quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier ook weekend over een half uurtjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaaa
wiekent en.. grote vakantie voor mijn 12 jarige [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier ook weekend over een half uurtje![]()
![]()
thuis werken, mail sturen en beantwoorden en paar telefoontjes plegen. wat administratie afwerken dus, maar stop er om 3 uur mee, maak mijn eigen tijdenquote:
We slepen je er doorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Charmian het volgende:
ik wil ook weekend....moet nog minimaal een uur bikkelen, maar ik wil niet meer![]()
![]()
quote:
Beter toch... scheelt ook weer reistijdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef Charmian het volgende:
[..]![]()
![]()
ben gelukkig ook thuis aan het werk dus ik rol straks zo het weekend in
![]()
![]()
ahhhhhh je bent al thuisquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
thuis werken, mail sturen en beantwoorden en paar telefoontjes plegen. wat administratie afwerken dus, maar stop er om 3 uur mee, maak mijn eigen tijden![]()
![]()
nog een hoop salarisdingen te doen en vandaag is deadline, geen eigen tijden nu anders volgende week heel veel boze collega'squote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
thuis werken, mail sturen en beantwoorden en paar telefoontjes plegen. wat administratie afwerken dus, maar stop er om 3 uur mee, maak mijn eigen tijden![]()
![]()
2 dagen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Moet nog 1,5 uur maar dan wel mini vakantie
Zomergriepje? Beterschap!!quote:
Wat vind je leuk dan? Bridgerton seizoen 1 vond ik iets leuker dan 2, maar ik kan niet wachten op S3. En zo lang zijn de seizoenen niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien, misschien idd daar maar eens mee beginnen alhoewel ik denk dat de genre niet echt mijn smaak is..
Daarom ben ik wel blij dat ik gewoon ergens aanwezig moet zijn. Zou niks voor mij zijn dat thuiswerken. Bij m'n vorige werk mocht ik één dag thuis gamen werken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:42 schreef Jippie het volgende:
Moet eigenlijk ook nog aan de bak maar kan het ook vanavond of morgen doen. Dat is wel nadeel van thuis werken en je eigen werktijden indelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |