als de zon er is scheelt dat echt 5 gradenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
raar weer vandaag, dan weer zon, dan ineens een fikse bui en nu weer zon en lekker
ja hier ook, zelfs nu weer 24 graden hierquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de zon er is scheelt dat echt 5 graden
Ja vanmorgen om half 8quote:
Dat lelijke ding daarquote:
wat is dezequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lelijke ding daar![]()
[ afbeelding ]
oh haha in een gamequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lelijke ding daar![]()
[ afbeelding ]
Gewoon tuinslang op zetten....kan ie niet tegenquote:
Ja Zelda weerquote:
ik dacht het alquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon tuinslang op zetten....kan ie niet tegen
[..]
Ja Zelda weer
Ken die game niet en Zelda ook niet, maar zag wel dat game wasquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht het al
lijkt Zelda achtig
Ik ben van de shootersquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zelda vind ik wel 1 van de leukere games
en Mario kart
Ik vind de laatste Zelda echt heel gaaf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zelda vind ik wel 1 van de leukere games
en Mario kart
Kan ook leuk zijn maar ik ben daar vaak heel erg slecht inquote:
rainbowroadquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind de laatste Zelda echt heel gaaf.
En Mario Kart is ook heel leuk ja. Eerst deed ik dat nog wel eens online met een groepje...heel geinig
Ik heb ook Mario Golf, vind ik zelf ook een heerlijk spel omdat het zo relaxed is. Mario kart is een stuk meer stressen
gaat om de fun, wij gamen ook met meerdere en samen op discord, vaak wel gezelligquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn maar ik ben daar vaak heel erg slecht in
Garantie voor vliegende controllersquote:
Ja is ook zo. Doe dat ook graag online met anderen gamen (maar niemand die ik ken heeft een switchquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gaat om de fun, wij gamen ook met meerdere en samen op discord, vaak wel gezellig![]()
Heb het spel, zal eens checken van t weekend mits ik het niet vergeetquote:
switch heb je nodig om op Discord te kunnen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Doe dat ook graag online met anderen gamen (maar niemand die ik ken heeft een switch). Al is door een verhaal heen spelen ook leuk. Alles leuk
![]()
Oh nee een Nintendo Switch bedoel ik. Ik game eigenlijk nooit op pc maar altijd op de nintendo.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
switch heb je nodig om op Discord te kunnen?
ja ik game op de PC, ik hoor van sommigen die op PS of ander gameconsol spelen dat het dan lastig is ook op discord te kunnen, dus dacht dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee een Nintendo Switch bedoel ik. Ik game eigenlijk nooit op pc maar altijd op de nintendo.
Ah op die manier. Dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ik game op de PC, ik hoor van sommigen die op PS of ander gameconsol spelen dat het dan lastig is ook op discord te kunnen, dus dacht dat je dat bedoelde
ja het moet wel kunnen, maar schijnt lastig te zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat weet ik dan weer nietmijn nintendo is niet verbonden met Discord...en zou ook niet weten hoe maar zal ook vast kunnen.
welke game op PC ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja het moet wel kunnen, maar schijnt lastig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welke game op PC ?
Leuke cape!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk spel is het?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ahh dat heb ik nooit gespeeld dus ken het echt niet...wel van naam uiteraard.quote:
Dat is wel heel leukquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Zoveel leuke mensen online ontmoet, dikke vriendenclub inmiddels, van overal ter wereld hoewel de meesten uit Singapore, Canada , UK en de VS
Nog leuker met Discord, kan je echt met mensen praten, leuk om al die verschillende accenten te horen, ze denken altijd dat ik in Zuid-Afrika woon, Nederland komt niet bij ze opquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik nooit gespeeld dus ken het echt niet...wel van naam uiteraard.
[..]
Dat is wel heel leuk
platzakquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
#TeamStier Olé!
link naar bericht
Praten is engquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nog leuker met Discord, kan je echt met mensen praten, leuk om al die verschillende accenten te horen, ze denken altijd dat ik in Zuid-Afrika woon, Nederland komt niet bij ze op![]()
ja klopt, vind ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Praten is eng![]()
Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd haha.
Ik heb tijdens de corona tijd veel Animal Crossing gespeeld. Je eiland inrichten, items verzamelen en zo nog wat dingen. En dan kun je ook bij elkaar op het eiland op bezoek en op verschillende manieren elkaar helpen. Het was vooral heel leuk omdat je het samen met andere speelde en iedereen toch vaak een heel ander eiland had.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:49 schreef Flow3r het volgende:
Ook veel mensen die ook League of Legends of World of Warcraft spelen, heeft mij nooit kunnen bekoren
RS is lekker relaxed, beetje houdhakken, vissen, quests doen etc
ik ben niet zo van de combat hoewel ik soms mee móet![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk een serie op netflix maar ik vind het maar een rare serie
ohh dat heb ik ook een keer gespeeld, met de winkel van Tom Nook of zo toch ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de corona tijd veel Animal Crossing gespeeld. Je eiland inrichten, items verzamelen en zo nog wat dingen. En dan kun je ook bij elkaar op het eiland op bezoek en op verschillende manieren elkaar helpen. Het was vooral heel leuk omdat je het samen met andere speelde en iedereen toch vaak een heel ander eiland had.
Maar combat is ook leuk
Die ken ik niet maar ik ga nu wel haar levensverhaal lezenquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohh dat heb ik ook een keer gespeeld, met de winkel van Tom Nook of zo toch ?
werd er wel slaperig van, goede game voor bedtijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Aparte serie wel, weet niet of ik het verder ga kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar ik ga nu wel haar levensverhaal lezen
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hele dagen heb ik dat gespeeld.jaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ook wel Halo gespeeld ?
Ik las dat gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en dat vind ik vaak wel leuk. De rest van het artikel gaf weinig informatie maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aparte serie wel, weet niet of ik het verder ga kijken
Klopt misschien vindt jij het wel een leuke seriequote:Op donderdag 13 juli 2023 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las dat gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en dat vind ik vaak wel leuk. De rest van het artikel gaf weinig informatie maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu.
Halo is zo geweldigquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook wel. Halo 2 bij vrienden die een xbox hadden
Tony Hawk pro skaterquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Halo is zo geweldig![]()
Halo Reach is mijn favo game
Crash Bandicootquote:
Donkey kongquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Mario
Zelda
Halo
RS
GTA
Metroid Prime
Minecraft
Pikmin
Pokemon
Donkey kong
Sonic
Kirby
Joshy's world
![]()
![]()
Welke paper mario?quote:
Die heb ik nooit gespeeld, ik bedoelde de Thousand year door switchquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Welke paper mario?
Ik heb Paper Mario: the origami king gespeeld. Een uur of vijf. Vond die puzzels zo irritant dat ik er vrij snel klaar mee was.
Ohh wat ik ook wel grappig vond om te spelen was Spongebobquote:
legoquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ohh wat ik ook wel grappig vond om te spelen was Spongebob![]()
weet niet meer welke game, er zijn er zoveel
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welke game op PC ?
Ik speel shooters, CODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry was ff wat anders aan het doenif it's meant to be, it will be
beide gespeeldquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:00 schreef engine het volgende:
Lego City Undercover vond ik heel leuk op de nintendo switchOpen wereld game waar zoveel te ontdekken was.
En de laatste Lego Star Wars game had ik bijna uitgespeeld voordat Zelda uit kwam. Ook leuk maar is vooral gewoon het verhaal volgen.
Jij hebt ook een switch?quote:
ken ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ook heel lang Arma2 DayZ gespeeld
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje vanquote:
Fortnite?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje van
ik had gegoogled, zie alleen maar schieten, ik kan niet snipen, schiet altijd mis , wordt mijn zoon weer boos , dus gebruikt ie me als kanonnenvoer, ik naar voren rennen, hij iedereen afknallenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje van
Nee, mijn man heeft toen helemaal een eigen map met addons gebouwd. Heel veel met vrienden gespeeld. was 9 jaar geleden zegt hij netquote:
Het was een aparte game van Arma, maar leek niet op arma zelf, man is aan het zoeken naar filmpjequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik had gegoogled, zie alleen maar schieten, ik kan niet snipen, schiet altijd mis , wordt mijn zoon weer boos , dus gebruikt ie me als kanonnenvoer, ik naar voren rennen, hij iedereen afknallen![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was een aparte game van Arma, maar leek niet op arma zelf, man is aan het zoeken naar filmpje
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Fall out
Bioshock
Farcry
Doom
Megaman
Blockout
Prince of Persia
Deathspace
The Witcher
Princequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Fall out
Bioshock
Farcry
Doom
Megaman
Blockout
Prince of Persia
Deathspace
The Witcher
ken ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
100 jaar geleden had je Supaplex, mega mooie game
heb nog wel eens geprobeerd te spelen maar werkt voor geen meter meer op deze computers
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft ie zelf gemaakt ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Man zegt, is begonnen met arma 2 een map/ eiland te bouwen en is later overgezet op arma 3 en dan DayZ . Hij heeft zelf scripts voor die map geschreven en stond op een eigen server.
ja er waren bestaande mappen en daar heeft hij zelf van alles in geprogrammeerd en toegevoegd, scripts voor geschreven.quote:
wow, houden die man !quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja er waren bestaande mappen en daar heeft hij zelf van alles in geprogrammeerd en toegevoegd, scripts voor geschreven.
Heel tofquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was de drukstbezochte map destijds, maar het kost heel veel tijd, de server raakte soms overbelast en was gewoon gratis, iedereen kon hem vinden en er op spelen. Werd ons te duur op laatst en waren er ook wel een beetje op uit gekeken zelf. Hij heeft wel alles bewaard/ backup, zou zo weer online kunnen![]()
ja was het ook, hij zat toen een tijd in de ziektewet en kon niet veel, dus toen is hij er mee begonnen. Veel lol gehad en veel gamevrienden aan over gehoudenquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja
Lijkt op pacman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wel iets lijkt mij als ik het zie, maar ken de game zelf nietquote:
Een boze pacman dacht ik.quote:
Heb je de 'gewone' Bridgerton seizoenen gezien? Dan is Queen Charlotte beter te snappen. Van mij hadden er meer afleveringen mogen zijn. Een beetje vreemd maar zo mooi. Ik heb Queen Charlotte in één dag gebingedquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aparte serie wel, weet niet of ik het verder ga kijken
Nee die heb ik niet gezien, misschien idd daar maar eens mee beginnen alhoewel ik denk dat de genre niet echt mijn smaak is..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je de 'gewone' Bridgerton seizoenen gezien? Dan is Queen Charlotte beter te snappen. Van mij hadden er meer afleveringen mogen zijn. Een beetje vreemd maar zo mooi. Ik heb Queen Charlotte in één dag gebinged
Hier is het heerlijk, warm zonnig en niet benauwdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef Jippie het volgende:
Het blijft benauwd hier
Vind het zo lekker met open deuren, maar dan heeft een airco weinig zin. Luxe problemen
Hier is het lekker, bewolkt en niet benauwdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef Jippie het volgende:
Het blijft benauwd hier
Vind het zo lekker met open deuren, maar dan heeft een airco weinig zin. Luxe problemen
Hoiquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk, warm zonnig en niet benauwd
Airco binnen aan en jij naar buiten?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef Jippie het volgende:
Het blijft benauwd hier
quote:
Dacht gewoon beetje aanstelleritis hoofdpijn maar inmiddels misselijk hoofdpijn koorts zweten.. gewoon ziekjesquote:
Zuchtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Blijf uit mijn buurt! Ik wil niet ziek worden
Beterschapquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dacht gewoon beetje aanstelleritis hoofdpijn maar inmiddels misselijk hoofdpijn koorts zweten.. gewoon ziekjes
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij hoort bij echt de kleine groep lieve en zorgzame mannen op FOK!
Wat een lief compliment. Dankje!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij hoort bij echt de kleine groep lieve en zorgzame mannen op FOK!
Aw lief!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook met hem getrouwden herken ik de kwaliteiten in Engine
Dus je deed een @Monique___ jequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik verpestte de quote twee keer en toen maar verwijderd.
quote:Hahaatjes
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier ook weekend over een half uurtjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaaa
wiekent en.. grote vakantie voor mijn 12 jarige [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier ook weekend over een half uurtje![]()
![]()
thuis werken, mail sturen en beantwoorden en paar telefoontjes plegen. wat administratie afwerken dus, maar stop er om 3 uur mee, maak mijn eigen tijdenquote:
We slepen je er doorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Charmian het volgende:
ik wil ook weekend....moet nog minimaal een uur bikkelen, maar ik wil niet meer![]()
![]()
quote:
Beter toch... scheelt ook weer reistijdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef Charmian het volgende:
[..]![]()
![]()
ben gelukkig ook thuis aan het werk dus ik rol straks zo het weekend in
![]()
![]()
ahhhhhh je bent al thuisquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
thuis werken, mail sturen en beantwoorden en paar telefoontjes plegen. wat administratie afwerken dus, maar stop er om 3 uur mee, maak mijn eigen tijden![]()
![]()
nog een hoop salarisdingen te doen en vandaag is deadline, geen eigen tijden nu anders volgende week heel veel boze collega'squote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
thuis werken, mail sturen en beantwoorden en paar telefoontjes plegen. wat administratie afwerken dus, maar stop er om 3 uur mee, maak mijn eigen tijden![]()
![]()
2 dagen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Moet nog 1,5 uur maar dan wel mini vakantie
Zomergriepje? Beterschap!!quote:
Wat vind je leuk dan? Bridgerton seizoen 1 vond ik iets leuker dan 2, maar ik kan niet wachten op S3. En zo lang zijn de seizoenen niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien, misschien idd daar maar eens mee beginnen alhoewel ik denk dat de genre niet echt mijn smaak is..
Daarom ben ik wel blij dat ik gewoon ergens aanwezig moet zijn. Zou niks voor mij zijn dat thuiswerken. Bij m'n vorige werk mocht ik één dag thuis gamen werken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:42 schreef Jippie het volgende:
Moet eigenlijk ook nog aan de bak maar kan het ook vanavond of morgen doen. Dat is wel nadeel van thuis werken en je eigen werktijden indelen
Ook lekker, hoe lang duurt je mini vakantie?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Moet nog 1,5 uur maar dan wel mini vakantie
Ik dwaal ook te vaak af naar FOK!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:44 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel blij dat ik gewoon ergens aanwezig moet zijn. Zou niks voor mij zijn dat thuiswerken. Bij m'n vorige werk mocht ik één dag thuis gamen werken.
lekker hoor, heeft mijn man vorige week ook gehad, ff een breekquote:
Same herequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dwaal ook te vaak af naar FOK!en onverwachte aanloop stagneert mijn werk, maar voor de rest vind ik thuiswerk wel een uitkomst. Ben altijd meer een avondmens geweest, 's nachts vliegt de inspiratie aan en ben ik ook veel sneller klaar dan overdag.
Romcom, actie, sciencefiction, dramaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat vind je leuk dan? Bridgerton seizoen 1 vond ik iets leuker dan 2, maar ik kan niet wachten op S3. En zo lang zijn de seizoenen niet.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dwaal ook te vaak af naar FOK!en onverwachte aanloop stagneert mijn werk, maar voor de rest vind ik thuiswerk wel een uitkomst. Ben altijd meer een avondmens geweest, 's nachts vliegt de inspiratie aan en ben ik ook veel sneller klaar dan overdag.
avondmensen, nachtdierenquote:
Owwww Bridgerton is best wel een beetje romcom en drama. Ze hebben alleen een beetje grote jurken aan zeg maarquote:
Zet het wel in mijn lijst, die steeds langer wordtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owwww Bridgerton is best wel een beetje romcom en drama. Ze hebben alleen een beetje grote jurken aan zeg maar
Avondquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
avondmensen, nachtdieren![]()
fk daglicht![]()
![]()
![]()
Bridgerton is leukquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owwww Bridgerton is best wel een beetje romcom en drama. Ze hebben alleen een beetje grote jurken aan zeg maar
woehoe die is ook leuk, zo'n 'nog eentje dan'-seriequote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zet het wel in mijn lijst, die steeds langer wordt.
Brn nu begonnen aan een nieuwe serie Glamarous
Heb jij die al gekekenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
woehoe die is ook leuk, zo'n 'nog eentje dan'-serie![]()
![]()
![]()
Is dat wat??quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zet het wel in mijn lijst, die steeds langer wordt.
Brn nu begonnen aan een nieuwe serie Glamarous
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet ik hem in het te kijken lijstje
ja in een weekendje, volgens mij zat ik me te vervelenquote:
Echt hė, komen dan weer nieuwe series bij haha..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaaa
pfff en er gaat niks van het lijstje af.. komt alleen maar meer bij
Haha, wel een leuke verveel mij bezigheidquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja in een weekendje, volgens mij zat ik me te vervelen
jaaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt hė, komen dan weer nieuwe series bij haha..
Of je denkt dat het een leuke series is en het valt tegen of andersomquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa
en dan nog kan ik er soms wat doorheen liggen te scrollen zo van: wat wil ik kijken? pff
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:16 schreef Zucht. het volgende:
Ach der komen nu niet zo veel nieuwe meer aan
Soms laat ik daar ook wel iets staan om het later nog een kans te gevenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:16 schreef Charmian het volgende:
mijn 'ga verder met kijken' is net zo lang als 'mijn lijstje'...dan ben ik met iets begonnen en dan vind ik het eigenlijk niet echt superboeiend. Ik veeg ook af en toe in mijn kijkactiviteitenlijst.
Ja dat ook al een paar keer meegemaakt.. snap niet altijd hoe iets in die top10 kan komen te staan....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of je denkt dat het een leuke series is en het valt tegen of andersom
Mensen met weinig smaakquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat ook al een paar keer meegemaakt.. snap niet altijd hoe iets in die top10 kan komen te staan....
bij mij staat al jaren Lucifer erin, omdat hij zo leuk isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms laat ik daar ook wel iets staan om het later nog een kan te geven
Rest van ons bestaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]merken we pas over een half jaar? jaar?
Wim? Koffie? Melk?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms laat ik daar ook wel iets staan om het later nog een kan te geven
Tekstschrijvers in Hollywood staken al enkele weken, volgens mij breidt zich dat steeds verder uit. Was net blij dat het aanbod na corona weer op gang kwam. Beetje variatie en keuze weer.quote:
Terug bij af, Ik heb netflix opgezegdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tekstschrijvers in Hollywood staken al enkele weken, volgens mij breidt zich dat steeds verder uit. Was net blij dat het aanbod na corona weer op gang kwam. Beetje variatie en keuze weer.
Daar heb ik twee afleveringen van gekeken en toen eruit gegooidquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij mij staat al jaren Lucifer erin, omdat hij zo leuk is
Hopelijk duurt die staking niet te lang dan, maarja ik heb nog genoeg te kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tekstschrijvers in Hollywood staken al enkele weken, volgens mij breidt zich dat steeds verder uit. Was net blij dat het aanbod na corona weer op gang kwam. Beetje variatie en keuze weer.
snap ik, want die hele serie is geen reet aan, elke keer aflevering bijna het zelfdequote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar heb ik twee afleveringen van gekeken en toen eruit gegooid
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Terug bij af, Ik heb netflix opgezegdstaat op pepper hoe je dat kunt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Terug bij af, Ik heb netflix opgezegdF&S / [Netflix #192] Orka's horen niet in een badkuip ter vermaak van mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk even bij #46
Das een turks accountquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
F&S / [Netflix #192] Orka's horen niet in een badkuip ter vermaak van mensen
Kijk even bij #46
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]Ik ben nu in TurkijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:46 schreef Charmian het volgende:
Ik ben er klaar mee *laptoppie dicht* weekend![]()
![]()
Ik heb mijn gereedschapskarrie ook op slot gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:46 schreef Charmian het volgende:
Ik ben er klaar mee *laptoppie dicht* weekend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
Ben mijn nieuwe gehoorbescherming aan het uitproberen.....sorry buurman
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
En doet ie het goed?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
quote:
Ah dat is wel nice, toch altijd weer afwachten hoe ze zitten etc..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Tot nu ben ik er heel tevreden mee. Vallen niet op en zitten comfortabel. Ook is er bijna geen vervorming van het geluid. Stemmen lijken ook verstaanbaar te blijven.
Maar morgen op Dominator festival de echte test![]()
Dankjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel nice, toch altijd weer afwachten hoe ze zitten etc..
Lekker feesten morgen dus![]()
Have fun alvast
Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Tot nu ben ik er heel tevreden mee. Vallen niet op en zitten comfortabel. Ook is er bijna geen vervorming van het geluid. Stemmen lijken ook verstaanbaar te blijven.
Dankjequote:
ik ben nu een beetje ziek, dus eerst even fit zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
Wat zijn jouw (of jullie) weekendplannen?
Ochja dat zei je vanmiddag. Hopelijk is het snel over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben nu een beetje ziek, dus eerst even fit zijn
en weer verder kijken
Geen plannen hebben vind ik vaak ook een heel fijn planquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef Lovely het volgende:
Heb nog geen plannen, zie ik morgen wel weer
Ja tochquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Geen plannen hebben vind ik vaak ook een heel fijn plan
26 graden zie ik. Dat vind ik wel okayquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Wordt morgen wel weer warm weer
27 hier maar geeft de hele dag regen aanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
26 graden zie ik. Dat vind ik wel okaywel ook regen verwacht.
Hier wat drupjesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
27 hier maar geeft de hele dag regen aan
Is gewoon een stomme weer app op mijn telefoon. Buienradar geeft twee buien aanquote:
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Meteen het diepen inquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ben je moe of wil je een rookworst?quote:
jaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je moe of wil je een rookworst?
thank youquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal @:hemarookworst even mentionen, die kan je vast verder helpen
Hema wil. Niet in elke SC postenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal @:hemarookworst even mentionen, die kan je vast verder helpen
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je moe of wil je een rookworst?
#U2quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn weekend allemaal, hopelijk met lieve vrienden en familie en leuke dingen
Of hij is weer aan het thuiswerken en ligt hij zijn dutje te doenquote:
jij ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn weekend allemaal, hopelijk met lieve vrienden en familie en leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|