Ik verwacht eerder een Sainzquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja denk je Gasly komt ooit terug? Of Albon? Ik denk kleine kans. Ik geloof dat Albon letterlijk heeft bedankt voor de eer bij de suggestie alleen al.
Denk je niet dat in dit geval meer te maken heeft met de toekomstige teamgenoot?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja denk je Gasly komt ooit terug? Of Albon? Ik denk kleine kans. Ik geloof dat Albon letterlijk heeft bedankt voor de eer bij de suggestie alleen al.
Teamorders om achter Yuki te blijvenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof RIC nu opeens punten gaat rijden in die wagen
Goeie coureurs laten gaan en slechte houden. Waarom verdedigt iedereen opeens het wanstaltige juniorenbeleid van RBR? Hoezo zit er nog geen fatsoenlijke coureur in auto 2 dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft dat met RB of met de teamgenoot te maken?
Meer dat hij het prima naar zijn zin heeft bij Williams, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft dat met RB of met de teamgenoot te maken?
Gasly had het geloof ik zelf verpest met z'n houding maar denk je dat Albon geen interesse zou hebben mochten ze hem vragen, ik denk van wel maar er zullen meer teams zijn die hem nu weer willen, dat heeft hij toch knap gedaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:33 schreef Perox het volgende:
[..]
AlphaTauri troep wil je niet hebben in je managerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Mano_ het volgende:
Oh dit had ik niet verwacht. Niet eens zozeer dat DannyRic hem gaat vervangen, maar dat hij überhaupt dit jaar niet mag afmaken.
Snel Nyck kopen in de manager, ik neem aan dat die gewoon 1:1 vervangen wordt?
Beide, denk ik. Beter bijna elke race de held zijn in de Williams, dan keer op keer om de oren gereden worden door Verstappen en min of meer de 'sukkel' van het veld te worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meer dat hij het prima naar zijn zin heeft bij Williams, denk ik.
Ja, maar neem aan dat Albon dan al eerder is gevraagd? Al maakt dat verder niet veel uitquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meer dat hij het prima naar zijn zin heeft bij Williams, denk ik.
Op zich eens, maar ik zit nog met een Williams-deel en Albon. Hoewel Albon het zeer aardig doet hoop ik toch ergens dat Ricciardo ondanks zijn pauze een stuk beter gaat presteren dan Yuki doet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
AlphaTauri troep wil je niet hebben in je manager
Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb wel licht het gevoel dat Nattekat het niet helemaal eens is met deze beslissing, maar ik kan het mis hebben
Williams is goedkoper en beter, AT is gewoon de slechtste keus die je kan makenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich eens, maar ik zit nog met een Williams-deel en Albon. Hoewel Albon het zeer aardig doet hoop ik toch ergens dat Ricciardo ondanks zijn pauze een stuk beter gaat presteren dan Yuki doet.
Als Albon mee gaat doen om podiums is ie echt niet de sukkel van het veld. Aan de snelheid van de auto ligt het niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Beide, denk ik. Beter bijna elke race de held zijn in de Williams, dan keer op keer om de oren gereden worden door Verstappen en min of meer de 'sukkel' van het veld te worden.
Komt van de telegraaf lees ikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef daNpy het volgende:
Maar ik begrijp dat er ondertussen nog geen bevestiging is, alles wijst nog naar de Tweet van Aandacht Kalf?
Televaag meldt meerdere bronnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef daNpy het volgende:
Maar ik begrijp dat er ondertussen nog geen bevestiging is, alles wijst nog naar de Tweet van Aandacht Kalf?
Nee, maar vind ik (ondanks de complete onkunde van de NOS over alles wat met F1 te maken heeft) betrouwbaarder dan een tweet van Kalff.quote:
Ik wacht nog op de officiële tweet. Ik ben nog in ontkenning fase.quote:
Televaag is vaak wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de officiële tweet. Ik ben nog in ontkenning fase.
Dat gaat Nyck toch nooit doen? Zelfs als hij weet dat het straks klaar isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:49 schreef Jane het volgende:
Misschien is Nyck zelf opgestapt toen hij begreep dat het na Zandvoort toch finito zou zijn en zitten ze nu bij RB met hun handen in het haar?
Ja, totaal uit de lucht gegrepen, maar zolang er geen officiele bevestiging is kun je leuk speculeren.
Dat ie niet eens tot de zomerstop heeft gekregen is gewoon raar hoe je er ook naar kijkt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:50 schreef Perox het volgende:
Ik had niet veel op met DEV. Maar gunnen doe ik dit hem ook niet. Waar zijn alle talenten gebleven als je Dino Ricin de auto moet zetten?
Telegraaf en NOS hebben het ook over "bronnen", neem aan dat dat niet enkel Kalff is?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef daNpy het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:49 schreef Jane het volgende:
Misschien is Nyck zelf opgestapt toen hij begreep dat het na Zandvoort toch finito zou zijn en zitten ze nu bij RB met hun handen in het haar?
Ja, totaal uit de lucht gegrepen, maar zolang er geen officiele bevestiging is kun je leuk speculeren.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Nyck schijnt door Brad Pitt gevraagd te zijn en gaat verder in Hollywood.
Waarin ze de tweet van Kalff als bron gebruikenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, maar vind ik (ondanks de complete onkunde van de NOS over alles wat met F1 te maken heeft) betrouwbaarder dan een tweet van Kalff.
Hm, niet eens zo'n gekke gedachte.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopelijk volgend seizoen. En dat Ricciardo alleen getest wordt om eventueel Perez te vervangen.
Gooi dan Tsunoda eruitquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet eens zo'n gekke gedachte.
Maar dat dan ten koste moet gaan van Nyck...![]()
![]()
https://www.ad.nl/formule(...)alphatauri~aec9946a/quote:Het nieuws van De Vries’ vertrek bij AlphaTauri werd bevestigd door de vader van Nyck aan persbureau ANP.
Ik ben na seizoen 1 gestopt met kijken uit zelfbescherming. Dus dat is mijn tip.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Ric hebben we volgend seizoen nog meer cringe in Drive To Survive
Nee, dan telt Nyck niet mee. Maar de coureur die er in komt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:37 schreef Mano_ het volgende:
Oh dit had ik niet verwacht. Niet eens zozeer dat DannyRic hem gaat vervangen, maar dat hij überhaupt dit jaar niet mag afmaken.
Snel Nyck kopen in de manager, ik neem aan dat die gewoon 1:1 vervangen wordt?
Misschien kijken ze wie van de twee beter is en mag die de overstap maken. Of geen van beiden en nemen ze Norris, wiens manager dit weekend blijkbaar met RBR gesproken heeftquote:
Ik vind het ook niet zoveel maar laatste aflevering '21 wel gekeken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 1 gestopt met kijken uit zelfbescherming. Dus dat is mijn tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |