Gaat meer om de Paul schreeuw actquote:
Wel van roken, niet van alcoholquote:
Gelukkig is Forum groot genoeg jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja.. ben er ook klaar mee. gelukkig zijn er nog andere leuke groepen.
Ik vind andere dingen dan weer storend alleen smileys posten of berichten quoten van je zelf of anderen en zelf niets zeggenquote:
Yepquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel van roken, niet van alcohol
Schijnt als je een glas per dag drinkt je al gevaar loopt om het te krijgen
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen dan weer storend alleen smileys posten of berichten quoten van je zelf of anderen en zelf niets zeggen
Smileys werden er in begin alleen maar gepostquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen dan weer storend alleen smileys posten of berichten quoten van je zelf of anderen en zelf niets zeggen
Gelukkig maar toch hoef je je daar geen zorgen om te makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:31 schreef Rob het volgende:
[..]
Goedelemorgens.. Nee ik wist het ook niet.
Maar bij mij is die kans dus erg klein.
Kan hij van zijn lijst afstrepenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar toch hoef je je daar geen zorgen om te maken
Zijn hier veel meer acts die storend zijn.quote:
Ben ik even blij dat ik niet drink.quote:
Welke acts nog meer dan? En SwJ heeft ook al aangegeven dat paul er mee moet stoppen en niet moet miepen als mensen hem erop aan spreken etcquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn hier veel meer acts die storend zijn.
Waarom alleen altijd zeuren over Paul ( in het algemeen he,)
Goedzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet drink.
Ze moeten dat ook eens iets meer aan banden gaan leggen dan. Vooral bij jongeren
Maar daarom kan het wel storend zijn, en ik weet dat het mag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smileys werden er in begin alleen maar gepost
Kan het ook zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom kan het wel storend zijn, en ik weet dat het mag.
quote:
Ja ik rook vaker op een dag dan een crematoriumquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij rookt @:Rob wel, dus hij kan dat dan laten staan
Die laat zich niet kistenquote:
Ja je kan je lol nog op vandaag ,gaat warm wordenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ik rook vaker op een dag dan een crematorium
Ik heb al min of meer besloten om een terrasje te pakken straksquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je kan je lol nog op vandaag ,gaat warm worden
Ja dat zei je gisteren al. In de schaduw met een beetje wind moet dat te doen zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al min of meer besloten om een terrasje te pakken straks
Roept u maarquote:
Denk dat het hier binnen ook wel mee gaat vallen vandaag. Warmte zit nog niet in de muren, dus ik vermoed dat het nog prima uit te houden gaat zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei je gisteren al. In de schaduw met een beetje wind moet dat te doen zijn
Lekker bakkie gaat er altijd inquote:
Hier zit de warmte toch wel iets in de muren, zodra ik de ramen dicht doe wordt het zeker 2 graden warmen binnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het hier binnen ook wel mee gaat vallen vandaag. Warmte zit nog niet in de muren, dus ik vermoed dat het nog prima uit te houden gaat zijn.
Laat gaan, het sop is de kool niet waardquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
smileys posten OF users zitten quoten en dan aanspreken met hoofdletters is wel een heel verschil......
al post je heel dts vol met plaatjes/ icoontjes whatever..
Is anders dan naar users 'schreeuwen' en wat achterlijke dingen tikken hier.
en ja.. van sjw mogen we hem aanspreken....... hij is laatst nog gewaarschuwd hier.. dat als hij door blijft gaan niet moet gaan miepen als hij aangesproken gaat worden.. nu dus.
stop die achterlijke act
Sjaaaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij rookt @:Rob wel, dus hij kan dat dan laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |