Had liever andere zien gaan. Was mooi geweest dat ze iemand weg had mogen stemmenquote:
As ze zou winnen volgens mijquote:Op maandag 10 juli 2023 16:23 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor Babette stond als eerste klaar om Eunice te knuffelen..... het was dat Mirthe en Marciano eerst gingen.... en vanmiddag had ze zoveel te zeggen over wie als eerste zou gaan knuffelen....... voorspelbaar!!!! (hypocriet)
Niemand past die kleerjes van Eunicequote:Op maandag 10 juli 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
En daar zijn de sharks weer om te kijken wat er nog te halen valt, want Eunice achter zal laten.....
zogenaamd geïnteresseerd en meelevend, maar ze staan bij wijze van spreken al met uitgestrekte handen om zoveel mogelijk in te pikken
Jappiequote:
ze moet nog langs de febo. Die zullen heus wel de spullen eruit halen die niet mee mochtenquote:Op maandag 10 juli 2023 16:31 schreef xsaskiax het volgende:
Ze mogen toch geen spullen meenemen??
ik zie een biljartkeu, drumstokje. woordenboek of zoiets en meer verdwijnen in de koffer...
dus mag het waarschijnlijk wel
ja en .............................quote:Op maandag 10 juli 2023 16:32 schreef Judiwi het volgende:
Bern probeerde Zoë uit te horen over wie op wie had gestemd.
Inderdaad en Janet er ook uitgespeeldquote:Op maandag 10 juli 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Zoë is helemaal in haar nopjes. Ze gaat het bed van Eunice claimen en zonder moeite hoeven doen iemand weg die haar eruit zou werken.
Kim Dquote:Op maandag 10 juli 2023 16:39 schreef spapaars het volgende:
Echt verdrietig heb ik daar nog niemand zien vertrekken, misschien Janet een beetje.
Erg he zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 10 juli 2023 16:40 schreef Clasientje het volgende:
Bah al die schijnheilige bijelkaar rond om Eunice. Vooral die Babette wat een lef zeg om Eunice nog te helpen met inpakken
Ja had ook liever andere zien gaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Jammer dat Eunice moet vertrekken. Had graag een Babette zien vertrekken bijvoorbeeld.
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:34 schreef Frummelie het volgende:
Zou JWtje er staan om haar liefdevol op te vangen...
Die twee hadden de laatste tijd ook niet zoveel meer met elkaar. Na het vertrek van JW werd dat wat minder en na de ruzie met Mirthe helemaal.quote:
Nee, en we hadden nog wat te streamen in de vroege ochtend.quote:
yep dacht zoequote:Op maandag 10 juli 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en we hadden nog wat te streamen in de vroege ochtend.
Maar zie ik dat nu goed, hebben ze nu het matras al van Eunice al weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |