abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209782143
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:35:41 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_209782146
O+

Lief. Dank je.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 juli 2023 @ 11:01:37 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209782441
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:21 schreef Troel het volgende:

Wanneer is de genderrevealparty :+ (echte spuit 11 reactie zie ik al)
In 2041, als het kind 18 jaar wordt, mag het zelf zijn/haar identiteit bepalen, danwel gender openbaren. Tot die tijd zullen we het onzijdig opvoeden.
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:08:17 #4
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209782507
Van harte gefeliciteerd @Kreator *O* O+
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:10:29 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209782530
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:01 schreef Kreator het volgende:

[..]
In 2041, als het kind 18 jaar wordt, mag het zelf zijn/haar identiteit bepalen, danwel gender openbaren. Tot die tijd zullen we het onzijdig opvoeden.
:D
Ik ben benieuwd wat voor praktische problemen je daarbij mee gaat maken.
We lezen het wel in OUD...
pi_209782889
Zo, even iets verder teruggelezen.

@Blues wat een schrik :o :o hoe is het nu met je? Gelukkig zeg dat het net goed ging..

@Kreator gefeliciteerd! *O*

@Yinny nog 13 werkdagen incl vandaag O+
Zo knap hoe jij het met je opleiding nu allemaal doet! Dat wilde ik al eerder zeggen maar ben vergeten of ik dat al een keer had gedaan. En zo wel, dan blijft het waar :+

Mail van collega gisteren was een nogal onnodig onvriendelijke mail in reactie op een vrij normale remindermail van mij aan in totaal 6 mensen. Het las als vooral het afreageren van haar eigen stress op mij, en dat op het moment dat ik zelf een nogal stressvolle dag/deadline had (wat ze weet want de remindermail ging over die deadline waarvoor die mensen nog dingen bij mij moesten aanleveren) was niet zo'n geslaagde combi. Het is niet mijn schuld dat zij zelf niet kan plannen, en het is ook niet alsof alleen zij het druk heeft momenteel o|O

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 06-07-2023 11:54:38 ]
pi_209782993
Met mij en mijn engeltje op de schouder gaat het prima O+
pi_209783011
Onder spoiler tegen de herkenbaarheid :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209783043
gefeliciteerd Krea! *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209784321
Wat fijn @Blues Zou dat jou ook de mogelijkheid geven om bv iedere maandag thuis te werken?

Die collega @vlindertje89 Misschien best begrijpelijk, maar ze had beter even de mail kunnen lezen, voordat ze ging verzenden

Denk dat ik het helemaal gemist heb (en als je niet wil, vooral niet zeggen) maar waarom wil je daar weg? Overlast van buren? Ik las van de week ook het verhaal van iemand in jouw regio, stond altijd redelijk hoog bij toewijzing, en dat was opeens op plek 190 of zo. Wel meer woningen waar ze op kon schrijven, maar ook heel veel collega zoekers.

Vandaag het eerste "droger" experimentje. Ding moet toch eens draaien, ben heel benieuwd of ik zo de boel in de kast kan doen.
Update (ding was een uur eerder klaar). Ja dus, ben onder de indruk. Alleen niet van de kreuk,

[ Bericht 5% gewijzigd door Kaatje1 op 06-07-2023 14:22:16 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_209785442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:blues Zou dat jou ook de mogelijkheid geven om bv iedere maandag thuis te werken?

Misschien in de toekomst idd. Nu komende augustus en september komt er niks van ivm vakanties. Maar als het kan is eens in de 2 weken al lekker.
Ik moet nog steeds eens een gesprekje hebben met de teamleider waarin ik dit ook aan wil geven.
Als iedereen goed ingewerkt is, en weer volledig aan het werk zou het zomaar kunnen mits geen vakanties en er minimaal 4 op de werkvloer aanwezig zijn.
pi_209785518
De kapotte bomen/blad/takken chaos op het balkon en in de tuin opgeruimd.
Geen schade gelukkig, enorme ceder heeft het weer overleefd en de schuttingen ook *G*

We reden net door het dorp, veel wandelgebieden zijn voorlopig afgesloten, en wat een hoop bomen hebben het niet overleefd ;( en wat is het nog een enorm werk om alles een beetje op te ruimen. Ze zijn nog weken bezig denk ik.
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:14:22 #13
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209785592
Wat zonde allemaal ;( Wel fijn om jullie te horen dat jullie geen schade hebben.
Ik had gisteren beter thuis kunnen werken...Op de heenweg vanaf Hilversum CS opgehaald door m'n manager met de auto.
Terugweg Hilversum CS-Utrecht een Uber gedeeld met een collega en een sprintje getrokken naar de trein.
3 uur reistijd van deur tot deur gehad, maar wel een gezellige dag op kantoor en terugweg met collega :D
pi_209787527
Nou …lekkere reis dan! Not.

Voorzichtige juich: de schuur is nog niet helemaal af. Onze zijgevel is 20 julij aan de beurt voor vernieuwing als voorlaatste.
Vandaag is 36,5 meter officiële dakgoot bevestigd. Het ziet er erg nieuw uit. Logisch natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209788003
We hebben vandaag de hele dag in de tuin gewerkt, het was heerlijk. Voor mij was het fijn dan, de wederhelft is uren snippers in de kruiwagen aan het scheppen geweest :X

Straks gaan we uit eten. Naar de Griek waarnaar we op Zakynthos steeds verlangden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 06-07-2023 21:30:58 ]
Spoilers!
pi_209788015
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag de hele dag in de tuin gewerkt, het was heerlijk. Voor mij was het fijn dan, de wederhelft is uren snippers in de kruiwagen aan het scheppen geweest :X

Straks gaan we uit eten. Naar de Griek waarvan we op Zakynthos steeds verlangden.
Lekker Grieks!

Het eten ook!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209788030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lekker Grieks!

Het eten ook!
+1 voor orginele grap :Y
Spoilers!
pi_209788096
Ehrmagerd Kreator Kreated :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209788836
Brrrr boven in een aula voor diploma uitreiking van Ahmad. Eng hoog, te ver om t goed te zien en moet straks ook weer naar beneden
pi_209788848
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr boven in een aula voor diploma uitreiking van Ahmad. Eng hoog, te ver om t goed te zien en moet straks ook weer naar beneden
Had je geen keus wbt zitplaats? :o Wel lief dat je er bent voor hem O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 juli 2023 @ 19:35:27 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209788860
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

originele grap :Y
:N
pi_209788880
Mijn vader had vandaag 3 problemen voor mij om op te lossen en ik werd er al gefrustreerd van voor ik er aan begon. Alle 3 de problemen opgelost *O* Die van de belastingdienst was het makkelijkst, want hij had de brief niet goed en helemaal gelezen :+ (ik begreep wel waar het 'mis' ging, zeg maar - en hij was zo boos dat hij niet wilde bellen omdat hij bang was boos te worden tegen de medewerker aan de telefoon, die natuurlijk niets te maken had met het veroorzaken van het probleem)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 juli 2023 @ 19:49:30 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209789025
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader had vandaag 3 problemen voor mij om op te lossen en ik werd er al gefrustreerd van voor ik er aan begon. Alle 3 de problemen opgelost *O* Die van de belastingdienst was het makkelijkst, want hij had de brief niet goed en helemaal gelezen :+ (ik begreep wel waar het 'mis' ging, zeg maar - en hij was zo boos dat hij niet wilde bellen omdat hij bang was boos te worden tegen de medewerker aan de telefoon, die natuurlijk niets te maken had met het veroorzaken van het probleem)
pi_209790402
Ok, wie gaat er Franse taco's durven eten om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen? Bijvoorbeeld een taco gevuld met cordon bleu, cheddar, andalouse, frietjes en kaassaus :D

Menu:
https://www.otacos-roosendaal.nl/#cat2

Lokaties: https://otacos.simplywebshop.nl/storedata/listStore
Spoilers!
pi_209790420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Had je geen keus wbt zitplaats? :o Wel lief dat je er bent voor hem O+
Nee, de onderste rijen waren voor de afgestudeerden en er zaten al best wat mensen en wij waren met z’n vijven. Gelukkig werden de groepen daarna gesplitst zodat we niet 40-50 speeches hoefden aan te horen.

Maar het was leuk om mee te maken. De jongere broer van zijn vader was er ook, die is al wat langer in Nederland (had al eerder wat problemen met de dictator gehad) en die zat namens de hele familie te glunderen.

Daarna wat gedronken, maar het was er zo bloedheet dat ik na 45 min ben vertrokken
pi_209790423
Ons Griekse eten was heerlijk. We deelden een grote schaal met calamares, scampi, witvis, kip, gyros en lamskoteletten met grote salade en balsamico-aardappeltjes :9
Spoilers!
pi_209790470
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, wie gaat er Franse taco's durven eten om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen? Bijvoorbeeld een taco gevuld met cordon bleu, cheddar, andalouse, frietjes en kaassaus :D

Menu:

Ze bezorgen hier :D
pi_209790510
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ze bezorgen hier :D
8-)

Ik vind het ineens jammer dat ik nooit meer straalbezopen bij zo'n tent in de buurt kom.
Spoilers!
pi_209790561
quote:

Menu:

Nee. Dit lijkt me serieus helemaal niet lekker. Met kipnuggets of frietjes gevuld. Que?
pi_209790573
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ons Griekse eten was heerlijk. We deelden een grote schaal met calamares, scampi, witvis, kip, gyros en lamskoteletten met grote salade en balsamico-aardappeltjes :9
Dit klinkt al 1000x beter! *O*
pi_209790575
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
8-)

Ik vind het ineens jammer dat ik nooit meer straalbezopen bij zo'n tent in de buurt kom.
Ik denk dat het 10 minuten fietsen is, maar ik kan niet zien of het ook afhaal isc
pi_209790597
Zou ze allemaal eten.

Lijkt me allemaal megagoor.

Zou toch eten.

Lekker Frans! Het eten ook!
pi_209790611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ze allemaal eten.

Zou toch eten.

Uit nieuwsgierigheid zou ik het ook opeten als het voor me zou staan :')
pi_209790631
quote:
89s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Uit nieuwsgierigheid zou ik het ook opeten als het voor me zou staan :')
Zou bestellen, zodat het voor me zou staan. En ik het wel moest eten. Anders zonde.
pi_209790663
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
*O*
pi_209790688
quote:

Menu:

Ik zou t eten :9
pi_209790696
Ik wil nu alweer terug naar Indian Junction op dat busstation :'( :9~
pi_209790770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Zo benieuwd naar de andere 2 8-)
pi_209790771
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ze allemaal eten.

Zou toch eten.

Zo denk ik er ook over. Wij kunnen alleen afhalen en er daarna 20 minuten mee naar huis rijden. Dat is het toch niet helemaal waard denk ik.
Spoilers!
pi_209790850
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef Blues het volgende:

Zo benieuwd naar de andere 2 8-)
:D iets met een nieuwe telefoon, een puk code, een klantnummer en andere problemen gerelateerd aan een nieuwe telefoon (zoals nergens kunnen vinden waar de sim kaart in moest).

En het vinden van een lokatie waar ze DHL Expres Internationaal pakketjes wilden versturen. Dat doen ze niet automatisch bij een DHL pakketservicepunt en de website geeft alleen maar alle DHL punten aan. Ook die waar ze dus geen internationale pakketten versturen. Heel....logisch? Klantenservice bellen was ook een probleem, want als je eindelijk aan de beurt was na 20 minuten in de wacht staan werd de verbinding gewoon verbroken. Tot 2x toe.
pi_209790880
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo denk ik er ook over. Wij kunnen alleen afhalen en er daarna 20 minuten mee naar huis rijden. Dat is het toch niet helemaal waard denk ik.
Kan je het niet ter plekke opeten?
pi_209790924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
In theorie kunnen we het wel tussen de hangende Deliveroo en Thuisbezorgd pubers opeten. Maar nee, toch maar niet.
Spoilers!
pi_209790929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Op een pittoresk bankie :Y
pi_209790950
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D iets met een nieuwe telefoon, een puk code, een klantnummer en andere problemen gerelateerd aan een nieuwe telefoon (zoals nergens kunnen vinden waar de sim kaart in moest).

En het vinden van een lokatie waar ze DHL Expres Internationaal pakketjes wilden versturen. Dat doen ze niet automatisch bij een DHL pakketservicepunt en de website geeft alleen maar alle DHL punten aan. Ook die waar ze dus geen internationale pakketten versturen. Heel....logisch? Klantenservice bellen was ook een probleem, want als je eindelijk aan de beurt was na 20 minuten in de wacht staan werd de verbinding gewoon verbroken. Tot 2x toe.
Om gek van te worden ja.
Gelukkig hebben ze hun eigen mantelzorghelpdesklievedochter O+
pi_209790996
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:17 schreef Blues het volgende:

Op een pittoresk bankie :Y
Nou, dat zou ik gewoon doen. Even stukje naar een park rijden en helemaal prima *O*
pi_209791013
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Blues het volgende:

Om gek van te worden ja.
Gelukkig hebben ze hun eigen mantelzorghelpdesklievedochter O+
Ik vrees dat iedereen die oudere ouders krijgt (wat natuurlijk een zegen is) op een gegeven moment continu aan het regelen is :X

(en zoals pa bij mijn binnenkomst het probleem van de belastingdienst uitlegde deed mijn humeur direct tot vriespunt dalen - hij had er zelf niet eens van kunnen slapen :{ maar hij bleek de brief verkeerd gelezen te hebben. Iets met leuker kunnen we het niet maken....maar stiekem ook niet simpeler?)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juli 2023 @ 00:47:40 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209792491
Thuis.
We hadden zomerborrel op woonboot van collega. De plek is _O_ Was fijne borrel met lekkere pzza?s en ook nog een paar goede gesprekken.

Vandaag wel halve dag (extra) werken. Vanmiddag naar promotie studiegenote op een onderwerp waar ik ooit een scriptie over geschreven heb en er nu wetgeving op komst is. Het gaat over Integrated Reporting :+. Vroeger ging alle niet-financiële verslaggeving in aparte verslagen. Nu is dat allemaal in één kaft. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Spellchecker vrijdag 7 juli 2023 @ 07:39:52 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209793196
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:47 schreef borisz het volgende:
Thuis.
We hadden zomerborrel op woonboot van collega. De plek is _O_ Was fijne borrel met lekkere pzza?s en ook nog een paar goede gesprekken.

Woonboot O+
Pizza _O_
pi_209793201
Laatste werkdaggie.
Dan pas weer woensdag fysiek aanwezig *G* Love my maandagthuiswerkdagen. Alsof je niet hoeft te werken of zo, maar lekker thuis aan klungelt. (best productief overigens).
pi_209793204
Feli @fietsie *O* je hebt een mooie dag
pi_209793261
Mogge

@fietsie jarig ? Gefeliciteerd 🎉
  vrijdag 7 juli 2023 @ 07:58:45 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_209793292
Ja, @fietsie is jarig, hoera! Hoera!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:07:47 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209793370
Om 7.10 ging de deurbel al :{ De glasvezeljongens wilden dat mijn auto werd verplaatst. Vroeg :{

Gefeliciteerd Fietsie! Je bent op dezelfde dag jarig als mijn beste vriend. Hij en zijn vrouw komen straks barbecueën. Ze hebben pulled chicken verzocht.
Spoilers!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:08:01 #55
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209793419
Ook felicitaties! @fietsie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juli 2023 @ 08:28:25 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209793479
Gefeliciteerd Fiets!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:37:56 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209793551
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:49 schreef Blues het volgende:
Feli @:fietsie *O* je hebt een mooie dag
Dankjewel :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:38:23 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209793556
Dank jullie allemaal :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:38:53 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209793562
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 08:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Om 7.10 ging de deurbel al :{ De glasvezeljongens wilden dat mijn auto werd verplaatst. Vroeg :{

Gefeliciteerd Fietsie! Je bent op dezelfde dag jarig als mijn beste vriend. Hij en zijn vrouw komen straks barbecueën. Ze hebben pulled chicken verzocht.
Mocht je een diep grommende BMW zien parkeren naast je houtsnippers.... O-)

Pulled Chicken.....
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:47:09 #61
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209793615
Gefeliciteerd @fietsie!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:47:41 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_209793619
Ik heb mijn examen ingeleverd *O*

Nu maar wachten op het resultaat. Er staat nergens hoe lang het kan duren, maar ik heb sowieso een herkansing, dus het moet goed komen.

En zoals het er nu uitziet zijn beide koters door naar het volgende jaar. Al durf ik voor de oudste nog niet helemaal te jompelen, want wil het niet jinxen (ook al heeft ook hij nog een herkansing).

[ Bericht 27% gewijzigd door Troel op 07-07-2023 08:52:52 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:54:08 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209793653
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 08:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mocht je een diep grommende BMW zien parkeren naast je houtsnippers.... O-)

Pulled Chicken.....

Ik heb denk ik nooit pulled chicken op. Het is vast lekker :9
Spoilers!
pi_209793664
Gefeliciteerd @fietsie! *O*
En yey voor inleveren @Troel! *O* ik duim voor gewoon in één keer gehaald

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 07-07-2023 09:51:59 ]
pi_209793677
@fietsie Van Harte met je verjaardag w/

(We komen nu jouw kant op😎)
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:01:16 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209793702
Gefeliciteerd Fietsie, de zijwieltjes mogen er nu vanaf?
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:02:37 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209793710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gefeliciteerd Fietsie, de zijwieltjes mogen er nu vanaf?
Dat duurt nog 2 jaar :)
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:03:17 #68
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209793716
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb denk ik nooit pulled chicken op. Het is vast lekker :9
Alleen van poten, anders wordt het snel droog.
Vind Pulled Pork wel lekker, maar ook niet meer dan dat, de hype eromheen heb ik nooit echt begrepen
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:06:34 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209793741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Vind Pulled Pork wel lekker, maar ook niet meer dan dat, de hype eromheen heb ik nooit echt begrepen
Denk dat het " een groot on-Nederlands stuk vlees " is wat de hype wat aanjaagt.

Gemiddelde nederlandse bbq-er neemt immers doorzichtigdun gesneden vlees in fabrieks zuur-zout marinade en verkoolt dat op een rooster.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:13:15 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209793798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Denk dat het " een groot on-Nederlands stuk vlees " is wat de hype wat aanjaagt.

Gemiddelde nederlandse bbq-er neemt immers doorzichtigdun gesneden vlees in fabrieks zuur-zout marinade en verkoolt dat op een rooster.
Hier in D is het nog erger, meer dan de helft van het vleesvak is nu gevuld met "gemarineerd" vlees voor de grill, speklappen en worsten. Als ik mensen uitnodig voor BBQ dan gaan er Sate op, sucadesteaks, vertel niets mee te nemen, want dan komen ze met de vreselijkste dingen aan.
Ik vertrouw k&k gemarineerd vlees voor geen meter, daar ken ik slagers te goed voor.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:13:24 #71
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209793800
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
We maken hem van dijen uiteraard.

Ik vind pulled pork heerlijk. Maar alleen door iemand met verstand van barbecueën bereid. Niet uit een slowcooker of zo uit de winkel.
Spoilers!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:14:53 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209793817
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hier in D is het nog erger, meer dan de helft van het vleesvak is nu gevuld met "gemarineerd" vlees voor de grill, speklappen en worsten. Als ik mensen uitnodig voor BBQ dan gaan er Sate op, sucadesteaks, vertel niets mee te nemen, want dan komen ze met de vreselijkste dingen aan.
Ik vertrouw k&k gemarineerd vlees voor geen meter, daar ken ik slagers te goed voor.
Laatste keer winkelen in Meppen viel me wel op dat er meer geinjecteerd gevacumeerd vlees lag dan eerder ja.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:15:11 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209793822
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
We gaan maandag trouwens naar Bauernmarkt Lindchen O+ Niet voor spekfakkels enzo natuurlijk.
Spoilers!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:22:40 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209793883
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We gaan maandag trouwens naar Bauernmarkt Lindchen O+ Niet voor spekfakkels enzo natuurlijk.
Vind ze achteruit gegaan met vleeswaren, hadden tot een jaar of 2 terug een geweldige gekookte ham, die was echt fantastisch voor Aspergerolletjes, maar ze zijn van leverancier gewisseld, en nu is het niet meer zo goed als het was, maar nog steeds veel beter dan de Supermarkt. De verse melk daar is trouwens ouderwets lekker en als ze weer eens mango's in de aanbieding hebben (soms overrijp voor 9 cent het stuk) vreet ik mij daar kapot aan.

Tip: Ga lunchen bij Arntz in Kalkar
https://www.schinken-arntz.de/angebote

Behalve het dagmenu hebben ze ook een kleine kaart, zeer betaalbaar en goed.

En daarna een ijsje bij Eis Café Venezia.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 09:24:28 #75
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209793895
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:14 schreef fietsie het volgende:

[..]
Laatste keer winkelen in Meppen viel me wel op dat er meer geinjecteerd gevacumeerd vlees lag dan eerder ja.
D en vlees verkolen, de hele zomer.
pi_209794300
Gefeliciteerd @fietsie!
pi_209794537
Fietsie van harte gefeliciteerd *O* dat er nog maar vele mooie verjaardagen mogen volgen.
pi_209794912
Fijne verjaardag @fietsie *G*
pi_209794951
Ik had nog een babywatermeloen liggen, dus die heb ik nu als tussendoortje met wat munt uit de tuin O+ :9.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 11:00:27 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209794971
Ik heb de kas nog wat extra water gegeven zodat de komkommers hun laatste sprintje kunnen doen.

Moet denk ik ook al overwegen wat vloeibare meststof te gaan geven... al groeit hetblad als een malle.
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 11:20:55 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209795129
Centrum van Emmen zal ook wel helemaal opgeknapt worden. Of eigenlijk is het best prima maar door die zwakzinnige Duitser moet het nog wat beter.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209795171
Ik heb al een enorme stapel laatste-schooldag-pannenkoeken gebakken ^O^ dat moest vanochtend al, want zo komt de fysio en daarna hebben we een uur om naar huis te lopen en de stapel te verorberen :Y)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209795484
Felies @fietsie *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209795623
Fiets jarig *O*

Hier moe, brak en warm.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 12:35:25 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209795901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb al een enorme stapel laatste-schooldag-pannenkoeken gebakken ^O^ dat moest vanochtend al, want zo komt de fysio en daarna hebben we een uur om naar huis te lopen en de stapel te verorberen :Y)
Hier hebben de leerlingen van de basisschool uit het dorp en omliggende dorpen een "boerderijdag"

Leerlingen uit het dorp hebben eerst ontbijt, dan sluit de rest aan en gaan ze met allerlei voertuigen naar boerderijen.

Dit ook het kader van het Zuidenveld (een van de Drentse dingspellen, elk jaar wordt het georganiseerd in een van de acht voormalige gemeenten in deze regio) wat van oorsprong "landbouwtentoonstelling vereniging het Zuidenveld heet.

Gisteren een opening met vuurwerkshow door de lokale vuurwerkhandel en optocht. Wel leuk om te zien, de landbouwvereniging reed vooraan de optocht met "mechanisatie toen en nu". Een Dexta met een cyclomaaier

Reed voor een Krone Big M

Datzelfde geintje werd gedaan met combines, hakselaars, aardappelrooiers,meststrooiers

De oude gemeenten doen onderling een competitie, oa de praalwagen telt mee, maar ook de pubquiz afgelopen weekend, de zeskamp die aankomende zondag is en het beachvolleybal morgen. Overal doen ook gewoon teams uit het dorp aan mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door derLudolf op 07-07-2023 12:52:28 ]
pi_209795945
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hier hebben de leerlingen van de basisschool uit het dorp en omliggende dorpen een "boerderijdag"

Leerlingen uit het dorp hebben eerst ontbijt, dan sluit de rest aan en gaan ze met allerlei voertuigen naar boerderijen.

Dit ook het kader van het Zuidenveld (een van de Drentse dingspellen, elk jaar wordt het georganiseerd in een van de acht voormalige gemeenten in deze regio) wat van oorsprong "landbouwtentoonstelling vereniging het Zuidenveld heet.

Gisteren een opening met vuurwerkshow door de lokale vuurwerkhandel en optocht. Wel leuk om te zien, de landbouwvereniging reed vooraan de optocht met "mechanisatie toen en nu". Een Dexta met een cyclomaaier

Reed voor een Krone Big M
[ afbeelding ]

Datzelfde geintje werd gedaan met combines, hakselaars, aardappelrooiers.
Mooi om de invloed van BBB gelijk terug te zien in het lesprogramma op scholen.
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 12:57:40 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209796158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Mooi om de invloed van BBB gelijk terug te zien in het lesprogramma op scholen.
Fantastisch toch, kunnen ze zelf hun mening vormen IPV de PvdD mening in sommige schoolboeken over te nemen :P
SPOILER
pi_209796260
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Centrum van Emmen zal ook wel helemaal opgeknapt worden. Of eigenlijk is het best prima maar door die zwakzinnige Duitser moet het nog wat beter.
Toen HKH naar Hoogeveen kwam is het hele centrum op de schop gegaan en alle winkels gingen plots opknappen en verven etc. Ik kreeg toen het gevoel dat de koninklijke familie moet denken dat Nederland altijd super netjes en schoon is overal :')
pi_209796289
Vrienden komen het weekend logeren. Zij drie dagen festival, ik alleen vandaag. Komen hier auto en spullen droppen en dan op de fiets erheen.
We vertrekken iets later van hieruit.. want ze kwamen er halverwege achter dat ze de kaartjes vergeten zijn :')

Alweer _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:19:54 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209796426
Gefeliciteerd @fietsie *O*
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:24:33 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209796486
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrienden komen het weekend logeren. Zij drie dagen festival, ik alleen vandaag. Komen hier auto en spullen droppen en dan op de fiets erheen.
We vertrekken iets later van hieruit.. want ze kwamen er halverwege achter dat ze de kaartjes vergeten zijn :')

Alweer _O-
Zijn die kaartjes niet digitaal beschikbaar?
Ik bezoek toch best veel concerten en theatervoorstellingen, maar heb al jaren geen fysieke kaartjes meer…
pi_209796534
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik bezoek toch best veel concerten en theatervoorstellingen, maar heb al jaren geen fysieke kaartjes meer…
Vast wel. Maar dit is een lokaal (best wel groot gegroeid) ouwe lullen festival. En wij zijn in de loop der jaren meegegroeid en ouwelullen daar ook al jaren rond. Dus die kaartjes worden door ons alleen in een fysieke winkel gekocht :7
pi_209796570
Gefeliciteerd fietsie!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:35:19 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209796644
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ga zondag naar Pink in Duitsland en kon daarvoor alleen een fysiek kaartje bestellen. Ben dus doodsbang dat ik hem vergeet want inderdaad altijd digitale kaartjes tegenwoordig.
pi_209796674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ga zondag naar Pink in Duitsland en kon daarvoor alleen een fysiek kaartje bestellen. Ben dus doodsbang dat ik hem vergeet want inderdaad altijd digitale kaartjes tegenwoordig.
Modern landje is dat toch soms he
pi_209796678
quote:

[..]
Nu vast in de auto leggen?
pi_209796732
quote:

[..]
Ik had dat ook met mijn kaartje vandaag :Y
Vriendin dus niet :|W
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:54:39 #98
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209796879
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vast wel. Maar dit is een lokaal (best wel groot gegroeid) ouwe lullen festival. En wij zijn in de loop der jaren meegegroeid en ouwelullen daar ook al jaren rond. Dus die kaartjes worden door ons alleen in een fysieke winkel gekocht :7
De tijd dat je voor de ticketshop in de rij lag voor een kaartje roept ook wel mooie herinneringen op.

In ons toilet is één wand voorzien van foamboard en daar zijn honderden concert- en theaterkaartjes (en andere memorablia) op bevestigd met push pins.
The wall of our life… O+
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:06:32 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209797030
Voor zover niet bekend:
Met diverse apps (ik gebruik zelf Passholder) kan je via de barcode van je fysieke ticket of de gedownloade/per mail toegezonden PDF er een digitale versie van maken die in de app als barcode én QR code vastgelegd wordt.

Nog nooit problemen gehad bij de toegang van een evenement met een op die manier gedigitaliseerd toegangsbewijs…

https://pass-holder.com/en/
pi_209797074
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De tijd dat je voor de ticketshop in de rij lag voor een kaartje roept ook wel mooie herinneringen op.

In ons toilet is één wand voorzien van foamboard en daar zijn honderden concert- en theaterkaartjes (en andere memorablia) op bevestigd met push pins.
The wall of our life… O+
Die had ik ook O+
Bij een verhuizing teloor gegaan ;(

quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Voor zover niet bekend:
Met diverse apps (ik gebruik zelf Passholder) kan je via de barcode van je fysieke ticket of de gedownloade/per mail toegezonden PDF een digitale versie er van maken die in de app als barcode én QR code vastgelegd wordt.

Nog nooit problemen gehad bij de toegang van een evenement met een op die manier gedigitaliseerd toegangsbewijs…
Goeden tip maar bij Bospop hoort gewoon met een fysiek kaartje aan de poort staan. En verzamelen met de groep op de vaste plek. En hangen op het kleedje terwijl de rest rondwandelt. En de gekke winkeltjes checken. Traditie O+
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:16:56 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209797159
Bospop, dat is het predikaat 'lokaal' m.i. al jaren ontstegen.
Mooi festival, waar het nog gewoon om de muziek en de bands gaat, zonder dat daar een vaag thema aan gekoppeld wordt… ^O^
pi_209797296
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Bospop, dat is het predikaat 'lokaal' m.i. al jaren ontstegen.
Mooi festival, waar het nog gewoon om de muziek en de bands gaat, zonder dat daar een vaag thema aan gekoppeld wordt… ^O^
De line-up spreekt mij persoonlijk nooit zo aan, veel bands voor bejaarde rockers maar daar is natuurlijk wel een markt voor. Lijkt me verder wel een prettig festival om heen te gaan.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:33:50 #103
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209797320
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:30 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
De line-up spreekt mij persoonlijk nooit zo aan, veel bands voor bejaarde rockers maar daar is natuurlijk wel een markt voor. Lijkt me verder wel een prettig festival om heen te gaan.
Ik plaats je volgende post alvast…
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:36 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Iedereen vindt andere dingen leuk, ik stoor me er verder niet aan.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:45:11 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_209797404
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 08:47 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn examen ingeleverd *O*

Nu maar wachten op het resultaat. Er staat nergens hoe lang het kan duren, maar ik heb sowieso een herkansing, dus het moet goed komen.

En zoals het er nu uitziet zijn beide koters door naar het volgende jaar. Al durf ik voor de oudste nog niet helemaal te jompelen, want wil het niet jinxen (ook al heeft ook hij nog een herkansing).
OK, het vak waar het om spande (hij stond een 5 voor wiskunde), heeft hij afgerond met een vette 9,2. *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209797495
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Troel het volgende:

[..]
OK, het vak waar het om spande (hij stond een 5 voor wiskunde), heeft hij afgerond met een vette 9,2. *O*
Jeutje _O_ _O_
  vrijdag 7 juli 2023 @ 15:09:39 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209797643
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Het hele gezin goed bezig _O_
Spoilers!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 15:14:53 #108
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209797682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nu vast in de auto leggen?
Dan vergeet ik ze zeker.
Mijn zus haalt mij op en we gaan met haar auto :D
Komt vast goed en anders 1.5 uur terugrijden :')
  vrijdag 7 juli 2023 @ 15:15:51 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_209797692
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jeutje _O_ _O_
Ik dacht eerst dat hij een geintje maakte. Hij zei al wel dat hij het goed gemaakt had, maar dat zegt hij wel vaker :{w
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209797717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 15:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dan vergeet ik ze zeker.
Mijn zus haalt mij op en we gaan met haar auto :D
Komt vast goed en anders 1.5 uur terugrijden :')
_O- Nee, daar zou ik ze dan ook niet neerleggen.
Als ik iets echt echt echt niet mag vergeten plak ik het op de deurknop :D
  vrijdag 7 juli 2023 @ 15:44:53 #111
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209797959
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef derLudolf het volgende:
'"Emmen ligt vlak bij Duitsland"
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 15:50:34 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209798028
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
'"Emmen ligt vlak bij Duitsland"
Dat is op Goede Vrijdag, 1 mei en 3 oktober te merken :P
  vrijdag 7 juli 2023 @ 15:59:32 #113
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209798125
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 15:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is op Goede Vrijdag, 1 mei en 3 oktober te merken :P
Lang geleden op Borkum een gesprek tussen een echtpaar gehoord. Spraken met een accent als in Zaai

Zij: Dus ik vraag aan dat duitse meisje of zij wel eens in Emmen naar de dierentuin gaan
Hij: joa
Zij: En zij zei dat zij naar Arnhem gingen, want dat was dichter bij
Hij: Joa?
Zij: Dat snap ik niet hoor, want Emmen is vlakbij Duitsland....

Sindsdien is het iedere keer als Emmen voorbij komt, Emmen is vlakbij Duitsland
pi_209798212
Net weer glucose gemeten bij de kat en eindelijk lijkt het een beetje de goede kant op te gaan *O*
pi_209798279
Ik heb een finale afspraak met de dierenarts gemaakt voor onze dappere edoch niet zo schrandere hond.
Komende donderdag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209798318
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef sigme het volgende:
Ik heb een finale afspraak met de dierenarts gemaakt voor onze dappere edoch niet zo schrandere hond.
Komende donderdag.
-O- sterkte!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 16:26:21 #117
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209798336
quote:
Komende donderdag.
-O-
pi_209798410
quote:
Komende donderdag.
Ach -O-
pi_209798452
quote:
Komende donderdag.
Ach -O-
  vrijdag 7 juli 2023 @ 16:39:13 #120
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209798461
Wat naar @sigme! Sterkte!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 16:40:21 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209798475
quote:
Komende donderdag.
Minder…
pi_209799495
quote:
Komende donderdag.
Och. Het zat er aan te komen, maar het is nu wel heel definitief dichtbij -O-
  vrijdag 7 juli 2023 @ 18:07:52 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_209799617
Niet leuk zulke afspraken ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 7 juli 2023 @ 18:15:24 #125
63722 z80
I fink you freaky
pi_209799708
Gefeliciteerd fietsie.

Na een half jaar weer eens een kapper bezocht. Direct 5Kg lichter. En komende dagen oppassen met mijn kop in de zon.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209799917
HonT van @sigme ;(
  vrijdag 7 juli 2023 @ 18:34:58 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209799921
Ach. Dappere hond ;(
Spoilers!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 18:55:01 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_209800127
Ik wil dit shirt
  vrijdag 7 juli 2023 @ 20:12:17 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_209801042
Einde kabinet. Ben benieuwd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209801088
quote:
Komende donderdag.
;( Verdrietig altijd, maar wel fijn dat die keuze gemaakt kan worden.
pi_209801165
Voordeel van vooraf fysiek kaartjes kopen: bij de kassa erachter komen dat er niet 1 (betaald) kaartje maar twee zijn afgescheurd :D

Nadeel: daar pas bij de kassa achter komen en dan merken dat je hele (ook via via) vriendenkring al van een kaartje is voorzien of niet kan komen.
En geen zin om bij de ingang ermee te leuren of met vage mensen via fb af te spreken.
pi_209801556
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 18:55 schreef z80 het volgende:
Ik wil dit shirt
[ afbeelding ]
Ik heb ook selectief zicht :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juli 2023 @ 22:23:36 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209803580
Thuis van een leuke middag/avond op de vu (het oude nest). Promotie van studiegenote. ^O^

In mijn appgroepen zowel intern als extern (niet partijgebonden) is het één en al cynisme en dat is wellicht nog erger dan #DeVal. Dit kabinet was al dood voordat het geboren was. Maar aan de andere kant hebben ze nog best wat voor elkaar gekregen. Mijn gevoel is dubbel vanavond. Maar cynisme overheerst.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 22:34:18 #134
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209803714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef borisz het volgende:
Thuis van een leuke middag/avond op de vu (het oude nest). Promotie van studiegenote. ^O^

In mijn appgroepen zowel intern als extern (niet partijgebonden) is het één en al cynisme en dat is wellicht nog erger dan #DeVal. Dit kabinet was al dood voordat het geboren was. Maar aan de andere kant hebben ze nog best wat voor elkaar gekregen. Mijn gevoel is dubbel vanavond. Maar cynisme overheerst.
Het probleem is, wat is het alternatief, is dat beter? Zolang de kamer een tandeloze golden retriever is, ipv een woeste kettinghond gaat het nooit wat worden. De gevestigde partijen willen de problemen niet aangaan of inzien en de populisten hebben geen oplossing.
Het jaar 1672 staat in de Nederlandse geschiedenis bekend als het Rampjaar. Volgens een Nederlands gezegde was "de regering radeloos, het volk redeloos en het land reddeloos"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juli 2023 @ 23:16:16 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209804286
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 22:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Het probleem is, wat is het alternatief, is dat beter? Zolang de kamer een tandeloze golden retriever is, ipv een woeste kettinghond gaat het nooit wat worden. De gevestigde partijen willen de problemen niet aangaan of inzien en de populisten hebben geen oplossing.
Het jaar 1672 staat in de Nederlandse geschiedenis bekend als het Rampjaar. Volgens een Nederlands gezegde was "de regering radeloos, het volk redeloos en het land reddeloos"
Alternatief is VVD, BBB, CDA en bruine partijen. God verhoede.
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 23:42:49 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209804658
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef borisz het volgende:

[..]
Alternatief is VVD, BBB, CDA en bruine partijen. God verhoede.
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn? ;)
  vrijdag 7 juli 2023 @ 23:59:17 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209804838
Goedenavond.

Rondje NL gedaan.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 00:02:08 #138
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209804881
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn? ;)
Ik denk niet dat Fleur Adema geschikt is voor die positie…

SPOILER
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 00:09:12 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209804961
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 00:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Fleur Adema geschikt is voor die positie…

SPOILER
Ik ook niet
  zaterdag 8 juli 2023 @ 00:17:55 #140
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209805113
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 00:17 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu dat ze Agema heet…
Ze is niet de dochter van de Minister inderdaad.
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 00:47:35 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209805178
Mooi feestje tot dusverre. Totdat een paar drugskoppen moeten gaan vechten. :r
  zaterdag 8 juli 2023 @ 01:14:00 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209805248
Visite is weer weg, ze moeten nog 2 uur rijden. We hadden elkaar al 2 jaar niet gezien. Zo stom. Maar weer goede voornemens gemaakt.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 01:33:55 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209805273
Oh ja, kut, had vanochtend beddengoed in de was gedaan :')
pi_209805281
Thuis.
pi_209805300
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 01:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis.
Was het leuk? *O*
  zaterdag 8 juli 2023 @ 04:03:48 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_209805395
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ik er een kan bedenken waar ik blij van zou worden :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 07:02:41 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209805657
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 04:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ik er een kan bedenken waar ik blij van zou worden :D
En bij de manlijke kandidaten lukt dat wel? :+
pi_209805671
Goedemorgen
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209805707
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 07:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen Rutte, geen Kaag, geen Wopke (gaat sowieso niet gebeuren), die hebben allemaal hun kans gehad. Als VVD weer de grootste wordt dan mag van mij Yesilgoz (omdat vrouw, ik weet nog niet of ik haar vertrouw) best een kans krijgen of de kroonprins Klaas Dijkhoff. Maar alsjeblieft geen mensen waar we al jaren tegenaan kijken en die het verprutst hebben, geldt dus ook voor Klaver. Laat Frans Timmermans aub ook ver van Den Haag blijven en Edith Schippers al helemaal. ~O>
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 08:08:25 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209805894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 07:25 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Geen Rutte, geen Kaag, geen Wopke (gaat sowieso niet gebeuren), die hebben allemaal hun kans gehad. Als VVD weer de grootste wordt dan mag van mij Yesilgoz (omdat vrouw, ik weet nog niet of ik haar vertrouw) best een kans krijgen of de kroonprins Klaas Dijkhoff. Maar alsjeblieft geen mensen waar we al jaren tegenaan kijken en die het verprutst hebben, geldt dus ook voor Klaver. Laat Frans Timmermans aub ook ver van Den Haag blijven en Edith Schippers al helemaal. ~O>
Klaas blijft leuke dingen doen. Yesilgoz is in elk geval beter dan Hermans.

Timmerfrans moet lekker met pensioen gaan. Zijn wachtgeld tot die tijd draag ik graag aan bij.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 08:19:14 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209805965
Goedemorgen..

Ahh Nederlandse politiek O+
Ik moet me eens inschrijven dan kan ik geloof ik vanaf hier ook stemmen ^O^

Is het al zeker dan dat rutte verdwijnt? Het is op zich wel een keer tijd.. hoeveel van zijn kabinetten hebben eigenlijk de 4 jaar volgemaakt?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 8 juli 2023 @ 08:19:44 #153
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209805969
Oh en een :* voor @sigme hont :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_209806165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 01:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Was het leuk? *O*
Ja :Y

Nu is het vooral vroeg :O
Maar ja, anders kreeg ik het niet gepland een pakje op te halen. Dadelijk (weer) bijslapen of zo.b
  zaterdag 8 juli 2023 @ 08:55:30 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_209806178
Sigme-hond. ;(
  zaterdag 8 juli 2023 @ 09:24:16 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209806571
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Festivaldag.
Afgelopen woensdag werd alles op het festivalterrein nog in puin geblazen, vandaag is het er 31 graden.
Ik denk dat ik vanavond pas die kant op ga…
Hartstikke veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_209806621
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 08:19 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..

Ahh Nederlandse politiek O+
Ik moet me eens inschrijven dan kan ik geloof ik vanaf hier ook stemmen ^O^

Is het al zeker dan dat rutte verdwijnt? Het is op zich wel een keer tijd.. hoeveel van zijn kabinetten hebben eigenlijk de 4 jaar volgemaakt?
Mijn voorspelling is dat Rutte de volgende minpres wordt :') Het zou me niets verbazen.

Goedemorgen en ik ga maar eens naar bed. Trein stuk. Meer dan een uur stil gestaan met het treintje vlak na Assen. Paniekerige mensen, want vliegtuigen wachten nooit op jou. En toen we eindelijk weer gingen rijden werd er omgeroepen dat er geen treinverkeer mogelijk was tussen Meppel en Zwolle :X Oh, en de NS ging ook geen bussen in zetten. Maar de vraag was ook of we terug naar Assen zouden gaan of toch richting Zwolle en de uitspraak was: verder richting mijn huis *O* Iets van lichtelijk positief nieuws was dat.
pi_209806651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn voorspelling is dat Rutte de volgende minpres wordt :') Het zou me niets verbazen.

Goedemorgen en ik ga maar eens naar bed. Trein stuk. Meer dan een uur stil gestaan met het treintje vlak na Assen. Paniekerige mensen, want vliegtuigen wachten nooit op jou. En toen we eindelijk weer gingen rijden werd er omgeroepen dat er geen treinverkeer mogelijk was tussen Meppel en Zwolle :X Oh, en de NS ging ook geen bussen in zetten. Maar de vraag was ook of we terug naar Assen zouden gaan of toch richting Zwolle en de uitspraak was: verder richting mijn huis *O* Iets van lichtelijk positief nieuws was dat.
Je hebt mijn nummer hè, als je ergens strandt en niemand je komt redden.
pi_209806662
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 08:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja :Y

Nu is het vooral vroeg :O
Maar ja, anders kreeg ik het niet gepland een pakje op te halen. Dadelijk (weer) bijslapen of zo.b
Och, een keer een kort nachtje kan best. En anders zijn er idd dutjes *)
pi_209806665
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:40 schreef sigme het volgende:

Je hebt mijn nummer hè, als je ergens strandt en niemand je komt redden.
O+ ja, ik heb je nummer. Maar bij een gestrande trein zit je wat opgesloten -O-
pi_209806672
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
O+ ja, ik heb je nummer. Maar bij een gestrande trein zit je wat opgesloten -O-
Ik weet het, heb er ook wel eens in gezeten. Maar als ze je terug transporteren naar Assen en daar laten staan bijvoorbeeld ;)
pi_209806681
Och jee, Jehova getuigen aan de deur :o Die heb ik al 10 jaar niet gezien of zo.
pi_209806725
Mogge!

Fijn dat je thuis bent @Isabeau slaap lekker. Ook voor @Cat-astrophe straks.

Gisteravond geborreld met een groepje. 2 waren zo enorm aangeschoten (netjes gezegd), goed dat ze alleen maar met de lift naar beneden hoefden.
pi_209806731
Hele noorden is ook gewoon van de rest van Nederland afgesloten hè, met een stroomstoring tussen Meppel en Zwolle.
pi_209806741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Fijn dat je thuis bent @:isabeau slaap lekker. Ook voor @:cat-astrophe straks.

Gisteravond geborreld met een groepje. 2 waren zo enorm aangeschoten (netjes gezegd), goed dat ze alleen maar met de lift naar beneden hoefden.
is in ieder geval wel veilig thuis komen :7

Jullie allemaal heel veel plezier vandaag *O*
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:02:18 #167
217702 Lonaa
Honger!
pi_209806887
Warm.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:04:20 #168
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209806908
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:02 schreef Lonaa het volgende:
Warm.
Ja.
Spoilers!
pi_209807156
Slaap lekker @Isabeau!
pi_209807770
@sigme ;( :* hond ;(
  zaterdag 8 juli 2023 @ 11:37:20 #171
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209807956
Net ff in de hitte naar buiten om de auto aan de stekker te hangen. De lavendel in de voortuin trekt veel aan, telde een 30 vlinders (Gele, Witte en bonte), ca 80-100 hommels in zeker 4 verschillende soorten en minstens 2 soorten bijen
  zaterdag 8 juli 2023 @ 11:38:40 #172
217702 Lonaa
Honger!
pi_209807964
Ik heb dit jaar amper vlinders. En ook het idee dat er weinig hommels en bijen zijn. De tomaten gaan ook kut.
pi_209807988
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Jehova getuigen aan de deur :o Die heb ik al 10 jaar niet gezien of zo.
Poly Jehova :Y
pi_209807995
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh Isa wat een ellende. ;(
Hoop dat je lekker slaapt in deze warmte :*
  zaterdag 8 juli 2023 @ 11:41:35 #175
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209808003
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Hier Bofrost
pi_209808010
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 11:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net ff in de hitte naar buiten om de auto aan de stekker te hangen. De lavendel in de voortuin trekt veel aan, telde een 30 vlinders (Gele, Witte en bonte), ca 80-100 hommels in zeker 4 verschillende soorten en minstens 2 soorten bijen
Ik ga lavendel kopen ^O^ vind dat er hier, al heb ik veel bijenmix etc heb gestrooid aan de voorkant in een stukkie grond bij de oprit en veel nu bloeit, maar weinig op afkomt.
In de tuin ook niet zoveel als anders idd.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 11:44:06 #177
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209808029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ga lavendel kopen ^O^ vind dat er hier, al heb ik veel bijenmix etc heb gestrooid aan de voorkant in een stukkie grond bij de oprit en veel nu bloeit, maar weinig op afkomt.
In de tuin ook niet zoveel als anders idd.
Borders in de achtertuin vol wilde bloemen, inmiddels vrijwel allemaal uitgebloeid,
Heb ook 4 insectenhotels hangen, 3 daarvan recent, de eerste is compleet volgeboekt, drie nog vrijwel leeg. Vrees dat ik te laat was voor dit jaar met die 3. Na, komt vanzelf.
pi_209808030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 11:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hier ook een voortuin vol met vlinders en bijen O+ Volgend jaar nog meer lavendel planten.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 12:20:30 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209808498
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dit jaar amper vlinders. En ook het idee dat er weinig hommels en bijen zijn. De tomaten gaan ook kut.
Ik heb een hommelkolonie lijkt het. Hele tuin vol. Blij mee.

Komkommers ontploffen. Gaan als mafklappers.
Tomaten hier getopt want die groeiden vooral groen.
pi_209808509
Ik heb in een aanval van nesteldrang de lavendel heel kort gesnoeid en hij doet het zo mooi dit jaar O+ Vol vlinders en bijen en hommels inderdaad.
pi_209808549
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Hele noorden is ook gewoon van de rest van Nederland afgesloten hè, met een stroomstoring tussen Meppel en Zwolle.
In het net verse coalitie-akkoord van de provincie wordt dat ook nog benoemd:
quote:
De huidige infrastructuur en het openbaar vervoer (ov) moet op peil blijven. De auto is volgens het akkoord het belangrijkste vervoermiddel, maar ze willen geen verdere verschraling van het openbaar vervoer.
Onverminderd wordt de inzet om de 'flessenhals' op het spoor tussen Meppel en Zwolle op te lossen. Als daar nu een storing of een ongeval is, ligt het hele treinverkeer van en naar het noorden plat. Ook gaat de lobby voor de Nedersaksenlijn door.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 12:26:46 #182
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209808572
Hier heerst een (vliegende) mieren- en lieveheersbeestjes plaag.

Ben er sinds gisteren achter gekomen dat lieveheersbeestjes ook kunnen bijten/prikken.
Niet dat het heel pijnlijk is of zo, maar je voelt het wel als ze zich even op je uitleven… 🐞
  zaterdag 8 juli 2023 @ 12:42:39 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209808761
Gisteren met 4 man in de tuin gezeten. 3 Man geen muggenbulten. Ik zit helemaal onder.

Ik heb dit jaar 2 koolwitjes gezien, verder geen vlinders. Wel redelijk wat hommels enzo. We zaten gisteren voor het eerst laat buiten sinds we ook beplanting in de tuin hebben. Om 23.30 waren er nog hommels aan het werk O+
Spoilers!
pi_209808849
Zoals elk jaar hier een uitkomend vliegende mieren nest.
In het hoekje van het slaapkamerraam :X
Gisteravond gespoten, vanochtend ook en een triljoen linkjes opgeruimd.
pi_209808857
Lijkjes ook :B
pi_209808889
Zit nu in de schaduw wat uit te puffen van het grasmaaien bij 27 graden :D Maar het moest, en zie een paar koolwitjes, een dagpauwoog en veel hummeltje in vlinderstruiken en ooievaarsbekkies O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 08-07-2023 13:00:31 ]
pi_209808969
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren met 4 man in de tuin gezeten. 3 Man geen muggenbulten. Ik zit helemaal onder.

Ik heb dit jaar 2 koolwitjes gezien, verder geen vlinders. Wel redelijk wat hommels enzo. We zaten gisteren voor het eerst laat buiten sinds we ook beplanting in de tuin hebben. Om 23.30 waren er nog hommels aan het werk O+
O+
Gek is dat he? Ik word ook nooit gestoken :?
  zaterdag 8 juli 2023 @ 13:03:15 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209809052
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 12:57 schreef Blues het volgende:

[..]
O+
Gek is dat he? Ik word ook nooit gestoken :?
Het is echt oneerlijk. Als iedereen een beetje gestoken zou worden, zou het voor niemand heel dramatisch zijn. Gewoon een beetje solidariteit in de wereld. Maar nee :{w }:|

Verder hebben wij een flink productieve ochtend. We hebben weer eens 'vergadering' waarin ik mijn lijstje van zakelijke en privé administratieve dingen ter sprake breng en we dingen oplossen. Er zijn 15 dingen van de lijst O+ Dit soort dingen zijn altijd zo zonde van de tijd en vooral niet leuk, maar toch fijn als het weer achter de rug is voor een paar weken.
Spoilers!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 13:04:42 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_209809080
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 07:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat weet ik nog niet :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209809082
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 12:52 schreef Blues het volgende:
Zit nu in de schaduw wat uit te puffen van het grasmaaien bij 27 graden :D Maar het moest, en zie een paar koolwitjes, een dagpauwoog en veel hummeltje in vlinderstruiken en ooievaarsbekkies O+
Jij hebt ook een vrije avond nu natuurlijk :D wij vertrekken desondanks naar het hotel dat we geboekt hadden, misschien vanavond even kijken bij het strand als het wat koeler is.
pi_209809123
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Clubsoda het volgende:

Jij hebt ook een vrije avond nu natuurlijk :D wij vertrekken desondanks naar het hotel dat we geboekt hadden, misschien vanavond even kijken bij het strand als het wat koeler is.
Ja jammer he @ Floor Jansen, maar verstandig van haar. Babi's en gezondheid gaan voor.
Goed idee om toch hotelletje/strand te doen ^O^
pi_209809147
g gaat koffie ijs maken O+ *G*
  zaterdag 8 juli 2023 @ 13:11:49 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209809176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja jammer he @ Floor Jansen, maar verstandig van haar. Babi's en gezondheid gaan voor.
Dankzij het afzeggen van Floor heb ik dus een kaartje voor het festival vanavond bij Velsen gekocht.
Hoe warm is het in Caprera op een dag als vandaag? Lijkt me dat er daar niet veel wind te voelen is…
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 13:16:53 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209809231
Er zijn allerlei paardensport wedstrijden bij ons in het dorp. Ze laten nu horse boarding zien. Gaat er bij :o
  zaterdag 8 juli 2023 @ 13:18:43 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209809261
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:16 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn allerlei paardensport wedstrijden bij ons in het dorp. Ze laten nu horse boarding zien. Gaat er bij :o
Ik moest even Google'n:

pi_209809345
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:11 schreef MadMaster het volgende:

Dankzij het afzeggen van Floor heb ik dus een kaartje voor het festival vanavond bij Velsen gekocht.
Hoe warm is het in Caprera op een dag als vandaag? Lijkt me dat er daar niet veel wind te voelen is…
Dat kan warm zijn idd :)
Veel plezier vanaaf! Neem genoeg water mee! #jamoeder

Het wandelpark van Caprera is tot zeker halverwege vlg week gesloten ivm de nasleep vd storm. Het is nog steeds levensgevaarlijk hier. Net als alle hondenuitlaatbossen/parken/beboste delen in de duinen.
pi_209809351
quote:
-O-
pi_209809365
Goed.
Wasje ophangen, topperovertrek ook maar een keer wassen en de krant lezen :W
pi_209809375
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het is echt oneerlijk. Als iedereen een beetje gestoken zou worden, zou het voor niemand heel dramatisch zijn. Gewoon een beetje solidariteit in de wereld. Maar nee :{w }:|
Ik werd vroeger altijd veel gestoken maar na de chemo was dit over. Nu heb ik al jaren geen muggenbult gehad. Raar he?

quote:
Verder hebben wij een flink productieve ochtend. We hebben weer eens 'vergadering' waarin ik mijn lijstje van zakelijke en privé administratieve dingen ter sprake breng en we dingen oplossen. Er zijn 15 dingen van de lijst O+ Dit soort dingen zijn altijd zo zonde van de tijd en vooral niet leuk, maar toch fijn als het weer achter de rug is voor een paar weken.
Lekker bezig!

quote:
Dit heb ik nog nooit gezien!

Verder hoop ik ook dat @Isabeau goed slaapt. En zit ik lekker binnen in de relatieve koelte met alle ramen dicht. Beetje binnenklusjes doen vanmiddag.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 13:27:50 #200
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209809410
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat kan warm zijn idd :)
Veel plezier vanaaf! Neem genoeg water mee! #jamoeder
Goed mam! :D
Water meenemen mag niet, ter plekke aanschaffen zonder dopje op je flesje uiteraard wel… :')

quote:
Het wandelpark van Caprera is tot zeker halverwege vlg week gesloten ivm de nasleep vd storm. Het is nog steeds levensgevaarlijk hier. Net als alle hondenuitlaatbossen/parken/beboste delen in de duinen.
Wat dat betreft kom de afmelding van Floor waarschijnlijk niet zo ongelegen…
pi_209809487
Veel plezier festival- en/of hotelgangers *O*

Vandaag binnendagje, nadat ik vrienden heb uitgezwaaid die dag 2 in de hitte gaan doorbrengen. Ik ben een beetje brak, erg blij dat ik vandaag rustdag heb.
Beetje rommelen in huis, uitgebreid in bad en dan vind ik het wel best.
pi_209809888
Gister en vandaag heerlijk ge e-biket in het friese landschap. Wind vangen, Maria kerkje met geschiedenis én enthousiaste vrijwillige gids bezocht.
In het kerkje was het gewoon Kkoud.
Na de lunch wordt het een siësta met zere kont van fiets.
Vanavond eten wij Koreaans :Y)

@fietsie hopelijk rijd jij wat rustiger rond dan die scheur motoren, die af en toe voorbijkomen. :X

@sigme sterkte met afscheid HonT. Er zijn mooie herinneringen.
pi_209810477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Zeker, en ze was al zo enorm zwanger en dan met dit weer twee shows op een dag. Hotel heeft lekker airco dus ^O^ voor ons en baby.
pi_209810925
Fijn!

Ik was even aan het rondkijken op de beachcam, vreemd gezicht nu dat hele verbrande Bloomingdale opgeruimd is.
Ook lekker druk ah strand natuurlijk.

Zitten jullie in de buurt daar?
pi_209811088
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
Fijn!

Ik was even aan het rondkijken op de beachcam, vreemd gezicht nu dat hele verbrande Bloomingdale opgeruimd is.
Ook lekker druk ah strand natuurlijk.

Zitten jullie in de buurt daar?[ afbeelding ]
Jeetje, wat een gat inderdaad. We zouden naar vd Valk Haarlem gaan en dan nog even Haarlem in voor taart bij Waldo O+ en dan door naar Caprera. Maar toen we daar niet meer aan gebonden waren en het eigenlijk ook teheet is voor stad met baby, zijn we een vd Valk noordelijker gegaan want die hebben een zwembad. Dus zijn nu in Akersloot en als we gaan stranden dan bij Castricum.
pi_209811262
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jeetje, wat een gat inderdaad. We zouden naar vd Valk Haarlem gaan en dan nog even Haarlem in voor taart bij Waldo O+ en dan door naar Caprera. Maar toen we daar niet meer aan gebonden waren en het eigenlijk ook teheet is voor stad met baby, zijn we een vd Valk noordelijker gegaan want die hebben een zwembad. Dus zijn nu in Akersloot en als we gaan stranden dan bij Castricum.
Klinkt goed.
Kende heel Waldo niet, dus ff opgezocht :9
pi_209812222
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Klinkt goed.
Kende heel Waldo niet, dus ff opgezocht :9
:o zijn brownies zijn briljant. De rest is ook lekker, maar de brownies zijn het beste. Ze hebben een winkel maar staan ook elke zaterdag op de markt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 juli 2023 @ 16:58:56 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209812674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als je naar vdValk Haarlem was gegaan had je wel moeten zwaaien :+
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:22:42 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209813120
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 16:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:o zijn brownies zijn briljant. De rest is ook lekker, maar de brownies zijn het beste. Ze hebben een winkel maar staan ook elke zaterdag op de markt.
Goede brownies :9 Het is vast niet verkeerd om met dit weer aan het strand te zitten. Geniet er van.

Ik hang nog steeds achter de laptop. Inmiddels heb ik 10 advertenties op Marktplaats gezet.
Spoilers!
pi_209813250
In alle eerlijkheid kwamen we nog niet verder dan het hotel :+ maar het is hier koel en stil. En we zwommen een kwartier dus daar moeten we van bijkomen. Er wordt nu pizza gehaald om in bed op te peuzelen :9
pi_209813260
Lekker bezig trouwens. Ik vind marktplaatsen heel stom terwijl je zo tevreden kan zijn als iets verkocht is.
pi_209813277
Ik heb veel gedaan in en om huis.
Dus ik ging even liggen met een podcast.
Dat werd een lekkere dut O+
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:33:58 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209813300
Ik haalde de was van de droogmolen.
De was voelde warmer als wanneer ik die swinters uit de droger haal...

Zo de BBQ aansteken.
pi_209813325
Zelfs mijn heel oude fiets via MP verkocht laatst. 60 euro. Mevrouw was helemaal blij.
Ik had alleen de kapotte jasbeschermers verwijderd en de fiets schoongemaakt.
Tot nu toe alles wat we ooit op MP hebben gezet verkocht.
Soms door de adv. voor een paar euro omhoog te kicken.
Zelf hebben we ook wel e.e.a. gekocht via MP ^O^

Succes met de verkoop @Lucky_Strike!
pi_209813363
Heb ook best veel gedaan, veel (in een rustig tempo) opgeruimd. Ondertussen staat de voedseldroger bouillonpoeder en champignonpoeder te maken, heb ik een sollicitatiebrief geschreven en geluisterd naar een UWV webinar (handig tijdens strijken), boodschappenlijstje gemaakt want onverwacht eters dinsdagavond
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:40:08 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209813385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker bezig trouwens. Ik vind marktplaatsen heel stom terwijl je zo tevreden kan zijn als iets verkocht is.
Ik vind het ook heel stom. Ik stel daarom het grootste deel van deze verkopen al een jaar of 5 uit. Het vooruitzicht dat ik (incl kleding) nog een stuk of 50 dingen te verkopen heb, maakt het ook niet makkelijker. Ik heb vandaag het uitzoeken en omschrijven van de technische informatie uit kunnen besteden, dat is wel fijn.
Spoilers!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:45:02 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209813460
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
Zelfs mijn heel oude fiets via MP verkocht laatst. 60 euro. Mevrouw was helemaal blij.
Ik had alleen de kapotte jasbeschermers verwijderd en de fiets schoongemaakt.
Tot nu toe alles wat we ooit op MP hebben gezet verkocht.
Soms door de adv. voor een paar euro omhoog te kicken.
Zelf hebben we ook wel e.e.a. gekocht via MP ^O^

Succes met de verkoop @:Lucky_Strike!
Ik heb in maart ofzo ook alles dat ik er op had gezet verkocht. Dat leverde geloof ik 600 euro op. Toch leuk :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:

Zo de BBQ aansteken.
Dat werd hier geweigerd. Nooit eerder gebeurd. We gaan een luxe frietje halen bij Sergio Herman en daarna een fancy ijsje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook best veel gedaan, veel (in een rustig tempo) opgeruimd. Ondertussen staat de voedseldroger bouillonpoeder en champignonpoeder te maken, heb ik een sollicitatiebrief geschreven en geluisterd naar een UWV webinar (handig tijdens strijken), boodschappenlijstje gemaakt want onverwacht eters dinsdagavond
Lekker bezig. Wat ga je maken dinsdag?
Spoilers!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:56:48 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_209813573
Ik heb fatsoenlijk gekookt. Voor het eerst in uh 3 weken ofzo. Met groenten en alles. Roti , kip masala, boontjes, aardappel, pompoen, ingemaakte ui. Was heerlijk. Mijn binnenkant is heel luid nu.
pi_209813647
Wij eten Venezuelaanse gerechten.
En het is _O_
Zie wat eetjevandaag topic.

Niet de laatste keer dat we hier bestellen *O*
pi_209813720
Lekker venzuwelaans!

Het eten ook!!
pi_209813730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker venzuwelaans!

Het eten ook!!
:D :9

Ik had gelukkig autocorrect :B
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 juli 2023 @ 18:15:48 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209813827
Lui vandaag. Alleen de deur uit voor voor wat boodschapjes.

Nu tomatensoep in de maak. :)

Die Venezuelaanse sla ik op voor een andere keer :+.
pi_209814154
Hoog bezoek in de tuin, keizersmantel en een hommeltje *G*

pi_209814161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het ook stom. Ik heb al zoveel aan de kringloop gegeven of gewoon weg gegooid wat ook prima nog verkocht kon worden :@

Jross verkocht een week geleden onze oude projector die bij mij waarschijnlijk een tijd in de kelder was beland en daarna naar de kringloop was gegaan. Toch nog 200 euro :o
pi_209814169
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef Blues het volgende:
Hoog bezoek in de tuin, keizersmantel en een hommeltje *G*

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik bedacht me gisteren nog toen ik een dagpauwoog zag dat ik zo weinig vlinders zie vergeleken met toen ik een kind was. Toen zag je ze overal en nu was het een unieke ontmoeting.
pi_209814293
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik bedacht me gisteren nog toen ik een dagpauwoog zag dat ik zo weinig vlinders zie vergeleken met toen ik een kind was. Toen zag je ze overal en nu was het een unieke ontmoeting.
Het zijn er ook echt veeeeel minder dan vroeger ;(
pi_209814298
Vroeger was alles beter _O- :P :')

#groetjesoma
pi_209814330
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:53 schreef Blues het volgende:
Vroeger was alles beter _O- :P :')

#groetjesoma
:D nou, in het geval van vlinders ècht wel. Sowieso meer insecten. Ik waste met mijn broer regelmatig de auto van onze ouders. Vol dode insecten (vooral op voorrruit en koplampen). Zie je dat nog?
pi_209814345
Maar wat maak je toch mooie foto's O+ Is dat met je telefoon of een eckte camera?
pi_209814384
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Maar wat maak je toch mooie foto's O+ Is dat met je telefoon of een eckte camera?
Eckte camera!
Het mooie beestje fladderde en landde steeds dus snel naar binnen camera gepakt *O*
pi_209814408
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:59 schreef Blues het volgende:

Eckte camera!
Het mooie beestje fladderde en landde steeds dus snel naar binnen camera gepakt *O*
Leek me al sterk dat je zulke mooie foto's met een telefoon kon maken. Prachtig :Y En vlindertjes zijn wel van het fladderige soort :+ En áls ze dan stil gaan zitten doen ze de vleugeltjes meestal keurig toe. Onhandig.
pi_209814563
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D nou, in het geval van vlinders ècht wel. Sowieso meer insecten. Ik waste met mijn broer regelmatig de auto van onze ouders. Vol dode insecten (vooral op voorrruit en koplampen). Zie je dat nog?
Jawel, onze auto zouden we echt weer eens moeten wassen :@
pi_209814582
Morgen staan we op een festival, ik ben heel benieuwd of het noodweer komt en of er maatregelen genomen gaan worden.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:22:00 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209814593
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Alleen op routers in moeras-zones helaas.

En zoals gisteravond op de A6. Als in : ik moest 2x stoppen om mijn vizier schoon genoeg te krijgen veilig verder te kunnen.
pi_209814725
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:21 schreef Sarabi het volgende:
Morgen staan we op een festival, ik ben heel benieuwd of het noodweer komt en of er maatregelen genomen gaan worden.
Waar staan jullie?
pi_209814787
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Waar staan jullie?
Gemert
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:46:17 #237
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209814849
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gemert
Morgenmiddag Onweer
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:59:53 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209814982
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Morgenmiddag Onweer
Nou liever niet. Heb een huis vol bezoek en dat parkeer ik toch liever buiten
pi_209814991
Ik heb vandaag op marktplaats een broodbakmachine gekocht.
Eerst uitgezocht wat het kleinste broodbakmachientje op de markt is, en toevallig stond er daarvan 1 op marktplaats. En dat lijkt me beter dan een nieuwe, voor de wereld, het heelal en de rest. Dus heb ik die gekocht.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 20:02:11 #240
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209815020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
Jij woont toch in het Noorden van Nederland? Daar pas morgenavond onweer
pi_209815127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Morgenmiddag Onweer
Ik hoop toch stiekem dat het pas na 20u komt...
pi_209815171
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heus niet in jouw bubbel :N
  zaterdag 8 juli 2023 @ 20:14:06 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209815194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 20:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jij woont toch in het Noorden van Nederland? Daar pas morgenavond onweer
Ja thv Heerenveen.

Online lijkt het toch 19:00 op 't moment, wanneer het al zou kunnen beginnen
pi_209815414
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 20:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag op marktplaats een broodbakmachine gekocht.
Eerst uitgezocht wat het kleinste broodbakmachientje op de markt is, en toevallig stond er daarvan 1 op marktplaats. En dat lijkt me beter dan een nieuwe, voor de wereld, het heelal en de rest. Dus heb ik die gekocht.
Leuk!
Ik vond alleen dat middending zo stom van die van ons (allang kapoet). Dat moet je eruit halen als ie klaar is met kneden.
Hoe dan :o
pi_209815471
De zwaluwen zijn in ieder geval al flink onrustig.
pi_209815708
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:01 schreef Kreator het volgende:

[..]
:o :o :o :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_209815888
:W

Warm hier :X
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:08:11 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209815911
Wij zijn net bij het Frites Atelier van Sergio Herman geweest. Vorig jaar waren we er ook en dat was werkelijk fenomenaal. De beste friet met veel verschillende toppings per portie. Ik had misschien wel 12 ingrediënten op mijn friet met harissa, feta, noten en nog meer.

Vandaag was de friet nog steeds heel goed. De toppings smaakten ook echt wel goed maar er waren opvallen minder ingrediënten gebruikt. Nauwelijks spekjes op de friet carbonara en heel weinig kip op de Thai Chicken. Er is ook geen vegavariant meer. De prijs is maar een klein beetje omhoog gegaan, ze hebben overduidelijk het eten aangepast.

Ik geloof toch dat ik liever meer betaal dan dat het eten van mindere kwaliteit is. We hebben nu al een paar keer gehad dat het daardoor tegenvalt in een restaurant.

Tevens! Het Ottolenghi-achtige restaurant in waar we dinsdag waren heeft ook schepijs. Na de friet zijn we daar een ijsje gaan halen. We hebben 5 smaken geprobeerd: aardbei sumac, abrikoos kardemon, labneh granaatappel, echte pistache, sinaasappel oranjebloesem amandel. Lekker :9~ Vooral de aardbei en labneh maar de pistache was de winnaar.

Ik wil al een tijd echt pistacheijs eten en dat is dus gelukt. Ik vind normaal pistachijs altijd een beetje dubieus. Het smurfenijs van de jaren '70.
Spoilers!
pi_209816078
* Tele6 ging vandaag weer eens onverstandig sporten :')

Sla deze post over als je je 3 weken geleden over mijn lange survivalrun-avontuur opwond en het allemaal maar erg gevaarlijk en onverstandig vond ;)

We hadden vanmiddag clubkampioenschappen *G*
Er waren 2 dames waarvan ik dacht dat ik ze niet voor zou kunnen blijven en 1 dame waarmee het misschien spannend kon worden als ze haar dag had. Helaas liep ik vanaf ongeveer 3/4 van de wedstrijd achter alledrie... ik had toch wel erg veel last van de warmte en had bij het baksteenwerpen misgegooid waardoor ik een strafhindernis moest klimmen. Warempel toen ik bij de laatste hindernis kwam (een lange combinatie van hindernissen) hingen 2 van de 3 daar nog in! :o Er zat een lastig stuk in waarbij je zowel kracht (vooral knijpkracht) als snelheid/behendigheid nodig had, en dat gaat niet zomaar als je al helemaal moe en zweterig bent, en kapotte of pijnlijke handen hebt. Degene waarvan ik dacht dat het spannend kon worden of ze me inhaalde heeft toen een ander ingehaald en werd tweede. De ingehaalde gaf het op en klom een alternatieve (minder moeilijke) hindernis. Omdat het maar de clubkampioenschappen waren, delen ingehaalde dame en ik nu de derde plaats. Eigenlijk krijg je veel meer straftijd voor een gemiste hindernis dan die 4 minuten die het tussen haar en mij scheelde, maar ik wilde het ook gezellig houden :s)

Daarna lekker gebarbecued ^O^
Iedereen was echt supergaar. Even gaar als de gebarbecuede vegaburgers :+

Broertje is bij de heren ook derde geworden. Dit dankzij het feit dat iets van 4 heren onderweg afgehaakt zijn vanwege de hitte maar broertje gewoon kalmpjes aan om de zoveel tijd een nieuw koud nat shirt aantrok en doorliep _O_
Dit wordt voor volgende keer denk ik de strategie. Een emmer met ijs en shirts meenemen _O-
De clubkampioenschappen zijn op ons trainingsterrein dus je komt telkens langs dezelfde plek en kunt dus heel makkelijk even je handen intapen, even wat drinken, even een nieuw shirt aantrekken :D
pi_209816161
@Tele6 _O_
Ik heb tot 11.30 in bed gelegen, van 14.30-16.15 op de bank geslapen en van 16.30-18u bij buren in tuin gezeten voor verjaardag buurjongetje. Was gezellig, maar zoo warm :N
Morgen is het plan vooralsnog om met vriendinnetje in Gouda te lunchen, enigszins afhankelijk van hoe het er morgen qua weersvoorspelling uitziet. Ik hoop nog steeds dat het vannacht al helemaal los gaat met onweer en morgen dan gewoon lekker 25 graden wordt :+ Ik weet, die kans is nihil. Ze voorspellen dat het om 05u het koudst is vannacht met 22 graden }:|
pi_209816162
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:17 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 ging vandaag weer eens onverstandig sporten :')

Sla deze post over als je je 3 weken geleden over mijn lange survivalrun-avontuur opwond en het allemaal maar erg gevaarlijk en onverstandig vond ;)

We hadden vanmiddag clubkampioenschappen *G*
Er waren 2 dames waarvan ik dacht dat ik ze niet voor zou kunnen blijven en 1 dame waarmee het misschien spannend kon worden als ze haar dag had. Helaas liep ik vanaf ongeveer 3/4 van de wedstrijd achter alledrie... ik had toch wel erg veel last van de warmte en had bij het baksteenwerpen misgegooid waardoor ik een strafhindernis moest klimmen. Warempel toen ik bij de laatste hindernis kwam (een lange combinatie van hindernissen) hingen 2 van de 3 daar nog in! :o Er zat een lastig stuk in waarbij je zowel kracht (vooral knijpkracht) als snelheid/behendigheid nodig had, en dat gaat niet zomaar als je al helemaal moe en zweterig bent, en kapotte of pijnlijke handen hebt. Degene waarvan ik dacht dat het spannend kon worden of ze me inhaalde heeft toen een ander ingehaald en werd tweede. De ingehaalde gaf het op en klom een alternatieve (minder moeilijke) hindernis. Omdat het maar de clubkampioenschappen waren, delen ingehaalde dame en ik nu de derde plaats. Eigenlijk krijg je veel meer straftijd voor een gemiste hindernis dan die 4 minuten die het tussen haar en mij scheelde, maar ik wilde het ook gezellig houden :s)

Daarna lekker gebarbecued ^O^
Iedereen was echt supergaar. Even gaar als de gebarbecuede vegaburgers :+

Broertje is bij de heren ook derde geworden. Dit dankzij het feit dat iets van 4 heren onderweg afgehaakt zijn vanwege de hitte maar broertje gewoon kalmpjes aan om de zoveel tijd een nieuw koud nat shirt aantrok en doorliep _O_
Dit wordt voor volgende keer denk ik de strategie. Een emmer met ijs en shirts meenemen _O-
De clubkampioenschappen zijn op ons trainingsterrein dus je komt telkens langs dezelfde plek en kunt dus heel makkelijk even je handen intapen, even wat drinken, even een nieuw shirt aantrekken :D
Pffff nu al warm en moe, alleen al van het lezen.

Maar hartstikke goed, 3e _O_

En inderdaad @Lucky_Strike Liever iets meer betalen voor iets dan minder smaakvol
pi_209816171
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn net bij het Frites Atelier van Sergio Herman geweest. Vorig jaar waren we er ook en dat was werkelijk fenomenaal. De beste friet met veel verschillende toppings per portie. Ik had misschien wel 12 ingrediënten op mijn friet met harissa, feta, noten en nog meer.

Vandaag was de friet nog steeds heel goed. De toppings smaakten ook echt wel goed maar er waren opvallen minder ingrediënten gebruikt. Nauwelijks spekjes op de friet carbonara en heel weinig kip op de Thai Chicken. Er is ook geen vegavariant meer. De prijs is maar een klein beetje omhoog gegaan, ze hebben overduidelijk het eten aangepast.

Ik geloof toch dat ik liever meer betaal dan dat het eten van mindere kwaliteit is. We hebben nu al een paar keer gehad dat het daardoor tegenvalt in een restaurant.

Tevens! Het Ottolenghi-achtige restaurant in waar we dinsdag waren heeft ook schepijs. Na de friet zijn we daar een ijsje gaan halen. We hebben 5 smaken geprobeerd: aardbei sumac, abrikoos kardemon, labneh granaatappel, echte pistache, sinaasappel oranjebloesem amandel. Lekker :9~ Vooral de aardbei en labneh maar de pistache was de winnaar.

Ik wil al een tijd echt pistacheijs eten en dat is dus gelukt. Ik vind normaal pistachijs altijd een beetje dubieus. Het smurfenijs van de jaren '70.
Oh dat ijs klinkt erg goed! :9

We hadden in juni zelfgemaakt kokos-abrikozenijs. Dat was ook erg lekker, de wat meer arabische/mediterrane smaken zijn zo lekker in schepijs :9
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:31:56 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209816312
Fuckit ja ik neem ijs ook. Handijsjes zijn bijna op, maar gelukkig heb ik nog een literbak rumrozijnenijs. :9
pi_209816317
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Je denkt dat het goed is omdat je er veel voor moet betalen maar een echt goede Belgische frituur voor normale prijzen is toch echt veel beter dan al die onzin op je friet.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:36:50 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816372
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh dat ijs klinkt erg goed! :9

We hadden in juni zelfgemaakt kokos-abrikozenijs. Dat was ook erg lekker, de wat meer arabische/mediterrane smaken zijn zo lekker in schepijs :9
Kokos abrikoos klinkt ook goed zeg :9

Derde plaats _O_ Hardop gelachen om je disclaimer ook.

Hoe is het met je verkering?
Spoilers!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:37:46 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816388
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:32 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Je denkt dat het goed is omdat je er veel voor moet betalen maar een echt goede Belgische frituur voor normale prijzen is toch echt veel beter dan al die onzin op je friet.
Je hoeft me niet te vertellen wat ik denk en wat mijn smaak is.
Spoilers!
pi_209816408
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je hoeft me niet te vertellen wat ik denk en wat mijn smaak is.
Dat deed ik ook niet, ik bevestigde je klagende ondertoon van minder ingrediënten alleen maar.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:43:09 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816447
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:40 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat deed ik ook niet, ik bevestigde je klagende ondertoon van minder ingrediënten alleen maar.
Ik heb dus liever veel onzin op mijn friet want dat vind ik lekker. Zonder onzin vind ik het ook lekker. En onzin zonder friet ook.

Het ene moment veel onzin en de volgende keer niet vind ik echter niet leuk.
Spoilers!
pi_209816493
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb dus liever veel onzin op mijn friet want dat vind ik lekker. Zonder onzin vind ik het ook lekker. En onzin zonder friet ook.

Het ene moment veel onzin en de volgende keer niet vind ik echter niet leuk.
nog iets leuks gekocht in de outlet? Ik zal de volgende keer de patat er testen. _O_
pi_209816524
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Kokos abrikoos klinkt ook goed zeg :9

Derde plaats _O_ Hardop gelachen om je disclaimer ook.

Hoe is het met je verkering?
Verkering kwam afgelopen nacht logeren *G*

Hij kwam met het avondeten al, heeft daarna geholpen met m'n fruitvliegjesplaag, we hebben een wandeling gemaakt waarbij we per ongeluk in een oorlogsherdenking incl. veteranen in de houding en minuut stilte terechtkwamen en waarbij we een krat tomaten vonden. Hij was bang dat ik niet lekker zou slapen en dan niet zou presteren bij de clubkampioenschappen maar ik heb uitstekend geslapen. En ik werd wakker omdat hij in m'n keuken aan het rondstommelen was in een poging om koffie te zetten. Ik vind het wel goed. :D

Denk nog steeds dat het niet per se ergens heen gaat, het is meer een friends&benefits achtige situatie iets. (We hebben het hier daadwerkelijk al over gehad en hij had ook niet echt meer wensen dan dat qua relatie-diepgang etc)

SPOILER
Hij kwam vandaag nog even naar het park om me bij de wedstrijd aan te moedigen. Dat was wel lief :D
Best handig om wat te hebben met iemand die maar een kwartiertje van me vandaan woont.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:51:06 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816544
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:46 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
nog iets leuks gekocht in de outlet? Ik zal de volgende keer de patat er testen. _O_
Nee, we zijn alleen voor de friet gegaan. Eigenlijk gingen we friet eten om een excuus te hebben voor het ijs :@
Spoilers!
pi_209816594
@Tele6 ik sla je eerste post over… ( wel lastig als hij daarna ook nog gequote wordt :P )

Verkering ^O^ Maar je spoiler maakt het weer ingewikkeld :D _O-

De ijssmaken die @Lucky_Strike beschrijft klinken fantastisch _O_ Wel jammer van de frietjes, maar als het niet uit de breedte komt dan maar uit de lengte helaas.
Ben ik dus net te laat om ook eens de beste versie van ‘friet met onzin’ te proberen, klinkt intrigerend. Ik ben (wat friet betreft dan :P ) maar een eenvoudig friet speciaal meisje. En dan graag met Hollandse mayo, die Belse is me te zuur :+
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:56:04 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Verkering kwam afgelopen nacht logeren *G*

Hij kwam met het avondeten al, heeft daarna geholpen met m'n fruitvliegjesplaag, we hebben een wandeling gemaakt waarbij we per ongeluk in een oorlogsherdenking incl. veteranen in de houding en minuut stilte terechtkwamen en waarbij we een krat tomaten vonden. Hij was bang dat ik niet lekker zou slapen en dan niet zou presteren bij de clubkampioenschappen maar ik heb uitstekend geslapen. En ik werd wakker omdat hij in m'n keuken aan het rondstommelen was in een poging om koffie te zetten. Ik vind het wel goed. :D

Denk nog steeds dat het niet per se ergens heen gaat, het is meer een friends&benefits achtige situatie iets. (We hebben het hier daadwerkelijk al over gehad en hij had ook niet echt meer wensen dan dat qua relatie-diepgang etc)

SPOILER
Hij kwam vandaag nog even naar het park om me bij de wedstrijd aan te moedigen. Dat was wel lief :D
Best handig om wat te hebben met iemand die maar een kwartiertje van me vandaan woont.
Als je het allebei wel prima vindt op deze manier is het wel ok voor nu lijkt me. Gewoon gezellig, even geen gedoe. Makkelijk dat hij dichtbij woont inderdaad, goed onderdeel van de 'geen gedoe'.

Je spoiler :D Hoe krijg je het voor elkaar _O-

Wat heb je met de tomaten gedaan?
Spoilers!
pi_209816699
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als je het allebei wel prima vindt op deze manier is het wel ok voor nu lijkt me. Gewoon gezellig, even geen gedoe. Makkelijk dat hij dichtbij woont inderdaad, goed onderdeel van de 'geen gedoe'.

Je spoiler :D Hoe krijg je het voor elkaar _O-

Wat heb je met de tomaten gedaan?
Ja, ik zoek later nog wel eens naar m'n prins op het witte paard of zo. Vooralsnog hebben we het leuk zo. :Y

We hebben alle eetbare eruit gezocht en ik heb de helft daarvan vandaag door m'n lunchsalade gedaan. De rest gaat denk ik morgen bij het ontbijt op, ze moeten wel echt nodig op namelijk. Dat krijg je ervan als ze een tijdje in een krat in de zon staan :D
pi_209816721
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Tele6 ik sla je eerste post over… ( wel lastig als hij daarna ook nog gequote wordt :P )

Verkering ^O^ Maar je spoiler maakt het weer ingewikkeld :D _O-

De ijssmaken die @:Lucky_Strike beschrijft klinken fantastisch _O_ Wel jammer van de frietjes, maar als het niet uit de breedte komt dan maar uit de lengte helaas.
Ben ik dus net te laat om ook eens de beste versie van ‘friet met onzin’ te proberen, klinkt intrigerend. Ik ben (wat friet betreft dan :P ) maar een eenvoudig friet speciaal meisje. En dan graag met Hollandse mayo, die Belse is me te zuur :+
Ja wat mensen quoten heb ik niet in de hand :s)

Tot nu toe is m'n verkering niet echt ingewikkeld eigenlijk, ik heb er 2 vrienden voor de prijs van 1 date bij gekregen ;) en als het ingewikkeld zou worden, ben ik er zo vandoor denk ik want ik kwam daar niet voor. Dat is ook wel hoe het nu gaat tussen ons. Gewoon makkelijke dingen ^O^
pi_209816958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja wat mensen quoten heb ik niet in de hand :s)

Tot nu toe is m'n verkering niet echt ingewikkeld eigenlijk, ik heb er 2 vrienden voor de prijs van 1 date bij gekregen ;) en als het ingewikkeld zou worden, ben ik er zo vandoor denk ik want ik kwam daar niet voor. Dat is ook wel hoe het nu gaat tussen ons. Gewoon makkelijke dingen ^O^
Stiekem zijn we allemaal een beetje jaloers.
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 22:20:06 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209817005
Hehe de burgemeester heeft woord gehouden. "Als Jannes komt bent ik natuurlijk van de partij" :D
  zondag 9 juli 2023 @ 00:15:39 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209817958
Het was bloody hot op het festivalterrein, maar ik heb me prima vermaakt.
Pas om 19.00u daar aangekomen, 4 uurtjes waren lang zat…
  zondag 9 juli 2023 @ 08:20:52 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_209819310
Als je je vermaakt tele, dan is het prima toch. Of misschien ben ik daar gewoon te makkelijk in. :')

Ik sliep mweh. Werd wakker met enorme buikpijn voor 6 uur. Lijf besloot dat cyclus van 23 dagen voldoende is en dat dat gepaard moet gaan met extra auw.
pi_209819344
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Als je je vermaakt tele, dan is het prima toch. Of misschien ben ik daar gewoon te makkelijk in. :')

Ik sliep mweh. Werd wakker met enorme buikpijn voor 6 uur. Lijf besloot dat cyclus van 23 dagen voldoende is en dat dat gepaard moet gaan met extra auw.
Dan ben ik ook makkelijk. Zolang het goed voelt en leuk is, gewoon mee door gaan, @Tele6 Maar je weet ze wel uit te zoeken qua poly :P

En kusje er op :*

Gisteren had ik een kapotte trein, en op het traject een stroomstoring. Gisteravond lag er blijkbaar een boom op de rails net voorbij Assen. En vanmorgen een defecte bovenleiding op dit traject. De NS-problemen-Bingo-kaart is dit weekend al aardig vol *O*
pi_209819364
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dan ben ik ook makkelijk. Zolang het goed voelt en leuk is, gewoon mee door gaan, @:Tele6 Maar je weet ze wel uit te zoeken qua poly :P

En kusje er op :*

Gisteren had ik een kapotte trein, en op het traject een stroomstoring. Gisteravond lag er blijkbaar een boom op de rails net voorbij Assen. En vanmorgen een defecte bovenleiding op dit traject. De NS-problemen-Bingo-kaart is dit weekend al aardig vol *O*
-O-

@Tele6, dat klinkt goed, zowel het sporten als het daten.
pi_209819369
@Lonaa buikpijn -O- :*
@Isabeau de treinen :o -O- :*
  zondag 9 juli 2023 @ 08:38:22 #273
217702 Lonaa
Honger!
pi_209819376
Beter werkt de ibu zo want huuugh en ik moet straks werken.
pi_209819388
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa buikpijn -O- :*
@:Isabeau de treinen :o -O- :*
Ik keek op ns.nl en mijn trein was de laatste die er langs ging :o Met veel stil staan, langzaam rijden en toeteren bij overwegen. Nu tot na 12 uur staat alles op 'geen treinverkeer mogelijk'.
pi_209819399
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Beter werkt de ibu zo want huuugh en ik moet straks werken.
Oef, ja dan hoop ik dat het snel gaat helpen. En sterkte met het werken. Vergeet geen pijnstillers mee te nemen.
  zondag 9 juli 2023 @ 08:42:47 #276
217702 Lonaa
Honger!
pi_209819415
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oef, ja dan hoop ik dat het snel gaat helpen. En sterkte met het werken. Vergeet geen pijnstillers mee te nemen.
Die gaan zo direct in de tas. Moet ook nog maar zien hoe de middag loopt want code oranje en theatervoorstelling buiten. Als de voorstelling niet doorgaat moeten we wel alsnog de zooi opruimen want is laatste voorstelling op die locatie.
pi_209819471
@Tele6 ik moet ook nog even kwijt dat ik moest lachen om de shirtjes-tactiek van je broertje _O_ En allebei gefeliciteerd met de 3e plaats.
pi_209819604
Goedemorgen :O onweer staat nu al voor 14u voorspelt, dan wordt het een heel kort festival....
pi_209819613
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O onweer staat nu al voor 14u voorspelt, dan wordt het een heel kort festival....
Zullen we ruilen? -O- Rond 2 uur vind ik helemaal prima. Hier barst het los rond de tijd dat ik naar mijn werk moet. Mijn route betreft fietsen en wandelen en gezien de rest van het weekend ook een boom op het spoor of bliksem in een bovenleiding of zo.
pi_209819630
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zullen we ruilen? -O- Rond 2 uur vind ik helemaal prima. Hier barst het los rond de tijd dat ik naar mijn werk moet. Mijn route betreft fietsen en wandelen en gezien de rest van het weekend ook een boom op het spoor of bliksem in een bovenleiding of zo.
Ai hopelijk heeft het wat vertraging en gaat het pas los als je op je werk bent.
pi_209819643
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:20 schreef Sarabi het volgende:

Ai hopelijk heeft het wat vertraging en gaat het pas los als je op je werk bent.
Of er voor ophouden, dat is ook goed.

Jij in ieder geval een fijne dag met veel klanten en leuke mensen *O*
  zondag 9 juli 2023 @ 09:23:05 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209819651
Ik ga straks BBQ-en en de houtoven stoken.

Want onweer komt toch nooit hier, ook al is het voorspeld.

Buienrader: geen enkele druppel
Weeronline: regen en onweer vanaf 14:00
  zondag 9 juli 2023 @ 09:49:54 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_209819937
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ga straks BBQ-en en de houtoven stoken.

Want onweer komt toch nooit hier, ook al is het voorspeld.

Buienrader: geen enkele druppel
Weeronline: regen en onweer vanaf 14:00

Weeronline zegt dat het dat het b26 graden is. Ik zit inmiddels tegen de 29 graden aan. En dat het om 12 gaat regenen.
Buienradar vind het voor de komende 8 uur compleet droog. En mogelijk dat er om 18:00 uur een rode vlek over komt vliegen.

Ik zit nu alleen nog te twijfelen, Stalen ros uitlaten of niet. Bewolkt, dus geen directe zon, is goed. Geen wind is ik een pluspunt. Maar de temperatuur die rap omhoog gaat, met een relatieve vochtige lucht is zweten, nog harder zweten en compleet leeg lopen.
pi_209819952
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Of er voor ophouden, dat is ook goed.

Jij in ieder geval een fijne dag met veel klanten en leuke mensen *O*
Dankjewel *O*
  zondag 9 juli 2023 @ 09:52:46 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209819970
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Weeronline zegt dat het dat het b26 graden is. Ik zit inmiddels tegen de 29 graden aan. En dat het om 12 gaat regenen.
Buienradar vind het voor de komende 8 uur compleet droog. En mogelijk dat er om 18:00 uur een rode vlek over komt vliegen.

Ik zit nu alleen nog te twijfelen, Stalen ros uitlaten of niet. Bewolkt, dus geen directe zon, is goed. Geen wind is ik een pluspunt. Maar de temperatuur die rap omhoog gaat, met een relatieve vochtige lucht is zweten, nog harder zweten en compleet leeg lopen.
Windy.com geeft per weermodel fundamenteel andere voorspellingen
  zondag 9 juli 2023 @ 09:55:12 #286
217702 Lonaa
Honger!
pi_209820001
Het is fucking kut buiten.
  zondag 9 juli 2023 @ 09:57:35 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209820026
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik keek maar dat was een tegenvaller.
  zondag 9 juli 2023 @ 10:02:05 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_209820067
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Windy.com geeft per weermodel fundamenteel andere voorspellingen
Deze geeft rond 17:00 uur water. Een draaiende wind in in de loop van de dag.
pi_209820128
Uiteraard vandaag naar Amsterdam. Waarvan een deel met trein.
Als we het theater uitkomen maar eens kijken wat wijsheid is: meteen trein terug of eerst een hapje eten en dan met de auto een deel teruggebracht worden.
  zondag 9 juli 2023 @ 10:13:05 #290
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209820155
Mogge

Hier verschillende voorspellingen bij verschillende apps. Geen regen, regen om 12 uur en om 17 😂 Ik wacht het af. Het is in ieder geval niet leuk, die hoge luchtvochtigheid.
Vanmiddag maar eens een begin maken met een nieuwe jurk, een fietstocht heb ik nu geen zin in.

Had gisteren best weer zorgen om Elin, nauwelijks eten en veel overgeven. Maar vandaag weer helemaal zichzelf.

Hoop zo dat de paracetamol snel en goed werkt @Lonaa en dat de regen etc om @Sarabi’s festival heen trekt en dat @Isabeau vanavond veilig naar het werk kan
  zondag 9 juli 2023 @ 10:17:03 #291
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209820188
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uiteraard vandaag naar Amsterdam. Waarvan een deel met trein.
Als we het theater uitkomen maar eens kijken wat wijsheid is: meteen trein terug of eerst een hapje eten en dan met de auto een deel teruggebracht worden.
Het lijkt hier mee te gaan vallen.
Elke boom die op scherp stond is afgelopen woensdag ook al omgevallen.

Veel plezier in Carré…
pi_209820278
quote:
7s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het lijkt hier mee te gaan vallen.
Elke boom die op scherp stond is afgelopen woensdag ook al omgevallen.

Veel plezier in Carré…
Het gaat niet alleen om ‘hier’ maar ook om het stuk van hier naar daar (wat dan weer mijn hier is :P )
En de NS en noodweer blijkt zelden een goede combinatie. We gaan het meemaken.

Eerst … nog één daaaaag *O* (vandaag!)
pi_209820296
Auto ingeladen :% douchen heeft geen nut op een dag als deze....
  zondag 9 juli 2023 @ 10:39:04 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209820455
:O GOedemorgen :W Ik ga toch even douchen :s)
pi_209820534
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Auto ingeladen :% douchen heeft geen nut op een dag als deze....
Sterkte in de hitte. Hopelijk komen er wel wat klanten en waaien jullie niet weg.
pi_209820544
Oeh! Volgens mij hoor ik beweging! Zie ik mijn logees toch nog even voor ik vertrek _O-
pi_209820650
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik lig op een loungebank bediend te worden.
Best uit te houden hoor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209820874
Bospop afgelast :o
Ipv muziek vandaag een dagje voor de vrijwilligers om het terrein stormproof te maken.

Veel bellende mensen bij de pendelbus op het station en mijn weekendgasten zullen dan vast vandaag al naar huis gaan.

Veiligheid voor alles, maar wel zuur natuurlijk als je alleen vandaag kwam.
  Official ESF Kreviewer zondag 9 juli 2023 @ 11:18:10 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209820961
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 20:54 schreef Tally het volgende:

[..]
:o :o :o :o
taly.
  Official ESF Kreviewer zondag 9 juli 2023 @ 11:19:20 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209820973
Carré sucks. Ik zat daar laatst bij een optreden van Theo Maassen en er zaten zowel links als rechts van mij 23 mensen en ik had buikkramp.
  zondag 9 juli 2023 @ 11:22:28 #301
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209821020
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2023 11:19 schreef Kreator het volgende:
Carré sucks. Ik zat daar laatst bij een optreden van Theo Maassen en er zaten zowel links als rechts van mij 23 mensen en ik had buikkramp.
Crowdsurfing to the rescue…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')