SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Geen idee welk instrument je bedoeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:15 schreef livelink het volgende:
Wat gebruiken ze voor een raar instrument in dit nummer?
quote:Op zondag 16 juli 2023 00:17 schreef MadMaster het volgende:
El Silencio van Nini Rossi.
Door dit nummer ben ik trompet gaan spelen…
Het is een wonderschoon instrument, ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:17 schreef MadMaster het volgende:
El Silencio van Nini Rossi.
Door dit nummer ben ik trompet gaan spelen…
Zeker. Wel loeihard, trouwens. Ooit eens een trompettist te gast gehad in de oefenruimte. Dan zou je echt willen dat die ruimte 5 keer zo groot is...quote:Op zondag 16 juli 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een wonderschoon instrument, ja.
Ik heb die toeter nog wel in huis, maar heb er al eeuwen niet meer op gespeeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat je trompet speelde.
Toch eens laten horen of je het nog kan dan.
quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit nog steeds met dat instrumentale liedje van straks. Waar lijkt dat nou toch op?
quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef MadMaster het volgende:
Sex met Madonna - Paul Young en Zucchero
Ik heb die gemist kennelijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit nog steeds met dat instrumentale liedje van straks. Waar lijkt dat nou toch op?
The Last Post?quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef DJ11 het volgende:
Deze: Melting in MUZ / [Radio 49] #3912 - From French to Meltingquote:
Zal even luisteren via Spotify, als hij daar staat…quote:Op zondag 16 juli 2023 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze: Melting in MUZ / [Radio 49] #3912 - From French to Melting
Casey and the Pressure Group - Soul Tango
Het lijkt op een Nederlandstalig liedje. Volgens mij Songfestival, maar dat weet ik niet zeker. Er zit iets van "om ons heen" of "om je heen" in de songtekst.
Ik ga voor deze:quote:Op zondag 16 juli 2023 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze: Melting in MUZ / [Radio 49] #3912 - From French to Melting
Casey and the Pressure Group - Soul Tango
Het lijkt op een Nederlandstalig liedje. Volgens mij Songfestival, maar dat weet ik niet zeker. Er zit iets van "om ons heen" of "om je heen" in de songtekst.
Dat zou heel goed kunnen jaquote:
Oh wow, wat een energie en positiviteit gecombineerd met een supermooie stem.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, dit dus een paar jaar geleden tijdens Pinkpop:
Dat klinkt als een hele gave bandquote:Op zondag 16 juli 2023 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, dit dus een paar jaar geleden tijdens Pinkpop:
Daarom was het zo verdomde jammer dat de zaal zo leeg was.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh wow, wat een energie en positiviteit gecombineerd met een supermooie stem.
Dan vergeet je de regen wel even.
Zegt het voort, zegt het voort…quote:Op zondag 16 juli 2023 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat klinkt als een hele gave band
"Paroles" betekent gewoon lyricsquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Après La F
04 Christine And The Queens - Paroles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |