in de ochtend. Ik dacht dat jullie een afspraak hadden gemaakt hierover? Maar dat was dus kennelijk ook niet echt heel succesvol.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dit is dus niet eens die buur, die houdt zich keurig aan de afspraak. Jacuzzi’s zijn populair
Dit klinkt best lekker.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Onlangs verschenen, dit nummer. Het komt uit Canada. En de producer heet Connor SeidelHalf Moon Run - 9beat
Ik vind ze wel een zelfde vibe hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:46 schreef DJ11 het volgende:
En dit nummer had ik Livelink sowieso al beloofd om nog eens te draaien. Doe ik uiteraard graag:Bobby Bazini - Waterfallin'
... dus ook geproduceerd door dezelfde Connor SeidelWeten we dat ook weer.
Ik vind ze behoorlijk verschillend. Wel zitten in beide nummers flink wat strings; altijd goedquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind ze wel een zelfde vibe hebben.
Het lijkt mij best mooi. M'n vader is ooit eens mee geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Het schijnt heel bijzonder te zijn in zo’n luchtballon, maar ik durf niet
Aquarius hoorde je er wel redelijk doorheen, wel een fijne zomerplaatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Van de waterval naar de luchtballon:The 5th Dimension - Up, Up And Away
Hierna een portie New Order-gerelateerde muziek voor DDM en ook nog voor achten: die bijzonder fijne remix van een nummer van.... Depeche Mode
Ja, ik kan me een jaccuzzi nog wel voorstellen in een nog aan te leggen tuin. Maar dichttegelen niet. Wij hebben overigens ook wel een schutting rondom, die dan lager is tussen ons en de buren. Maar we wonen echt aan het wandelpad in het park en ik wil juist de honden en de hangjongeren buiten onze tuin houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Jacuzzi’s horen kennelijk bij nieuwbouw, net als de boel dichttegelen en een enorme overkapping neerzetten.
Een andere buurvrouw zat hier pas toen het zo warm was ‘s avonds bij ons in de tuin en merkte op dat het bij ons een stuk aangenamer was. Ze had zelf direct door hoe dat kwam, bij hen is het dichtgetegeld en staat er een schutting rondom. Bij ons vang je gewoon wind en geeft de begroeing ook wat verkoeling
Daar zou ik ook een schutting zetten, da’s ook de reden dat die buren een schutting hebben staan. Maar dat hadden ze verder wel iets anders aan kunnen pakken. Nu zou ik hun huis en dan vooral de locatie nooit gekozen hebben. We kwamen wel via hun huis bij dit project terecht.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik kan me een jaccuzzi nog wel voorstellen in een nog aan te leggen tuin. Maar dichttegelen niet. Wij hebben overigens ook wel een schutting rondom, die dan lager is tussen ons en de buren. Maar we wonen echt aan het wandelpad in het park en ik wil juist de honden en de hangjongeren buiten onze tuin houden.
Is goed gelukt jaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Als je als artiest je nummer laat remixen, moet je altijd maar afwachten wat je terugkrijgt. Deze formatie (voor zover ik kon nagaan afkomstig uit Spanje) heeft voor Depeche Mode echt een huzarenstukje afgeleverd. Geheel in de geest van de band.Depeche Mode - Wagging Tongue (Edu Imbernon & Clemente 'Imbermind' vision)
Ik kende dit nummer van Depeche Mode niet. Wel lekker, maar ik weet nu niet wat remix en wat origineel is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Als je als artiest je nummer laat remixen, moet je altijd maar afwachten wat je terugkrijgt. Deze formatie (voor zover ik kon nagaan afkomstig uit Spanje) heeft voor Depeche Mode echt een huzarenstukje afgeleverd. Geheel in de geest van de band.Depeche Mode - Wagging Tongue (Edu Imbernon & Clemente 'Imbermind' vision)
Het origineel is heel anders. Ook niet verkeerd hoor, maar deze remix tilt het naar een hoger plan. Is ook veel sneller dan het origineel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer van Depeche Mode niet. Wel lekker, maar ik weet nu niet wat remix en wat origineel is.
Veel plezier; bedankt voor het meeluisterenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
We gaan naar de tv, Gardener’s world begint. Dank tot zover
Veel plezier met de tuinpret.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
We gaan naar de tv, Gardener’s world begint. Dank tot zover
Dit is ook een mooie tuin.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Gewoon nog een tuin(pret)-liedje, omdat het kan:C Duncan - Garden
Van zijn volledig zelf op de zolderkamer geproduceerde debuutalbum Architect
Het heeft iets van Sting, maar dan met een minder zeikerige stem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Op zijn derde (en beste) album Health kreeg C Duncan hulp van de toetsenist van Elbow als producer. Mooi bruggetje hierheen:Elbow - My Sad Captains
Een band die ik vaker zou moeten draaien
Hij heeft inderdaad een prachtige stemquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft iets van Sting, maar dan met een minder zeikerige stem.
Inderdaad ook leukquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai de versie van Labi Siffre vaker - die staat in mijn Top 250 allertijden - maar deze cover is ook leuk:Madness - It Must Be Love
quote:
SPOTIFY PLAYLIST: Pet Shop Boys - SMASH: Further listening
Recent brachten de Pet Shop Boys hun compilatie SMASH uit, met 55 singles. Deze lijst is een aanvulling daarop: 46 niet-singles, die dat prima hadden kunnen zijn. Sommige zijn ook daadwerkelijk overwogen.
Ze werken aan een nieuw album. Veel terugblikkend, langere songteksten, veel natural sound. Omschrijving klinkt veelbelovend.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
Pet Shop Boys is tijdloos gebleken. Dreamland zegt me zo niks trouwens. Dit ken ik wel.
Dan zal de radio edit wel overbodige dingen hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat dit te kort was.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp - Remind Me (Someone Else's mix) ook bekend als Someone Else's club mix duurt 3:42 minuten, de "radio edit" die ervan is gemaakt, duurt 4:05 minuten
Een zangstukje dat vaker wordt herhaald. Voor de opbouw helemaal niet mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zal de radio edit wel overbodige dingen hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat dit te kort was.
Ja, ik hoor er wel Donna Summer in, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Bij vlagen lijkt het wat op I Will Survive, vind ik. Maar in de buurt van plagiaat komt het zeker niet. Het heeft wel die 70s-feel
Hij heeft echt zo'n fijne stem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Moet ik deze zanger nog aankondigen?(amper nog nodig, denk ik)
Charlie Winston - Where Can I Buy Happiness?
Zeker. En op dit album (Running Still) kwam die extra goed tot z'n recht. Goede producer achter de knoppen. Echt wel z'n beste album tot dusver.quote:
Lekker liedjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik was echt zo verbaasd toen ik me realiseerde dat dit ook van Ray Parker jr. was.
Ik heb het vast ooit geweten, maar was dat echt helemaal kwijt.
Van voor mijn tijd, maar zeker mooi.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste van vandaag:London Grammar - Wasting My Young Years
Zeer hoog in mijn jaarlijst van 2013
Goh, dat is echt vervelend, zeg. Zal inderdaad te maken hebben met die kermis, vrees ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Feestje 1 is vervangen door feestje 3 en 4. Feestje 3 is het ergste, er staat zo ongeveer een schoolklas pubers te feesten met veel geschreeuw en takkemuziek
Yup, dat wordt straks alle ramen dicht en oordoppen in. Die klote kermis duurt nog tot en met maandag, er is altijd een boel overlast met veel vernielingen. De weg naar 1 van de feesttenten is afgesloten, die loopt parallel aan onze straat, dus ik vrees vannacht nog meer herrie en bij minstens 1 buurman een berg logees die vast ook nog bezopen in de jacuzzi gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goh, dat is echt vervelend, zeg. Zal inderdaad te maken hebben met die kermis, vrees ik.
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, dat wordt straks alle ramen dicht en oordoppen in. Die klote kermis duurt nog tot en met maandag, er is altijd een boel overlast met veel vernielingen. De weg naar 1 van de feesttenten is afgesloten, die loopt parallel aan onze straat, dus ik vrees vannacht nog meer herrie en bij minstens 1 buurman een berg logees die vast ook nog bezopen in de jacuzzi gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |