Ik heb 15-jarige kinderen ergere dingen zien doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ik gleed weg en verloor de controle.
Russisch dus elke beweging kan leiden tot controverse.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:10 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ik gleed weg en verloor de controle.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb 15-jarige kinderen ergere dingen zien doen.
Wie is Stevens überhaupt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:54 schreef GwaiLow het volgende:
Griek en Stevens toch weer als underdog op 1-0 voorsprong.
En wie is David Pel..quote:
Niet als je Swiatek bentquote:
Dubbel partner geweest van Sander Arends @Wereldgozerquote:
Ik denk dat we nog lang kunnen wachten tot een man zich aan dit rijtje toevoegd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fun fact: Evonne Goolagong, Margaret Court en Kim Clijsters zijn de enige mensen op de wereld die zowel bevallen zijn van een kind als een Grand Slam toernooi in het tennis hebben gewonnen.
code violation racket abusequote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:34 schreef monkyyy het volgende:
Op die leeftijd gooide ik weleens rackets de hekken in. Maar alleen als papa en mama niet keken.
Koude pannenkoeken voor @monkyyyquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
code violation racket abuse
@:zipportal
Dubbele mentol kauwgomquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet wel wennen zijn om een mentaal sterke speelster te coachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |