ken ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
100 jaar geleden had je Supaplex, mega mooie game
heb nog wel eens geprobeerd te spelen maar werkt voor geen meter meer op deze computers
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft ie zelf gemaakt ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Man zegt, is begonnen met arma 2 een map/ eiland te bouwen en is later overgezet op arma 3 en dan DayZ . Hij heeft zelf scripts voor die map geschreven en stond op een eigen server.
ja er waren bestaande mappen en daar heeft hij zelf van alles in geprogrammeerd en toegevoegd, scripts voor geschreven.quote:
wow, houden die man !quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja er waren bestaande mappen en daar heeft hij zelf van alles in geprogrammeerd en toegevoegd, scripts voor geschreven.
Heel tofquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was de drukstbezochte map destijds, maar het kost heel veel tijd, de server raakte soms overbelast en was gewoon gratis, iedereen kon hem vinden en er op spelen. Werd ons te duur op laatst en waren er ook wel een beetje op uit gekeken zelf. Hij heeft wel alles bewaard/ backup, zou zo weer online kunnen![]()
ja was het ook, hij zat toen een tijd in de ziektewet en kon niet veel, dus toen is hij er mee begonnen. Veel lol gehad en veel gamevrienden aan over gehoudenquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja
Lijkt op pacman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wel iets lijkt mij als ik het zie, maar ken de game zelf nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een boze pacman dacht ik.quote:
Heb je de 'gewone' Bridgerton seizoenen gezien? Dan is Queen Charlotte beter te snappen. Van mij hadden er meer afleveringen mogen zijn. Een beetje vreemd maar zo mooi. Ik heb Queen Charlotte in één dag gebingedquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aparte serie wel, weet niet of ik het verder ga kijken
Nee die heb ik niet gezien, misschien idd daar maar eens mee beginnen alhoewel ik denk dat de genre niet echt mijn smaak is..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je de 'gewone' Bridgerton seizoenen gezien? Dan is Queen Charlotte beter te snappen. Van mij hadden er meer afleveringen mogen zijn. Een beetje vreemd maar zo mooi. Ik heb Queen Charlotte in één dag gebinged
Hier is het heerlijk, warm zonnig en niet benauwdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef Jippie het volgende:
Het blijft benauwd hier
Vind het zo lekker met open deuren, maar dan heeft een airco weinig zin. Luxe problemen
Hier is het lekker, bewolkt en niet benauwdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef Jippie het volgende:
Het blijft benauwd hier
Vind het zo lekker met open deuren, maar dan heeft een airco weinig zin. Luxe problemen
Hoiquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk, warm zonnig en niet benauwd
Airco binnen aan en jij naar buiten?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:36 schreef Jippie het volgende:
Het blijft benauwd hier
quote:
Dacht gewoon beetje aanstelleritis hoofdpijn maar inmiddels misselijk hoofdpijn koorts zweten.. gewoon ziekjesquote:
Zuchtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Blijf uit mijn buurt! Ik wil niet ziek worden
Beterschapquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dacht gewoon beetje aanstelleritis hoofdpijn maar inmiddels misselijk hoofdpijn koorts zweten.. gewoon ziekjes
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij hoort bij echt de kleine groep lieve en zorgzame mannen op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |