Das een turks accountquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
F&S / [Netflix #192] Orka's horen niet in een badkuip ter vermaak van mensen
Kijk even bij #46
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]Ik ben nu in TurkijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:46 schreef Charmian het volgende:
Ik ben er klaar mee *laptoppie dicht* weekend![]()
![]()
Ik heb mijn gereedschapskarrie ook op slot gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:46 schreef Charmian het volgende:
Ik ben er klaar mee *laptoppie dicht* weekend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
Ben mijn nieuwe gehoorbescherming aan het uitproberen.....sorry buurman
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
En doet ie het goed?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
quote:
Ah dat is wel nice, toch altijd weer afwachten hoe ze zitten etc..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Tot nu ben ik er heel tevreden mee. Vallen niet op en zitten comfortabel. Ook is er bijna geen vervorming van het geluid. Stemmen lijken ook verstaanbaar te blijven.
Maar morgen op Dominator festival de echte test![]()
Dankjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel nice, toch altijd weer afwachten hoe ze zitten etc..
Lekker feesten morgen dus![]()
Have fun alvast
Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Tot nu ben ik er heel tevreden mee. Vallen niet op en zitten comfortabel. Ook is er bijna geen vervorming van het geluid. Stemmen lijken ook verstaanbaar te blijven.
Maar morgen op Dominator festival de echte test![]()
Dankjequote:
ik ben nu een beetje ziek, dus eerst even fit zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
Wat zijn jouw (of jullie) weekendplannen?
Ochja dat zei je vanmiddag. Hopelijk is het snel over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben nu een beetje ziek, dus eerst even fit zijn
en weer verder kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |