Dan zal de radio edit wel overbodige dingen hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat dit te kort was.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp - Remind Me (Someone Else's mix) ook bekend als Someone Else's club mix duurt 3:42 minuten, de "radio edit" die ervan is gemaakt, duurt 4:05 minuten
Allison Russell - Stay Right Here
Een zangstukje dat vaker wordt herhaald. Voor de opbouw helemaal niet mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zal de radio edit wel overbodige dingen hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat dit te kort was.
Ja, ik hoor er wel Donna Summer in, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Bij vlagen lijkt het wat op I Will Survive, vind ik. Maar in de buurt van plagiaat komt het zeker niet. Het heeft wel die 70s-feel
Charlie Winston - Where Can I Buy Happiness?
Hij heeft echt zo'n fijne stem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Moet ik deze zanger nog aankondigen?(amper nog nodig, denk ik)
Charlie Winston - Where Can I Buy Happiness?
Zeker. En op dit album (Running Still) kwam die extra goed tot z'n recht. Goede producer achter de knoppen. Echt wel z'n beste album tot dusver.quote:
Ray Parker, Jr. - A Woman Needs Love (Just Like You Do) (7-inch version)
Lekker liedjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik was echt zo verbaasd toen ik me realiseerde dat dit ook van Ray Parker jr. was.
Ik heb het vast ooit geweten, maar was dat echt helemaal kwijt.
London Grammar - Wasting My Young Years
Bruno Major - A Strange Kind Of Beautiful
Van voor mijn tijd, maar zeker mooi.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste van vandaag:London Grammar - Wasting My Young Years
Zeer hoog in mijn jaarlijst van 2013
Goh, dat is echt vervelend, zeg. Zal inderdaad te maken hebben met die kermis, vrees ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Feestje 1 is vervangen door feestje 3 en 4. Feestje 3 is het ergste, er staat zo ongeveer een schoolklas pubers te feesten met veel geschreeuw en takkemuziek
Yup, dat wordt straks alle ramen dicht en oordoppen in. Die klote kermis duurt nog tot en met maandag, er is altijd een boel overlast met veel vernielingen. De weg naar 1 van de feesttenten is afgesloten, die loopt parallel aan onze straat, dus ik vrees vannacht nog meer herrie en bij minstens 1 buurman een berg logees die vast ook nog bezopen in de jacuzzi gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goh, dat is echt vervelend, zeg. Zal inderdaad te maken hebben met die kermis, vrees ik.
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, dat wordt straks alle ramen dicht en oordoppen in. Die klote kermis duurt nog tot en met maandag, er is altijd een boel overlast met veel vernielingen. De weg naar 1 van de feesttenten is afgesloten, die loopt parallel aan onze straat, dus ik vrees vannacht nog meer herrie en bij minstens 1 buurman een berg logees die vast ook nog bezopen in de jacuzzi gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |