Al gefixt vóór je TR…quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of een modje het wil wijzigen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telex - Moskow Diskow (Carl Craig remix)
Ja, dat heb ik de hele dag op mijn werk al hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
De computer heeft wat kuren. Ik krijg rare foutmeldingen...
Ik vrees een erg onrustig weekend. Tuinfeestje is vast opwarmen voor de kermis en dan komen ze natuurlijk ook nog terug vannacht. Kermis is hier echt iets achterlijks, namelijk een zuipfeest in tenten bij 2 horecazaken hier op loopafstand. Het terrein met de echte kermis is aan de andere kant van het dorp, maar dat had ik liever hier vlakbij, dat stopt namelijk gewoon ‘s avondsquote:
Bij ons is het ook weleens bingo. Gelukkig is het nu weekend...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik de hele dag op mijn werk al hoor
Oh, dat is inderdaad niet zo leuk. Bij ons in het stadje was de kermis in het verleden altijd goed voor ME die paraat stond en een hoop ellende qua vernielingen en overlast en zo. Maar de laatste jaren is het rustiger geworden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vrees een erg onrustig weekend. Tuinfeestje is vast opwarmen voor de kermis en dan komen ze natuurlijk ook nog terug vannacht. Kermis is hier echt iets achterlijks, namelijk een zuipfeest in tenten bij 2 horecazaken hier op loopafstand. Het terrein met de echte kermis is aan de andere kant van het dorp, maar dat had ik liever hier vlakbij, dat stopt namelijk gewoon ‘s avonds
Ai ai aiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
Nancy Sinatra had zichzelf bepaald niet subtiel bewerkt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
Speciaal voor jullie DDM en Symphonic. Om ook nog een leuke gardenparty mee te geven.
Dat is vroeg in de ochtend. Ik dacht dat jullie een afspraak hadden gemaakt hierover? Maar dat was dus kennelijk ook niet echt heel succesvol.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben aan 2 kanten een tuinfeest nu. Van het ene huis hebben we gelukkig verder nooit last, van het andere des te meer. Met z’n achterlijke jacuzzi waar ze rustig midden in de nacht zitten te feesten. En met midden in de nacht bedoel ik een uur of 5
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Dit zegt verder niks over de organisator hoor...Fools Garden - Lemon Tree
Nee, dit is dus niet eens die buur, die houdt zich keurig aan de afspraak. Jacuzzi’s zijn populairquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vroeg in de ochtend. Ik dacht dat jullie een afspraak hadden gemaakt hierover? Maar dat was dus kennelijk ook niet echt heel succesvol.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dit is dus niet eens die buur, die houdt zich keurig aan de afspraak. Jacuzzi’s zijn populair
Dit klinkt best lekker.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Onlangs verschenen, dit nummer. Het komt uit Canada. En de producer heet Connor SeidelHalf Moon Run - 9beat
Ik vind ze wel een zelfde vibe hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:46 schreef DJ11 het volgende:
En dit nummer had ik Livelink sowieso al beloofd om nog eens te draaien. Doe ik uiteraard graag:Bobby Bazini - Waterfallin'
... dus ook geproduceerd door dezelfde Connor SeidelWeten we dat ook weer.
Ik vind ze behoorlijk verschillend. Wel zitten in beide nummers flink wat strings; altijd goedquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind ze wel een zelfde vibe hebben.
Het lijkt mij best mooi. M'n vader is ooit eens mee geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Het schijnt heel bijzonder te zijn in zo’n luchtballon, maar ik durf niet
Aquarius hoorde je er wel redelijk doorheen, wel een fijne zomerplaatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Van de waterval naar de luchtballon:The 5th Dimension - Up, Up And Away
Hierna een portie New Order-gerelateerde muziek voor DDM en ook nog voor achten: die bijzonder fijne remix van een nummer van.... Depeche Mode
Ja, ik kan me een jaccuzzi nog wel voorstellen in een nog aan te leggen tuin. Maar dichttegelen niet. Wij hebben overigens ook wel een schutting rondom, die dan lager is tussen ons en de buren. Maar we wonen echt aan het wandelpad in het park en ik wil juist de honden en de hangjongeren buiten onze tuin houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Jacuzzi’s horen kennelijk bij nieuwbouw, net als de boel dichttegelen en een enorme overkapping neerzetten.
Een andere buurvrouw zat hier pas toen het zo warm was ‘s avonds bij ons in de tuin en merkte op dat het bij ons een stuk aangenamer was. Ze had zelf direct door hoe dat kwam, bij hen is het dichtgetegeld en staat er een schutting rondom. Bij ons vang je gewoon wind en geeft de begroeing ook wat verkoeling
Daar zou ik ook een schutting zetten, da’s ook de reden dat die buren een schutting hebben staan. Maar dat hadden ze verder wel iets anders aan kunnen pakken. Nu zou ik hun huis en dan vooral de locatie nooit gekozen hebben. We kwamen wel via hun huis bij dit project terecht.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik kan me een jaccuzzi nog wel voorstellen in een nog aan te leggen tuin. Maar dichttegelen niet. Wij hebben overigens ook wel een schutting rondom, die dan lager is tussen ons en de buren. Maar we wonen echt aan het wandelpad in het park en ik wil juist de honden en de hangjongeren buiten onze tuin houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |