Ik heb 15-jarige kinderen ergere dingen zien doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ik gleed weg en verloor de controle.
Russisch dus elke beweging kan leiden tot controverse.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ik gleed weg en verloor de controle.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb 15-jarige kinderen ergere dingen zien doen.
Wie is Stevens überhaupt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:54 schreef GwaiLow het volgende:
Griek en Stevens toch weer als underdog op 1-0 voorsprong.
En wie is David Pel..quote:
Niet als je Swiatek bentquote:
Dubbel partner geweest van Sander Arends @Wereldgozerquote:
Ik denk dat we nog lang kunnen wachten tot een man zich aan dit rijtje toevoegd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fun fact: Evonne Goolagong, Margaret Court en Kim Clijsters zijn de enige mensen op de wereld die zowel bevallen zijn van een kind als een Grand Slam toernooi in het tennis hebben gewonnen.
code violation racket abusequote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:34 schreef monkyyy het volgende:
Op die leeftijd gooide ik weleens rackets de hekken in. Maar alleen als papa en mama niet keken.
Koude pannenkoeken voor @monkyyyquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
code violation racket abuse
@:zipportal
Dubbele mentol kauwgomquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet wel wennen zijn om een mentaal sterke speelster te coachen
Idd ja, ze stonden 3 tegen 2 te spelen zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Sow net Clijsters in beeld bij een legends dubbel maar dat paste bijna niet
Maar wat kan ze ballen! Niet te geloven. Kwaliteit hoor. Ze zou nog zo 3 rondes doorkomen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Sow net Clijsters in beeld bij een legends dubbel maar dat paste bijna niet
2de scherm?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat ze die mannen partijen redelijk tegelijk doen. Had er een tegelijk laten beginnen met die vrouwen, zodat je ze beide kan zien.
Hij heeft na deze week toch maar mooi een kleine 75000 Pond op zijn rekening bijgeschrevenquote:
Dat wel, maar dan krijg je toch minder mee.quote:
Wel meteen een terug zie ik.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:48 schreef superniger het volgende:
En de love break voor Rybakina. Heel mooi.
Ik vind Rune matig spelen. Als de Alcaraz van de vorige wedstrijd komt opdagen verwacht ik een walk over. Maar de wedstrijden daarvoor was Alcaraz ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Alcaraz-Rune? Rune moet toch aardig wat tegenstand kunnen bieden, lijkt me.
Ik heb Rune dit toernooi nog niet zien spelen. ?Alcaraz wel, maar misschien gaat hij beter spelen wanneer het nodig is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind Rune matig spelen. Als de Alcaraz van de vorige wedstrijd komt opdagen verwacht ik een walk over. Maar de wedstrijden daarvoor was Alcaraz ook niet zo bijzonder.
Ik geef hem wel kans ja, Djoko oogt ook nog niet onoverwinnelijk ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb Rune dit toernooi nog niet zien spelen. ?Alcaraz wel, maar misschien gaat hij beter spelen wanneer het nodig is.
Zie je Alcaraz kans maken tegen Djokovic? Lijkt me lastig voor hem. Na de halve finale op RG gaf hij gewoon toe dat die kramp door de stress kwam.
Jub, Die gaat dit gewoon simpel winnen als dit zo doorgaat. Wat een sloopsetquote:
Tegen Djokovic kan hij de rallies beter ook kort houden anders gaat hij er sowieso af.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef Knipoogje het volgende:
Saaie pot. Ik tel 0 rallies langer dan 2 of 3 ballen tussen Alcaraz en Rune
Dat zou pas mooi zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
Sabalenka gaat echt alles kapot slaan als ze dit nog verliest
Ze schreeuwt ook mensonterend hard. Jezusquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
Sabalenka gaat echt alles kapot slaan als ze dit nog verliest
Spannende wedstrijd jaquote:
Ik denk dat je alle opties wel hebtquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[poll=5846]
Er zullen vast andere mogelijkheden zijn, maar dit lijken me de belangrijkste.
Ziedend.quote:Melding
Op dit moment is er een Interactieve TV storing in jouw regio. Het spijt ons dat je nu geen tv kan kijken zoals je gewend bent. We werken hard aan een oplossing.
Via Ziggo GO dan?quote:
Het was een grap.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk dat je alle opties wel hebt
Zo indrukwekkend vind ik Alcaraz nu ook weer niet. Dus ja.quote:
Ik heb dat maar even niet afgekort.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:28 schreef monkyyy het volgende:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend optreden van Sinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, het is geen gezicht. Als iemand tatoeages heeft, ben ik altijd voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:23 schreef monkyyy het volgende:
Net of een kind van 4 met een stift op haar armen heeft zitten tekenen
en dat krijgt dan hetzelfde in prijzengeldquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
20 posts voor een Wimbledon finale
Mannentennis is ook stervendquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dat krijgt dan hetzelfde in prijzengeld
Moeten ze het maar niet tegelijk met een spannende touretappe doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
Denk niet dat ik lach.quote:
Tijdens een partij van Ronnie O'Sullivan was er een keer een heel topic vol gepost over één frame.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
En hoeveel posts had het WK snooker voor vrouwen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
Bovenaan de Wimbledon medaillespiegel!quote:
Mart.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ben even naar de heren-rolstoelfinale aan het kijken. Wat me opvalt, is dat ze de bal soms twee keer laten stuiteren en dat de umpire dan niet ingrijpt.Maar goed, ik vind het juist ook wel goed dat ze dan een oogje toeknijpen hoor want ik heb veel respect voor die rolstoeltennissers.
Ben even naar de heren-rolstoelfinale aan het kijken. Wat me opvalt, is dat ze de bal soms twee keer laten stuiteren en dat de umpire dan niet ingrijpt.Maar goed, ik vind het juist ook wel goed dat ze dan een oogje toeknijpen hoor want ik heb veel respect voor die rolstoeltennissers.
[..]
Mart.![]()
quote:Tweemaal stuiten van de bal
De rolstoeltennisser mag de bal tweemaal laten stuiten. De speler moet de bal terugslaan voordat deze grond een derde keer raakt. De tweede stuit mag zowel binnen als buiten het speelveld plaatsvinden.
[..]
Mart.![]()
[..]
Mart.![]()
Ik zie halve finale 6-2 6-0 en finale 6-2 6-1, toch niet serieus te nemen die flauwekulquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]![]()
Die is erg leuk. Heeft onze Diede trouwens weer gewonnen bij de dames?
Inderdaad ja. Hopelijk krijgen ze er niet meer voor dan een paar honderd euro reiskostenvergoeding. Dit is nog erger dan damesvoetbal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie halve finale 6-2 6-0 en finale 6-2 6-1, toch niet serieus te nemen die flauwekul
Tja, ze is gewoon verreweg de beste. Er zijn Roland Garros edities geweest waarin Nadal hetzelfde deed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie halve finale 6-2 6-0 en finale 6-2 6-1, toch niet serieus te nemen die flauwekul
Heel spannend inderdaad die gevangenistattoos, houd ik vanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ordinair wijf zeg die Tsjechische. Stukje Czech Casting genot. Heurlik.
Sow! En dat als erkend Djoko-fan! Vanwaar deze GwaiLow achtige underdoghouding?quote:
Volgens de bookies minst waarschijnlijke scenario. Doe er je voordeel mee.quote:
Alcaraz gewoon zo goed….quote:Op zondag 16 juli 2023 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sow! En dat als erkend Djoko-fan! Vanwaar deze GwaiLow achtige underdoghouding?
Novak gaat winnen. 6-2 6-3 6-2quote:Op zondag 16 juli 2023 13:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sow! En dat als erkend Djoko-fan! Vanwaar deze GwaiLow achtige underdoghouding?
Dat is wel een kracht van Djokovic. Daarmee maakt hij de tegenstander helemaal nerveus en gek.quote:
Zou het een bewuste kracht zijn? Volgens mij is het een soort overdreven poging tot hyperfocus en is dat een onbedoeld bij-effectquote:Op zondag 16 juli 2023 15:14 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat is wel een kracht van Djokovic. Daarmee maakt hij de tegenstander helemaal nerveus en gek.
Ah jawel, enkel gamepie pakt hij wel. Maar dit gaat wel echt zoals verwacht.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stelling: Alcaraz gaat geen enkele game pakken.
Bijna.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn voorspelling van 6-0 in set 1 kan nog hehehe
Nole is hem fysiek weer aan het slopen.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:00 schreef hhh38 het volgende:
Alcaraz aan het heersen nu, maar Djokovic heeft zo belachelijk veel terug
Vooral die servicegames van Djokovic duren zo lang...quote:
Wat is die man mentaal toch sterk dat hij z'n servicegame steeds weer weet te behouden. Ontzettend knap! Hoe hij ook onder druk staat, hij weet ze bijna altijd te behouden. Ook beetje faal van Alcaraz natuurlijk, maar toch.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral die servicegames van Djokovic duren zo lang...
En niet alleen omdat het zoveel punten zijn
Dit was mijn punt. 33 seconden tussen de puntenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is die man mentaal toch sterk dat hij z'n servicegame steeds weer weet te behouden. Ontzettend knap! Hoe hij ook onder druk staat, hij weet ze bijna altijd te behouden. Ook beetje faal van Alcaraz natuurlijk, maar toch.
Als Alcaraz deze set weet te winnen wordt het wel spannend. Maar als het een tiebreak wordt is die kans kleinquote:Op zondag 16 juli 2023 16:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is dit een beetje spannend? Twijfel tussen Tour en deze wedstrijd.
Nee, ik bedoelde een punt dat overgespeeld moest worden.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze hebben per ongeluk het net paar cm te hoog gehangen?
Voor Alcaraz?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit wordt een break. U las het hier voor het eerst.
Ik zie hem de tb ook niet winnen.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:58 schreef Rambow het volgende:
Must win tiebreak voor alcaraz zou je denken, zie hem niet 3 set op rij winnen
Ja jammer dat hij het zo vreselijk spannend vindt tegen Djokovicquote:Op zondag 16 juli 2023 16:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De tiebreak die je niet verwacht, met een zeer nerveuze Alcaraz die allerlei rare ballen uit slaat waarna N. Djokovic de set eenvoudig binnen sleept.
Je hebt het gevoel dat hij het wel kan, maar onder spanning gaat het telkens mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |