Ohh wat ik ook wel grappig vond om te spelen was Spongebobquote:
legoquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ohh wat ik ook wel grappig vond om te spelen was Spongebob![]()
weet niet meer welke game, er zijn er zoveel
vond ik echt leukquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welke game op PC ?
Ik speel shooters, CODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry was ff wat anders aan het doenif it's meant to be, it will be
beide gespeeldquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:00 schreef engine het volgende:
Lego City Undercover vond ik heel leuk op de nintendo switchOpen wereld game waar zoveel te ontdekken was.
En de laatste Lego Star Wars game had ik bijna uitgespeeld voordat Zelda uit kwam. Ook leuk maar is vooral gewoon het verhaal volgen.
Jij hebt ook een switch?quote:
ken ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ook heel lang Arma2 DayZ gespeeld
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje vanquote:
Fortnite?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje van
ik had gegoogled, zie alleen maar schieten, ik kan niet snipen, schiet altijd mis , wordt mijn zoon weer boos , dus gebruikt ie me als kanonnenvoer, ik naar voren rennen, hij iedereen afknallenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was in een soort bos, met zombies, en moest je hout hakken, daar weer planken van maken en kon je een huis bouwen. Zit ff te zoeken, heb er volgens mij nog een filmpje van
Nee, mijn man heeft toen helemaal een eigen map met addons gebouwd. Heel veel met vrienden gespeeld. was 9 jaar geleden zegt hij netquote:
Het was een aparte game van Arma, maar leek niet op arma zelf, man is aan het zoeken naar filmpjequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik had gegoogled, zie alleen maar schieten, ik kan niet snipen, schiet altijd mis , wordt mijn zoon weer boos , dus gebruikt ie me als kanonnenvoer, ik naar voren rennen, hij iedereen afknallen![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was een aparte game van Arma, maar leek niet op arma zelf, man is aan het zoeken naar filmpje
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Fall out
Bioshock
Farcry
Doom
Megaman
Blockout
Prince of Persia
Deathspace
The Witcher
Princequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende: