Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is al confronterend genoeg dat ik al meer dan de helft van mijn leven op Fok! rondhang de rest is bijzaakquote:![]()
Beter dan de helft van je leven geFOK!t dan een kwart opgefoktquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is al confronterend genoeg dat ik al meer dan de helft van mijn leven op Fok! rondhang de rest is bijzaak
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
op zijn tijd een beetje gefokt is niks mis mee tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter dan de helft van je leven geFOK!t dan een kwart opgefokt![]()
![]()
Beter goed gefokt dan slecht [insert random slecht ding]quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
op zijn tijd een beetje gefokt is niks mis mee toch
Goede morgens wandel mevrouwquote:
ALweerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter goed gepijpt dan slecht geneuktquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter goed gefokt dan slecht [insert random slecht ding]of werkt dat zo niet bij konijnen
![]()
![]()
Dat werkt bij konijn ook zo, al komt d at maar zelden voorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter goed gepijpt dan slecht geneuktof werkt dat zo niet bij konijnen
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter goed gepijpt dan slecht geneuktof werkt dat zo niet bij konijnen
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat werkt bij konijn ook zo, al komt d at maar zelden voor
Iedereen weet dat konijntjes meesters zijn in stampen en wiebelen
Ik ben geen konijn dus kan er geen zinnig woord over zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja nu val je een beetje door de mand......
Waar zit jou ervaring ??![]()
En ik ben ook nooit gepijpt, dus ook daar kan ik niets over zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, nogmaals goedmorgenquote:
Je bent er ook weer vroeg bij vanmorgen, moet je werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes, en morgen ookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook weer vroeg bij vanmorgen, moet je werken?
O niet echt lekker met dit warme weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, er zijn ergere dingen in het leven. Liever werken in warm weer dan niet kunnen werken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet echt lekker met dit warme weerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* DerRabbit schenkt een kop in voor GGquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
+2 voor de ontwijkingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen konijn dus kan er geen zinnig woord over zeggen![]()
En ik ben ook nooit gepijpt, dus ook daar kan ik niets over zeggen.Dat is dubbel punten dus +4 laat ik het afronden op +5 doe eens gekquote:![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen in het leven. Liever werken in warm weer dan niet kunnen werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
thanks. 👍quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit schenkt een kop in voor GG![]()
Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is er een punten systeem boven de punten hierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
+2 voor de ontwijking
[..]
Dat is dubbel punten dus +4 laat ik het afronden op +5 doe eens gek
Max is jarig vandaag dus daar ga ik heen,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:26 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent niet op de hoogte van de 450 miljoen miljard punten lijsten die bij worden gehoudenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er een punten systeem boven de punten hier![]()
Proficiat aan hem en aan jou!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max is jarig vandaag dus daar ga ik heen,![]()
Ik denk dat ik vanmiddag lekker naar het water ga maar dat is nog niet zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:26 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag?kan mijn zwembroek niet vinden en het naaktstrand is nog verder lopen en mijn knieeen doen nog een beetje zeer
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 574 / +136 / +21 / 695 / 940
2. Monique___ / 534 / +60 / +49 / 1405 / 1669
3. mario390 / 397 / +147 / +0 / 214 / 313
4. Zucht. / 361 / +54 / +0 / 1279 / 1438
5. PLY / 279 / +2 / +59 / 348 / 442
6. Lovely / 269 / +93 / +0 / 774 / 947
7. maily / 261 / +47 / +0 / 992 / 1105
8. Emmerdeur / 258 / +44 / +0 / 161 / 211
9. Dr.Mikey / 196 / +32 / +25 / 199 / 261
10. DerRabbit / 194 / +84 / +14 / 478 / 568
11. KillemWieft / 191 / +4 / +0 / 50 / 92
12. Harrie / 183 / +0 / +77 / 466 / 562
13. Mickytjuh / 175 / +22 / +3 / 493 / 560
14. gebrokenglas / 164 / +22 / +7 / 514 / 617
15. greysbones / 130 / +8 / +0 / 702 / 781
16. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
17. hemarookworst / 108 / +6 / +17 / 354 / 433
18. loveislikeakiss / 106 / +2 / +0 / 479 / 550
19. _UserName_ / 88 / +13 / +2 / 133 / 195
20. Rob / 86 / +2 / +0 / 106 / 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee helaas. Volgens mij ben ik altijd overgeslagenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent niet op de hoogte van de 450 miljoen miljard punten lijsten die bij worden gehouden![]()
Dat is wel een goed idee met het huidige weer, maar dan moet je idd wel je zwembroek kunnen vinden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag lekker naar het water ga maar dat is nog niet zekerkan mijn zwembroek niet vinden en het naaktstrand is nog verder lopen en mijn knieeen doen nog een beetje zeer
of een stukje verder lopenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee met het huidige weer, maar dan moet je idd wel je zwembroek kunnen vinden.![]()
![]()
Dank je. Hij is van de week met cartclub eefde wezen rally rijden voor het eerst en hij scheurt weg alsof hij nooit anders gedaan had. Eerst een paar rondjes in een proefauto om te leren schakelen en daar ging hij .quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheurneus..... Ik heb selectief gequotequote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Hij is van de week met cartclub eefde wezen rally rijden voor het eerst en hij scheurt weg alsof hij nooit anders gedaan had. Eerst een paar rondjes in een proefauto om te leren schakelen en daar ging hij .
Foto en filmpje niet quoten haal ik zo weer weg
Wie is Max ? je zoon ?![]()
Goedemorgen liefjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb zin in de Efteling!!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Thnxquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Scheurneus..... Ik heb selectief gequote
Wie is Max ? je zoon ?
Kleinzoon , ja hij scheurt wat af. Hij doet mee met kartwedstrijden en heeft al heel wat bekers. He is alleen jammer dat hij nu nog maar alleen mee doet met de club wedstrijden anders is het niet te betalen die sportWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:
Je hebt er mooi weer bij vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DOE NORMAALquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alex je bent er weerhet is nog vroeg maar ik pak toch een
oke
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Paulquote:
Waarom, is een volwassen man die hoef ik niet aan te sprekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij drinkt bier in de ochtend en eigenlijk 24 uur per dag DIT MOET STOPPENquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, is een volwassen man die hoef ik niet aan te sprekenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Ik heb geen zin om wakker te worden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
We hebben hier ook iemand die paul heet en 24/7 een kut act op voert, dat moet ook stoppen!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
hij drinkt bier in de ochtend en eigenlijk 24 uur per dag DIT MOET STOPPENOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Misschien is hij nog niet naar bed geweest en zit nog na te pimpelenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
hij drinkt bier in de ochtend en eigenlijk 24 uur per dag DIT MOET STOPPEN
Beter spreek jij hem aan van man tot man
Morguhquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zin om wakker te worden.![]()
Zo moe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach dat doen er wel meer, er is er zelfs een die denkt een konijn te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben hier ook iemand die paul heet en 24/7 een kut act op voert, dat moet ook stoppen!
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben hier ook iemand die paul heet en 24/7 een kut act op voert, dat moet ook stoppen!die act is echt grappig ik geef het een 9,2
Namen en rugnummers hebben we nodig! DIT MOET STOPPEN!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach dat doen er wel meer, er is er zelfs een die denkt een konijn te zijn![]()
Ga ik niet zeggen want dan gooien ze dat konijn in de pan en dat is dan weer zieligquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Namen en rugnummers hebben we nodig! DIT MOET STOPPEN!![]()
Schatje ik drink alleen als het verantwoord is maak je niet druk..... Dat doet de compressor welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
hij drinkt bier in de ochtend en eigenlijk 24 uur per dag DIT MOET STOPPEN![]()
Ik heb over 2 weken vakantie dan kunnen we een keer samen bier drinken is dat geen leuke actquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:56 schreef Paul het volgende:
[..]die act is echt grappig ik geef het een 9,2
![]()
![]()
Samen met paul bier drinken, zeer ongeloofwaardige act ditquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken vakantie dan kunnen we een keer samen bier drinken is dat geen leuke actOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jij twijfelt toch niet aan mijn act hoop ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samen met paul bier drinken, zeer ongeloofwaardige act dit![]()
![]()
Dat is gezellig doen @Paulquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken vakantie dan kunnen we een keer samen bier drinken is dat geen leuke actWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je over 2 weken tijd om een keer gezellig een biertje te doen samendat durf ik niet
Ik twijfel aan je act dat je serieus met een act bier wil gaan drinkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij twijfelt toch niet aan mijn act hoop ik
Gezellig toch mannen die samen een biertje gaan drinken, lijkt mij welquote:
Weet trouwens niet eens of Paul wel bier drinkt? Misschien moet je hem uitnodigen voor een colaatje
Ik ben daar 100% serieus in jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je act dat je serieus met een act bier wil gaan drinken![]()
ik drink bier ja, kanonquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch mannen die samen een biertje gaan drinken, lijkt mij wel
Weet trouwens niet eens of Paul wel bier drinkt? Misschien moet je hem uitnodigen voor een colaatjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Paul drinkt ook soms Kanon dat is ook bier (serieus bier)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch mannen die samen een biertje gaan drinken, lijkt mij wel
Weet trouwens niet eens of Paul wel bier drinkt? Misschien moet je hem uitnodigen voor een colaatje![]()
O das nog zwaar bier ook.quote:
Nou dan ga je toch gezellig een biertje drinken samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ken het heb er wel eens een paar onderuit zien gaan die kanon dronken als gewoon bier en dat ging niet goedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:Paul drinkt ook soms Kanon dat is ook bier (serieus bier)
ik drink het gewoon soms uit een glas hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ken het heb er wel eens een paar onderuit zien gaan die kanon dronken als gewoon bier en dat ging niet goedWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb het paar keer gedronken toen het net op de markt kwa, in een 2-pack in Beugel flessen maar tegenwoordig drink ik alleen nog Pilsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ken het heb er wel eens een paar onderuit zien gaan die kanon dronken als gewoon bier en dat ging niet goed![]()
Ik bedoel niet de manier waaruit maar net zo snel en veel als gewoon bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:18 schreef Paul het volgende:
[..]
ik drink het gewoon soms uit een glas hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe dat nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de manier waaruit maar net zo snel en veel als gewoon bierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik kan me wel slechter gezelschap bedenken hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:20 schreef Paul het volgende:
waar is de restik zit hier gevangen met harrie
![]()
![]()
E n voor het gemak zie je mij maar over het hoofdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:20 schreef Paul het volgende:
waar is de restik zit hier gevangen met harrie
Beterquote:
Hij zit nog in de ontkenningsfase daar kan hij waarschijnlijk niks aan doen dus trek het je niet aanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
E n voor het gemak zie je mij maar over het hoofd![]()
![]()
Gelukkig maar, wilde net gaan jankenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase daar kan hij waarschijnlijk niks aan doen dus trek het je niet aan
jij was naar de wcquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
E n voor het gemak zie je mij maar over het hoofdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O, fijn dat ik dan ook even weet dat ik daar wasquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:38 schreef Harrie het volgende:
op zijn tijd ff een beetje indutten is wel fijnjij bent wel lang op al
![]()
Ik dus ookquote:zo douchje pakken en ff bouwmarkt dakparkers halen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2023 08:42:02 ]![]()
afdakje fixenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik dus ookzo douchje pakken en ff bouwmarkt dakparkers halen
![]()
![]()
En ik dacht ga wel even weg kan je punten pakkenquote:
mag niet mario moet winnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik dacht ga wel even weg kan je punten pakkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat ik al zei dusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
weet je wat er was met caravan de kogellager was stuk
Ja, dakleer was omgewaaid en nu die eroverheen op de hoeken. Zelf opnieuw erop gebrand en dat extra eropquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus
[..]
Ja, dakleer was omgewaaid en nu die eroverheen op de hoeken. Zelf opnieuw erop gebrand en dat extra erop![]()
![]()
![]()
zei jij dattttttttt
Mario mag van mij winnen hoor, geen moeite mee.quote:
Maar Ply wilde een paar puntjes, dus heb hem eerst even gepest om te bolken en ben toen weggegaan
Oh nee, wilde wel ff @maily voorbijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik dacht ga wel even weg kan je punten pakkenlol
![]()
Ze haalt je weer zo in vandaag vermoed ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lachen toch, doe het om beetje te dollen en was wakkerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze haalt je weer zo in vandaag vermoed ik![]()
![]()
Dollen isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Lachen toch, doe het om beetje te dollen en was wakker![]()
![]()
Leuk dan tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Lachen toch, doe het om beetje te dollen en was wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EEen dag niet gedold is een dag niet geleefdquote:
Nijntjequote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:54 schreef DerRabbit het volgende:
E
[..]
Een dag niet gedold is een dag niet geleefd![]()
![]()
Lekker dollen dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die Maily
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze haalt je weer zo in vandaag vermoed ik![]()
![]()
Dan neem ik ook nog maar een slokje koffie
quote:
Ik hou het bij een koffie bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja goed plan.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey, daar is ze weerquote:
TuinbonenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met spekkiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HOU OP MET HARRIE AAN TE MOEDIGEN OM SOCHTENDS VROEG BIER TE DRINKEN HOU OP NUquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja vind het ook wel lekker hoor. Niet te vaak maar af en toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
U schreeuwtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet Harrie nog slapen en is het voor hem nog steeds avondquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:23 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP MET HARRIE AAN TE MOEDIGEN OM SOCHTENDS VROEG BIER TE DRINKEN HOU OP NU
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:26 schreef DJMO het volgende:
* DJMO schuift @:harrie een kratje Schultenbrau toe
Proost makker
Jezus kan dit domme circus stoppenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Eens.. heb het al geprobeerd te zeggen deze week dat ik ook helemaal klaar ben met het klapmongolen gedrag.. maar de act blijft doorgaan..quote:
*hoe krijg ik er nog meer weg hier![]()
Waarmee?quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Morguh Robquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:28 schreef Rob het volgende:
Een blikje bier moet toch kunnen.
[ afbeelding ]twee mag ook nog wel
![]()
Las van de week trouwens dat alcohol nog slechter is dan gedacht, wist niet eens dat je daar ook kanker van kan krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wist je nog niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Robtwee mag ook nog wel
![]()
Las van de week trouwens dat alcohol nog slechter is dan gedacht, wist niet eens dat je daar ook kanker van kan krijgen.![]()
Nou op deze manier snel genoeg..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eens.. heb het al geprobeerd te zeggen deze week dat ik ook helemaal klaar ben met het klapmongolen gedrag.. maar de act blijft doorgaan..
*hoe krijg ik er nog meer weg hierA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Goedelemorgens.. Nee ik wist het ook niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Robtwee mag ook nog wel
![]()
Las van de week trouwens dat alcohol nog slechter is dan gedacht, wist niet eens dat je daar ook kanker van kan krijgen.
Maar bij mij is die kans dus erg klein.![]()
Gaat meer om de Paul schreeuw actquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Wel van roken, niet van alcoholquote:
Schijnt als je een glas per dag drinkt je al gevaar loopt om het te krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is Forum groot genoeg jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja.. ben er ook klaar mee. gelukkig zijn er nog andere leuke groepen.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik vind andere dingen dan weer storend alleen smileys posten of berichten quoten van je zelf of anderen en zelf niets zeggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yepquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel van roken, niet van alcohol
Schijnt als je een glas per dag drinkt je al gevaar loopt om het te krijgen![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen dan weer storend alleen smileys posten of berichten quoten van je zelf of anderen en zelf niets zeggen
Smileys werden er in begin alleen maar gepostquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen dan weer storend alleen smileys posten of berichten quoten van je zelf of anderen en zelf niets zeggen
Gelukkig maar toch hoef je je daar geen zorgen om te makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:31 schreef Rob het volgende:
[..]
Goedelemorgens.. Nee ik wist het ook niet.
Maar bij mij is die kans dus erg klein.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hij van zijn lijst afstrepenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar toch hoef je je daar geen zorgen om te maken![]()
![]()
![]()
Zijn hier veel meer acts die storend zijn.quote:
Waarom alleen altijd zeuren over Paul ( in het algemeen he,)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
storend is quotes in een gesprek pakken en dan zelf ermee verder gaan
fail
![]()
storend is een act blijven vasthouden, terwijl er blijkbaar wel een normaal gesprek mee mogelijk is, maar zo toch mensen wegjagen
![]()
![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik niet drink.quote:
Ze moeten dat ook eens iets meer aan banden gaan leggen dan. Vooral bij jongerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke acts nog meer dan? En SwJ heeft ook al aangegeven dat paul er mee moet stoppen en niet moet miepen als mensen hem erop aan spreken etcquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn hier veel meer acts die storend zijn.
Waarom alleen altijd zeuren over Paul ( in het algemeen he,)A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet drink.
Ze moeten dat ook eens iets meer aan banden gaan leggen dan. Vooral bij jongeren
Reclame genoeg van Eric Scherder![]()
Maar daarom kan het wel storend zijn, en ik weet dat het mag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smileys werden er in begin alleen maar gepostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan het ook zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom kan het wel storend zijn, en ik weet dat het mag.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:jij mag dat
Ja ik rook vaker op een dag dan een crematoriumquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij rookt @:Rob wel, dus hij kan dat dan laten staan![]()
Die laat zich niet kistenquote:
Ja je kan je lol nog op vandaag ,gaat warm wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
smileys posten OF users zitten quoten en dan aanspreken met hoofdletters is wel een heel verschil......
al post je heel dts vol met plaatjes/ icoontjes whatever..
Is anders dan naar users 'schreeuwen' en wat achterlijke dingen tikken hier.
en ja.. van sjw mogen we hem aanspreken....... hij is laatst nog gewaarschuwd hier.. dat als hij door blijft gaan niet moet gaan miepen als hij aangesproken gaat worden.. nu dus.
stop die achterlijke act![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ik rook vaker op een dag dan een crematoriumgerookt vlees bederft niet is mij altijd gezegd, maar of het waar is
Ik heb al min of meer besloten om een terrasje te pakken straksquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je kan je lol nog op vandaag ,gaat warm worden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat zei je gisteren al. In de schaduw met een beetje wind moet dat te doen zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al min of meer besloten om een terrasje te pakken straksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Roept u maarquote:
Tijd voor koffieA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Denk dat het hier binnen ook wel mee gaat vallen vandaag. Warmte zit nog niet in de muren, dus ik vermoed dat het nog prima uit te houden gaat zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei je gisteren al. In de schaduw met een beetje wind moet dat te doen zijn100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lekker bakkie gaat er altijd inquote:
Thnx
Hier zit de warmte toch wel iets in de muren, zodra ik de ramen dicht doe wordt het zeker 2 graden warmen binnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het hier binnen ook wel mee gaat vallen vandaag. Warmte zit nog niet in de muren, dus ik vermoed dat het nog prima uit te houden gaat zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag
Laat gaan, het sop is de kool niet waardquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
smileys posten OF users zitten quoten en dan aanspreken met hoofdletters is wel een heel verschil......
al post je heel dts vol met plaatjes/ icoontjes whatever..
Is anders dan naar users 'schreeuwen' en wat achterlijke dingen tikken hier.
en ja.. van sjw mogen we hem aanspreken....... hij is laatst nog gewaarschuwd hier.. dat als hij door blijft gaan niet moet gaan miepen als hij aangesproken gaat worden.. nu dus.
stop die achterlijke act
Gewoon negeren.
Op straat loop je ook om de poep heen.
Dat gezegd hebbende
![]()
Sjaaaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij rookt @:Rob wel, dus hij kan dat dan laten staan![]()
![]()
Nou soms zie je de poep niet in stap je er vol inquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Laat gaan, het sop is de kool niet waard
Gewoon negeren.
Dat gezegd hebbende
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Op straat loop je ook om de poep heen.![]()
![]()
![]()
ja ik ga maar meer om de poep heen lezen.. maar heb ook minder dts zin hierdoor.
Dat gezegd hebbende![]()
![]()
![]()
![]()
En nergens iets om je schoen goed aan af te vegen. Stoepranden zijn er vaak niet meer of zijn van die ronde dingen geworden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou soms zie je de poep niet in stap je er vol in![]()
eindelijk Woke Rutte opgeflikkerd uit de regering
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Door het gras, of pas als je thuis bentquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nergens iets om je schoen goed aan af te vegen. Stoepranden zijn er vaak niet meer of zijn van die ronde dingen geworden.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Check WhatsApp effequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
As long as you love me.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij stelt zich waarschijnlijk weer beschikbaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
eindelijk Woke Rutte opgeflikkerd uit de regering
Zwemmen is nu wel lekker met dit weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
net zoals Sigwiet Kaaghoerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij stelt zich waarschijnlijk weer beschikbaar
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Stemmen op de mosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar heb ik niets van gehoord, van Rutte welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook de hoofdschuldige aan het veroorzaken van al die domme coronalockdowns, had ons gewoon dood laten gaan aan coronaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van gehoord, van Rutte wel
jammer dat corona ons niet heeft uitgeroeidBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Je zou maar gevaccineerd zijn toen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou nou voice denk na wat je typt hequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ook de hoofdschuldige aan het veroorzaken van al die domme coronalockdowns, had ons gewoon dood laten gaan aan corona
jammer dat corona ons niet heeft uitgeroeid
sorry geen homofobische berichten, zo ben ik nietBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Dat ben ik wel, heb ze allemaal gehadquote:
ik ben niet gevaccineerd nee
ik hoef geen gekke bijwerkingen van zo'n vaccinBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
moet wel weer naar de dokter binnenkort vermoed ik, voor mijn oren te laten uitspuiten, ook al 5 jaar niet meer gedaan door die kutcoronaBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben niet gevaccineerd nee
ik hoef geen gekke bijwerkingen van zo'n vaccin
Geen bijwerkingen gehad, alleen een zere arm en een dag moe verder eigenlijk niets jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor gekke bijwerkingen dan?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Dat gezegd hebbende![]()
![]()
zo wat kann nur van nederland zijn![]()
ik ben geen wappie of zo, maar ik vertrouwde het vaccin niet echt met betreft mijn leeftijdsgroep begin 30'ers, qua hartprobleem bijwerkingen wat ik had gelezenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Het schijnt dat als je niet gevaccineerd bent je baudet gaat stemmen en kut acts gaat opvoeren op FOK!quote:
Jij bent ook tegen de inentingen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:11 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat weg voor ie foute dingen gaat zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er natuurlijk wel een paar die heftige bijwerkingen hebben gehad, maar ik denk dat er meer dood zijn gegaan aan corona dan aan de injectiequote:
Maar het was iedereen zijn vrije keus om het wel of niet te doen toch
In de herfst kunnen we er weer een krijgen en ik haal hem welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lolquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je niet gevaccineerd bent je baudet gaat stemmen en kut acts gaat opvoeren op FOK!
Ik ben wel een wappie maar ik weet zeker dat ze zelfs met een peleton ME dat vaccin niet in mijn arm gespoten zouden krijgen zonder dat er mensen ernstig gewond zouden raken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben geen wappie of zo, maar ik vertrouwde het vaccin niet echt met betreft mijn leeftijdsgroep begin 30'ers, qua hartprobleem bijwerkingen wat ik had gelezen
wappie is toch iemand die compleet van god los is![]()
![]()
nergens last vanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen bijwerkingen gehad, alleen een zere arm en een dag moe verder eigenlijk niets jij?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oke ik heb ze ook gewoon allemaal gehaald hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een fatsoenlijk werkende bovenkamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kleurtje hier op FOK! geeft toch een heel ander signaal afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een fatsoenlijk werkende bovenkamer.
Oh ja mensen moeten idd zelf weten of ze willen of niet.. Ik ga er geen een halen, maar snap wel dat mensen met een slechte weerstand etc wel een halenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er natuurlijk wel een paar die heftige bijwerkingen hebben gehad, maar ik denk dat er meer dood zijn gegaan aan corona dan aan de injectie
Maar het was iedereen zijn vrije keus om het wel of niet te doen toch
In de herfst kunnen we er weer een krijgen en ik haal hem welA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik ben infiltrant. Zorg ervoor dat ze geen rare dingen gaan doen achter de schermen. Iemand moet het zooitje ongeregeld immers in het gareel houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kleurtje hier op FOK! geeft toch een heel ander signaal af100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je niet gevaccineerd bent je baudet gaat stemmen en kut acts gaat opvoeren op FOK!![]()
![]()
![]()
Je bent geen wappie als je geen injectie wilt halen tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben wel een wappie maar ik weet zeker dat ze zelfs met een peleton ME dat vaccin niet in mijn arm gespoten zouden krijgen zonder dat er mensen ernstig gewond zouden raken.
wappie is toch iemand die compleet van god los isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan doe je je werk niet echt goed. De laatste keer dat er achter de schermen op FOK! niks raars gebeurde was de dag voor de domein naam geregistreerd werdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben infiltrant. Zorg ervoor dat ze geen rare dingen gaan doen achter de schermen. Iemand moet het zooitje ongeregeld immers in het gareel houden.![]()
put some ice on that burnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kleurtje hier op FOK! geeft toch een heel ander signaal af
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()