Had liever andere zien gaan. Was mooi geweest dat ze iemand weg had mogen stemmenquote:
As ze zou winnen volgens mijquote:Op maandag 10 juli 2023 16:23 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor Babette stond als eerste klaar om Eunice te knuffelen..... het was dat Mirthe en Marciano eerst gingen.... en vanmiddag had ze zoveel te zeggen over wie als eerste zou gaan knuffelen....... voorspelbaar!!!! (hypocriet)
Niemand past die kleerjes van Eunicequote:Op maandag 10 juli 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
En daar zijn de sharks weer om te kijken wat er nog te halen valt, want Eunice achter zal laten.....
zogenaamd geïnteresseerd en meelevend, maar ze staan bij wijze van spreken al met uitgestrekte handen om zoveel mogelijk in te pikken
Jappiequote:
ze moet nog langs de febo. Die zullen heus wel de spullen eruit halen die niet mee mochtenquote:Op maandag 10 juli 2023 16:31 schreef xsaskiax het volgende:
Ze mogen toch geen spullen meenemen??
ik zie een biljartkeu, drumstokje. woordenboek of zoiets en meer verdwijnen in de koffer...
dus mag het waarschijnlijk wel
ja en .............................quote:Op maandag 10 juli 2023 16:32 schreef Judiwi het volgende:
Bern probeerde Zoë uit te horen over wie op wie had gestemd.
Inderdaad en Janet er ook uitgespeeldquote:Op maandag 10 juli 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Zoë is helemaal in haar nopjes. Ze gaat het bed van Eunice claimen en zonder moeite hoeven doen iemand weg die haar eruit zou werken.
Kim Dquote:Op maandag 10 juli 2023 16:39 schreef spapaars het volgende:
Echt verdrietig heb ik daar nog niemand zien vertrekken, misschien Janet een beetje.
Erg he zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 10 juli 2023 16:40 schreef Clasientje het volgende:
Bah al die schijnheilige bijelkaar rond om Eunice. Vooral die Babette wat een lef zeg om Eunice nog te helpen met inpakken
Ja had ook liever andere zien gaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Jammer dat Eunice moet vertrekken. Had graag een Babette zien vertrekken bijvoorbeeld.
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:34 schreef Frummelie het volgende:
Zou JWtje er staan om haar liefdevol op te vangen...
Die twee hadden de laatste tijd ook niet zoveel meer met elkaar. Na het vertrek van JW werd dat wat minder en na de ruzie met Mirthe helemaal.quote:
Nee, en we hadden nog wat te streamen in de vroege ochtend.quote:
yep dacht zoequote:Op maandag 10 juli 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en we hadden nog wat te streamen in de vroege ochtend.
Maar zie ik dat nu goed, hebben ze nu het matras al van Eunice al weggehaald?
Wat een slap gezever weer van haarquote:Op maandag 10 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Eunice hoopt dat een gelukkig iemand de pot wint, want geld maakt niet gelukkig
Begrijp ik niet. Het bed van Eunice was eerst het bed van Zoe.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Zoë is helemaal in haar nopjes. Ze gaat het bed van Eunice claimen en zonder moeite hoeven doen iemand weg die haar eruit zou werken.
Links zweverig gezwets.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Eunice hoopt dat een gelukkig iemand de pot wint, want geld maakt niet gelukkig
Ik denk dat ze dat alledrie niet willen.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:13 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe, Eric of Babet, één van hun zal laag moeten gaan slapen.
Ja het loopt tegen het einde dus zullen er meer gaanquote:
Ik denk dat ze dat niet eens mag. Daar moet je gediplomeerd voor zijn, EJVJL is niet het echte leven...quote:Op maandag 10 juli 2023 17:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik ik ik ik ik
Iek hou fan mezelluf en iek ga balletlessen geven.....
quote:Op maandag 10 juli 2023 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ze heeft nooit gedacht dat ze daar zou naaien...oh hoi JW.
Dat is hot tegenwoordig, zie je ook bij bikini's... allemaal de tietjes d'r onderuit..quote:Op maandag 10 juli 2023 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Die jurk zit niet goed. Haar tieten komen er onder uit.
Ze kan niet eens ballettenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet eens mag. Daar moet je gediplomeerd voor zijn, EJVJL is niet het echte leven...
is geen diploma voor nodigquote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet eens mag. Daar moet je gediplomeerd voor zijn, EJVJL is niet het echte leven...
Fake news.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
https://www.mijnzzp.nl/Beroep/1940-Dansleraar/Informatie
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bern of Sasha, of een dubbele exit zou ook wel eens een leuke twist kunnen zijn.quote:
Zoals Jeff het zo mooi zei, ze leven van maaltijd naar maaltijd en in de tussentijd is het klaverjassen en een beetje buiten hangenquote:
Wat zei Jef dat mooi, hij zag alles vanuit z'n stoel.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals Jeff het zo mooi zei, ze leven van maaltijd naar maaltijd en in de tussentijd is het klaverjassen en een beetje buiten hangen
geen zin in weeeeer een Jeff discussie, maar hij stond toch heel vaak in de keukenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat zei Jef dat mooi, hij zag alles vanuit z'n stoel.
Mirthe gaat daar slapen en Ice en Zoe weer bij elkaar in een stapelbedquote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe haalt haar kast weg bij Erik. Ze schuift hem naar de andere kant van Eunice haar bed. Die dus gewoon weg gaat of Mirthe gaat daar slapen. Dat kan ook.
Nee onderquote:Op maandag 10 juli 2023 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat? gaat Isaac weer boven slapen dan?
Wat is zij verschrikkelijk blehquote:Op maandag 10 juli 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
Bern: precies wat ik zei,een verkeersexamen
Sas: WAT WE ZEIDEN!!!
Bern: .....
Dat is een lone wolf, zie nooit tactische besprekingen meer. Zijn partner in crime is vertrokken dus saaie streams is ons deel....quote:Op maandag 10 juli 2023 17:45 schreef woxxel het volgende:
We krijgen de laatste tijd heel erg weinig van isaak te zien
En waarschvaker nu er weer iemand weg is die regelmatig in de keuken stond.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
De keukenprinsessen koken ook vandaag
[ afbeelding ]
de overgebleven koks hoeven in ieder geval niet meer iets aparts te maken voor eunice dat scheelt wel weer werk.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschvaker nu er weer iemand weg is die regelmatig in de keuken stond.
Dat mag toch ook ?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Facetimen in de bajes mag volgens Marciano.![]()
![]()
Ik wist het....quote:Op maandag 10 juli 2023 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Facetimen in de bajes mag volgens Marciano.![]()
![]()
Nee, je mag geen mobiel hebben in de gevangenis en dus kan je niet facetimen, zoals Marciano net zei. Er staan computers in de bibliotheek, waar geen internet op zit.quote:
Facetime kan ook via een pc.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, je mag geen mobiel hebben in de gevangenis en dus kan je niet facetimen, zoals Marciano net zei. Er staan computers in de bibliotheek, waar geen internet op zit.
Dat zal een stuk makkelijker worden idd..quote:Op maandag 10 juli 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
de overgebleven koks hoeven in ieder geval niet meer iets aparts te maken voor eunice dat scheelt wel weer werk.
Het valt nog mee.. laatst deed ze er kaas tussen en zo de toaster in.. die was dus echt kapotquote:Op maandag 10 juli 2023 18:14 schreef xsaskiax het volgende:
Net kwamen rookwolken uit de broodrooster, omdat Mirthe 'even' brood dat al geroosterd was nog een keer wilde roosteren........... de keuken stond helemaal blauw!!!
nope, alleen als je in re-integratie zit en niet en dus op de weg naar buiten.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep!
https://www.commissievant(...)etineerden/internet/
Dat is inderdaad heel wat andersquote:Op maandag 10 juli 2023 18:21 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous denkt dat ze best in een gevangenis zou kunnen, beter als in de loods.
Zo ongeveer verwoorde ze het.
Het enige wat ze even vergeet dat je de loods kan verlaten wanneer je wil en in de gevangenis niet.
Ze speelt het wel goedquote:Op maandag 10 juli 2023 18:27 schreef spapaars het volgende:
Erik een heel lang verhaal over postzegels, en Mori luistert aandachtig, maar zal denken, hoe kom ik hier weg.
25 augustus is de laatste uitzending op tvquote:
Als ik dit lees heeft Marciano toch gelijkquote:Op maandag 10 juli 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nope, alleen als je in re-integratie zit en niet en dus op de weg naar buiten.
In de Penitentiaire Beginselenwet (hierna: Pbw) is internetgebruik niet geregeld. Hierdoor bestaat er geen algemeen recht op het gebruik van internet. Met name in het kader van re- integratie of onderwijs wordt het gebruik van internet toegestaan.
quote:Internetgebruik
Binnen penitentiaire inrichtingen wordt (net als daar buiten) steeds meer gebruik gemaakt van internet. Gedetineerden wordt steeds vaker de mogelijkheid geboden om contact te hebben met hun naasten via videobellen zoals Skype, Facetime, etc.
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die niet zo'n moeite heeft met Eunice, ik vond het wel leuk dat ze van alles deed, aanpakte en volhield.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:32 schreef Seattle het volgende:
Ach Eunice! We zullen haar ochtendsessies als Eucalypta missen, evenals haar balletlessen- en uitvoeringen
Denk het ookquote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die niet zo'n moeite heeft met Eunice, ik vond het wel leuk dat ze van alles deed, aanpakte en volhield.
ach kijk nog erderquote:Op maandag 10 juli 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
25 augustus is de laatste uitzending op tv
Had ook geen moeite met haarquote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die niet zo'n moeite heeft met Eunice, ik vond het wel leuk dat ze van alles deed, aanpakte en volhield.
Ze stond ook bij mij niet bovenaan de lijst van personen die ik het liefste zag gaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijken redelijk heel te blijven moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:47 schreef Frummelie het volgende:
Geeft niet als die barst had je ze iets beter moeten draaien... gehakt zet nou eenmaal uit bij verhitting...
Ze begon zelf over een barst vandaar....quote:Op maandag 10 juli 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lijken redelijk heel te blijven moet ik zeggen.
Heb je geen neef als advocaat nodig maar kun je zo op beeld je zaken regelen. Ik vind het een beetje hmmquote:Op maandag 10 juli 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou een mooie boel worden, dan kunnen gedetineerden vanuit de bajes hun criminele activiteiten voort zetten. Ik weet waar ik het over heb, familie van mij werkt er!!
Dan zijn het allemaal sukkels want er is verschillende uitleg over hetzelfde stukje tekst. Onduidelijkheid dus.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:55 schreef danaqui het volgende:
Bern vind de regels onprofessioneel gemaakt![]()
wat een sukkel denkt alles beter te weten
Ik vond haar heel lang wel oké inderdaad, maar met JW samen ben ik afgehaakt. Maar ze was een eigenzinnig type en daar houd ik wel van!quote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft Mirthe dat gedaanquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef schizolientje het volgende:
hebben ze die ballen zelf gedraaid en zo, ze zien er zo gelijkmatig uit lijkt kant en klaar gekocht
Zien er goed uitquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft Mirthe dat gedaan
ja, ik heb ze Mirthe eigenhandig zien makenquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef schizolientje het volgende:
hebben ze die ballen zelf gedraaid en zo, ze zien er zo gelijkmatig uit lijkt kant en klaar gekocht
Lekker autonoomquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vond haar heel lang wel oké inderdaad, maar met JW samen ben ik afgehaakt. Maar ze was een eigenzinnig type en daar houd ik wel van!
Wat wil je horen. Bern is een droeftoeter, een lamzak. Hij vroeg het bijna huilend aan Zoë als ze wist wie op wie had gestemd. Totaal niet mijn favoriet.quote:
Ze hebben van alles gehad maar gewoon zoiets simpels eigenlijk heel weinigquote:Op maandag 10 juli 2023 19:08 schreef Verida het volgende:
lekker hoor, gewoon aardappelen groente en vlees. En die gehaktballen zien er heerlijk uit
Wat jij wil johquote:Op maandag 10 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit lees heeft Marciano toch gelijk
[..]
Zou goed kunnen, een té kleine groep maakt het nog saaier.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Als er de komende drie maandagen iemand vertrekt gaan ze met 10 man de finale is. Zou wel beetje voorspelbaar zijn maar ik acht het mogelijk.
Eens. Met tien man de laatste maand in gaan lijkt me prima.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, een té kleine groep maakt het nog saaier.
Ik vraag mij of of ze die van vanmiddag gehaald zou hebbenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Moraima ziet het al helemaal voor zich hoe ze een eliminatieopdracht gaat winnen
Ik weet het antwoordquote:Op maandag 10 juli 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij of of ze die van vanmiddag gehaald zou hebben
Best volle borden weer zegquote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
Ice heeft het gemunt op judas,jappie,Babbelkous.
Heeft het over bed en breakfast.
Ik weet niet wie dat zijn.
Rupi had het nog over dat overdreven gehang aan je, aanname dat hij babbelkous bedoelt.
Die kinderachtige bijnamen nog altijdquote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
Rupi had het nog over dat overdreven gehang aan je, aanname dat hij babbelkous bedoelt.
Isaac heeft zijn kans laten lopen om Bep er uit te gooien, slappelingquote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
eerst b&b = babelkous 90 %quote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
Rijst met gehaktbalquote:
Babette en Marciano staan rijst te bakken.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee aardappels en brocolli, ow bep en tiano bedoel je
Ja want babbelkous vind aardappelen niet lekker en ze wordt er dik van zei ze daarstraks. En playboy doet haar na .quote:
Ik denk andersom in dit geval....zij doet hem naquote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja want babbelkous vind aardappelen niet lekker en ze wordt er dik van zei ze daarstraks. En playboy doet haar na .
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:38 schreef OmaJacky het volgende:
En toch denk ik dat babbelkous en poederloeder op hun donder gehad van achter.
Ze doen heel anders tegen Wendy na vrijdag toen de coach gesprekken er waren.
Nee geen vriendinnen maar eerst negeerden ze haar totaal en nu gaat poederloeder zelfs naast haar zitten terwijl er naast ice ook plaatst is .
Ik denk alleen niet dat het nut heeft, in de loods is hij er ook vaak op aangesproken en hij doet het nog net zo vaak.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:49 schreef Judiwi het volgende:
Als Eric buiten is hoop ik voor hem dat iemand hem aanspreekt over dat gelik. Dat is echt een gore tic van hem.
Ze vergeten dat je van rijst ook dik wordtquote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja want babbelkous vind aardappelen niet lekker en ze wordt er dik van zei ze daarstraks. En playboy doet haar na .
Laat hem lekker likken zijn er wel meer die dat doen.\quote:Op maandag 10 juli 2023 19:49 schreef Judiwi het volgende:
Als Eric buiten is hoop ik voor hem dat iemand hem aanspreekt over dat gelik. Dat is echt een gore tic van hem.
ik vind dat likken ook niet zo heel erg. hij doet er niet veel kwaad mee, niemand hoeft er na hem van die borden te eten.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat het nut heeft, in de loods is hij er ook vaak op aangesproken en hij doet het nog net zo vaak.
Inderdaad, zolang hij geen medebewoners gaat hij maar lekker zijn gangquote:Op maandag 10 juli 2023 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat likken ook niet zo heel erg. hij doet er niet veel kwaad mee, niemand hoeft er na hem van die borden te eten.
ik vind het praten met volle mond smeriger om naar te kijken of te luisteren.
dat neusbaggeren daarentegen.![]()
Wendy had een vrijstelling dus de lastercampagne kon even worden stilgezet en Zoe doet aardig tegen Wendy omdat haar haren gedaan moeten worden. Ik denk dat er vanaf nu Bep geen kans laat liggen om Wendy zwart te maken nu de vrijstelling weg is.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:38 schreef OmaJacky het volgende:
En toch denk ik dat babbelkous en poederloeder op hun donder gehad van achter.
Ze doen heel anders tegen Wendy na vrijdag toen de coach gesprekken er waren.
Nee geen vriendinnen maar eerst negeerden ze haar totaal en nu gaat poederloeder zelfs naast haar zitten terwijl er naast ice ook plaatst is .
Van rijst word je juist dikker dan van aardappelenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Er staan ook echte plantenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:55 schreef schizolientje het volgende:
staat moirama nu de kunstplanten aan het water geven en terwijl kletsend naar de camera
Hele leverworst?quote:Op maandag 10 juli 2023 20:01 schreef juul. het volgende:
Immi haalt de boodschappen uit de sluis en stopt snel iets in zijn broek, boek?
sigaretten mssquote:Op maandag 10 juli 2023 20:01 schreef juul. het volgende:
Immi haalt de boodschappen uit de sluis en stopt snel iets in zijn broek, boek?
Nou hij hoopt op aardig wat fanmail van vrouwen. Maar met deze gewoonte vallen er ook aardig wat weg. Mochten ze er al zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat likken ook niet zo heel erg. hij doet er niet veel kwaad mee, niemand hoeft er na hem van die borden te eten.
ik vind het praten met volle mond smeriger om naar te kijken of te luisteren.
dat neusbaggeren daarentegen.![]()
Dat neusbaggeren moet hij niet doen, dat is goorquote:Op maandag 10 juli 2023 20:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou hij hoopt op aardig wat fanmail van vrouwen. Maar met deze gewoonte vallen er ook aardig wat weg. Mochten ze er al zijn.
Kijk als je het doet als je alleen thuis bent is wat anders dan een loods vol met mensen en duizenden kijkers.
WIe weet is er wel een die het ook lekker vindt kunnen ze elkaars borden likken. Of elkaars neus leegetenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou hij hoopt op aardig wat fanmail van vrouwen. Maar met deze gewoonte vallen er ook aardig wat weg. Mochten ze er al zijn.
Kijk als je het doet als je alleen thuis bent is wat anders dan een loods vol met mensen en duizenden kijkers.
Dus dat. Who cares wat hij straks na de loods allemaal doet en of hij fanmail krijgt ect. Zo oninteressant!quote:Op maandag 10 juli 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet is er wel een die het ook lekker vindt kunnen ze elkaars borden likken. Of elkaars neus leegeten![]()
Lekker laten als ik het maar niet hoef te zien
Zodra hij of wie dan ook de loods heeft verlaten is het over en uit, hebben ze hun eigen levenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus dat. Who cares wat hij straks na de loods allemaal doet en of hij fanmail krijgt ect. Zo oninteressant!
Heb ik ook, uit de loods uit het hart.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zodra hij of wie dan ook de loods heeft verlaten is het over en uit, hebben ze hun eigen levenweer terug kan die likken zoveel die wil.
Ik vind het van personen die ik leuk vond soms nog wel leuk om af een toe een berichtje te zien maar verder heb ik daar ook weinig mee. Veel succes allemaalquote:Op maandag 10 juli 2023 20:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus dat. Who cares wat hij straks na de loods allemaal doet en of hij fanmail krijgt ect. Zo oninteressant!
En volgens mij vergeten ze ook dat patat aardappels zijn… daar tikken ze hele ladingen van weg. Mét veel saus.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vergeten dat je van rijst ook dik wordt
Ja, ook zoietsquote:Op maandag 10 juli 2023 20:45 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En volgens mij vergeten ze ook dat patat aardappels zijn… daar tikken ze hele ladingen van weg. Mét veel saus.
Vind zo wie zo dat ze veel eten in de loods. Meer dan buiten de loods. Wel ongezonder.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:45 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En volgens mij vergeten ze ook dat patat aardappels zijn… daar tikken ze hele ladingen van weg. Mét veel saus.
Nou inderdaad, ongelofelijk. En toch vallen ze af en/of blijven ze strak in hun vel zitten (ze sporten wel veel natuurlijk). Soms hebben ze net een mega bord vol weggewerkt en komt de popcorn er alweer aan…. Pffff…..quote:Op maandag 10 juli 2023 20:49 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Vind zo wie zo dat ze veel eten in de loods. Meer dan buiten de loods. Wel ongezonder.
Veel zijn afgelopen jaar flink afgevallen maar momenteel valt er volgens mij niemand echt nog veel af. Ze hebben flinke porties maar weinig extraatjes. Ik denk dat het voor bijv. Zoë of Moraima buiten niet te doen is om dit gewicht vast te blijven houden....die zijn zo weer terug op hun oude gewicht want om iets te veranderen zul je zelf iets moeten veranderen.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Desondanks vallen sommigen van hen wel af? Zoals Berend toen hij er nog was, Zoë is volgens mij ook wat kwijt...
Inderdaad, ik had gisteren wat foto's van Zoe opgezocht van het begin, maar die is ook een aantal kilo's afgevallen.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Desondanks vallen sommigen van hen wel af? Zoals Berend toen hij er nog was, Zoë is volgens mij ook wat kwijt...
quote:Op maandag 10 juli 2023 21:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Marciano duwt haar gewoon weg hoor.
Want je moet kunnen solderen om zonnepanelen aan te leggen? Daarnaast zijn veel van die lui sowieso hobbyisten die maar minimale kennis hebben van wat ze doen.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
Als je Erik zag solderen zou je niet zeggen dat hij zonnepanelen kan aanleggen. Ofeen certificaat in de elektrotechniek heeft gehaald vlak voor dat hij de loods inging.
Hij ziet de camera.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
@:Rhosyn
Geloof dat jij hier gisteren ook iets over zei. Bern is aan het dansen en merkt ineens dat ik kijk![]()
[ afbeelding ]
Hij zwaait zelfs naar jequote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
@:Rhosyn
Geloof dat jij hier gisteren ook iets over zei. Bern is aan het dansen en merkt ineens dat ik kijk![]()
[ afbeelding ]
Zo raar, hij heeft toch zelf ook op iemand gestemd.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
En daar is Rupert op zijn beurt dan weer zuur over.
quote:Op maandag 10 juli 2023 22:24 schreef schizolientje het volgende:
leunt Babette nu op beide handen op t stuur met staande fietsen?? Ze kon toch geen druk uitoefenen
Net zo als met haar stuitje wat zo zeer doet, en dan op een houten bank gaan zitten en dan van links naar rechts wippenquote:
Die heeft op Rupi gestemd toch?quote:Op maandag 10 juli 2023 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gek is, is iemand wegstemmen en dan gaan janken, Mirthe dus
wie zegt dat myrthe op eunice heft gestemd die heeft op morrie gestemdquote:Op maandag 10 juli 2023 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gek is, is iemand wegstemmen en dan gaan janken, Mirthe dus
Ze hadden het over het feit als je iemand wegstemt dat je die persoon niet gaat helpen want dat is een beetje raar. Vandaar mijn opmerking Mirthe stemt iemand weg en begint dan te janken....ook raarquote:
Misschien denkt ze dat er in rijst geen koolhydraten zittenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
vraag me af of haar vrienden deze bep willen! ze was mss een gezellige borrelaar,maar zoals ze met mensen omgaat zullen het alleen maar oppervlakkige vrienden zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:09 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat er in rijst geen koolhydraten zitten
(oh, spuit 11)
Billy en Ruud aten uit elkaars neus😩quote:Op maandag 10 juli 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet is er wel een die het ook lekker vindt kunnen ze elkaars borden likken. Of elkaars neus leegeten![]()
Lekker laten als ik het maar niet hoef te zien
1 tube voor driekwartjaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Erik en Mirthe nu in de keuken. Erik zegt dat hij 1 tandpastatube heeft gebruikt in de loods. Mirthe zegt dat dat wel erg weinig is. Mirthe zegt dat het vies is. Mirthe zegt dat ze zelf 3 of 4 tubes heeft gebruikt.
De manier waarop Mirthe dit zegt tegen Erik is totaal niet aanmatigend. Mirthe verheft sowieso haar stem eigenlijk nooit.
Erik komt erop terug na het tanden poetsen en zegt dat hij meer geld heeft uitgegeven aan zijn tandpasta dan Mirthe omdat zijn tandpasta 5 euro zoveel is. Paradontax. Mirthe zegt meteen dat het daarom niet gaat. Erik zegt dat hij elke keer schuim in zijn mond heeft bij het tandenpoetsen.
Mirthe zegt dat je eigenlijk niet te zuinig moet zijn met tandpasta. Maar Erik zegt dat hij zuinig is maar niet te zuinig. Mirthe vraagt daarop of hij echt elke keer genoeg schuim heeft. Erik beaamt dat hij genoeg schuim heeft.
En dan wordt ineens even vermeld dat Zoë niets verdient.....
Erik gaat naar bed en zegt dat er morgen wellicht een verdienopdracht komt en volgende week een vrijstellingsopdracht en misschien een snellere eliminatieopdracht nadien.
Mirthe gaat nog even wat lekkers maken voor haarzelf. Bon appetit, zegt ze tegen haarzelf. Mirthe is erg oké.
(Ik zag eerder vanavond Moraima boterhammen met pindakaas pakken, het is ook maar weer wanneer de camera erop staat. Mirthe is daarin echt niet de enige.)
is ook nog geen openingstijdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:02 schreef Judiwi het volgende:
Zei Mirthe nu dat ze op Moraima wilde gaan, omdat ze niets verdient maar wel het meeste vreet.
(Letterlijk haar woorden)
Twijfelde alleen als het over Zoë of Moraima ging.
Trouwens ik open niet.
Judiwi opent niet dus dat is genoteerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:02 schreef Judiwi het volgende:
Zei Mirthe nu dat ze op Moraima wilde gaan, omdat ze niets verdient maar wel het meeste vreet.
(Letterlijk haar woorden)
Twijfelde alleen als het over Zoë of Moraima ging.
Trouwens ik open niet.
Mijn top 5 is :quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
Top 5 op volgorde van persoonlijke populariteit:
Isaac
Wendy
Erik
Mirthe
Moraima
Die mogen het uit gaan vechten.
ik heb geen top 5 omdat ik er zeker geen 5 toppers in vind zitten...eerlijk gezegd 3 is al moeilijk. meer zoiets van dan maar wendy..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 01:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mijn top 5 is :
Wendy
Mirthe
Bern
Marciano
Isaac
GMquote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
saaie streams zo zonder eunice
verwacht vandaag of morgen wel zoemer voor verdienopdracht of vrijstelling weer
dus ice wil er nog 3 weg hebben bed en breakfast=bep, bern en jasper , we gaan het zien
ik open niet
Wil Isaac Babette weghebben?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:27 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
saaie streams zo zonder eunice
verwacht vandaag of morgen wel zoemer voor verdienopdracht of vrijstelling weer
dus ice wil er nog 3 weg hebben bed en breakfast=bep, bern en jasper , we gaan het zien
ik open niet
Die heeft nog nooit een stem gehad of wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 06:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Het wordt tijd dat een aantal mensen op Isaac gaan stemmen, hij denkt dat hij onschendbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |