geen zin in weeeeer een Jeff discussie, maar hij stond toch heel vaak in de keukenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat zei Jef dat mooi, hij zag alles vanuit z'n stoel.
Mirthe gaat daar slapen en Ice en Zoe weer bij elkaar in een stapelbedquote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe haalt haar kast weg bij Erik. Ze schuift hem naar de andere kant van Eunice haar bed. Die dus gewoon weg gaat of Mirthe gaat daar slapen. Dat kan ook.
Nee onderquote:Op maandag 10 juli 2023 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat? gaat Isaac weer boven slapen dan?
Wat is zij verschrikkelijk blehquote:Op maandag 10 juli 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
Bern: precies wat ik zei,een verkeersexamen
Sas: WAT WE ZEIDEN!!!
Bern: .....
Dat is een lone wolf, zie nooit tactische besprekingen meer. Zijn partner in crime is vertrokken dus saaie streams is ons deel....quote:Op maandag 10 juli 2023 17:45 schreef woxxel het volgende:
We krijgen de laatste tijd heel erg weinig van isaak te zien
En waarschvaker nu er weer iemand weg is die regelmatig in de keuken stond.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
De keukenprinsessen koken ook vandaag
[ afbeelding ]
de overgebleven koks hoeven in ieder geval niet meer iets aparts te maken voor eunice dat scheelt wel weer werk.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschvaker nu er weer iemand weg is die regelmatig in de keuken stond.
Dat mag toch ook ?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Facetimen in de bajes mag volgens Marciano.![]()
![]()
Ik wist het....quote:Op maandag 10 juli 2023 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Facetimen in de bajes mag volgens Marciano.![]()
![]()
Nee, je mag geen mobiel hebben in de gevangenis en dus kan je niet facetimen, zoals Marciano net zei. Er staan computers in de bibliotheek, waar geen internet op zit.quote:
Facetime kan ook via een pc.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, je mag geen mobiel hebben in de gevangenis en dus kan je niet facetimen, zoals Marciano net zei. Er staan computers in de bibliotheek, waar geen internet op zit.
Dat zal een stuk makkelijker worden idd..quote:Op maandag 10 juli 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
de overgebleven koks hoeven in ieder geval niet meer iets aparts te maken voor eunice dat scheelt wel weer werk.
Het valt nog mee.. laatst deed ze er kaas tussen en zo de toaster in.. die was dus echt kapotquote:Op maandag 10 juli 2023 18:14 schreef xsaskiax het volgende:
Net kwamen rookwolken uit de broodrooster, omdat Mirthe 'even' brood dat al geroosterd was nog een keer wilde roosteren........... de keuken stond helemaal blauw!!!
nope, alleen als je in re-integratie zit en niet en dus op de weg naar buiten.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep!
https://www.commissievant(...)etineerden/internet/
Dat is inderdaad heel wat andersquote:Op maandag 10 juli 2023 18:21 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous denkt dat ze best in een gevangenis zou kunnen, beter als in de loods.
Zo ongeveer verwoorde ze het.
Het enige wat ze even vergeet dat je de loods kan verlaten wanneer je wil en in de gevangenis niet.
Ze speelt het wel goedquote:Op maandag 10 juli 2023 18:27 schreef spapaars het volgende:
Erik een heel lang verhaal over postzegels, en Mori luistert aandachtig, maar zal denken, hoe kom ik hier weg.
25 augustus is de laatste uitzending op tvquote:
Als ik dit lees heeft Marciano toch gelijkquote:Op maandag 10 juli 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nope, alleen als je in re-integratie zit en niet en dus op de weg naar buiten.
In de Penitentiaire Beginselenwet (hierna: Pbw) is internetgebruik niet geregeld. Hierdoor bestaat er geen algemeen recht op het gebruik van internet. Met name in het kader van re- integratie of onderwijs wordt het gebruik van internet toegestaan.
quote:Internetgebruik
Binnen penitentiaire inrichtingen wordt (net als daar buiten) steeds meer gebruik gemaakt van internet. Gedetineerden wordt steeds vaker de mogelijkheid geboden om contact te hebben met hun naasten via videobellen zoals Skype, Facetime, etc.
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die niet zo'n moeite heeft met Eunice, ik vond het wel leuk dat ze van alles deed, aanpakte en volhield.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:32 schreef Seattle het volgende:
Ach Eunice! We zullen haar ochtendsessies als Eucalypta missen, evenals haar balletlessen- en uitvoeringen
Denk het ookquote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die niet zo'n moeite heeft met Eunice, ik vond het wel leuk dat ze van alles deed, aanpakte en volhield.
ach kijk nog erderquote:Op maandag 10 juli 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
25 augustus is de laatste uitzending op tv
Had ook geen moeite met haarquote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die niet zo'n moeite heeft met Eunice, ik vond het wel leuk dat ze van alles deed, aanpakte en volhield.
Ze stond ook bij mij niet bovenaan de lijst van personen die ik het liefste zag gaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |