Meh.. Yuji Ide, Nikita Mazepin, Enrique Bernoldi, Tarso Marques, Scott Speed, Pastor Maldonado.. Er zijn heel wat slechtere.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Die zien we terug in de geschiedenis boeken als 1 van de slechtste F1 coureurs aller tijden.
Ik mis destruction championship winner Mick Schumacherquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Meh.. Yuji Ide, Nikita Mazepin, Enrique Bernoldi, Tarso Marques, Scott Speed, Pastor Maldonado.. Er zijn heel wat slechtere.
Dit slaat echt nergens op, Stroll is standaard al jaren 25th percentile ongeveer. Zeker niet de slechtste, maar tegelijkertijd het merendeel van de grid beter dan hem.quote:
na die race in Monza had Nyck voor Williams kunnen tekenen. maar hij hoopte dat Alpha Tauri een betere auto zou afleveren en dat hij met goede resultaten daar een heel klein kansje had ooit de tweede Rbr stoel te kunnen krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:54 schreef vosss het volgende:
Toch snap ik het niet zo goed. Het is echt geen pannenkoek en hij kan echt serieus een potje sturen.
Geen idee waarom het er maar niet uit lijkt te komen. Zonde.
Auto is natuurlijk niet je-van-het en zomaar kans dat hij daardoor teveel aan het pushen is. Zou het anders ook niet weten idd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:54 schreef vosss het volgende:
Toch snap ik het niet zo goed. Het is echt geen pannenkoek en hij kan echt serieus een potje sturen.
Geen idee waarom het er maar niet uit lijkt te komen. Zonde.
Die druk zie je wel meer bij beginnende rijders. Zelfs met meer ervaring kan het een probleem worden, zoals bij Gasly en Albon naast Verstappen of Riciardo in een auto die hem niet ligt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Auto is natuurlijk niet je-van-het en zomaar kans dat hij daardoor teveel aan het pushen is. Zou het anders ook niet weten idd.
Een coureur die een race gewonnen heeft ja?quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Meh.. Yuji Ide, Nikita Mazepin, Enrique Bernoldi, Tarso Marques, Scott Speed, Pastor Maldonado.. Er zijn heel wat slechtere.
Dat die brokkenpiloot dat geflikt heeft maakt het alleen maar grappiger.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een coureur die een race gewonnen heeft ja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |