Niet alleen in de keuken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die giechel van Roepert staat ook nooit stil in de keuken, is het niet?
Mirthe is er nog maar die is de laatste tijd steeds ‘ brutaler’. Naar hem toequote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle aandacht is welkom, zijn stoel en bank maatjes zijn allemaal weg.
Hij heeft Babette beschoot zitten als je hem hoorde praten tegen `Sasha en Bern vanmiddagquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik is ook een slimmerik, verkijk je niet op die man
Mirthe gaat met iedereen om, maar Erik zoekt haar gewoon veel op, en dat lijkt mij best vermoeiend.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is er nog maar die is de laatste tijd steeds ‘ brutaler’. Naar hem toe
Dat is ook zo, maar ik zie hem de laatste dagen toch meer bij `Babette dan bij Mirthequote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe gaat met iedereen om, maar Erik zoekt haar gewoon veel op, en dat lijkt mij best vermoeiend.
Zelfs Erik voelt dat wel aan, duurde even, maar toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik zie hem de laatste dagen toch meer bij `Babette dan bij Mirthe
Onzin niet mogen praten. Maar spelinformatie doorvertellen is heel iets anders.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef mootie het volgende:
Maar zoe mag van Bep dus niet met Sas praten als ze verdriet heeft.
Maar alles uit de doeken doen bij Erik is geen enkel probleem voor Bep.
Stemmen voorkomen, zieltjes winnen Ruzie met Wendy ruzie met Zoequote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs Erik voelt dat wel aan, duurde even, maar toch.
Met Babette is mij een beetje onduidelijk waarom, of het moet zijn dat Babette op zoek is naar nieuwe maatjes in het spel.
Ik vind het een nare man en een sukkel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik is ook een slimmerik, verkijk je niet op die man
Ik denk dat dit erg lekker is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
prut, teveel geld naar de rookwaar gegaan?
Sorry dat ik het zeg, maar als ik dat hoofd van Erik (die blik) zie, lopen de rillingen over mijn rug.quote:
Beschoot. Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft Babette beschoot zitten als je hem hoorde praten tegen `Sasha en Bern vanmiddag
Erik hoort haar iedere avond uit. Vraagt haar letterlijk of ze nog info heeft.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe gaat met iedereen om, maar Erik zoekt haar gewoon veel op, en dat lijkt mij best vermoeiend.
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als ik dat hoofd van Erik (die blik) zie, lopen de rillingen over mijn rug.
Deed ze net ook naar Zoe ik dacht daar komt wat, maar nee ging verder met kauwenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe Mori soms kijkt naar mensen, vol met minachting.
En dat voor een dame van die leeftijd, die eigenlijk te dom is om te poepen, best wel erg!
Overdreven laten zien hoeveel lol ze heeft zonder ZOEquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:16 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Babette een lol... Zoë niet aan tafel?
Gisteren met het eten daar deed ze ook zo minachtend over. Aard.puree, doperwten/boontjes en gehakt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoe Mori soms kijkt naar mensen, vol met minachting.
En dat voor een dame van die leeftijd, die eigenlijk te dom is om te poepen, best wel erg!
Ja, zo komt dat bij mij ook overquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Overdreven laten zien hoeveel lol ze heeft zonder ZOE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |