quote:
Arme Norrisquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Las ook al van de week dat Ferrari Norris zou willen hebben als Leclerc vertrekt.
Gewoon een beetje eigenwijs zijn tegen het team, en zelf je strategie bepalen. Had Sainz bijv vorige week ook moeten doen. Dan heb je nog een puntje van betrouwbaarheid, maar daar kom je vast wel overheen.quote:
Sainz had inderdaad gewoon fuck you moeten zeggen tegen het team en door moeten gaan. Dan had hij op het podium gestaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon een beetje eigenwijs zijn tegen het team, en zelf je strategie bepalen. Had Sainz bijv vorige week ook moeten doen. Dan heb je nog een puntje van betrouwbaarheid, maar daar kom je vast wel overheen.
Jep die pit oproep achter Leclerc skippen had hem een podium gegeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sainz had inderdaad gewoon fuck you moeten zeggen tegen het team en door moeten gaan. Dan had hij op het podium gestaan.
Sowieso zou Sainz echt meer de Verstappen-mentaliteit moeten hebben qua strategie. Dat zou echt een stuk beter voor hem zijn. Of hij moet een andere engineer nemen die niet de hele tijd 'please confirm checking message ok' roept.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jep die pit oproep achter Leclerc skippen had hem een podium gegeven.
Dat heeft anders stkken meer dan Leclerc..quote:Op zondag 9 juli 2023 00:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sowieso zou Sainz echt meer de Verstappen-mentaliteit moeten hebben qua strategie. Dat zou echt een stuk beter voor hem zijn. Of hij moet een andere engineer nemen die niet de hele tijd 'please confirm checking message ok' roept.
Daarom verbaast het me des te meer dat Leclerc 1e rijder is.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft anders stkken meer dan Leclerc..
En Nicholas Leclerc?quote:Op zondag 9 juli 2023 13:36 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Stel voor dat we Charles Latifi erin houden
quote:
Alweer?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef Starflyer het volgende:
Alpine heeft weer een reorganisatie doorgevoerd
[ twitter ]
ze moeten eens een wagonlading laptop boys ontslaan en eens wat meer egineers aannemen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef Starflyer het volgende:
Alpine heeft weer een reorganisatie doorgevoerd
[ twitter ]
Famin komt over van de F1 motorendivisie van Renault.
quote:Mercedes verlegt focus binnenkort al van Diva 2.0 naar F1-bolide 2024
Mercedes denkt dat het geen andere keuze heeft dan de focus binnenkort al te verleggen naar de Formule 1-bolide voor 2024. De W14 blijft zo nu en dan voor frustratie zorgen bij de renstal en teambaas Toto Wolff, die de auto 'Diva 2.0' noemt.
[...]
[ lees verder op site ]
Dat zal dan wel vanaf augustus zijn want dat vonden ze leuker.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
In mn mailbox. Groots nieuws![]()
Onderwerp: Mercedes werpt de handdoek en verlegt de focus naar volgend jaar
Inbox
Afzender: Motorsport.com Nederland <nl.info@motorsport.com>
HANDDOEK IN DE RING
Mercedes verlegt focus binnenkort al van Diva 2.0 naar F1-bolide 2024
[ Lees verder ] >>> https://nl.motorsport.com(...)olide-2024/10494222/
[..]
Dat mocht toch nog niet van HAM om al zo vroeg te beginnen met de auto van volgend jaar??quote:Op maandag 10 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
In mn mailbox. Groots nieuws![]()
Onderwerp: Mercedes werpt de handdoek en verlegt de focus naar volgend jaar
Inbox
Afzender: Motorsport.com Nederland <nl.info@motorsport.com>
HANDDOEK IN DE RING
Mercedes verlegt focus binnenkort al van Diva 2.0 naar F1-bolide 2024
[ Lees verder ] >>> https://nl.motorsport.com(...)olide-2024/10494222/
[..]
En dan is Lewis zeker de Diva 1.0 ?quote:
Hij gedraagt zich er wel naarquote:
Ik denk dat-ie het wel prima vindt, hoorquote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Want ik heb na dit seizoen ook wel het idee dat Verstappen zin heeft in wat meer competitie.
Het was retorischquote:
Ohwquote:
Ze liggen elkaar wel ja?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop op een gekke wending in dat Hamilton het beu wordt bij Mercedes en bij Red Bull uitkomt. Verstappen en Hamilton liggen elkaar wel op persoonlijk vlak
Op softs het afleggen tegen hards, briljant.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze liggen elkaar wel ja?
De ene is feitelijk en stocijns en de andere is een drama queen die leuke verhalen verzint om het spannend te maken en de naam van zijn tegenstander nauwelijks uit spreekt als hij over hem praat.
Ik denk dat Hamilton het echt niet tegen Verstappen op gaat nemen in dezelfde auto. De kans is aanwezig dat ie dat gaat afleggen en dat is toch wel het grootste gezichtsverlies wat ie kan lijden.
Nu kan die het op de slechte auto gooien, de zogenaamd extreem dominante red bull (zie Perez), alles om te verbloemen dat de stuurmanskunst voor een 7 voudig wereldkampioen onder de maat is.
Zelfs de McLaren is ineens een 'rocketship', want hij kon Norris niet voorbij.
begin knalt er ook ineens in midden in een zinquote:
Beetje te kort door de bocht. De McLaren heeft de banden erg snel op temperatuur (vreet de banden dus ook snel op in warmer weer), zodat de hard in deze omstandigheden geen slechte keuze was. Je zag dat Hamilton de eerste ronden echt wel aan kon vallen, maar daarna waren de softs op. Onder de McLaren zouden die softs waarschijnlijk nog eerder op geweest zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op softs het afleggen tegen hards, briljant.
Jaquote:
Je verward de onderlinge persoonlijke relatie tussen Hamilton en Verstappen met hoe Verstappenfans Hamilton zien en vice versa.quote:De ene is feitelijk en stocijns en de andere is een drama queen die leuke verhalen verzint om het spannend te maken en de naam van zijn tegenstander nauwelijks uit spreekt als hij over hem praat.
Zoals beschreven denk ik dat niet. Maar uitgesloten is het ook nietquote:Ik denk dat Hamilton het echt niet tegen Verstappen op gaat nemen in dezelfde auto.
Als hij nog eens zin heeft in een uitdaging en een middelvinger naar Mercedes, dan zie ik het 'm wel doen.quote:De kans is aanwezig dat ie dat gaat afleggen en dat is toch wel het grootste gezichtsverlies wat ie kan lijden.
Mja, maar het zit 'm ook wel in de auto's. F1 is geen Formule E en Hamilton kennende zal hij niet op het dieptepunt willen stoppen.quote:Nu kan die het op de slechte auto gooien, de zogenaamd extreem dominante red bull (zie Perez), alles om te verbloemen dat de stuurmanskunst voor een 7 voudig wereldkampioen onder de maat is.
this dezelfde motor, dus....quote:Op maandag 10 juli 2023 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze liggen elkaar wel ja?
De ene is feitelijk en stocijns en de andere is een drama queen die leuke verhalen verzint om het spannend te maken en de naam van zijn tegenstander nauwelijks uit spreekt als hij over hem praat.
Ik denk dat Hamilton het echt niet tegen Verstappen op gaat nemen in dezelfde auto. De kans is aanwezig dat ie dat gaat afleggen en dat is toch wel het grootste gezichtsverlies wat ie kan lijden.
Nu kan die het op de slechte auto gooien, de zogenaamd extreem dominante red bull (zie Perez), alles om te verbloemen dat de stuurmanskunst voor een 7 voudig wereldkampioen onder de maat is.
Wat heb jij gegeten?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop op een gekke wending in dat Hamilton het beu wordt bij Mercedes en bij Red Bull uitkomt. Verstappen en Hamilton liggen elkaar wel op persoonlijk vlak en dan heb je meteen de ingredienten voor een fantastische strijd. Want ik heb na dit seizoen ook wel het idee dat Verstappen zin heeft in wat meer competitie.
vergezocht, maar ook weer niet ondenkbaar.
Nee, ik kijk naar hoe ze zich gedragen als ze gezamenlijk ergens zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja
[..]
Je verward de onderlinge persoonlijke relatie tussen Hamilton en Verstappen met hoe Verstappenfans Hamilton zien en vice versa.
Als hij een middelvinger wil maken naar het team dat hem 7 WK's heeft geschonken vind jij hem nog zuurder dan ik al doe. Ik denk ook niet dat ze bij RBR zitten te wachten op een diva. Die hebben echt wel gezien hoe Lewis die WK's gehaald heeft.quote:Zoals beschreven denk ik dat niet. Maar uitgesloten is het ook niet
Als hij nog eens zin heeft in een uitdaging en een middelvinger naar Mercedes, dan zie ik het 'm wel doen.
Bij Red Bull gaat ie het afleggen tegen Verstappen. Hamiltons stuurmanskunst is aantoonbaar ver onder de maat en er zijn er wel meer op de grid die hij op dat gebied niet de baas gaat zijn, maar Verstappen torent daar op dit moment nog ver bovenuit.quote:Mja, maar het zit 'm ook wel in de auto's. F1 is geen Formule E en Hamilton kennende zal hij niet op het dieptepunt willen stoppen.
Dan moet ie de Perez smoesjesbingokaart ook gaan gebruiken, dat is natuurlijk niet wat ie wilquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:16 schreef tripel7 het volgende:
Lewis heeft sws in het verleden aangegeven niet dezelfde auto als max te willen rijden
Wel eens dat het wat teveel over Hamilton gaat maar dat komt ook door de berichtgeving, als er al een Engelse journalist aangeeft dat Verstappen toch wel de beste van het moment of goat in wording is kunnen ze dat niet zonder Hamilton ook maar even te noemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:43 schreef Perox het volgende:
Ik denk dat die grudge tussen Verstappen en Hamilton gedeeltelijk erbij wordt verzonnen. Op het moment kunnen ze niet elkaars rivalen zijn vanwege het grote verschil tussen de auto's.
Dus wat ik zie is dat de relatie weer normaliseert. Ze gaan volgens mij gewoon normaal met elkaar om. Hamilton is wel wat jaartjes ouder dus het is niet gek dat Max meer trekt naar types als Norris etc.
Ik denk dat Max beter met Lewis is dan met sommige andere coureurs...
Maar inderdaad de Verstappen Shaggers en TeamLH zien dat natuurlijk heel graag anders. Feit is dat de rivaliteit voorlopig in de ijskast ligt. Wat dat betreft ben ik het ook eens met sommige users dat de (negatieve) focus op Hamilton als coureur hier ook wel iets minder mag. Let's move on.
Aantoonbaar ver onder de maatquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar hoe ze zich gedragen als ze gezamenlijk ergens zijn.
[..]
Als hij een middelvinger wil maken naar het team dat hem 7 WK's heeft geschonken vind jij hem nog zuurder dan ik al doe. Ik denk ook niet dat ze bij RBR zitten te wachten op een diva. Die hebben echt wel gezien hoe Lewis die WK's gehaald heeft.
[..]
Bij Red Bull gaat ie het afleggen tegen Verstappen. Hamiltons stuurmanskunst is aantoonbaar ver onder de maat en er zijn er wel meer op de grid die hij op dat gebied niet de baas gaat zijn, maar Verstappen torent daar op dit moment nog ver bovenuit.
Mjah, in directe duels heeft ie vrij veel moeite met iemand in te halen.quote:
Ergens te volgen? (de Pirelli Test Dag)quote:
Niet op F1 TV in ieder geval. Kan het daar niet vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens te volgen? (de Pirelli Test Dag)
Ze liggen elkaar op geen enkel vlak.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop op een gekke wending in dat Hamilton het beu wordt bij Mercedes en bij Red Bull uitkomt. Verstappen en Hamilton liggen elkaar wel op persoonlijk vlak
Nee, hoor. Ze rijden niet bij elkaar in de buurt, dus dat wekt misschien de schijn dat dat zo is. Maar kijk maar naar Brazilie vorig jaar. Die rivaliteit is er gewoon nog.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:43 schreef Perox het volgende:
Feit is dat de rivaliteit voorlopig in de ijskast ligt.
Volgens Horner zijn er geen plannen om Ricciardo een racestoeltje te geven.quote:
https://www.skysports.com(...)-of-full-time-returnquote:Horner is intrigued to see how Ricciardo performs in the tyre test - having admitted he didn't recognise the 34-year-old's driving style when he returned to the team - but appeared to rule out the prospect of Ricciardo's dream career ending coming to fruition.
"It's not something that we're planning, that's for certain," Horner said when asked if there was a possibility of Ricciardo getting a full-time seat with the team in future.
"It was right to give him the opportunity this year to remain within the team and keep him around the sport.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:55 schreef wdn het volgende:
Geruchten dat Perez naar AT moet zijn erg aanhoudend
thnxquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet op F1 TV in ieder geval. Kan het daar niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Lewis zie ik niet bij een ander team rijden dan Mercedes. Sommige coureurs zijn zo verbonden aan hun team, en hij is er 1 van. But hey, prove me wrongquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:37 schreef wdn het volgende:
Ik zou eerder verwachten dat Lewis dan naar Ferrari gaat.
Grote problemen daar dus ze hebben een rijder nodig die lawaai maakt. En dat kan hij wel.
Maar ik meen dat hij had aangegeven na Mercedes volledig te stoppen.
Ja, dan kan je een paar fouten hebben in je launch systemen, als je dit nog verder ontwikkeld haal je toch alsnog het hele veld inquote:Op maandag 10 juli 2023 02:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leuke persconferentie na afloop.
Die laatste vraag en het antwoord van Max, dat belooft niet veel goeds voor de concurrentie.
Die loyaliteit zal meevallen, maar uiteindelijk rijdt hij nu voor het een na beste team op de grid. Het beste team is uitgesloten voor hem en de rest is alleen nog verder een stap terug.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lewis zie ik niet bij een ander team rijden dan Mercedes. Sommige coureurs zijn zo verbonden aan hun team, en hij is er 1 van. But hey, prove me wrong
Dat klopt, maar Horner gaat over Red Bull. Marko heeft wel laten doorschemeren dat er kansen bij AT zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Horner zijn er geen plannen om Ricciardo een racestoeltje te geven.
[..]
https://www.skysports.com(...)-of-full-time-return
Ook daarover heeft Marko gezegd dat junioren voorgaan op Ricciardo als ze geschikt bevonden worden. Dus ik verwacht eerder een Lawson dan Ricciardo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Horner gaat over Red Bull. Marko heeft wel laten doorschemeren dat er kansen bij AT zijn.
Je hebt gelijk - ook de pers wil maar wat graag de rivaliteit in stand houden, of liever gezegd, de mythe Hamilton. Maar ik denk dat de coureurs onderling heel anders zijn dan het publiek denkt. Er is ook heel veel opgeklopte fantasie. Zaken worden uit verband getrokken en uitvergroot. Blijkbaar vinden veel mensen dat "lekker" of zo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens dat het wat teveel over Hamilton gaat maar dat komt ook door de berichtgeving, als er al een Engelse journalist aangeeft dat Verstappen toch wel de beste van het moment of goat in wording is kunnen ze dat niet zonder Hamilton ook maar even te noemen.
Ja. Zelfde als met Max eigenlijk. Ik denk dat hij best wel wat anders dan F1 wil doen maar als het even kan dan bij Red Bull. Bijvoorbeeld in de VS. Of een LeMans . En als het niet bij RB kan dan pas bij een ander.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lewis zie ik niet bij een ander team rijden dan Mercedes. Sommige coureurs zijn zo verbonden aan hun team, en hij is er 1 van. But hey, prove me wrong
Zekers. Wat in 2021 is gebeurd was kut voor Lewis. Hoe terecht/onterecht we snappen allemaal dat daar woorden zijn gezegd. En ook dat Lewis even niks van Max wilde horen. Snap ik volledig.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt gelijk - ook de pers wil maar wat graag de rivaliteit in stand houden, of liever gezegd, de mythe Hamilton. Maar ik denk dat de coureurs onderling heel anders zijn dan het publiek denkt. Er is ook heel veel opgeklopte fantasie. Zaken worden uit verband getrokken en uitvergroot. Blijkbaar vinden veel mensen dat "lekker" of zo.
Ik vind dat het inmiddels een beetje te veel afleidt van al de leuke dingen in de sport op het moment. Er is nog nooit zoveel strijd geweest op de baan. Goh, het is effe niet voor plek 1 misschien, maar als je alleen daarvoor kijkt was je sowieso aan het verkeerde adres bij F1.
Bij wel meer autosportquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt gelijk - ook de pers wil maar wat graag de rivaliteit in stand houden, of liever gezegd, de mythe Hamilton. Maar ik denk dat de coureurs onderling heel anders zijn dan het publiek denkt. Er is ook heel veel opgeklopte fantasie. Zaken worden uit verband getrokken en uitvergroot. Blijkbaar vinden veel mensen dat "lekker" of zo.
Ik vind dat het inmiddels een beetje te veel afleidt van al de leuke dingen in de sport op het moment. Er is nog nooit zoveel strijd geweest op de baan. Goh, het is effe niet voor plek 1 misschien, maar als je alleen daarvoor kijkt was je sowieso aan het verkeerde adres bij F1.
Dat hebben ze ook uitgesproken, althans Max heeft veel respect voor Lewis. Maar op de baan ben je met niemand bevriendquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Zekers. Wat in 2021 is gebeurd was kut voor Lewis. Hoe terecht/onterecht we snappen allemaal dat daar woorden zijn gezegd. En ook dat Lewis even niks van Max wilde horen. Snap ik volledig.
Maar dat heeft een week geduurd. De rest is vanuit de media. Max en Lewis zijn off-grid geen vrienden (zoals Max en Lando) maar ze praten echt wel met elkaar.
Lewis was een van de eerste na de race die Max feliciteerde en daarna ook de vader van Lewis die naar Max en Jos ging om hen te feliciteren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Zekers. Wat in 2021 is gebeurd was kut voor Lewis. Hoe terecht/onterecht we snappen allemaal dat daar woorden zijn gezegd. En ook dat Lewis even niks van Max wilde horen. Snap ik volledig.
Maar dat heeft een week geduurd. De rest is vanuit de media. Max en Lewis zijn off-grid geen vrienden (zoals Max en Lando) maar ze praten echt wel met elkaar.
Het was vooral Mercedes zelf.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:52 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Lewis was een van de eerste na de race die Max feliciteerde en daarna ook de vader van Lewis die naar Max en Jos ging om hen te feliciteren.
Natuurlijk was het zuur voor Lewis hoe het verlopen is maar Lewis zal Max niets verwijten.
Spinnin'!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker daar zonder bandenwarmers.
Meer kunstmatige actie. Het handelsmerk van Liberty.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze die bandenwarmers willen afschaffen, wat is daar nu de meerwaarde van?
welk circuit? nog Silverstone? (zou logisch zijn lijkt me)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker daar zonder bandenwarmers. En ik haat vvs figuren.
Jep, te herkennen aan de zwartwitte kerbs.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
welk circuit? nog Silverstone? (zou logisch zijn lijkt me)
En het slechte weer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, te herkennen aan de zwartwitte kerbs.
quote:
Zag alleen dit voorbij komen. Weten we straks gelijk hoe betrouwbaar Kalff is.quote:
Ik hoop dat hij ongelijk heeftquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zag alleen dit voorbij komen. Weten we straks gelijk hoe betrouwbaar Kalff is.
Ik ook. Gunde het hem wel om in ieder geval nog Zandvoort te rijden. Ondanks dat Nyck natuurlijk wel wat tegenvalt.quote:
Liever een jong talent dan de uitgerangeerde Ricciardo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)lphatauri-per-direct
De eerste website die het zegt, en Ricciardo zou de mogelijke vervanger zijn. Maar ze geven Kalff nog als bron.
Dit ja. Of wil ie even aandacht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
ik dacht grand stands te herkennenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, te herkennen aan de zwartwitte kerbs.
quote:
het is mijn bedoeling om Perez in de AT te krijgen en RIC in de RBquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
De eerste website die het zegt, en Ricciardo zou de mogelijke vervanger zijn. Maar ze geven Kalff nog als bron.
Woeps.quote:
De mijne niet. Zet Lawson maar in de AT. Als Nyck daadwerkelijk geloosd is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is mijn bedoeling om Perez in de AT te krijgen en RIC in de RB
Wel fijn dat hij even vrij krijgt van zijn taken bij de Viaplay-klantenservice om zich daadwerkelijk even met F1 bezig te houden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar het kan best waar zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij even vrij krijgt van zijn taken bij de Viaplay-klantenservice om zich daadwerkelijk even met F1 bezig te houden.
Dus wel waar, zoals verwacht eigenlijk na alle geruchten de laatste weken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:54 schreef streamjohan het volgende:
Einde tijdperk DEV
https://www.telegraaf.nl/(...)de-vries-weggestuurd
RIC
Vind je dat nou echt?quote:
Daarover verschillen de meningen. Zeker gezien zijn resultaten de laatste jaren.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:54 schreef streamjohan het volgende:
Einde tijdperk DEV
https://www.telegraaf.nl/(...)de-vries-weggestuurd
<knip>
nog altijd wel de Televaag.....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus wel waar, zoals verwacht eigenlijk na alle geruchten de laatste weken.
Heel goed, we willen meer uitgebluste coureurs op de grid.quote:
Jammer voor Nyck maar die heeft weinig publicitaire waarde verder, dat is wel een groot verschil met Ricciardo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen. Zeker gezien zijn resultaten de laatste jaren.
Over de betrouwbaarheid van de Televaag: 'Dit seizoen vervulde de Australir (34) de functie van derde rijder bij Red Bull'quote:
Die zullen wel snel met Kalff hebben gebeld.quote:
Hoop dan alleen dit seizoen om te kijken of hij Perez volgend seizoen kan vervangen, zodat er dan weer een junior in de AT kan plaatsnemen. Zie Ricciardo niet echt als een coureur die zijn jaren wil slijten bij een achterhoede team.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus wel waar, zoals verwacht eigenlijk na alle geruchten de laatste weken.
Liever niet te veel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
Dat er maar veel schijtlollige RB/AT filmpjes mogen komen
jawel, op papier toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Over de betrouwbaarheid van de Televaag: 'Dit seizoen vervulde de Australir (34) de functie van derde rijder bij Red Bull'
Dit is in ieder geval al niet waar.
ja, schietes op...!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:01 schreef Starflyer het volgende:
Maar goed, kan ik mijn concept Silly Season overzicht waar ik mee bezig was weer aanpassen
Ik denk dat hij op dit moment overal blij mee is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hoop dan alleen dit seizoen om te kijken of hij Perez volgend seizoen kan vervangen, zodat er dan weer een junior in de AT kan plaatsnemen. Zie Ricciardo niet echt als een coureur die zijn jaren wil slijten bij een achterhoede team.
Sterker nog, het IS blijkbaar waar. M'n punt was dat Kalff zich idd met dit soort dingen bezig moet houden en niet met het roepen dat mensen gek zijn op Twitter, omdat ze problemen hebben met hun Viaplay-verbinding. Dat is jouw schuld niet en jouw taak niet, dus houd je er verre van, Allard.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het kan best waar zijn natuurlijk.
Zo denderend was het ook weer niet.quote:
Ik zou niet teveel inslaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat pakt popcorn voor wanneer Ricciardo keihard door de mand gaat vallen
met nog maar 1 hoofdbron...?quote:
Het aannemen van De vries was net zo adhoc als het nu ontslaan van hem.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Manmanmanmanman
Ik maar denken dat RB geleerd had van Albon en Gasly.
Jawel. AT valt ook onder Red Bull.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Over de betrouwbaarheid van de Televaag: 'Dit seizoen vervulde de Australir (34) de functie van derde rijder bij Red Bull'
Dit is in ieder geval al niet waar.
Die AT blijft natuurlijk een skelter. Het is voor RIC te hopen dat hij Yuki aankan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat pakt popcorn voor wanneer Ricciardo keihard door de mand gaat vallen
Alsof RIC nu opeens punten gaat rijden in die wagenquote:
Jaquote:
Yuki heeft toch ook punten ..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof RIC nu opeens punten gaat rijden in die wagen
Hij wilde graag F1 rijden en dan moet je elke kans aangrijpenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef franklop het volgende:
Nyck had zich beter op een WEC carriere kunnen richten.
Rustig maarquote:
Ja nu welquote:
Allemaal als bron Allard Kalff voor zover ik kan zienquote:
Kan toch nog steeds, hij heeft nu toch F1 op z'n CV staan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef franklop het volgende:
De Vries had gewoon pech. Hopelijk zien we hem nog een keer terug.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rustig maar
Zo goed was hij niet
Het is beter zo
Hij kan zich melden bij doornbos en albersquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij wilde graag F1 rijden en dan moet je elke kans aangrijpen
Hij heeft een stoeltje bij Toyota afgezegd hiervoorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef franklop het volgende:
Ik denk wat ik al die tijd dachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Vries had gewoon pech. Hopelijk zien we hem nog een keer terug.
Deed Nyck vorig jaar al bij F1tv.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan zich melden bij doornbos en albers
Als nieuwe presentator
Tsja dat is zonde. Eigenlijk was vorig jaar bij Monza ook al een veeg teken, dat het alleen al qua fysiek een probleem zou gaan worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft een stoeltje bij Toyota afgezegd hiervoor
Komt volgend seizoen echt wel weer wat op z'n pad hoor, waarschijnlijk zelfs eerder.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft een stoeltje bij Toyota afgezegd hiervoor
Mick had de naam, dat woog wellicht veel zwaarder.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk wat ik al die tijd dacht
Hij is niet goed genoeg
Net als een Mick Schumacher
Ik vrees dat we daar niet lang op hoeven te wachten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deed Nyck vorig jaar al bij F1tv.
Zolang geen officile melding van AT dan Nyck nog F1
Ik blijf hoop houdenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vrees dat we daar niet lang op hoeven te wachten.
Ik ookquote:
Seb komt vast niet meer terugquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:10 schreef tripel7 het volgende:
Nou, wie is de volgende die terug komt? Seb? Die heeft binnenkort ook een dingetje met RB, denk dat Daniel zich zorgen moet gaan maken, nog niks gepresteerd dit seizoen
Dat Nyck vervangen? Zet dan Mick erinquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:14 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo liet zich weer van zijn beste kant zien vandaag
[ twitter ]
Mja, ergens wel, maar RB had heel snel iemand nodig voor n jaar. Hem nu ontslaan is gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het aannemen van De vries was net zo adhoc als het nu ontslaan van hem.
Al besproken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:14 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo liet zich weer van zijn beste kant zien vandaag
[ twitter ]
Stel dat het waar is, laat dan Nyck het seizoen afmaken als je toch ch volgend jaar een andere coureur inzetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ergens wel, maar RB had heel snel iemand nodig voor n jaar. Hem nu ontslaan is gewoon achterlijk.
Ik vond het aannemen ook al aardig achterlijk, jammer dat hij nu al weg moet maar het verrast me niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ergens wel, maar RB had heel snel iemand nodig voor n jaar. Hem nu ontslaan is gewoon achterlijk.
Ja, ik snap van een sportief oogpunt ook echt totaal niet hoe dit een goede keus is. Er moet gewoon wat anders spelen, kan niet anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stel dat het waar is, laat dan Nyck het seizoen afmaken als je toch ch volgend jaar een andere coureur inzet
Die had ik even gemist.quote:
Hopelijk volgend seizoen. En dat Ricciardo alleen getest wordt om eventueel Perez te vervangen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik had liever Liam Lawson gezien. Geef jonge talenten een kans ipv een uitgerangeerde boomer.
Iedereen die een beetje met een schuin oog Nyck in de gaten heeft gehouden tijdens races heeft een stijgende lijn gezien. Iedereen die enkel na de race even kijkt waar ie geindigd is ziet dat ie laatste is geworden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Verbaast het sommigen echt dat hij ontslagen is? Dit hing al een tijd in de lucht en komt voor mij totaal niet onverwacht (ook met het oog op de laatste paar races waarin hij zich moest bewijzen).
Er waren races dat Nyck voor Yuki kwalificerende.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje met een schuin oog Nyck in de gaten heeft gehouden tijdens races heeft een stijgende lijn gezien. Iedereen die enkel na de race even kijkt waar ie geindigd is ziet dat ie laatste is geworden.
De Vries nog banden met Mercedes?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik snap van een sportief oogpunt ook echt totaal niet hoe dit een goede keus is. Er moet gewoon wat anders spelen, kan niet anders.
Tja, misschien hadden ze gehoopt dat hij a la Verstappen gewoon 'NO' zou roepen, toen hij teamorders kreeg om Yuki niet in te halen afgelopen weekend en is hij daarom gezakt voor de test. Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Verbaast het sommigen echt dat hij ontslagen is? Dit hing al een tijd in de lucht en komt voor mij totaal niet onverwacht (ook met het oog op de laatste paar races waarin hij zich moest bewijzen).
En waarin hij Yuki nooit mocht inhalen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Is dit een omslachtige manier om Checo nog wat zenuwachtiger te maken dan hij al was?quote:
Er waren races dat Nyck voor Yuki kwalificerende.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje met een schuin oog Nyck in de gaten heeft gehouden tijdens races heeft een stijgende lijn gezien. Iedereen die enkel na de race even kijkt waar ie geindigd is ziet dat ie laatste is geworden.
Zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dit een omslachtige manier om Checo nog wat zenuwachtiger te maken dan hij al was?
Daar zaten andere krachten achter, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand eruit knikkeren in zijn rookie season is gewoon niet chic.
Dan hadden ze yuki er vorig season ook uit moeten knikkeren.
Hij had technische problemen waar ie niet over verteld werd tijdens de race. Ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, misschien hadden ze gehoopt dat hij a la Verstappen gewoon 'NO' zou roepen, toen hij teamorders kreeg om Yuki niet in te halen afgelopen weekend en is hij daarom gezakt voor de test. Wie zal het zeggen?
Ah je was me voor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dit een omslachtige manier om Checo nog wat zenuwachtiger te maken dan hij al was?
A.k.a. sponsor(s).quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zaten andere krachten achter, dat scheelt wel.
Door gelijk F1 stoeltje aan te bieden ipv zoals Ferrari en Mercedes wouden dat Verstappen eerst F2 ging rijden voordat hij naar de F1 gingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:25 schreef Perox het volgende:
Wellicht gaat nu wel duidelijk worden hoe goed of slecht Nycks de Vries dan wel ouwepik DannyRic is. Ik ben heel benieuwd. Nyck zo snel droppen vind ik wel wat van maar niet aan mij om die keuze te maken. Red Bull zit er eigenlijk zo vaak naast met coureurs dat het lachwekkend is dat ze de goat wel hebben weten te strikken.
Ik denk niemand die een beetje snapt hoe de sport werkt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Tijn het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ricciardo het significant beter gaat doen dan Nyck.
Toen was Yuki geen rookie meerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand eruit knikkeren in zijn rookie season is gewoon niet chic.
Dan hadden ze yuki er vorig season ook uit moeten knikkeren.
Maar hoe komen ze aan zo'n meesterzet en is de rest van hun juniorenbeleid gewoon om te huilen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door gelijk F1 stoeltje aan te bieden ipv zoals Ferrari en Mercedes wouden dat Verstappen eerst F2 ging rijden voordat hij naar de F1 ging
Denk dat het al veel eerder besloten is, maar meer in de vorm van Ric krijgt het stoeltje tenzij, dat tenzij is nooit gekomen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had technische problemen waar ie niet over verteld werd tijdens de race. Ook weer zoiets.
Ik denk dat er iets is voorgevallen na de race. Nyck zal wel goed pissig zijn geweest op z'n team, en terecht.
Ja dit toch wel. Ze zagen RIC de F1 uitvliegen, hij heeft een goede band, en zij vinden dat hij nog een kans verdiend. En tijd zal het leren of dat dom was of juist slim. Het verschil met Max was niet heel groot, maar dat was toen Max nog best jong was.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het al veel eerder besloten is, maar meer in de vorm van Ric krijgt het stoeltje tenzij, dat tenzij is nooit gekomen.
Max was toentertijd een supertalent en die wil je gelijk binnenhalen. De huidige junioren zijn geen kaliber Verstappen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan zo'n meesterzet en is de rest van hun juniorenbeleid gewoon om te huilen?
Ja, jij zegt dat wel, maar is dat wel waar? Ik vind het eigenlijk wel meevallen. In ieder geval hebben oud-coureurs van Toro Rosso/AT/RB meestal best nog goede banden met het team en geen hard feelings.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan zo'n meesterzet en is de rest van hun juniorenbeleid gewoon om te huilen?
Meestal komen ze bij andere teams goed terechtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat wel, maar is wel waar? Ik vind het eigenlijk wel meevallen. In ieder geval hebben oud-coureurs van Toro Rosso/AT/RB meestal best nog goede banden met het team en geen hard feelings.
Mwa, Verstappen, Sainz, Gasly, Albon, Tsunoda, dan kan je toch niet zeggen dat je slecht vertegenwoordigd bent als opleider.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Precies!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal komen ze bij andere teams goed terecht
Ja denk je Gasly komt ooit terug? Of Albon? Ik denk kleine kans. Ik geloof dat Albon letterlijk heeft bedankt voor de eer bij de suggestie alleen al.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat wel, maar is wel waar? Ik vind het eigenlijk wel meevallen. In ieder geval hebben oud-coureurs van Toro Rosso/AT/RB meestal best nog goede banden met het team en geen hard feelings.
Buemi heeft best goed gedaan in Formule E.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, Verstappen, Sainz, Gasly, Albon, Tsunoda, dan kan je toch niet zeggen dat je slecht vertegenwoordigd bent als opleider.
En Ricciardo geen ouwe manquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dit toch wel. Ze zagen RIC de F1 uitvliegen, hij heeft een goede band, en zij vinden dat hij nog een kans verdiend. En tijd zal het leren of dat dom was of juist slim. Het verschil met Max was niet heel groot, maar dat was toen Max nog best jong was.
Misschien willen ze gewoon kijken hoe goed Tsunoda nu eigenlijk is in die hork van een AT. Volgens eerdere berichten van Franz Tost zou Tsunoda goed genoeg kunnen zijn voor RB.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Tijn het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ricciardo het significant beter gaat doen dan Nyck.
Heeft dat met RB of met de teamgenoot te maken?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja denk je Gasly komt ooit terug? Of Albon? Ik denk kleine kans. Ik geloof dat Albon letterlijk heeft bedankt voor de eer bij de suggestie alleen al.
Ik verwacht eerder een Sainzquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja denk je Gasly komt ooit terug? Of Albon? Ik denk kleine kans. Ik geloof dat Albon letterlijk heeft bedankt voor de eer bij de suggestie alleen al.
Denk je niet dat in dit geval meer te maken heeft met de toekomstige teamgenoot?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Teamorders om achter Yuki te blijvenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof RIC nu opeens punten gaat rijden in die wagen
Goeie coureurs laten gaan en slechte houden. Waarom verdedigt iedereen opeens het wanstaltige juniorenbeleid van RBR? Hoezo zit er nog geen fatsoenlijke coureur in auto 2 dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft dat met RB of met de teamgenoot te maken?
Meer dat hij het prima naar zijn zin heeft bij Williams, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft dat met RB of met de teamgenoot te maken?
Gasly had het geloof ik zelf verpest met z'n houding maar denk je dat Albon geen interesse zou hebben mochten ze hem vragen, ik denk van wel maar er zullen meer teams zijn die hem nu weer willen, dat heeft hij toch knap gedaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Perox het volgende:
[..]
AlphaTauri troep wil je niet hebben in je managerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Mano_ het volgende:
Oh dit had ik niet verwacht. Niet eens zozeer dat DannyRic hem gaat vervangen, maar dat hij berhaupt dit jaar niet mag afmaken.
Snel Nyck kopen in de manager, ik neem aan dat die gewoon 1:1 vervangen wordt?
Beide, denk ik. Beter bijna elke race de held zijn in de Williams, dan keer op keer om de oren gereden worden door Verstappen en min of meer de 'sukkel' van het veld te worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meer dat hij het prima naar zijn zin heeft bij Williams, denk ik.
Ja, maar neem aan dat Albon dan al eerder is gevraagd? Al maakt dat verder niet veel uitquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meer dat hij het prima naar zijn zin heeft bij Williams, denk ik.
Op zich eens, maar ik zit nog met een Williams-deel en Albon. Hoewel Albon het zeer aardig doet hoop ik toch ergens dat Ricciardo ondanks zijn pauze een stuk beter gaat presteren dan Yuki doet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
AlphaTauri troep wil je niet hebben in je manager
Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb wel licht het gevoel dat Nattekat het niet helemaal eens is met deze beslissing, maar ik kan het mis hebben
Williams is goedkoper en beter, AT is gewoon de slechtste keus die je kan makenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich eens, maar ik zit nog met een Williams-deel en Albon. Hoewel Albon het zeer aardig doet hoop ik toch ergens dat Ricciardo ondanks zijn pauze een stuk beter gaat presteren dan Yuki doet.
Als Albon mee gaat doen om podiums is ie echt niet de sukkel van het veld. Aan de snelheid van de auto ligt het niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Beide, denk ik. Beter bijna elke race de held zijn in de Williams, dan keer op keer om de oren gereden worden door Verstappen en min of meer de 'sukkel' van het veld te worden.
Komt van de telegraaf lees ikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef daNpy het volgende:
Maar ik begrijp dat er ondertussen nog geen bevestiging is, alles wijst nog naar de Tweet van Aandacht Kalf?
Televaag meldt meerdere bronnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef daNpy het volgende:
Maar ik begrijp dat er ondertussen nog geen bevestiging is, alles wijst nog naar de Tweet van Aandacht Kalf?
Nee, maar vind ik (ondanks de complete onkunde van de NOS over alles wat met F1 te maken heeft) betrouwbaarder dan een tweet van Kalff.quote:
Ik wacht nog op de officile tweet. Ik ben nog in ontkenning fase.quote:
Televaag is vaak wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de officile tweet. Ik ben nog in ontkenning fase.
Dat gaat Nyck toch nooit doen? Zelfs als hij weet dat het straks klaar isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:49 schreef Jane het volgende:
Misschien is Nyck zelf opgestapt toen hij begreep dat het na Zandvoort toch finito zou zijn en zitten ze nu bij RB met hun handen in het haar?
Ja, totaal uit de lucht gegrepen, maar zolang er geen officiele bevestiging is kun je leuk speculeren.
Dat ie niet eens tot de zomerstop heeft gekregen is gewoon raar hoe je er ook naar kijkt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:50 schreef Perox het volgende:
Ik had niet veel op met DEV. Maar gunnen doe ik dit hem ook niet. Waar zijn alle talenten gebleven als je Dino Ricin de auto moet zetten?
Telegraaf en NOS hebben het ook over "bronnen", neem aan dat dat niet enkel Kalff is?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef daNpy het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:49 schreef Jane het volgende:
Misschien is Nyck zelf opgestapt toen hij begreep dat het na Zandvoort toch finito zou zijn en zitten ze nu bij RB met hun handen in het haar?
Ja, totaal uit de lucht gegrepen, maar zolang er geen officiele bevestiging is kun je leuk speculeren.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Nyck schijnt door Brad Pitt gevraagd te zijn en gaat verder in Hollywood.
Waarin ze de tweet van Kalff als bron gebruikenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, maar vind ik (ondanks de complete onkunde van de NOS over alles wat met F1 te maken heeft) betrouwbaarder dan een tweet van Kalff.
Hm, niet eens zo'n gekke gedachte.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopelijk volgend seizoen. En dat Ricciardo alleen getest wordt om eventueel Perez te vervangen.
Gooi dan Tsunoda eruitquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet eens zo'n gekke gedachte.
Maar dat dan ten koste moet gaan van Nyck...![]()
![]()
https://www.ad.nl/formule(...)alphatauri~aec9946a/quote:Het nieuws van De Vries’ vertrek bij AlphaTauri werd bevestigd door de vader van Nyck aan persbureau ANP.
Ik ben na seizoen 1 gestopt met kijken uit zelfbescherming. Dus dat is mijn tip.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Ric hebben we volgend seizoen nog meer cringe in Drive To Survive
Nee, dan telt Nyck niet mee. Maar de coureur die er in komt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Mano_ het volgende:
Oh dit had ik niet verwacht. Niet eens zozeer dat DannyRic hem gaat vervangen, maar dat hij berhaupt dit jaar niet mag afmaken.
Snel Nyck kopen in de manager, ik neem aan dat die gewoon 1:1 vervangen wordt?
Misschien kijken ze wie van de twee beter is en mag die de overstap maken. Of geen van beiden en nemen ze Norris, wiens manager dit weekend blijkbaar met RBR gesproken heeftquote:
Ik vind het ook niet zoveel maar laatste aflevering '21 wel gekeken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 1 gestopt met kijken uit zelfbescherming. Dus dat is mijn tip.
Maar hij heeft toch een contract t/m 25?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kijken ze wie van de twee beter is en mag die de overstap maken. Of geen van beiden en nemen ze Norris, wiens manager dit weekend blijkbaar met RBR gesproken heeft
Elk contract kan opengebroken worden, zie Kimi en Ferrari in 2009quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een contract t/m 25?
Uit/afgekocht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat helpt zeker mee, het is ook wel een vreemde dip van Perez en wie weet is Ric momenteel in de simulator sneller.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Perez dit seizoen niet zo slecht presteert had, dan Nyck het seizoen kunnen afmaken
Contracten kunnen afgekocht worden. Perez heeft ook een contract, maar is zijn positie niet zeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gezien hquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:05 schreef Starflyer het volgende:
Erik van Haren denkt ook dat Ricciardo getest wordt om eventueel Perez te vervangen
[ twitter ]
Hij zal wel motten. Bovendien is het een prima auto om te laten zien hoe goed je bent. Vraag me af hoe de verhoudingen liggen als ie niet voorbij Tsunoda geraakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Ricciardo er zin in hebben om nog een half seizoen ergens in het rechterrijtje rond te dolen? Die auto is wel echt kut, hoor.
Dan is Palou vast klaar met z'n Indycar-seizoenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Ricciardo is straks zo slecht dat De Vries weer terug komt
#durftehopen
ja vind 'm altijd wel grappig in die netflix docu. Dus leuk voor het nieuwe seizoen.quote:
Die weet dan ook wel beterquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is Palou vast klaar met z'n Indycar-seizoen
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)alphatauri~aec9946a/
Vanaf Singapore is hij beschikbaarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is Palou vast klaar met z'n Indycar-seizoen
O ja?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef Starflyer het volgende:
Of geen van beiden en nemen ze Norris, wiens manager dit weekend blijkbaar met RBR gesproken heeft
Netflix: "Hiermee is Red Bull eindelijk weer kampioenschap kandidaat."quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Ric hebben we volgend seizoen nog meer cringe in Drive To Survive
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kijken ze wie van de twee beter is en mag die de overstap maken. Of geen van beiden en nemen ze Norris, wiens manager dit weekend blijkbaar met RBR gesproken heeft
Dat eerste is misschien ook wel zwaarder wegend dus om zeker te weten of Ricciardo het nog heeft offeren ze Nyck op. Zo'n jaar als dit dat je met 1 rijder ook de constructeurstitel wint kan je niet ieder jaar op rekenen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:07 schreef tja77 het volgende:
Perez doet het in verhouding slechter met de beste auto van het veld, dan dat de Vries het deed met de slechtste auto van het veld.
De Vries was niet echt denderend, maar ik vind dit ontslag toch ietwat aan de snelle kant.
Kijk naar Tsunoda, en frotters als Kubica, Giovanazi en Latifi.
Maar met Ricciardo kies je ook niet bepaald voor de toekomst. Gevalletje Hulkenberg eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste is misschien ook wel zwaarder wegend dus om zeker te weten of Ricciardo het nog heeft offeren ze Nyck op. Zo'n jaar als dit dat je met 1 rijder ook de constructeurstitel wint kan je niet ieder jaar op rekenen.
veel te snel opgegeven. en dat is een stramien dat ik veel zie in het talentenprogramma. want wie zijn er nu echt geslaagd nadat ze zich hebben opgewerkt via het Red Bull talentenprogramma? Eigenlijk alleen Ricciardo en in mindere mate Gasly en Tsunodaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:50 schreef Perox het volgende:
Ik had niet veel op met DEV. Maar gunnen doe ik dit hem ook niet. Waar zijn alle talenten gebleven als je Dino Ricin de auto moet zetten?
Hulkenberg doet het nu toch ook best goed, ik vind het ook maar een geknoei hoor maar je kan niet hebben wat zo'n Perez dit jaar doet met de beste auto en wat ik begreep uit het verleden is dat Ricciardo en Verstappen zo'n beetje hetzelfde verlangen van een auto, alleen is Verstappen een stukje sneller.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar met Ricciardo kies je ook niet bepaald voor de toekomst. Gevalletje Hulkenberg eigenlijk.
Maar hebben we het nu over Ricciardo in de Red Bull of in de Alpha Tauri?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hulkenberg doet het nu toch ook best goed, ik vind het ook maar een geknoei hoor maar je kan niet hebben wat zo'n Perez dit jaar doet met de beste auto en wat ik begreep uit het verleden is dat Ricciardo en Verstappen zo'n beetje hetzelfde verlangen van een auto, alleen is Verstappen een stukje sneller.
quote:gvandergarde
Never expected it to be over so quickly for Nyck. If you look back at it, the amount of time he was given to get used to the car and the progress he made (slowly but surely) it's - in my opinion - been too soon. As for Nyck, this hurts like a m*#%{f^]er. I remember when my career ended so quickly, I couldn't watch a single meter of racing. That's understandable, but let's not forget this guy is quick as hell, has proven himself in a lot of categories and has a bright future in motorsport ahead of him. It might be too soon to focus on that, but important to keep in mind. Cheer up and you can be proud of yourself buddy.
In de Alpha Tauri maar die titel van dit jaar is al binnen voor Red Bull dus kunnen ze kijken of Ricciardo het nog in zich heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar hebben we het nu over Ricciardo in de Red Bull of in de Alpha Tauri?
Met name dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Zat er wel aan te komen natuurlijk, maar zo snel niet verwacht.
Dat ze vervolgens RIC in de auto zitten toont wel een beetje de armoede van het red bull junior programma aan.
Red Bull ook wel denk ik en dan bedoel ik de suikerklontjes kant.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:31 schreef Jane het volgende:
Ik denk wel dat Liberty Media graag RIC op de grid heeft, maar Helmut Marko lijkt me er toch ook niet de persoon naar om zich daar iets van aan te trekken.
Zou Ric worden uitgefloten op zandvoort?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga echt niet alpha taurin supporten.
Dat zal ze leren, ze draaien de beslissing NU terug!!!1!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga echt niet alpha taurin supporten.
quote:
Zou wel heel laag niveau zijn hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou Ric worden uitgefloten op zandvoort?
Ik denk het niet. Genoeg mensen die dol zijn op die 'eeuwige lach' van hem.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben het in ieder geval niet met Giedo eens, hij heeft tien races de tijd gehad waar op voorhand al werd gezegd, 'na 5 races moet hij er wel bij zitten'.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
Mooie woorden van Giedo van der Garde op Insta...
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
[..]
Is dat papa Perez?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb jullie nog gewaarschuwd, maar jullie zeiden RIC is aangetrokken voor PR doeleinden, die kan het echt niet, die gaat nooit meer rijden, nu zit ie al in de AT, next the Red Bull!!
Dan gaat het balletje rollen en de geruchten dat Perez naar AT moet lijken dan waar te worden.quote:
Niet waarschijnlijk: er zijn 2 rijders bij RB die in principe voor DR zouden staan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
Perez mag oppassen op deze manierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:53 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo schijnt het goed gedaan te hebben tijdens de bandentest.
[ twitter ]
ik ben sinds kort expert.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ze liggen elkaar op geen enkel vlak.![]()
Ik heb een paar experts over dit scenario horen zeggen 'een giftige combinatie'. Ik geloof dat meer dan jouw mening.
Tja dit zegt volgens mij al genoegquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:53 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo schijnt het goed gedaan te hebben tijdens de bandentest.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |