Ik heb wel een antwoord, maar ik denk niet dat dat het gewenste antwoord wasquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed. Het is haar buurvrouw.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet haar tanden vervangen, dat moet ze doen
Niet met Adam naar Amerika vertrekken, dat moest ze ook niet doen. Niet over haar ‘ontmoeting’ met Bowie lopen koketteren, dat moet ze ook niet doen.quote:
Is er iets dat ze ook wel had moeten doen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet met Adam naar Amerika vertrekken, dat moest ze ook niet doen. Niet over haar ‘ontmoeting’ met Bowie lopen koketteren, dat moet ze ook niet doen.
Gewoon ergens in Simpelveld gaan wonen en op de achtergrond blijven, dat had ze moeten doenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er iets dat ze ook wel had moeten doen?
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon ergens in Simpelveld gaan wonen en op de achtergrond blijven, dat had ze moeten doen
Heb die film nooit gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Van de geweldige soundtrack van de geweldige film Romeo&Juliet
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb die film nooit gezien.
Maar de titel zegt me dat het geen film voor mij is.
Leonardo di Caprio doet het geen goed.quote:
Het is slecht voor je boot. Vaart gelijk op een ijsberg als je hem als passagier hebt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Leonardo di Caprio doet het geen goed.
Maar misschien is het beter dan verwacht.
Kans is wel klein dat ik samen met hem op een boot zal zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is slecht voor je boot. Vaart gelijk op een ijsberg als je hem als passagier hebt.
Mooie kleur wel.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Aanschouw de hippe broek van Symph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |