Zoe zit aan tafel te eten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:21 schreef woxxel het volgende:
Zoe is al een tijdje niet te zien. Zijn ze haar exit aan het voorbereiden
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit weer botjes op en open te knauwen..... en ze zegt dat ze van de smaak van 'oud bloed' houdt.......
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef schizolientje het volgende:
heeft goudlokje al gevraagd of het lokje weer verguld kan worden door Wendy?
Gadverdamme, te smerigquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit weer botjes op en open te knauwen..... en ze zegt dat ze van de smaak van 'oud bloed' houdt.......
En weetje, eigenlijk hoop ik dat ze nee zegt, maar de gave van Wendy is een mooie, zij is in staat tot ‘vergeving’.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef schizolientje het volgende:
Ken er wel meer die dat doen. Als ze dat toch lekker vinden lekker laten zuigenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft ze van Moirama geleerd. Die doet dat ook altijd.
Botjes uitzuigen.
Zo smerig.
griezelquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Wat Mirthe benoemd als oud bloed zal wel merg zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken er wel meer die dat doen. Als ze dat toch lekker vinden lekker laten zuigen
En dat heet gelatine.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Mirthe benoemd als oud bloed zal wel merg zijn.
btw
Merg in bot wordt gebruikt om soep van te maken.
Dat dus mergpijpjes in de soep om bouillon te trekkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Mirthe benoemd als oud bloed zal wel merg zijn.
btw
Merg in bot wordt gebruikt om soep van te maken.
ik deed dat vroeger ook, vooral die kippies die uit een juspan kwamen en overgaar waren. Tja, bij alles wat hier vies wordt genoemd zouden mensen kunnen schrijven IK vind dat vies, dat kan qua smaak, hygiene enz Is gelukkig voor iedereen anders vaakquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken er wel meer die dat doen. Als ze dat toch lekker vinden lekker laten zuigen
Wat Bep nu doet?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Onzin niet mogen praten. Maar spelinformatie doorvertellen is heel iets anders.
Dat is hij nu aan het voorbereiden volgens mij . Zit ‘gezellig’ te praten met Jasper en Wendy en zei zelfs net nog iets over dat Wendy verliefd op hem zou zijn?! (Ik kreeg het niet goed mee)quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef schizolientje het volgende:
Is ook zo, ik vind veel dingen niet raar die ik daar zie omdat het vaak ook dingen zijn die we zelf doenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger ook, vooral die kippies die uit een juspan kwamen en overgaar waren. Tja, bij alles wat hier vies wordt genoemd zouden mensen kunnen schrijven IK vind dat vies, dat kan qua smaak, hygiene enz Is gelukkig voor iedereen anders vaak
Steek jij je vrienden ook een mes in de rug? 😜grapje…quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, ik vind veel dingen niet raar die ik daar zie omdat het vaak ook dingen zijn die we zelf doen
Ik vind het vies!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger ook, vooral die kippies die uit een juspan kwamen en overgaar waren. Tja, bij alles wat hier vies wordt genoemd zouden mensen kunnen schrijven IK vind dat vies, dat kan qua smaak, hygiene enz Is gelukkig voor iedereen anders vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik zeker. Als er 24 uur een camera op mij zou staan is er ook wel wat te zien denk ik. En mensen die alleen wonen bv worden nooit op dingen gewezen of geadviseerd en dan krijg je ook zo eigen , soms gekke. gewoontesquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, ik vind veel dingen niet raar die ik daar zie omdat het vaak ook dingen zijn die we zelf doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |