Of je denkt dat het een leuke series is en het valt tegen of andersomquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa
en dan nog kan ik er soms wat doorheen liggen te scrollen zo van: wat wil ik kijken? pff
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:16 schreef Zucht. het volgende:
Ach der komen nu niet zo veel nieuwe meer aan
Soms laat ik daar ook wel iets staan om het later nog een kans te gevenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:16 schreef Charmian het volgende:
mijn 'ga verder met kijken' is net zo lang als 'mijn lijstje'...dan ben ik met iets begonnen en dan vind ik het eigenlijk niet echt superboeiend. Ik veeg ook af en toe in mijn kijkactiviteitenlijst.
Ja dat ook al een paar keer meegemaakt.. snap niet altijd hoe iets in die top10 kan komen te staan....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of je denkt dat het een leuke series is en het valt tegen of andersom
Mensen met weinig smaakquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat ook al een paar keer meegemaakt.. snap niet altijd hoe iets in die top10 kan komen te staan....
bij mij staat al jaren Lucifer erin, omdat hij zo leuk isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms laat ik daar ook wel iets staan om het later nog een kan te geven
Rest van ons bestaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]merken we pas over een half jaar? jaar?
Wim? Koffie? Melk?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms laat ik daar ook wel iets staan om het later nog een kan te geven
Tekstschrijvers in Hollywood staken al enkele weken, volgens mij breidt zich dat steeds verder uit. Was net blij dat het aanbod na corona weer op gang kwam. Beetje variatie en keuze weer.quote:
Terug bij af, Ik heb netflix opgezegdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tekstschrijvers in Hollywood staken al enkele weken, volgens mij breidt zich dat steeds verder uit. Was net blij dat het aanbod na corona weer op gang kwam. Beetje variatie en keuze weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik twee afleveringen van gekeken en toen eruit gegooidquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij mij staat al jaren Lucifer erin, omdat hij zo leuk is
Hopelijk duurt die staking niet te lang dan, maarja ik heb nog genoeg te kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tekstschrijvers in Hollywood staken al enkele weken, volgens mij breidt zich dat steeds verder uit. Was net blij dat het aanbod na corona weer op gang kwam. Beetje variatie en keuze weer.
snap ik, want die hele serie is geen reet aan, elke keer aflevering bijna het zelfdequote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar heb ik twee afleveringen van gekeken en toen eruit gegooid
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Terug bij af, Ik heb netflix opgezegdstaat op pepper hoe je dat kunt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Terug bij af, Ik heb netflix opgezegdF&S / [Netflix #192] Orka's horen niet in een badkuip ter vermaak van mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk even bij #46
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |