Ik vraag mij of of ze die van vanmiddag gehaald zou hebbenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Moraima ziet het al helemaal voor zich hoe ze een eliminatieopdracht gaat winnen
Ik weet het antwoordquote:Op maandag 10 juli 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij of of ze die van vanmiddag gehaald zou hebben
Best volle borden weer zegquote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
Ice heeft het gemunt op judas,jappie,Babbelkous.
Heeft het over bed en breakfast.
Ik weet niet wie dat zijn.
Rupi had het nog over dat overdreven gehang aan je, aanname dat hij babbelkous bedoelt.
Die kinderachtige bijnamen nog altijdquote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
Rupi had het nog over dat overdreven gehang aan je, aanname dat hij babbelkous bedoelt.
Isaac heeft zijn kans laten lopen om Bep er uit te gooien, slappelingquote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
eerst b&b = babelkous 90 %quote:Op maandag 10 juli 2023 19:29 schreef OmaJacky het volgende:
Rijst met gehaktbalquote:
Babette en Marciano staan rijst te bakken.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 19:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee aardappels en brocolli, ow bep en tiano bedoel je
Ja want babbelkous vind aardappelen niet lekker en ze wordt er dik van zei ze daarstraks. En playboy doet haar na .quote:
Ik denk andersom in dit geval....zij doet hem naquote:Op maandag 10 juli 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja want babbelkous vind aardappelen niet lekker en ze wordt er dik van zei ze daarstraks. En playboy doet haar na .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |