Ze lijken redelijk heel te blijven moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:47 schreef Frummelie het volgende:
Geeft niet als die barst had je ze iets beter moeten draaien... gehakt zet nou eenmaal uit bij verhitting...
Ze begon zelf over een barst vandaar....quote:Op maandag 10 juli 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lijken redelijk heel te blijven moet ik zeggen.
Heb je geen neef als advocaat nodig maar kun je zo op beeld je zaken regelen. Ik vind het een beetje hmmquote:Op maandag 10 juli 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou een mooie boel worden, dan kunnen gedetineerden vanuit de bajes hun criminele activiteiten voort zetten. Ik weet waar ik het over heb, familie van mij werkt er!!
Dan zijn het allemaal sukkels want er is verschillende uitleg over hetzelfde stukje tekst. Onduidelijkheid dus.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:55 schreef danaqui het volgende:
Bern vind de regels onprofessioneel gemaakt![]()
wat een sukkel denkt alles beter te weten
Ik vond haar heel lang wel oké inderdaad, maar met JW samen ben ik afgehaakt. Maar ze was een eigenzinnig type en daar houd ik wel van!quote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die niet zo'n moeite heeft met Eunice, ik vond het wel leuk dat ze van alles deed, aanpakte en volhield.
Ja volgens mij heeft Mirthe dat gedaanquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef schizolientje het volgende:
hebben ze die ballen zelf gedraaid en zo, ze zien er zo gelijkmatig uit lijkt kant en klaar gekocht
Zien er goed uitquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft Mirthe dat gedaan
ja, ik heb ze Mirthe eigenhandig zien makenquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef schizolientje het volgende:
hebben ze die ballen zelf gedraaid en zo, ze zien er zo gelijkmatig uit lijkt kant en klaar gekocht
Lekker autonoomquote:Op maandag 10 juli 2023 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vond haar heel lang wel oké inderdaad, maar met JW samen ben ik afgehaakt. Maar ze was een eigenzinnig type en daar houd ik wel van!
Wat wil je horen. Bern is een droeftoeter, een lamzak. Hij vroeg het bijna huilend aan Zoë als ze wist wie op wie had gestemd. Totaal niet mijn favoriet.quote:
Ze hebben van alles gehad maar gewoon zoiets simpels eigenlijk heel weinigquote:Op maandag 10 juli 2023 19:08 schreef Verida het volgende:
lekker hoor, gewoon aardappelen groente en vlees. En die gehaktballen zien er heerlijk uit
Wat jij wil johquote:Op maandag 10 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit lees heeft Marciano toch gelijk
[..]
Zou goed kunnen, een té kleine groep maakt het nog saaier.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Als er de komende drie maandagen iemand vertrekt gaan ze met 10 man de finale is. Zou wel beetje voorspelbaar zijn maar ik acht het mogelijk.
Eens. Met tien man de laatste maand in gaan lijkt me prima.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, een té kleine groep maakt het nog saaier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |