Ik heb 15-jarige kinderen ergere dingen zien doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ik gleed weg en verloor de controle.
Russisch dus elke beweging kan leiden tot controverse.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ik gleed weg en verloor de controle.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb 15-jarige kinderen ergere dingen zien doen.
Wie is Stevens überhaupt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:54 schreef GwaiLow het volgende:
Griek en Stevens toch weer als underdog op 1-0 voorsprong.
En wie is David Pel..quote:
Niet als je Swiatek bentquote:
Dubbel partner geweest van Sander Arends @Wereldgozerquote:
Ik denk dat we nog lang kunnen wachten tot een man zich aan dit rijtje toevoegd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fun fact: Evonne Goolagong, Margaret Court en Kim Clijsters zijn de enige mensen op de wereld die zowel bevallen zijn van een kind als een Grand Slam toernooi in het tennis hebben gewonnen.
code violation racket abusequote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:34 schreef monkyyy het volgende:
Op die leeftijd gooide ik weleens rackets de hekken in. Maar alleen als papa en mama niet keken.
Koude pannenkoeken voor @monkyyyquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
code violation racket abuse
@:zipportal
Dubbele mentol kauwgomquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet wel wennen zijn om een mentaal sterke speelster te coachen
Idd ja, ze stonden 3 tegen 2 te spelen zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Sow net Clijsters in beeld bij een legends dubbel maar dat paste bijna niet
Maar wat kan ze ballen! Niet te geloven. Kwaliteit hoor. Ze zou nog zo 3 rondes doorkomen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Sow net Clijsters in beeld bij een legends dubbel maar dat paste bijna niet
2de scherm?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat ze die mannen partijen redelijk tegelijk doen. Had er een tegelijk laten beginnen met die vrouwen, zodat je ze beide kan zien.
Hij heeft na deze week toch maar mooi een kleine 75000 Pond op zijn rekening bijgeschrevenquote:
Dat wel, maar dan krijg je toch minder mee.quote:
Wel meteen een terug zie ik.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:48 schreef superniger het volgende:
En de love break voor Rybakina. Heel mooi.
Ik vind Rune matig spelen. Als de Alcaraz van de vorige wedstrijd komt opdagen verwacht ik een walk over. Maar de wedstrijden daarvoor was Alcaraz ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Alcaraz-Rune? Rune moet toch aardig wat tegenstand kunnen bieden, lijkt me.
Ik heb Rune dit toernooi nog niet zien spelen. ?Alcaraz wel, maar misschien gaat hij beter spelen wanneer het nodig is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind Rune matig spelen. Als de Alcaraz van de vorige wedstrijd komt opdagen verwacht ik een walk over. Maar de wedstrijden daarvoor was Alcaraz ook niet zo bijzonder.
Ik geef hem wel kans ja, Djoko oogt ook nog niet onoverwinnelijk ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb Rune dit toernooi nog niet zien spelen. ?Alcaraz wel, maar misschien gaat hij beter spelen wanneer het nodig is.
Zie je Alcaraz kans maken tegen Djokovic? Lijkt me lastig voor hem. Na de halve finale op RG gaf hij gewoon toe dat die kramp door de stress kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |