Nou soms zie je de poep niet in stap je er vol inquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Laat gaan, het sop is de kool niet waard
Gewoon negeren.
Op straat loop je ook om de poep heen.
Dat gezegd hebbende
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Op straat loop je ook om de poep heen.![]()
![]()
![]()
ja ik ga maar meer om de poep heen lezen.. maar heb ook minder dts zin hierdoor.
Dat gezegd hebbende
En nergens iets om je schoen goed aan af te vegen. Stoepranden zijn er vaak niet meer of zijn van die ronde dingen geworden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou soms zie je de poep niet in stap je er vol in
Door het gras, of pas als je thuis bentquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nergens iets om je schoen goed aan af te vegen. Stoepranden zijn er vaak niet meer of zijn van die ronde dingen geworden.
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:
Check WhatsApp effequote:
Hij stelt zich waarschijnlijk weer beschikbaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
eindelijk Woke Rutte opgeflikkerd uit de regering
Zwemmen is nu wel lekker met dit weerquote:
net zoals Sigwiet Kaaghoerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij stelt zich waarschijnlijk weer beschikbaar
Daar heb ik niets van gehoord, van Rutte welquote:
ook de hoofdschuldige aan het veroorzaken van al die domme coronalockdowns, had ons gewoon dood laten gaan aan coronaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van gehoord, van Rutte wel
Nou nou voice denk na wat je typt hequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ook de hoofdschuldige aan het veroorzaken van al die domme coronalockdowns, had ons gewoon dood laten gaan aan corona
jammer dat corona ons niet heeft uitgeroeid
Dat ben ik wel, heb ze allemaal gehadquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben niet gevaccineerd nee
ik hoef geen gekke bijwerkingen van zo'n vaccin
Geen bijwerkingen gehad, alleen een zere arm en een dag moe verder eigenlijk niets jij?quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Op straat loop je ook om de poep heen.
Dat gezegd hebbende
Het schijnt dat als je niet gevaccineerd bent je baudet gaat stemmen en kut acts gaat opvoeren op FOK!quote:
Jij bent ook tegen de inentingen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:11 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat weg voor ie foute dingen gaat zeggen
Zijn er natuurlijk wel een paar die heftige bijwerkingen hebben gehad, maar ik denk dat er meer dood zijn gegaan aan corona dan aan de injectiequote:
Lolquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je niet gevaccineerd bent je baudet gaat stemmen en kut acts gaat opvoeren op FOK!
Ik ben wel een wappie maar ik weet zeker dat ze zelfs met een peleton ME dat vaccin niet in mijn arm gespoten zouden krijgen zonder dat er mensen ernstig gewond zouden raken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben geen wappie of zo, maar ik vertrouwde het vaccin niet echt met betreft mijn leeftijdsgroep begin 30'ers, qua hartprobleem bijwerkingen wat ik had gelezen
nergens last vanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen bijwerkingen gehad, alleen een zere arm en een dag moe verder eigenlijk niets jij?
Oke ik heb ze ook gewoon allemaal gehaald hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een fatsoenlijk werkende bovenkamer.
Je kleurtje hier op FOK! geeft toch een heel ander signaal afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een fatsoenlijk werkende bovenkamer.
Oh ja mensen moeten idd zelf weten of ze willen of niet.. Ik ga er geen een halen, maar snap wel dat mensen met een slechte weerstand etc wel een halenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er natuurlijk wel een paar die heftige bijwerkingen hebben gehad, maar ik denk dat er meer dood zijn gegaan aan corona dan aan de injectie
Maar het was iedereen zijn vrije keus om het wel of niet te doen toch
In de herfst kunnen we er weer een krijgen en ik haal hem wel
Ik ben infiltrant. Zorg ervoor dat ze geen rare dingen gaan doen achter de schermen. Iemand moet het zooitje ongeregeld immers in het gareel houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kleurtje hier op FOK! geeft toch een heel ander signaal af
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je niet gevaccineerd bent je baudet gaat stemmen en kut acts gaat opvoeren op FOK!
Je bent geen wappie als je geen injectie wilt halen tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben wel een wappie maar ik weet zeker dat ze zelfs met een peleton ME dat vaccin niet in mijn arm gespoten zouden krijgen zonder dat er mensen ernstig gewond zouden raken.
wappie is toch iemand die compleet van god los is
Dan doe je je werk niet echt goed. De laatste keer dat er achter de schermen op FOK! niks raars gebeurde was de dag voor de domein naam geregistreerd werdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben infiltrant. Zorg ervoor dat ze geen rare dingen gaan doen achter de schermen. Iemand moet het zooitje ongeregeld immers in het gareel houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |