Is goed gelukt jaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Als je als artiest je nummer laat remixen, moet je altijd maar afwachten wat je terugkrijgt. Deze formatie (voor zover ik kon nagaan afkomstig uit Spanje) heeft voor Depeche Mode echt een huzarenstukje afgeleverd. Geheel in de geest van de band.Depeche Mode - Wagging Tongue (Edu Imbernon & Clemente 'Imbermind' vision)
Ik kende dit nummer van Depeche Mode niet. Wel lekker, maar ik weet nu niet wat remix en wat origineel is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Als je als artiest je nummer laat remixen, moet je altijd maar afwachten wat je terugkrijgt. Deze formatie (voor zover ik kon nagaan afkomstig uit Spanje) heeft voor Depeche Mode echt een huzarenstukje afgeleverd. Geheel in de geest van de band.Depeche Mode - Wagging Tongue (Edu Imbernon & Clemente 'Imbermind' vision)
Het origineel is heel anders. Ook niet verkeerd hoor, maar deze remix tilt het naar een hoger plan. Is ook veel sneller dan het origineel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer van Depeche Mode niet. Wel lekker, maar ik weet nu niet wat remix en wat origineel is.
Veel plezier; bedankt voor het meeluisterenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
We gaan naar de tv, Gardener’s world begint. Dank tot zover
Veel plezier met de tuinpret.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
We gaan naar de tv, Gardener’s world begint. Dank tot zover
Dit is ook een mooie tuin.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Gewoon nog een tuin(pret)-liedje, omdat het kan:C Duncan - Garden
Van zijn volledig zelf op de zolderkamer geproduceerde debuutalbum Architect
Het heeft iets van Sting, maar dan met een minder zeikerige stem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Op zijn derde (en beste) album Health kreeg C Duncan hulp van de toetsenist van Elbow als producer. Mooi bruggetje hierheen:Elbow - My Sad Captains
Een band die ik vaker zou moeten draaien
Hij heeft inderdaad een prachtige stemquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft iets van Sting, maar dan met een minder zeikerige stem.
Inderdaad ook leukquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai de versie van Labi Siffre vaker - die staat in mijn Top 250 allertijden - maar deze cover is ook leuk:Madness - It Must Be Love
quote:
SPOTIFY PLAYLIST: Pet Shop Boys - SMASH: Further listening
Recent brachten de Pet Shop Boys hun compilatie SMASH uit, met 55 singles. Deze lijst is een aanvulling daarop: 46 niet-singles, die dat prima hadden kunnen zijn. Sommige zijn ook daadwerkelijk overwogen.
Ze werken aan een nieuw album. Veel terugblikkend, langere songteksten, veel natural sound. Omschrijving klinkt veelbelovend.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
Pet Shop Boys is tijdloos gebleken. Dreamland zegt me zo niks trouwens. Dit ken ik wel.
Dan zal de radio edit wel overbodige dingen hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat dit te kort was.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp - Remind Me (Someone Else's mix) ook bekend als Someone Else's club mix duurt 3:42 minuten, de "radio edit" die ervan is gemaakt, duurt 4:05 minuten
Een zangstukje dat vaker wordt herhaald. Voor de opbouw helemaal niet mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zal de radio edit wel overbodige dingen hebben gehad. Ik had niet het gevoel dat dit te kort was.
Ja, ik hoor er wel Donna Summer in, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Bij vlagen lijkt het wat op I Will Survive, vind ik. Maar in de buurt van plagiaat komt het zeker niet. Het heeft wel die 70s-feel
Hij heeft echt zo'n fijne stem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Moet ik deze zanger nog aankondigen?(amper nog nodig, denk ik)
Charlie Winston - Where Can I Buy Happiness?
Zeker. En op dit album (Running Still) kwam die extra goed tot z'n recht. Goede producer achter de knoppen. Echt wel z'n beste album tot dusver.quote:
Lekker liedjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik was echt zo verbaasd toen ik me realiseerde dat dit ook van Ray Parker jr. was.
Ik heb het vast ooit geweten, maar was dat echt helemaal kwijt.
Van voor mijn tijd, maar zeker mooi.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste van vandaag:London Grammar - Wasting My Young Years
Zeer hoog in mijn jaarlijst van 2013
Goh, dat is echt vervelend, zeg. Zal inderdaad te maken hebben met die kermis, vrees ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Feestje 1 is vervangen door feestje 3 en 4. Feestje 3 is het ergste, er staat zo ongeveer een schoolklas pubers te feesten met veel geschreeuw en takkemuziek
Yup, dat wordt straks alle ramen dicht en oordoppen in. Die klote kermis duurt nog tot en met maandag, er is altijd een boel overlast met veel vernielingen. De weg naar 1 van de feesttenten is afgesloten, die loopt parallel aan onze straat, dus ik vrees vannacht nog meer herrie en bij minstens 1 buurman een berg logees die vast ook nog bezopen in de jacuzzi gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goh, dat is echt vervelend, zeg. Zal inderdaad te maken hebben met die kermis, vrees ik.
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, dat wordt straks alle ramen dicht en oordoppen in. Die klote kermis duurt nog tot en met maandag, er is altijd een boel overlast met veel vernielingen. De weg naar 1 van de feesttenten is afgesloten, die loopt parallel aan onze straat, dus ik vrees vannacht nog meer herrie en bij minstens 1 buurman een berg logees die vast ook nog bezopen in de jacuzzi gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |