Ja, dat weet ik maar ik snap niet dat Erik Beb wil sparen terwijl zij hem op de stip wilde.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas en bern willen graag bep op de stip tov zoe hebben , ze probren , erik , myerte en jasper te overhalen
denk erik babs nog niet helemaal doorheeftquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik snap niet dat Erik Beb wil sparen terwijl zij hem op de stip wilde.
Tja moeilijk hè plukkies vragen bij iemand die je eigenlijk niet moet hahahaha dan mag een ander het voor je doen maar die ziet het ook niet zitten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:23 schreef schizolientje het volgende:
Babette verdraait het blonde plukkies verhaal nu bij Marciano. Hij moet geoon ff zelf vragen aan Wendy of ze het wil doen en klaar, wordt nu ook weer een heel ding om niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoë versus Babette zou wel een droom eliminatie zijn ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan even niet zien met wie Sasha praat maar ze zegt "als iedereen van die groep Zoe erop willen knallen is het toch hilarisch om Babbel daar tegenover te zetten.
Je hebt dan maarweinig stemmen nodig om Babbel er ook op te krijgen.
Ze praat met Jasper?
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie wel een patroon bij Zoë, uit de oude doos van september vorig jaar met Nadir ....
Verdomd, geen spat veranderd. Niet luisteren en steeds hetzelfde herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt dan ook niet echt uit wie eruit moet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zoë versus Babette zou wel een droom eliminatie zijn ....
heb je misschien ook nog het oude filmpje na het allereerste feestje toen babs en wendy zo dronken waren en dan specifiek het moment dat babs stomdronken en huilend onder de douce stond en tegen anderen jankend vertelde wat ze van marciano vond. het was een filmpje stream 1 volgens mij na 2:00quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zoë versus Babette zou wel een droom eliminatie zijn ....
Dan heb ik echt een datum nodig, heb meer dan 10000 filmpjes om in terug te zoeken ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:37 schreef Adat231 het volgende:
heb je misschien ook nog het oude filmpje na het allereerste feestje toen babs en wendy zo dronken waren en dan specifiek het moment dat babs stomdronken en huilend onder de douce stond en tegen anderen jankend vertelde wat ze van marciano vond. het was een filmpje stream 1 volgens mij na 2:00
Dat ene meisje heeft tenminste nog netjes haar poten over elkaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:40 schreef spapaars het volgende:
Kruiden had wel wat beter verdeeld kunnen worden.
[ afbeelding ]
Samen met Zoe toch wel?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Jij hoeft niets los te koppelen Babbel, het is je natuur om zo te zijn.
Erik kwam naar haar en ik zie Babbel ineen een beetje jankerig praten.
Het groeit haar boven het hoofd al het gedoe daar wat ze zelf veroorzaakt heeft
Zoe is de katalisator waar Babbel wel in mee ging. En daar kwam een nog onaangenamere Babbel uit dan dat ze al is.quote:
Hij bespreekt zijn stem met de groep van Sasha. Hij zit bij hunquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zit toch niet duidelijk in een ´groepje´?
Door Erik?? Ik viel er later inquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:00 schreef juul. het volgende:
Het plannetje van groep Sasha om Bep en Zoë tegenover elkaar te zetten is al uitgelekt naar groep Marciano
Ooo, Rupi de luistervink, die is ook goed bezig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Rupert heeft het ze horen zeggen en door verteld
één gelukje, Marciano gelooft het nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:02 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ooo, Rupi de luistervink, die is ook goed bezig.
Het wordt echt chaos de komende weken.
Ja ik denk ook wel dat we nog wat vuurwerk kunnen verwachten. Ze ruiken het geld en dat gaat de mensen veranderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:02 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ooo, Rupi de luistervink, die is ook goed bezig.
Het wordt echt chaos de komende weken.
Als Babette dat hoort schiet ze nog verder in de rode vlekken![]()
Prachtige streams, dat is toch wat we willenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel dat we nog wat vuurwerk kunnen verwachten. Ze ruiken het geld en dat gaat de mensen veranderen.
Ik zei het ook al, over zichzelf afgeroepen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:13 schreef Yver73 het volgende:
Wat Babette gecreëerd heeft komt nu keihard in haar gezicht terug![]()
![]()
Erik probeert haar nog veren in de reet te douwen, maar die laat zich ook in de luren leggen.
Boehoe, Babette huilt…. Ze snapt er niks meer van. Gaat ze weer lachen en huilen, net als toen met haar pols. Dat is toch vreemd??!
Bizar toch, dat ze dat zelf niet ziet? In haar ogen heeft ze nooit iets verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zei het ook al, over zichzelf afgeroepen.
die begrijp ik ook niet zo goedquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Yver73 het volgende:
En wat is Sasha nu aan het doen? Wat is het nut om Babette nu bemoedigend toe te gaan spreken, want zij doorziet Babette wel goed.
Sasha speelt het spel mee, denkt ook aan haar positiequote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Yver73 het volgende:
En wat is Sasha nu aan het doen? Wat is het nut om Babette nu bemoedigend toe te gaan spreken, want zij doorziet Babette wel goed.
die dicht zichzelf ook weer eigenschappen toe waaraan ik twijfel, net als dingen reparerenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:17 schreef Ash het volgende:
Erik kan mensen goed analyseren en weet dat Babs niet zo is
Zij haalt overal info uit. Sas is eigenlijk de echte psycholoog van de groep. Observeert en analyseert.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Sasha speelt het spel mee, denkt ook aan haar positie
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:29 schreef woxxel het volgende:
Rupi wil een liedje horen. I looser control . Toepasselijk
Nee ben er de hele tijd al joh, maar liep even wegquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:35 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Haak je nu pas aan? Oei, dan heb je veel spannends terug te lezen…![]()
Nee, ze weten van het plan van Sasha en co, door Rupi, dat ze Babs tegenover Zoe willen zetten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:37 schreef schizolientje het volgende:
zit Marciano nou Babette te verraden bij Rupie
en dat is ze ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:48 schreef humpty het volgende:
Marciano tegen Jasper dat Zoe een heel gevaarlijk meisje is
dat is het wel zo'n beetje jaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:51 schreef humpty het volgende:
Zoe eist Babette haar tijd op en begint dan emotioneel te chanteren en gooit vervolgens de vuile was buiten
volgens Marciano
En nu doet Babette t zelfde bij Eric en wie volgtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:51 schreef humpty het volgende:
Zoe eist Babette haar tijd op en begint dan emotioneel te chanteren en gooit vervolgens de vuile was buiten
volgens Marciano
Babette ook iedere morgen met Erik de laatste tijd, vraag mij al een paar dagen af of het tactiek van haar isquote:
erik heeft bep nogal hoog zittenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette ook iedere morgen met Erik de laatste tijd, vraag mij al een paar dagen af of het tactiek van haar is
Zou kunnen maar raar dat hij daar intrapt..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette ook iedere morgen met Erik de laatste tijd, vraag mij al een paar dagen af of het tactiek van haar is
dat maakt groep ice niet uit of bep op de stip komtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:41 schreef Ash het volgende:
[..]
Nee, ze weten van het plan van Sasha en co, door Rupi, dat ze Babs tegenover Zoe willen zetten.
Nu probeert Marciano alles te bewerkstelligen dat ze Babs sparen, en dus op Sasha willen stemmen.
misbruikquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:12 schreef Yver73 het volgende:
Erik gelooft nog in de oprechtheid van Babette. Daar maakt ze lekker gebruik van
Zeker die opname op de podcast vergetenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:12 schreef Yver73 het volgende:
Erik gelooft nog in de oprechtheid van Babette. Daar maakt ze lekker gebruik van
O ja, inderdaad… was ik zelf ook even vergeten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker die opname op de podcast vergeten
Ja, en Babette gaat er gretig op in.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Perfecte analyse van Erik over ice!!
Klopt, maar ik hoorde Marciano al zeggen, gezien ze met 8 zijn of ze hun stemmen kunnen verdelen met 4 - 4 op mensen van de Kamp Sasha, toen kwam Ice met dat ze nu nog niet weten of Zoe nog aan hun kant staat en hij haar wilde uithoren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat maakt groep ice niet uit of bep op de stip komt
Omdat ze hem de laatste dagen aandacht en knuffels geeft, ze is hem aan het inpalmen. En Erik blijft nu steeds ook bij haar hangenquote:
Het is meer dan schandalig hoe Babs met mensen omgaat, heb er eigenlijk geen woorden voorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze hem de laatste dagen aandacht en knuffels geeft, ze is hem aan het inpalmen. En Erik blijft nu steeds ook bij haar hangen
Ja dat verbaasd mij ook, maar aan de andere kant houdt hij ook wel van vrouwelijke aandachtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:11 schreef humpty het volgende:
[..]
Zou kunnen maar raar dat hij daar intrapt..
Echt een vertrouwens persoonquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het is meer dan schandalig hoe Babs met mensen omgaat, heb er eigenlijk geen woorden voor
ik hoop dat wendy nu eens niet met groep ice meegaat ivm stemmenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:29 schreef Ash het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoorde Marciano al zeggen, gezien ze met 8 zijn of ze hun stemmen kunnen verdelen met 4 - 4 op mensen van de Kamp Sasha, toen kwam Ice met dat ze nu nog niet weten of Zoe nog aan hun kant staat en hij haar wilde uithoren.
Alle aandacht is welkom, zijn stoel en bank maatjes zijn allemaal weg.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat verbaasd mij ook, maar aan de andere kant houdt hij ook wel van vrouwelijke aandacht
Ik hoop het ook ja, voor mij wordt zij steeds meer degene die met het geld naar huis gaat!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik hoop dat wendy nu eens niet met groep ice meegaat ivm stemmen
Ja dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
Dat gedoe tussen Zoe en Bep geeft haar wel de ruimte wat meer naar de achtergrond te verdwijnen en wat verder van de stip, hoop ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh wendy is nog effe geen doelwit voor stemmen denk ik , hoop allen dat ze niet met groep ice stemtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat gedoe tussen Zoe en Bep geeft haar wel de ruimte wat meer naar de achtergrond te verdwijnen en wat verder van de stip, hoop ik.
sluwe vos is hetquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik is ook een slimmerik, verkijk je niet op die man
Niet alleen in de keuken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die giechel van Roepert staat ook nooit stil in de keuken, is het niet?
Mirthe is er nog maar die is de laatste tijd steeds ‘ brutaler’. Naar hem toequote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle aandacht is welkom, zijn stoel en bank maatjes zijn allemaal weg.
Hij heeft Babette beschoot zitten als je hem hoorde praten tegen `Sasha en Bern vanmiddagquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe gaat met iedereen om, maar Erik zoekt haar gewoon veel op, en dat lijkt mij best vermoeiend.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is er nog maar die is de laatste tijd steeds ‘ brutaler’. Naar hem toe
Dat is ook zo, maar ik zie hem de laatste dagen toch meer bij `Babette dan bij Mirthequote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe gaat met iedereen om, maar Erik zoekt haar gewoon veel op, en dat lijkt mij best vermoeiend.
Zelfs Erik voelt dat wel aan, duurde even, maar toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik zie hem de laatste dagen toch meer bij `Babette dan bij Mirthe
Onzin niet mogen praten. Maar spelinformatie doorvertellen is heel iets anders.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef mootie het volgende:
Maar zoe mag van Bep dus niet met Sas praten als ze verdriet heeft.
Maar alles uit de doeken doen bij Erik is geen enkel probleem voor Bep.
Stemmen voorkomen, zieltjes winnen Ruzie met Wendy ruzie met Zoequote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs Erik voelt dat wel aan, duurde even, maar toch.
Met Babette is mij een beetje onduidelijk waarom, of het moet zijn dat Babette op zoek is naar nieuwe maatjes in het spel.
Ik vind het een nare man en een sukkel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat dit erg lekker is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
prut, teveel geld naar de rookwaar gegaan?
Sorry dat ik het zeg, maar als ik dat hoofd van Erik (die blik) zie, lopen de rillingen over mijn rug.quote:
Beschoot. Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft Babette beschoot zitten als je hem hoorde praten tegen `Sasha en Bern vanmiddag
Erik hoort haar iedere avond uit. Vraagt haar letterlijk of ze nog info heeft.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe gaat met iedereen om, maar Erik zoekt haar gewoon veel op, en dat lijkt mij best vermoeiend.
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als ik dat hoofd van Erik (die blik) zie, lopen de rillingen over mijn rug.
Deed ze net ook naar Zoe ik dacht daar komt wat, maar nee ging verder met kauwenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe Mori soms kijkt naar mensen, vol met minachting.
En dat voor een dame van die leeftijd, die eigenlijk te dom is om te poepen, best wel erg!
Overdreven laten zien hoeveel lol ze heeft zonder ZOEquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:16 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Babette een lol... Zoë niet aan tafel?
Gisteren met het eten daar deed ze ook zo minachtend over. Aard.puree, doperwten/boontjes en gehakt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe Mori soms kijkt naar mensen, vol met minachting.
En dat voor een dame van die leeftijd, die eigenlijk te dom is om te poepen, best wel erg!
Ja, zo komt dat bij mij ook overquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Overdreven laten zien hoeveel lol ze heeft zonder ZOE
Zoe zit aan tafel te eten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:21 schreef woxxel het volgende:
Zoe is al een tijdje niet te zien. Zijn ze haar exit aan het voorbereiden
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit weer botjes op en open te knauwen..... en ze zegt dat ze van de smaak van 'oud bloed' houdt.......
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef schizolientje het volgende:
heeft goudlokje al gevraagd of het lokje weer verguld kan worden door Wendy?
Gadverdamme, te smerigquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit weer botjes op en open te knauwen..... en ze zegt dat ze van de smaak van 'oud bloed' houdt.......
En weetje, eigenlijk hoop ik dat ze nee zegt, maar de gave van Wendy is een mooie, zij is in staat tot ‘vergeving’.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef schizolientje het volgende:
Ken er wel meer die dat doen. Als ze dat toch lekker vinden lekker laten zuigenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft ze van Moirama geleerd. Die doet dat ook altijd.
Botjes uitzuigen.
Zo smerig.
griezelquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Wat Mirthe benoemd als oud bloed zal wel merg zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken er wel meer die dat doen. Als ze dat toch lekker vinden lekker laten zuigen
En dat heet gelatine.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Mirthe benoemd als oud bloed zal wel merg zijn.
btw
Merg in bot wordt gebruikt om soep van te maken.
Dat dus mergpijpjes in de soep om bouillon te trekkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Mirthe benoemd als oud bloed zal wel merg zijn.
btw
Merg in bot wordt gebruikt om soep van te maken.
ik deed dat vroeger ook, vooral die kippies die uit een juspan kwamen en overgaar waren. Tja, bij alles wat hier vies wordt genoemd zouden mensen kunnen schrijven IK vind dat vies, dat kan qua smaak, hygiene enz Is gelukkig voor iedereen anders vaakquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken er wel meer die dat doen. Als ze dat toch lekker vinden lekker laten zuigen
Wat Bep nu doet?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Onzin niet mogen praten. Maar spelinformatie doorvertellen is heel iets anders.
Dat is hij nu aan het voorbereiden volgens mij . Zit ‘gezellig’ te praten met Jasper en Wendy en zei zelfs net nog iets over dat Wendy verliefd op hem zou zijn?! (Ik kreeg het niet goed mee)quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef schizolientje het volgende:
Is ook zo, ik vind veel dingen niet raar die ik daar zie omdat het vaak ook dingen zijn die we zelf doenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger ook, vooral die kippies die uit een juspan kwamen en overgaar waren. Tja, bij alles wat hier vies wordt genoemd zouden mensen kunnen schrijven IK vind dat vies, dat kan qua smaak, hygiene enz Is gelukkig voor iedereen anders vaak
Steek jij je vrienden ook een mes in de rug? 😜grapje…quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, ik vind veel dingen niet raar die ik daar zie omdat het vaak ook dingen zijn die we zelf doen
Ik vind het vies!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger ook, vooral die kippies die uit een juspan kwamen en overgaar waren. Tja, bij alles wat hier vies wordt genoemd zouden mensen kunnen schrijven IK vind dat vies, dat kan qua smaak, hygiene enz Is gelukkig voor iedereen anders vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik zeker. Als er 24 uur een camera op mij zou staan is er ook wel wat te zien denk ik. En mensen die alleen wonen bv worden nooit op dingen gewezen of geadviseerd en dan krijg je ook zo eigen , soms gekke. gewoontesquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, ik vind veel dingen niet raar die ik daar zie omdat het vaak ook dingen zijn die we zelf doen
Dus jij hebt geen dingen die je lekkerder vind dan andere dingen. Ik laat ook weleens mijn eten staan als ik het niet lekker vind. Je bord moeten leegeten vind ik zo dom. Dan prop je maar eten naar binnen omdat het moet ofzo. Zonde van je lijf, word je alleen maar vet van.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gisteren met het eten daar deed ze ook zo minachtend over. Aard.puree, doperwten/boontjes en gehakt.
Ze zat te prikken in dat eten en liet de helft staan.
Nu krijgt ze haar geliefde kip. Moet je haar zien vreten en lachen.
dat is ook het punt, Ik vind is prima maar het is ...................... hoeft voor een ander niet te zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
bla bla bla
ik word erg moe van gezeur over wat ik vind.
Laat mij lekker dingen vinden.
Dat is mijn lol hier.
Ok ik zal er geen aandacht meer aan schenken en niet meer reageren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
bla bla bla
ik word erg moe van gezeur over wat ik vind.
Laat mij lekker dingen vinden.
Dat is mijn lol hier.
En 1 daarvan is Marcia zelf want Wendy is allang een andere weg ingeslagen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:57 schreef pingu66 het volgende:
Het enige probleem hier zijn 2 mensen die je claimen zegt Tiano.
Dat is jaloezie zegt Babette.
Klopt, zet haar er maar op en dan doet de andere kant Bep en is dat drama hoe dan ook opgelost.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef Varen het volgende:
Marciano: Zoë zorgt voor te veel onrust.
(Wie is koratsie)
jasperquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef Varen het volgende:
(Wie is koratsie)
Wendyquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef Varen het volgende:
(Wie is koratsie)
dat vind ik ook zo geraffineerd, dan moet je dat sneaky achtige toch in je hebben Babette is daar ook meesteres in , trouwens Sasha ook en dan ook zo nagemaakt lachen Ben van lieverlee heel benieuwd waar ze zoe opgesloten hebben die is al even uit beeldquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:25 schreef Varen het volgende:
Het overleg is wel grappig. Iedere keer als er iemand langs loopt, praten ze over de boodschappen
een feboquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:40 schreef schizolientje het volgende:
wat zijn ze eigenlijk aan het bouwen
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:54 schreef schizolientje het volgende:
ook lullig, Eunice heeft de drumsticks mee genomen en vlgs mij ook de keu s van het biljart en ook boeken hoorde ik Rupert zeggen
Eunice ten voeten uitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat zou echt heel egocentrisch zijn... En ze mogen toch behalve kleding geen spullen uit de loods meenemen? Wordt dat niet gecontroleerd (blijkbaar niet, want dat scheerapparaat was ook gejat)
Nee koratschie is Wendy.quote:
ik dacht t al te zien aan de tas die ze mee naar buiten nam. De keu s dan, de drumsticks had ze daar mssch bijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat zou echt heel egocentrisch zijn... En ze mogen toch behalve kleding geen spullen uit de loods meenemen? Wordt dat niet gecontroleerd (blijkbaar niet, want dat scheerapparaat was ook gejat)
En Babette zeker nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef Varen het volgende:
(Wie is koratsie)
two of a kindquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:28 schreef Yver73 het volgende:
Babette zegt nu dat ze straks het spel uit is door een meisje van 22 die jaloers is. Doordat ze van haar geen andere vriendschappen mag hebben.
Ondertussen wordt ze op social media flink uitgekotst.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:31 schreef Yver73 het volgende:
Als Babette echt wil leren van deze ervaring dan zou ze eens tijd moeten steken in zoveel mogelijk terugkijken als ze buiten is.
Dan ziet ze misschien waar ze ongelofelijk fout zit.
Ja, de hele wereld ziet het verkeerd blijkbaar. Zij doet niks verkeerd. Gelooft daar ook echt in. Ik vind het o zijn zachts gezegd bijzonder.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ondertussen wordt ze op social media flink uitgekotst.
Niet te geloven, he?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:35 schreef Yver73 het volgende:
Het probleem is dat Wendy met Marciano naar bed wil en Zoe Babette voor zichzelf wil hebben zegt Babette….
Die spoort niet hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:35 schreef Yver73 het volgende:
Het probleem is dat Wendy met Marciano naar bed wil en Zoe Babette voor zichzelf wil hebben zegt Babette….
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:35 schreef Yver73 het volgende:
oke, dat heb ik niet gehoordquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
In bed, Sas kwam net oordopjes vragen aan Bern voor Zoë
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:11 schreef mijntjexx het volgende:
Babet wil naar huis zei ze net huilend tegen Marciano
Zo'n stemmetje zet ze ook op als een klein meisje met pruil lipjesquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:20 schreef schizolientje het volgende:
ff praktisch, zou ze iets tussen het voor en achterpand gedaan hebben, viltstift kan door de laag gaan, hebbie allemaal vlekken op je rug En ik vind dat ze NU moet stoppen met dat gezijk of gewoon weg gaan ze gaat helemaal in de slachtoffer rol
Babette vroeg aan Marciano hoe ze hadden gereageerd op een mail aan een advocaat o.i.d.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:21 schreef IkFok het volgende:
en weer een soundlock bij marciano en babet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor allemaal weer vandaag
dit is toch een lachertje!quote:Op zondag 16 juli 2023 00:11 schreef pingu66 het volgende:
Erik zag het allemaal vanaf het begin. Babette is te lief
Verstandig, maar was altijd wel teamErik.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
Erik heeft vanaf vandaag ook afgedaan bij mij.
Volgens mij probeert hij over te stappen naar de groep van isaak
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023."Mijn brein is hier achteruit gegaan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Wat een sneu volk, gelukkig heb ik je filmpjes kunnen zien, dank voor al je moeite en tijd!!!quote:Op zondag 16 juli 2023 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wederom een account gecancelled, bedankt Talpa ....![]()
Ga er vandoor, filmpjes blijven nu maar 48 uur online staan, daarna worden ze verwijderd ....![]()
Welterusten
tip voor je, zie DMquote:Op zondag 16 juli 2023 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, filmpjes blijven nu maar 48 uur online staan, daarna worden ze verwijderd ....![]()
Welterusten
Babette hoort niet bij Isaac, dus die link leg jij denk ik net even verkeerd?quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
Erik heeft vanaf vandaag ook afgedaan bij mij.
Volgens mij probeert hij over te stappen naar de groep van isaak
Hij heeft veel gerepareerd. Zonder hem was het race event niet eens gelukt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die dicht zichzelf ook weer eigenschappen toe waaraan ik twijfel, net als dingen repareren
Ja Mirthe schept afstand, Erik merkt dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is er nog maar die is de laatste tijd steeds ‘ brutaler’. Naar hem toe
Denk dat Erik wel beseft wie babbel is, en dat hij beter oppervlakkig kan blijven tegen haar. Niet te veel echt vertellenquote:
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb steeds meer het idee dat ze de opdracht hebben veel over complotten te praten.
830.000 euro.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:34 schreef cinsan het volgende:
bep gaat over lijken als het is om haar eigen veilig te stellen
worden hier nogal veel aannames geplaastquote:Op zondag 16 juli 2023 05:51 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Valt me wel op dat hier een hoop onzin wordt verkondigd..
JW had een eigen keu en die heeft hij meegenomen
Eunice had een eigen keu en die heeft ze meegenomen... beide zelf betaald..
Wendy zat van de week met de orkestavond te drummem met 1 drumstok... lijkt me sterk dat Eunice 1 drumstok mee naar huis neemt..
De ene drumstok zullen ze wel weer gesloopt hebben, zoals alles wat wat in hun handen komt gesloopt wordt..
Alle loods verlaters hebben van alles meegenomen... behalve alleen de kleding..
Nou echt hoor... hoezo van die sprookjes verkondigen als je het niet weet of niet gezien hebt.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
worden hier nogal veel aannames geplaast
Dat is lullig,quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:54 schreef schizolientje het volgende:
ook lullig, Eunice heeft de drumsticks mee genomen en vlgs mij ook de keu s van het biljart en ook boeken hoorde ik Rupert zeggen
Hoe verzint ze hetquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:35 schreef Yver73 het volgende:
Ik moet lachen om dat hele filmpjequote:
Dat is toch al RLSsen lang dat filmpjes verwijderd worden. Zonde van alle moeite, maar was wel te verwachtenquote:Op zondag 16 juli 2023 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |