quote:
Arme Norrisquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Las ook al van de week dat Ferrari Norris zou willen hebben als Leclerc vertrekt.
Gewoon een beetje eigenwijs zijn tegen het team, en zelf je strategie bepalen. Had Sainz bijv vorige week ook moeten doen. Dan heb je nog een puntje van betrouwbaarheid, maar daar kom je vast wel overheen.quote:
Sainz had inderdaad gewoon fuck you moeten zeggen tegen het team en door moeten gaan. Dan had hij op het podium gestaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon een beetje eigenwijs zijn tegen het team, en zelf je strategie bepalen. Had Sainz bijv vorige week ook moeten doen. Dan heb je nog een puntje van betrouwbaarheid, maar daar kom je vast wel overheen.
Jep die pit oproep achter Leclerc skippen had hem een podium gegeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sainz had inderdaad gewoon fuck you moeten zeggen tegen het team en door moeten gaan. Dan had hij op het podium gestaan.
Sowieso zou Sainz echt meer de Verstappen-mentaliteit moeten hebben qua strategie. Dat zou echt een stuk beter voor hem zijn. Of hij moet een andere engineer nemen die niet de hele tijd 'please confirm checking message ok' roept.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jep die pit oproep achter Leclerc skippen had hem een podium gegeven.
Dat heeft anders stúkken meer dan Leclerc..quote:Op zondag 9 juli 2023 00:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sowieso zou Sainz echt meer de Verstappen-mentaliteit moeten hebben qua strategie. Dat zou echt een stuk beter voor hem zijn. Of hij moet een andere engineer nemen die niet de hele tijd 'please confirm checking message ok' roept.
Daarom verbaast het me des te meer dat Leclerc 1e rijder is.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft anders stúkken meer dan Leclerc..
En Nicholas Leclerc?quote:Op zondag 9 juli 2023 13:36 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Stel voor dat we Charles Latifi erin houden
quote:
Alweer?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef Starflyer het volgende:
Alpine heeft weer een reorganisatie doorgevoerd
[ twitter ]
ze moeten eens een wagonlading laptop boys ontslaan en eens wat meer egineers aannemen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef Starflyer het volgende:
Alpine heeft weer een reorganisatie doorgevoerd
[ twitter ]
Famin komt over van de F1 motorendivisie van Renault.
quote:Mercedes verlegt focus binnenkort al van Diva 2.0 naar F1-bolide 2024
Mercedes denkt dat het geen andere keuze heeft dan de focus binnenkort al te verleggen naar de Formule 1-bolide voor 2024. De W14 blijft zo nu en dan voor frustratie zorgen bij de renstal en teambaas Toto Wolff, die de auto 'Diva 2.0' noemt.
[...]
[ lees verder op site ]
Dat zal dan wel vanaf augustus zijn want dat vonden ze leuker.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
In mn mailbox. Groots nieuws![]()
Onderwerp: Mercedes werpt de handdoek en verlegt de focus naar volgend jaar
Inbox
Afzender: Motorsport.com Nederland <nl.info@motorsport.com>
HANDDOEK IN DE RING
Mercedes verlegt focus binnenkort al van Diva 2.0 naar F1-bolide 2024
[ Lees verder ] >>> https://nl.motorsport.com(...)olide-2024/10494222/
[..]
Dat mocht toch nog niet van HAM om al zo vroeg te beginnen met de auto van volgend jaar??quote:Op maandag 10 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
In mn mailbox. Groots nieuws![]()
Onderwerp: Mercedes werpt de handdoek en verlegt de focus naar volgend jaar
Inbox
Afzender: Motorsport.com Nederland <nl.info@motorsport.com>
HANDDOEK IN DE RING
Mercedes verlegt focus binnenkort al van Diva 2.0 naar F1-bolide 2024
[ Lees verder ] >>> https://nl.motorsport.com(...)olide-2024/10494222/
[..]
En dan is Lewis zeker de Diva 1.0 ?quote:
Hij gedraagt zich er wel naarquote:
Ik denk dat-ie het wel prima vindt, hoorquote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Want ik heb na dit seizoen ook wel het idee dat Verstappen zin heeft in wat meer competitie.
Het was retorischquote:
Ohwquote:
Ze liggen elkaar wel ja?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop op een gekke wending in dat Hamilton het beu wordt bij Mercedes en bij Red Bull uitkomt. Verstappen en Hamilton liggen elkaar wel op persoonlijk vlak
Op softs het afleggen tegen hards, briljant.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze liggen elkaar wel ja?
De ene is feitelijk en stoïcijns en de andere is een drama queen die leuke verhalen verzint om het spannend te maken en de naam van zijn tegenstander nauwelijks uit spreekt als hij over hem praat.
Ik denk dat Hamilton het echt niet tegen Verstappen op gaat nemen in dezelfde auto. De kans is aanwezig dat ie dat gaat afleggen en dat is toch wel het grootste gezichtsverlies wat ie kan lijden.
Nu kan die het op de slechte auto gooien, de zogenaamd extreem dominante red bull (zie Perez), alles om te verbloemen dat de stuurmanskunst voor een 7 voudig wereldkampioen onder de maat is.
Zelfs de McLaren is ineens een 'rocketship', want hij kon Norris niet voorbij.
begin knalt er ook ineens in midden in een zinquote:
Beetje te kort door de bocht. De McLaren heeft de banden erg snel op temperatuur (vreet de banden dus ook snel op in warmer weer), zodat de hard in deze omstandigheden geen slechte keuze was. Je zag dat Hamilton de eerste ronden echt wel aan kon vallen, maar daarna waren de softs op. Onder de McLaren zouden die softs waarschijnlijk nog eerder op geweest zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op softs het afleggen tegen hards, briljant.
Jaquote:
Je verward de onderlinge persoonlijke relatie tussen Hamilton en Verstappen met hoe Verstappenfans Hamilton zien en vice versa.quote:De ene is feitelijk en stoïcijns en de andere is een drama queen die leuke verhalen verzint om het spannend te maken en de naam van zijn tegenstander nauwelijks uit spreekt als hij over hem praat.
Zoals beschreven denk ik dat niet. Maar uitgesloten is het ook nietquote:Ik denk dat Hamilton het echt niet tegen Verstappen op gaat nemen in dezelfde auto.
Als hij nog eens zin heeft in een uitdaging en een middelvinger naar Mercedes, dan zie ik het 'm wel doen.quote:De kans is aanwezig dat ie dat gaat afleggen en dat is toch wel het grootste gezichtsverlies wat ie kan lijden.
Mja, maar het zit 'm ook wel in de auto's. F1 is geen Formule E en Hamilton kennende zal hij niet op het dieptepunt willen stoppen.quote:Nu kan die het op de slechte auto gooien, de zogenaamd extreem dominante red bull (zie Perez), alles om te verbloemen dat de stuurmanskunst voor een 7 voudig wereldkampioen onder de maat is.
this dezelfde motor, dus....quote:Op maandag 10 juli 2023 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze liggen elkaar wel ja?
De ene is feitelijk en stoïcijns en de andere is een drama queen die leuke verhalen verzint om het spannend te maken en de naam van zijn tegenstander nauwelijks uit spreekt als hij over hem praat.
Ik denk dat Hamilton het echt niet tegen Verstappen op gaat nemen in dezelfde auto. De kans is aanwezig dat ie dat gaat afleggen en dat is toch wel het grootste gezichtsverlies wat ie kan lijden.
Nu kan die het op de slechte auto gooien, de zogenaamd extreem dominante red bull (zie Perez), alles om te verbloemen dat de stuurmanskunst voor een 7 voudig wereldkampioen onder de maat is.
Wat heb jij gegeten?quote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop op een gekke wending in dat Hamilton het beu wordt bij Mercedes en bij Red Bull uitkomt. Verstappen en Hamilton liggen elkaar wel op persoonlijk vlak en dan heb je meteen de ingredienten voor een fantastische strijd. Want ik heb na dit seizoen ook wel het idee dat Verstappen zin heeft in wat meer competitie.
vergezocht, maar ook weer niet ondenkbaar.
Nee, ik kijk naar hoe ze zich gedragen als ze gezamenlijk ergens zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja
[..]
Je verward de onderlinge persoonlijke relatie tussen Hamilton en Verstappen met hoe Verstappenfans Hamilton zien en vice versa.
Als hij een middelvinger wil maken naar het team dat hem 7 WK's heeft geschonken vind jij hem nog zuurder dan ik al doe. Ik denk ook niet dat ze bij RBR zitten te wachten op een diva. Die hebben echt wel gezien hoe Lewis die WK's gehaald heeft.quote:Zoals beschreven denk ik dat niet. Maar uitgesloten is het ook niet
Als hij nog eens zin heeft in een uitdaging en een middelvinger naar Mercedes, dan zie ik het 'm wel doen.
Bij Red Bull gaat ie het afleggen tegen Verstappen. Hamiltons stuurmanskunst is aantoonbaar ver onder de maat en er zijn er wel meer op de grid die hij op dat gebied niet de baas gaat zijn, maar Verstappen torent daar op dit moment nog ver bovenuit.quote:Mja, maar het zit 'm ook wel in de auto's. F1 is geen Formule E en Hamilton kennende zal hij niet op het dieptepunt willen stoppen.
Dan moet ie de Perez smoesjesbingokaart ook gaan gebruiken, dat is natuurlijk niet wat ie wilquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:16 schreef tripel7 het volgende:
Lewis heeft sws in het verleden aangegeven niet dezelfde auto als max te willen rijden
Wel eens dat het wat teveel over Hamilton gaat maar dat komt ook door de berichtgeving, als er al een Engelse journalist aangeeft dat Verstappen toch wel de beste van het moment of goat in wording is kunnen ze dat niet zonder Hamilton ook maar even te noemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:43 schreef Perox het volgende:
Ik denk dat die grudge tussen Verstappen en Hamilton gedeeltelijk erbij wordt verzonnen. Op het moment kunnen ze niet elkaars rivalen zijn vanwege het grote verschil tussen de auto's.
Dus wat ik zie is dat de relatie weer normaliseert. Ze gaan volgens mij gewoon normaal met elkaar om. Hamilton is wel wat jaartjes ouder dus het is niet gek dat Max meer trekt naar types als Norris etc.
Ik denk dat Max beter met Lewis is dan met sommige andere coureurs...
Maar inderdaad de Verstappen Shaggers en TeamLH zien dat natuurlijk heel graag anders. Feit is dat de rivaliteit voorlopig in de ijskast ligt. Wat dat betreft ben ik het ook eens met sommige users dat de (negatieve) focus op Hamilton als coureur hier ook wel iets minder mag. Let's move on.
Aantoonbaar ver onder de maatquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar hoe ze zich gedragen als ze gezamenlijk ergens zijn.
[..]
Als hij een middelvinger wil maken naar het team dat hem 7 WK's heeft geschonken vind jij hem nog zuurder dan ik al doe. Ik denk ook niet dat ze bij RBR zitten te wachten op een diva. Die hebben echt wel gezien hoe Lewis die WK's gehaald heeft.
[..]
Bij Red Bull gaat ie het afleggen tegen Verstappen. Hamiltons stuurmanskunst is aantoonbaar ver onder de maat en er zijn er wel meer op de grid die hij op dat gebied niet de baas gaat zijn, maar Verstappen torent daar op dit moment nog ver bovenuit.
Mjah, in directe duels heeft ie vrij veel moeite met iemand in te halen.quote:
Ergens te volgen? (de Pirelli Test Dag)quote:
Niet op F1 TV in ieder geval. Kan het daar niet vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens te volgen? (de Pirelli Test Dag)
Ze liggen elkaar op geen enkel vlak.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoop op een gekke wending in dat Hamilton het beu wordt bij Mercedes en bij Red Bull uitkomt. Verstappen en Hamilton liggen elkaar wel op persoonlijk vlak
Nee, hoor. Ze rijden niet bij elkaar in de buurt, dus dat wekt misschien de schijn dat dat zo is. Maar kijk maar naar Brazilie vorig jaar. Die rivaliteit is er gewoon nog.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:43 schreef Perox het volgende:
Feit is dat de rivaliteit voorlopig in de ijskast ligt.
Volgens Horner zijn er geen plannen om Ricciardo een racestoeltje te geven.quote:
https://www.skysports.com(...)-of-full-time-returnquote:Horner is intrigued to see how Ricciardo performs in the tyre test - having admitted he didn't recognise the 34-year-old's driving style when he returned to the team - but appeared to rule out the prospect of Ricciardo's dream career ending coming to fruition.
"It's not something that we're planning, that's for certain," Horner said when asked if there was a possibility of Ricciardo getting a full-time seat with the team in future.
"It was right to give him the opportunity this year to remain within the team and keep him around the sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |