quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:54 schreef streamjohan het volgende:
Einde tijdperk DEV
https://www.telegraaf.nl/(...)de-vries-weggestuurd
<knip>
nog altijd wel de Televaag.....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus wel waar, zoals verwacht eigenlijk na alle geruchten de laatste weken.
Heel goed, we willen meer uitgebluste coureurs op de grid.quote:
Jammer voor Nyck maar die heeft weinig publicitaire waarde verder, dat is wel een groot verschil met Ricciardo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen. Zeker gezien zijn resultaten de laatste jaren.
Over de betrouwbaarheid van de Televaag: 'Dit seizoen vervulde de Australiër (34) de functie van derde rijder bij Red Bull'quote:
Die zullen wel snel met Kalff hebben gebeld.quote:
Hoop dan alleen dit seizoen om te kijken of hij Perez volgend seizoen kan vervangen, zodat er dan weer een junior in de AT kan plaatsnemen. Zie Ricciardo niet echt als een coureur die zijn jaren wil slijten bij een achterhoede team.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus wel waar, zoals verwacht eigenlijk na alle geruchten de laatste weken.
Liever niet te veel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
Dat er maar veel schijtlollige RB/AT filmpjes mogen komen
jawel, op papier toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Over de betrouwbaarheid van de Televaag: 'Dit seizoen vervulde de Australiër (34) de functie van derde rijder bij Red Bull'
Dit is in ieder geval al niet waar.
Heb je een schouder nodig ?quote:
ja, schietes op...!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:01 schreef Starflyer het volgende:
Maar goed, kan ik mijn concept Silly Season overzicht waar ik mee bezig was weer aanpassen
Ik denk dat hij op dit moment overal blij mee is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hoop dan alleen dit seizoen om te kijken of hij Perez volgend seizoen kan vervangen, zodat er dan weer een junior in de AT kan plaatsnemen. Zie Ricciardo niet echt als een coureur die zijn jaren wil slijten bij een achterhoede team.
Sterker nog, het IS blijkbaar waar. M'n punt was dat Kalff zich idd met dit soort dingen bezig moet houden en niet met het roepen dat mensen gek zijn op Twitter, omdat ze problemen hebben met hun Viaplay-verbinding. Dat is jouw schuld niet en jouw taak niet, dus houd je er verre van, Allard.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het kan best waar zijn natuurlijk.
Zo denderend was het ook weer niet.quote:
Ik zou niet teveel inslaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat pakt popcorn voor wanneer Ricciardo keihard door de mand gaat vallen
met nog maar 1 hoofdbron...?quote:
Het aannemen van De vries was net zo adhoc als het nu ontslaan van hem.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Manmanmanmanman
Ik maar denken dat RB geleerd had van Albon en Gasly.
Jawel. AT valt ook onder Red Bull.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Over de betrouwbaarheid van de Televaag: 'Dit seizoen vervulde de Australiër (34) de functie van derde rijder bij Red Bull'
Dit is in ieder geval al niet waar.
Die AT blijft natuurlijk een skelter. Het is voor RIC te hopen dat hij Yuki aankan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat pakt popcorn voor wanneer Ricciardo keihard door de mand gaat vallen
Alsof RIC nu opeens punten gaat rijden in die wagenquote:
Jaquote:
Yuki heeft toch ook punten ..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof RIC nu opeens punten gaat rijden in die wagen
Hij wilde graag F1 rijden en dan moet je elke kans aangrijpenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef franklop het volgende:
Nyck had zich beter op een WEC carriere kunnen richten.
Rustig maarquote:
Ja nu welquote:
Allemaal als bron Allard Kalff voor zover ik kan zienquote:
Kan toch nog steeds, hij heeft nu toch F1 op z'n CV staan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef franklop het volgende:
De Vries had gewoon pech. Hopelijk zien we hem nog een keer terug.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rustig maar
Zo goed was hij niet
Het is beter zo
Hij kan zich melden bij doornbos en albersquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij wilde graag F1 rijden en dan moet je elke kans aangrijpen
Hij heeft een stoeltje bij Toyota afgezegd hiervoorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef franklop het volgende:
Ik denk wat ik al die tijd dachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Vries had gewoon pech. Hopelijk zien we hem nog een keer terug.
Deed Nyck vorig jaar al bij F1tv.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan zich melden bij doornbos en albers
Als nieuwe presentator
Tsja dat is zonde. Eigenlijk was vorig jaar bij Monza ook al een veeg teken, dat het alleen al qua fysiek een probleem zou gaan worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft een stoeltje bij Toyota afgezegd hiervoor
Komt volgend seizoen echt wel weer wat op z'n pad hoor, waarschijnlijk zelfs eerder.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft een stoeltje bij Toyota afgezegd hiervoor
Mick had de naam, dat woog wellicht veel zwaarder.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk wat ik al die tijd dacht
Hij is niet goed genoeg
Net als een Mick Schumacher
Ik vrees dat we daar niet lang op hoeven te wachten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deed Nyck vorig jaar al bij F1tv.
Zolang geen officiële melding van AT dan Nyck nog F1
Ik blijf hoop houdenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vrees dat we daar niet lang op hoeven te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |