Ja, dat weet ik maar ik snap niet dat Erik Beb wil sparen terwijl zij hem op de stip wilde.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas en bern willen graag bep op de stip tov zoe hebben , ze probren , erik , myerte en jasper te overhalen
denk erik babs nog niet helemaal doorheeftquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik snap niet dat Erik Beb wil sparen terwijl zij hem op de stip wilde.
Tja moeilijk hè plukkies vragen bij iemand die je eigenlijk niet moet hahahaha dan mag een ander het voor je doen maar die ziet het ook niet zitten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:23 schreef schizolientje het volgende:
Babette verdraait het blonde plukkies verhaal nu bij Marciano. Hij moet geoon ff zelf vragen aan Wendy of ze het wil doen en klaar, wordt nu ook weer een heel ding om niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoë versus Babette zou wel een droom eliminatie zijn ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan even niet zien met wie Sasha praat maar ze zegt "als iedereen van die groep Zoe erop willen knallen is het toch hilarisch om Babbel daar tegenover te zetten.
Je hebt dan maarweinig stemmen nodig om Babbel er ook op te krijgen.
Ze praat met Jasper?
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie wel een patroon bij Zoë, uit de oude doos van september vorig jaar met Nadir ....
Verdomd, geen spat veranderd. Niet luisteren en steeds hetzelfde herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt dan ook niet echt uit wie eruit moet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zoë versus Babette zou wel een droom eliminatie zijn ....
heb je misschien ook nog het oude filmpje na het allereerste feestje toen babs en wendy zo dronken waren en dan specifiek het moment dat babs stomdronken en huilend onder de douce stond en tegen anderen jankend vertelde wat ze van marciano vond. het was een filmpje stream 1 volgens mij na 2:00quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zoë versus Babette zou wel een droom eliminatie zijn ....
Dan heb ik echt een datum nodig, heb meer dan 10000 filmpjes om in terug te zoeken ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:37 schreef Adat231 het volgende:
heb je misschien ook nog het oude filmpje na het allereerste feestje toen babs en wendy zo dronken waren en dan specifiek het moment dat babs stomdronken en huilend onder de douce stond en tegen anderen jankend vertelde wat ze van marciano vond. het was een filmpje stream 1 volgens mij na 2:00
Dat ene meisje heeft tenminste nog netjes haar poten over elkaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:40 schreef spapaars het volgende:
Kruiden had wel wat beter verdeeld kunnen worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |