Wat een slap gezever weer van haarquote:Op maandag 10 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Eunice hoopt dat een gelukkig iemand de pot wint, want geld maakt niet gelukkig
Begrijp ik niet. Het bed van Eunice was eerst het bed van Zoe.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Zoë is helemaal in haar nopjes. Ze gaat het bed van Eunice claimen en zonder moeite hoeven doen iemand weg die haar eruit zou werken.
Links zweverig gezwets.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Eunice hoopt dat een gelukkig iemand de pot wint, want geld maakt niet gelukkig
Ik denk dat ze dat alledrie niet willen.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:13 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe, Eric of Babet, één van hun zal laag moeten gaan slapen.
Ja het loopt tegen het einde dus zullen er meer gaanquote:
Ik denk dat ze dat niet eens mag. Daar moet je gediplomeerd voor zijn, EJVJL is niet het echte leven...quote:Op maandag 10 juli 2023 17:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik ik ik ik ik
Iek hou fan mezelluf en iek ga balletlessen geven.....
quote:Op maandag 10 juli 2023 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ze heeft nooit gedacht dat ze daar zou naaien...oh hoi JW.
Dat is hot tegenwoordig, zie je ook bij bikini's... allemaal de tietjes d'r onderuit..quote:Op maandag 10 juli 2023 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Die jurk zit niet goed. Haar tieten komen er onder uit.
Ze kan niet eens ballettenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet eens mag. Daar moet je gediplomeerd voor zijn, EJVJL is niet het echte leven...
is geen diploma voor nodigquote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet eens mag. Daar moet je gediplomeerd voor zijn, EJVJL is niet het echte leven...
Fake news.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
https://www.mijnzzp.nl/Beroep/1940-Dansleraar/Informatie
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bern of Sasha, of een dubbele exit zou ook wel eens een leuke twist kunnen zijn.quote:
Zoals Jeff het zo mooi zei, ze leven van maaltijd naar maaltijd en in de tussentijd is het klaverjassen en een beetje buiten hangenquote:
Wat zei Jef dat mooi, hij zag alles vanuit z'n stoel.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals Jeff het zo mooi zei, ze leven van maaltijd naar maaltijd en in de tussentijd is het klaverjassen en een beetje buiten hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |