Nou soms zie je de poep niet in stap je er vol inquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Laat gaan, het sop is de kool niet waard
Gewoon negeren.
Op straat loop je ook om de poep heen.
Dat gezegd hebbende
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Laat gaan, het sop is de kool niet waard
Gewoon negeren.
Op straat loop je ook om de poep heen.![]()
![]()
![]()
ja ik ga maar meer om de poep heen lezen.. maar heb ook minder dts zin hierdoor.
Dat gezegd hebbende
En nergens iets om je schoen goed aan af te vegen. Stoepranden zijn er vaak niet meer of zijn van die ronde dingen geworden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou soms zie je de poep niet in stap je er vol in
Door het gras, of pas als je thuis bentquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nergens iets om je schoen goed aan af te vegen. Stoepranden zijn er vaak niet meer of zijn van die ronde dingen geworden.
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:
Check WhatsApp effequote:
Hij stelt zich waarschijnlijk weer beschikbaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
eindelijk Woke Rutte opgeflikkerd uit de regering
Zwemmen is nu wel lekker met dit weerquote:
net zoals Sigwiet Kaaghoerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij stelt zich waarschijnlijk weer beschikbaar
Daar heb ik niets van gehoord, van Rutte welquote:
ook de hoofdschuldige aan het veroorzaken van al die domme coronalockdowns, had ons gewoon dood laten gaan aan coronaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van gehoord, van Rutte wel
Nou nou voice denk na wat je typt hequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ook de hoofdschuldige aan het veroorzaken van al die domme coronalockdowns, had ons gewoon dood laten gaan aan corona
jammer dat corona ons niet heeft uitgeroeid
Dat ben ik wel, heb ze allemaal gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |