Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is al confronterend genoeg dat ik al meer dan de helft van mijn leven op Fok! rondhang de rest is bijzaakquote:![]()
Beter dan de helft van je leven geFOK!t dan een kwart opgefoktquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is al confronterend genoeg dat ik al meer dan de helft van mijn leven op Fok! rondhang de rest is bijzaak
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
op zijn tijd een beetje gefokt is niks mis mee tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter dan de helft van je leven geFOK!t dan een kwart opgefokt![]()
![]()
Beter goed gefokt dan slecht [insert random slecht ding]quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
op zijn tijd een beetje gefokt is niks mis mee toch
Goede morgens wandel mevrouwquote:
ALweerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter goed gepijpt dan slecht geneuktquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter goed gefokt dan slecht [insert random slecht ding]of werkt dat zo niet bij konijnen
![]()
![]()
Dat werkt bij konijn ook zo, al komt d at maar zelden voorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter goed gepijpt dan slecht geneuktof werkt dat zo niet bij konijnen
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter goed gepijpt dan slecht geneuktof werkt dat zo niet bij konijnen
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat werkt bij konijn ook zo, al komt d at maar zelden voor
Iedereen weet dat konijntjes meesters zijn in stampen en wiebelen
Ik ben geen konijn dus kan er geen zinnig woord over zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja nu val je een beetje door de mand......
Waar zit jou ervaring ??![]()
En ik ben ook nooit gepijpt, dus ook daar kan ik niets over zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, nogmaals goedmorgenquote:
Je bent er ook weer vroeg bij vanmorgen, moet je werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes, en morgen ookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook weer vroeg bij vanmorgen, moet je werken?
O niet echt lekker met dit warme weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, er zijn ergere dingen in het leven. Liever werken in warm weer dan niet kunnen werken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet echt lekker met dit warme weerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* DerRabbit schenkt een kop in voor GGquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
+2 voor de ontwijkingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen konijn dus kan er geen zinnig woord over zeggen![]()
En ik ben ook nooit gepijpt, dus ook daar kan ik niets over zeggen.Dat is dubbel punten dus +4 laat ik het afronden op +5 doe eens gekquote:![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen in het leven. Liever werken in warm weer dan niet kunnen werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
thanks. 👍quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit schenkt een kop in voor GG![]()
Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is er een punten systeem boven de punten hierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
+2 voor de ontwijking
[..]
Dat is dubbel punten dus +4 laat ik het afronden op +5 doe eens gek
Max is jarig vandaag dus daar ga ik heen,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:26 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent niet op de hoogte van de 450 miljoen miljard punten lijsten die bij worden gehoudenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er een punten systeem boven de punten hier![]()
Proficiat aan hem en aan jou!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max is jarig vandaag dus daar ga ik heen,![]()
Ik denk dat ik vanmiddag lekker naar het water ga maar dat is nog niet zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:26 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag?kan mijn zwembroek niet vinden en het naaktstrand is nog verder lopen en mijn knieeen doen nog een beetje zeer
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 574 / +136 / +21 / 695 / 940
2. Monique___ / 534 / +60 / +49 / 1405 / 1669
3. mario390 / 397 / +147 / +0 / 214 / 313
4. Zucht. / 361 / +54 / +0 / 1279 / 1438
5. PLY / 279 / +2 / +59 / 348 / 442
6. Lovely / 269 / +93 / +0 / 774 / 947
7. maily / 261 / +47 / +0 / 992 / 1105
8. Emmerdeur / 258 / +44 / +0 / 161 / 211
9. Dr.Mikey / 196 / +32 / +25 / 199 / 261
10. DerRabbit / 194 / +84 / +14 / 478 / 568
11. KillemWieft / 191 / +4 / +0 / 50 / 92
12. Harrie / 183 / +0 / +77 / 466 / 562
13. Mickytjuh / 175 / +22 / +3 / 493 / 560
14. gebrokenglas / 164 / +22 / +7 / 514 / 617
15. greysbones / 130 / +8 / +0 / 702 / 781
16. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
17. hemarookworst / 108 / +6 / +17 / 354 / 433
18. loveislikeakiss / 106 / +2 / +0 / 479 / 550
19. _UserName_ / 88 / +13 / +2 / 133 / 195
20. Rob / 86 / +2 / +0 / 106 / 134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee helaas. Volgens mij ben ik altijd overgeslagenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent niet op de hoogte van de 450 miljoen miljard punten lijsten die bij worden gehouden![]()
Dat is wel een goed idee met het huidige weer, maar dan moet je idd wel je zwembroek kunnen vinden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag lekker naar het water ga maar dat is nog niet zekerkan mijn zwembroek niet vinden en het naaktstrand is nog verder lopen en mijn knieeen doen nog een beetje zeer
of een stukje verder lopenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee met het huidige weer, maar dan moet je idd wel je zwembroek kunnen vinden.![]()
![]()
Dank je. Hij is van de week met cartclub eefde wezen rally rijden voor het eerst en hij scheurt weg alsof hij nooit anders gedaan had. Eerst een paar rondjes in een proefauto om te leren schakelen en daar ging hij .quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheurneus..... Ik heb selectief gequotequote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Hij is van de week met cartclub eefde wezen rally rijden voor het eerst en hij scheurt weg alsof hij nooit anders gedaan had. Eerst een paar rondjes in een proefauto om te leren schakelen en daar ging hij .
Foto en filmpje niet quoten haal ik zo weer weg
Wie is Max ? je zoon ?![]()
Goedemorgen liefjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb zin in de Efteling!!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Thnxquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Scheurneus..... Ik heb selectief gequote
Wie is Max ? je zoon ?
Kleinzoon , ja hij scheurt wat af. Hij doet mee met kartwedstrijden en heeft al heel wat bekers. He is alleen jammer dat hij nu nog maar alleen mee doet met de club wedstrijden anders is het niet te betalen die sportWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:
Je hebt er mooi weer bij vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: