Seb komt vast niet meer terugquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:10 schreef tripel7 het volgende:
Nou, wie is de volgende die terug komt? Seb? Die heeft binnenkort ook een dingetje met RB, denk dat Daniel zich zorgen moet gaan maken, nog niks gepresteerd dit seizoen
Dat Nyck vervangen? Zet dan Mick erinquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:14 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo liet zich weer van zijn beste kant zien vandaag
[ twitter ]
Mja, ergens wel, maar RB had heel snel iemand nodig voor één jaar. Hem nu ontslaan is gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het aannemen van De vries was net zo adhoc als het nu ontslaan van hem.
Al besproken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:14 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo liet zich weer van zijn beste kant zien vandaag
[ twitter ]
Stel dat het waar is, laat dan Nyck het seizoen afmaken als je toch ch volgend jaar een andere coureur inzetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ergens wel, maar RB had heel snel iemand nodig voor één jaar. Hem nu ontslaan is gewoon achterlijk.
Ik vond het aannemen ook al aardig achterlijk, jammer dat hij nu al weg moet maar het verrast me niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ergens wel, maar RB had heel snel iemand nodig voor één jaar. Hem nu ontslaan is gewoon achterlijk.
Ja, ik snap van een sportief oogpunt ook echt totaal niet hoe dit een goede keus is. Er moet gewoon wat anders spelen, kan niet anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stel dat het waar is, laat dan Nyck het seizoen afmaken als je toch ch volgend jaar een andere coureur inzet
Die had ik even gemist.quote:
Hopelijk volgend seizoen. En dat Ricciardo alleen getest wordt om eventueel Perez te vervangen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik had liever Liam Lawson gezien. Geef jonge talenten een kans ipv een uitgerangeerde boomer.
Iedereen die een beetje met een schuin oog Nyck in de gaten heeft gehouden tijdens races heeft een stijgende lijn gezien. Iedereen die enkel na de race even kijkt waar ie geëindigd is ziet dat ie laatste is geworden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Verbaast het sommigen echt dat hij ontslagen is? Dit hing al een tijd in de lucht en komt voor mij totaal niet onverwacht (ook met het oog op de laatste paar races waarin hij zich moest bewijzen).
Er waren races dat Nyck voor Yuki kwalificerende.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje met een schuin oog Nyck in de gaten heeft gehouden tijdens races heeft een stijgende lijn gezien. Iedereen die enkel na de race even kijkt waar ie geëindigd is ziet dat ie laatste is geworden.
De Vries nog banden met Mercedes?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik snap van een sportief oogpunt ook echt totaal niet hoe dit een goede keus is. Er moet gewoon wat anders spelen, kan niet anders.
Tja, misschien hadden ze gehoopt dat hij a la Verstappen gewoon 'NO' zou roepen, toen hij teamorders kreeg om Yuki niet in te halen afgelopen weekend en is hij daarom gezakt voor de test. Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Verbaast het sommigen echt dat hij ontslagen is? Dit hing al een tijd in de lucht en komt voor mij totaal niet onverwacht (ook met het oog op de laatste paar races waarin hij zich moest bewijzen).
En waarin hij Yuki nooit mocht inhalen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Is dit een omslachtige manier om Checo nog wat zenuwachtiger te maken dan hij al was?quote:
Er waren races dat Nyck voor Yuki kwalificerende.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje met een schuin oog Nyck in de gaten heeft gehouden tijdens races heeft een stijgende lijn gezien. Iedereen die enkel na de race even kijkt waar ie geëindigd is ziet dat ie laatste is geworden.
Zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dit een omslachtige manier om Checo nog wat zenuwachtiger te maken dan hij al was?
Daar zaten andere krachten achter, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand eruit knikkeren in zijn rookie season is gewoon niet chic.
Dan hadden ze yuki er vorig season ook uit moeten knikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |