quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor allemaal weer vandaag
dit is toch een lachertje!quote:Op zondag 16 juli 2023 00:11 schreef pingu66 het volgende:
Erik zag het allemaal vanaf het begin. Babette is te lief
Verstandig, maar was altijd wel teamErik.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
Erik heeft vanaf vandaag ook afgedaan bij mij.
Volgens mij probeert hij over te stappen naar de groep van isaak
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023."Mijn brein is hier achteruit gegaan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Wat een sneu volk, gelukkig heb ik je filmpjes kunnen zien, dank voor al je moeite en tijd!!!quote:Op zondag 16 juli 2023 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wederom een account gecancelled, bedankt Talpa ....![]()
Ga er vandoor, filmpjes blijven nu maar 48 uur online staan, daarna worden ze verwijderd ....![]()
Welterusten
tip voor je, zie DMquote:Op zondag 16 juli 2023 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wederom een account gecancelled, bedankt Talpa ....![]()
Ga er vandoor, filmpjes blijven nu maar 48 uur online staan, daarna worden ze verwijderd ....![]()
Welterusten
Babette hoort niet bij Isaac, dus die link leg jij denk ik net even verkeerd?quote:Op zondag 16 juli 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
Erik heeft vanaf vandaag ook afgedaan bij mij.
Volgens mij probeert hij over te stappen naar de groep van isaak
Hij heeft veel gerepareerd. Zonder hem was het race event niet eens gelukt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die dicht zichzelf ook weer eigenschappen toe waaraan ik twijfel, net als dingen repareren
Ja Mirthe schept afstand, Erik merkt dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is er nog maar die is de laatste tijd steeds ‘ brutaler’. Naar hem toe
Denk dat Erik wel beseft wie babbel is, en dat hij beter oppervlakkig kan blijven tegen haar. Niet te veel echt vertellenquote:
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb steeds meer het idee dat ze de opdracht hebben veel over complotten te praten.
830.000 euro.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:34 schreef cinsan het volgende:
bep gaat over lijken als het is om haar eigen veilig te stellen
worden hier nogal veel aannames geplaastquote:Op zondag 16 juli 2023 05:51 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Valt me wel op dat hier een hoop onzin wordt verkondigd..
JW had een eigen keu en die heeft hij meegenomen
Eunice had een eigen keu en die heeft ze meegenomen... beide zelf betaald..
Wendy zat van de week met de orkestavond te drummem met 1 drumstok... lijkt me sterk dat Eunice 1 drumstok mee naar huis neemt..
De ene drumstok zullen ze wel weer gesloopt hebben, zoals alles wat wat in hun handen komt gesloopt wordt..
Alle loods verlaters hebben van alles meegenomen... behalve alleen de kleding..
Nou echt hoor... hoezo van die sprookjes verkondigen als je het niet weet of niet gezien hebt.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
worden hier nogal veel aannames geplaast
Dat is lullig,quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:54 schreef schizolientje het volgende:
ook lullig, Eunice heeft de drumsticks mee genomen en vlgs mij ook de keu s van het biljart en ook boeken hoorde ik Rupert zeggen
Hoe verzint ze hetquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:35 schreef Yver73 het volgende:
Het probleem is dat Wendy met Marciano naar bed wil en Zoe Babette voor zichzelf wil hebben zegt Babette….
Ik moet lachen om dat hele filmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |