DOE NORMAALquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alex je bent er weerhet is nog vroeg maar ik pak toch een
oke
Hey Paulquote:
Waarom, is een volwassen man die hoef ik niet aan te sprekenquote:
hij drinkt bier in de ochtend en eigenlijk 24 uur per dag DIT MOET STOPPENquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, is een volwassen man die hoef ik niet aan te spreken
quote:
Ik heb geen zin om wakker te worden.quote:
We hebben hier ook iemand die paul heet en 24/7 een kut act op voert, dat moet ook stoppen!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
hij drinkt bier in de ochtend en eigenlijk 24 uur per dag DIT MOET STOPPEN
Misschien is hij nog niet naar bed geweest en zit nog na te pimpelenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Morguhquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zin om wakker te worden.
Ach dat doen er wel meer, er is er zelfs een die denkt een konijn te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben hier ook iemand die paul heet en 24/7 een kut act op voert, dat moet ook stoppen!
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben hier ook iemand die paul heet en 24/7 een kut act op voert, dat moet ook stoppen!
Namen en rugnummers hebben we nodig! DIT MOET STOPPEN!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach dat doen er wel meer, er is er zelfs een die denkt een konijn te zijn
Ga ik niet zeggen want dan gooien ze dat konijn in de pan en dat is dan weer zieligquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Namen en rugnummers hebben we nodig! DIT MOET STOPPEN!![]()
Schatje ik drink alleen als het verantwoord is maak je niet druk..... Dat doet de compressor welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken vakantie dan kunnen we een keer samen bier drinken is dat geen leuke actquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:56 schreef Paul het volgende:
[..]die act is echt grappig ik geef het een 9,2
Samen met paul bier drinken, zeer ongeloofwaardige act ditquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken vakantie dan kunnen we een keer samen bier drinken is dat geen leuke act
jij twijfelt toch niet aan mijn act hoop ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samen met paul bier drinken, zeer ongeloofwaardige act dit
Dat is gezellig doen @Paulquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken vakantie dan kunnen we een keer samen bier drinken is dat geen leuke act
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je over 2 weken tijd om een keer gezellig een biertje te doen samen
Ik twijfel aan je act dat je serieus met een act bier wil gaan drinkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij twijfelt toch niet aan mijn act hoop ik
Gezellig toch mannen die samen een biertje gaan drinken, lijkt mij welquote:
Ik ben daar 100% serieus in jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je act dat je serieus met een act bier wil gaan drinken
ik drink bier ja, kanonquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch mannen die samen een biertje gaan drinken, lijkt mij wel
Weet trouwens niet eens of Paul wel bier drinkt? Misschien moet je hem uitnodigen voor een colaatje
@Paul drinkt ook soms Kanon dat is ook bier (serieus bier)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch mannen die samen een biertje gaan drinken, lijkt mij wel
Weet trouwens niet eens of Paul wel bier drinkt? Misschien moet je hem uitnodigen voor een colaatje
O das nog zwaar bier ook.quote:
Ja ik ken het heb er wel eens een paar onderuit zien gaan die kanon dronken als gewoon bier en dat ging niet goedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:Paul drinkt ook soms Kanon dat is ook bier (serieus bier)
ik drink het gewoon soms uit een glas hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ken het heb er wel eens een paar onderuit zien gaan die kanon dronken als gewoon bier en dat ging niet goed
Ik heb het paar keer gedronken toen het net op de markt kwa, in een 2-pack in Beugel flessen maar tegenwoordig drink ik alleen nog Pilsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ken het heb er wel eens een paar onderuit zien gaan die kanon dronken als gewoon bier en dat ging niet goed
Ik bedoel niet de manier waaruit maar net zo snel en veel als gewoon bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:18 schreef Paul het volgende:
[..]
ik drink het gewoon soms uit een glas hoor
ik doe dat nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de manier waaruit maar net zo snel en veel als gewoon bier
ik kan me wel slechter gezelschap bedenken hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:20 schreef Paul het volgende:
waar is de restik zit hier gevangen met harrie
E n voor het gemak zie je mij maar over het hoofdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:20 schreef Paul het volgende:
waar is de restik zit hier gevangen met harrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |