Ik heb tijdens de corona tijd veel Animal Crossing gespeeld. Je eiland inrichten, items verzamelen en zo nog wat dingen. En dan kun je ook bij elkaar op het eiland op bezoek en op verschillende manieren elkaar helpen. Het was vooral heel leuk omdat je het samen met andere speelde en iedereen toch vaak een heel ander eiland had.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:49 schreef Flow3r het volgende:
Ook veel mensen die ook League of Legends of World of Warcraft spelen, heeft mij nooit kunnen bekoren
RS is lekker relaxed, beetje houdhakken, vissen, quests doen etc
ik ben niet zo van de combat hoewel ik soms mee móet![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk een serie op netflix maar ik vind het maar een rare serie
ohh dat heb ik ook een keer gespeeld, met de winkel van Tom Nook of zo toch ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de corona tijd veel Animal Crossing gespeeld. Je eiland inrichten, items verzamelen en zo nog wat dingen. En dan kun je ook bij elkaar op het eiland op bezoek en op verschillende manieren elkaar helpen. Het was vooral heel leuk omdat je het samen met andere speelde en iedereen toch vaak een heel ander eiland had.
Maar combat is ook leuk
Die ken ik niet maar ik ga nu wel haar levensverhaal lezenquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohh dat heb ik ook een keer gespeeld, met de winkel van Tom Nook of zo toch ?
werd er wel slaperig van, goede game voor bedtijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Aparte serie wel, weet niet of ik het verder ga kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar ik ga nu wel haar levensverhaal lezen
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hele dagen heb ik dat gespeeld.jaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ook wel Halo gespeeld ?
Ik las dat gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en dat vind ik vaak wel leuk. De rest van het artikel gaf weinig informatie maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aparte serie wel, weet niet of ik het verder ga kijken
Klopt misschien vindt jij het wel een leuke seriequote:Op donderdag 13 juli 2023 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las dat gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en dat vind ik vaak wel leuk. De rest van het artikel gaf weinig informatie maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu.
Halo is zo geweldigquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook wel. Halo 2 bij vrienden die een xbox hadden
Tony Hawk pro skaterquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Halo is zo geweldig![]()
Halo Reach is mijn favo game
Crash Bandicootquote:
Donkey kongquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Mario
Zelda
Halo
RS
GTA
Metroid Prime
Minecraft
Pikmin
Pokemon
Donkey kong
Sonic
Kirby
Joshy's world
![]()
![]()
Welke paper mario?quote:
Die heb ik nooit gespeeld, ik bedoelde de Thousand year door switchquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Welke paper mario?
Ik heb Paper Mario: the origami king gespeeld. Een uur of vijf. Vond die puzzels zo irritant dat ik er vrij snel klaar mee was.
Ohh wat ik ook wel grappig vond om te spelen was Spongebobquote:
legoquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ohh wat ik ook wel grappig vond om te spelen was Spongebob![]()
weet niet meer welke game, er zijn er zoveel
vond ik echt leukquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welke game op PC ?
Ik speel shooters, CODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry was ff wat anders aan het doenif it's meant to be, it will be
beide gespeeldquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:00 schreef engine het volgende:
Lego City Undercover vond ik heel leuk op de nintendo switchOpen wereld game waar zoveel te ontdekken was.
En de laatste Lego Star Wars game had ik bijna uitgespeeld voordat Zelda uit kwam. Ook leuk maar is vooral gewoon het verhaal volgen.
Jij hebt ook een switch?quote:
ken ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ook heel lang Arma2 DayZ gespeeld
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje vanquote:
Fortnite?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje van
ik had gegoogled, zie alleen maar schieten, ik kan niet snipen, schiet altijd mis , wordt mijn zoon weer boos , dus gebruikt ie me als kanonnenvoer, ik naar voren rennen, hij iedereen afknallenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje van
Nee, mijn man heeft toen helemaal een eigen map met addons gebouwd. Heel veel met vrienden gespeeld. was 9 jaar geleden zegt hij netquote:
Het was een aparte game van Arma, maar leek niet op arma zelf, man is aan het zoeken naar filmpjequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik had gegoogled, zie alleen maar schieten, ik kan niet snipen, schiet altijd mis , wordt mijn zoon weer boos , dus gebruikt ie me als kanonnenvoer, ik naar voren rennen, hij iedereen afknallen![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was een aparte game van Arma, maar leek niet op arma zelf, man is aan het zoeken naar filmpje
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Fall out
Bioshock
Farcry
Doom
Megaman
Blockout
Prince of Persia
Deathspace
The Witcher
Princequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende: