Dus jij hebt geen dingen die je lekkerder vind dan andere dingen. Ik laat ook weleens mijn eten staan als ik het niet lekker vind. Je bord moeten leegeten vind ik zo dom. Dan prop je maar eten naar binnen omdat het moet ofzo. Zonde van je lijf, word je alleen maar vet van.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gisteren met het eten daar deed ze ook zo minachtend over. Aard.puree, doperwten/boontjes en gehakt.
Ze zat te prikken in dat eten en liet de helft staan.
Nu krijgt ze haar geliefde kip. Moet je haar zien vreten en lachen.
dat is ook het punt, Ik vind is prima maar het is ...................... hoeft voor een ander niet te zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
bla bla bla
ik word erg moe van gezeur over wat ik vind.
Laat mij lekker dingen vinden.
Dat is mijn lol hier.
Ok ik zal er geen aandacht meer aan schenken en niet meer reageren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
bla bla bla
ik word erg moe van gezeur over wat ik vind.
Laat mij lekker dingen vinden.
Dat is mijn lol hier.
En 1 daarvan is Marcia zelf want Wendy is allang een andere weg ingeslagen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:57 schreef pingu66 het volgende:
Het enige probleem hier zijn 2 mensen die je claimen zegt Tiano.
Dat is jaloezie zegt Babette.
Klopt, zet haar er maar op en dan doet de andere kant Bep en is dat drama hoe dan ook opgelost.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef Varen het volgende:
Marciano: Zoë zorgt voor te veel onrust.
(Wie is koratsie)
jasperquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef Varen het volgende:
Marciano: Zoë zorgt voor te veel onrust.
(Wie is koratsie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |