Ik hou het bij een koffie bolkquote:
Ja goed plan.quote:
Hey, daar is ze weerquote:
Met spekkiesquote:
HOU OP MET HARRIE AAN TE MOEDIGEN OM SOCHTENDS VROEG BIER TE DRINKEN HOU OP NUquote:
Ja vind het ook wel lekker hoor. Niet te vaak maar af en toequote:
U schreeuwtquote:
Misschien moet Harrie nog slapen en is het voor hem nog steeds avondquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:23 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU OP MET HARRIE AAN TE MOEDIGEN OM SOCHTENDS VROEG BIER TE DRINKEN HOU OP NU
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:26 schreef DJMO het volgende:
* DJMO schuift @:harrie een kratje Schultenbrau toe
Proost makker
Eens.. heb het al geprobeerd te zeggen deze week dat ik ook helemaal klaar ben met het klapmongolen gedrag.. maar de act blijft doorgaan..quote:
Waarmee?quote:
Morguh Robquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:28 schreef Rob het volgende:
Een blikje bier moet toch kunnen.
[ afbeelding ]
Dat wist je nog niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Robtwee mag ook nog wel
![]()
Las van de week trouwens dat alcohol nog slechter is dan gedacht, wist niet eens dat je daar ook kanker van kan krijgen.
Nou op deze manier snel genoeg..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eens.. heb het al geprobeerd te zeggen deze week dat ik ook helemaal klaar ben met het klapmongolen gedrag.. maar de act blijft doorgaan..
*hoe krijg ik er nog meer weg hier
Goedelemorgens.. Nee ik wist het ook niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Robtwee mag ook nog wel
![]()
Las van de week trouwens dat alcohol nog slechter is dan gedacht, wist niet eens dat je daar ook kanker van kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |