als de zon er is scheelt dat echt 5 gradenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
raar weer vandaag, dan weer zon, dan ineens een fikse bui en nu weer zon en lekker
ja hier ook, zelfs nu weer 24 graden hierquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de zon er is scheelt dat echt 5 graden
Ja vanmorgen om half 8quote:
Dat lelijke ding daarquote:
wat is dezequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lelijke ding daar![]()
[ afbeelding ]
oh haha in een gamequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lelijke ding daar![]()
[ afbeelding ]
Gewoon tuinslang op zetten....kan ie niet tegenquote:
Ja Zelda weerquote:
ik dacht het alquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon tuinslang op zetten....kan ie niet tegen
[..]
Ja Zelda weer
Ken die game niet en Zelda ook niet, maar zag wel dat game wasquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht het al
lijkt Zelda achtig
Ik ben van de shootersquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zelda vind ik wel 1 van de leukere games
en Mario kart
Ik vind de laatste Zelda echt heel gaaf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zelda vind ik wel 1 van de leukere games
en Mario kart
Kan ook leuk zijn maar ik ben daar vaak heel erg slecht inquote:
rainbowroadquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind de laatste Zelda echt heel gaaf.
En Mario Kart is ook heel leuk ja. Eerst deed ik dat nog wel eens online met een groepje...heel geinig
Ik heb ook Mario Golf, vind ik zelf ook een heerlijk spel omdat het zo relaxed is. Mario kart is een stuk meer stressen
gaat om de fun, wij gamen ook met meerdere en samen op discord, vaak wel gezelligquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn maar ik ben daar vaak heel erg slecht in
Garantie voor vliegende controllersquote:
Ja is ook zo. Doe dat ook graag online met anderen gamen (maar niemand die ik ken heeft een switchquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gaat om de fun, wij gamen ook met meerdere en samen op discord, vaak wel gezellig![]()
Heb het spel, zal eens checken van t weekend mits ik het niet vergeetquote:
switch heb je nodig om op Discord te kunnen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Doe dat ook graag online met anderen gamen (maar niemand die ik ken heeft een switch). Al is door een verhaal heen spelen ook leuk. Alles leuk
![]()
Oh nee een Nintendo Switch bedoel ik. Ik game eigenlijk nooit op pc maar altijd op de nintendo.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
switch heb je nodig om op Discord te kunnen?
ja ik game op de PC, ik hoor van sommigen die op PS of ander gameconsol spelen dat het dan lastig is ook op discord te kunnen, dus dacht dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee een Nintendo Switch bedoel ik. Ik game eigenlijk nooit op pc maar altijd op de nintendo.
Ah op die manier. Dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ik game op de PC, ik hoor van sommigen die op PS of ander gameconsol spelen dat het dan lastig is ook op discord te kunnen, dus dacht dat je dat bedoelde
ja het moet wel kunnen, maar schijnt lastig te zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat weet ik dan weer nietmijn nintendo is niet verbonden met Discord...en zou ook niet weten hoe maar zal ook vast kunnen.
welke game op PC ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja het moet wel kunnen, maar schijnt lastig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welke game op PC ?
Leuke cape!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk spel is het?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ahh dat heb ik nooit gespeeld dus ken het echt niet...wel van naam uiteraard.quote:
Dat is wel heel leukquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Zoveel leuke mensen online ontmoet, dikke vriendenclub inmiddels, van overal ter wereld hoewel de meesten uit Singapore, Canada , UK en de VS
Nog leuker met Discord, kan je echt met mensen praten, leuk om al die verschillende accenten te horen, ze denken altijd dat ik in Zuid-Afrika woon, Nederland komt niet bij ze opquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik nooit gespeeld dus ken het echt niet...wel van naam uiteraard.
[..]
Dat is wel heel leuk
platzakquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
#TeamStier Olé!
link naar bericht
Praten is engquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nog leuker met Discord, kan je echt met mensen praten, leuk om al die verschillende accenten te horen, ze denken altijd dat ik in Zuid-Afrika woon, Nederland komt niet bij ze op![]()
ja klopt, vind ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Praten is eng![]()
Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |