abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209794300
Gefeliciteerd @fietsie!
pi_209794537
Fietsie van harte gefeliciteerd *O* dat er nog maar vele mooie verjaardagen mogen volgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209794912
Fijne verjaardag @fietsie *G*
pi_209794951
Ik had nog een babywatermeloen liggen, dus die heb ik nu als tussendoortje met wat munt uit de tuin O+ :9.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 11:00:27 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209794971
Ik heb de kas nog wat extra water gegeven zodat de komkommers hun laatste sprintje kunnen doen.

Moet denk ik ook al overwegen wat vloeibare meststof te gaan geven... al groeit hetblad als een malle.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 11:20:55 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209795129
Centrum van Emmen zal ook wel helemaal opgeknapt worden. Of eigenlijk is het best prima maar door die zwakzinnige Duitser moet het nog wat beter.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209795171
Ik heb al een enorme stapel laatste-schooldag-pannenkoeken gebakken ^O^ dat moest vanochtend al, want zo komt de fysio en daarna hebben we een uur om naar huis te lopen en de stapel te verorberen :Y)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209795484
Felies @fietsie *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209795623
Fiets jarig *O*

Hier moe, brak en warm.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 12:35:25 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209795901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb al een enorme stapel laatste-schooldag-pannenkoeken gebakken ^O^ dat moest vanochtend al, want zo komt de fysio en daarna hebben we een uur om naar huis te lopen en de stapel te verorberen :Y)
Hier hebben de leerlingen van de basisschool uit het dorp en omliggende dorpen een "boerderijdag"

Leerlingen uit het dorp hebben eerst ontbijt, dan sluit de rest aan en gaan ze met allerlei voertuigen naar boerderijen.

Dit ook het kader van het Zuidenveld (een van de Drentse dingspellen, elk jaar wordt het georganiseerd in een van de acht voormalige gemeenten in deze regio) wat van oorsprong "landbouwtentoonstelling vereniging het Zuidenveld heet.

Gisteren een opening met vuurwerkshow door de lokale vuurwerkhandel en optocht. Wel leuk om te zien, de landbouwvereniging reed vooraan de optocht met "mechanisatie toen en nu". Een Dexta met een cyclomaaier

Reed voor een Krone Big M

Datzelfde geintje werd gedaan met combines, hakselaars, aardappelrooiers,meststrooiers

De oude gemeenten doen onderling een competitie, oa de praalwagen telt mee, maar ook de pubquiz afgelopen weekend, de zeskamp die aankomende zondag is en het beachvolleybal morgen. Overal doen ook gewoon teams uit het dorp aan mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door derLudolf op 07-07-2023 12:52:28 ]
pi_209795945
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hier hebben de leerlingen van de basisschool uit het dorp en omliggende dorpen een "boerderijdag"

Leerlingen uit het dorp hebben eerst ontbijt, dan sluit de rest aan en gaan ze met allerlei voertuigen naar boerderijen.

Dit ook het kader van het Zuidenveld (een van de Drentse dingspellen, elk jaar wordt het georganiseerd in een van de acht voormalige gemeenten in deze regio) wat van oorsprong "landbouwtentoonstelling vereniging het Zuidenveld heet.

Gisteren een opening met vuurwerkshow door de lokale vuurwerkhandel en optocht. Wel leuk om te zien, de landbouwvereniging reed vooraan de optocht met "mechanisatie toen en nu". Een Dexta met een cyclomaaier

Reed voor een Krone Big M
[ afbeelding ]

Datzelfde geintje werd gedaan met combines, hakselaars, aardappelrooiers.
Mooi om de invloed van BBB gelijk terug te zien in het lesprogramma op scholen.
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 12:57:40 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209796158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Mooi om de invloed van BBB gelijk terug te zien in het lesprogramma op scholen.
Fantastisch toch, kunnen ze zelf hun mening vormen IPV de PvdD mening in sommige schoolboeken over te nemen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209796260
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Centrum van Emmen zal ook wel helemaal opgeknapt worden. Of eigenlijk is het best prima maar door die zwakzinnige Duitser moet het nog wat beter.
Toen HKH naar Hoogeveen kwam is het hele centrum op de schop gegaan en alle winkels gingen plots opknappen en verven etc. Ik kreeg toen het gevoel dat de koninklijke familie moet denken dat Nederland altijd super netjes en schoon is overal :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209796289
Vrienden komen het weekend logeren. Zij drie dagen festival, ik alleen vandaag. Komen hier auto en spullen droppen en dan op de fiets erheen.
We vertrekken iets later van hieruit.. want ze kwamen er halverwege achter dat ze de kaartjes vergeten zijn :')

Alweer _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:19:54 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209796426
Gefeliciteerd @fietsie *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:24:33 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209796486
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrienden komen het weekend logeren. Zij drie dagen festival, ik alleen vandaag. Komen hier auto en spullen droppen en dan op de fiets erheen.
We vertrekken iets later van hieruit.. want ze kwamen er halverwege achter dat ze de kaartjes vergeten zijn :')

Alweer _O-
Zijn die kaartjes niet digitaal beschikbaar?
Ik bezoek toch best veel concerten en theatervoorstellingen, maar heb al jaren geen fysieke kaartjes meer…
pi_209796534
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik bezoek toch best veel concerten en theatervoorstellingen, maar heb al jaren geen fysieke kaartjes meer…
Vast wel. Maar dit is een lokaal (best wel groot gegroeid) ouwe lullen festival. En wij zijn in de loop der jaren meegegroeid en ouwelullen daar ook al jaren rond. Dus die kaartjes worden door ons alleen in een fysieke winkel gekocht :7
pi_209796570
Gefeliciteerd fietsie!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:35:19 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209796644
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ga zondag naar Pink in Duitsland en kon daarvoor alleen een fysiek kaartje bestellen. Ben dus doodsbang dat ik hem vergeet want inderdaad altijd digitale kaartjes tegenwoordig.
pi_209796674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ga zondag naar Pink in Duitsland en kon daarvoor alleen een fysiek kaartje bestellen. Ben dus doodsbang dat ik hem vergeet want inderdaad altijd digitale kaartjes tegenwoordig.
Modern landje is dat toch soms he
pi_209796678
quote:

[..]
Nu vast in de auto leggen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_209796732
quote:

[..]
Ik had dat ook met mijn kaartje vandaag :Y
Vriendin dus niet :|W
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:54:39 #98
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209796879
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vast wel. Maar dit is een lokaal (best wel groot gegroeid) ouwe lullen festival. En wij zijn in de loop der jaren meegegroeid en ouwelullen daar ook al jaren rond. Dus die kaartjes worden door ons alleen in een fysieke winkel gekocht :7
De tijd dat je voor de ticketshop in de rij lag voor een kaartje roept ook wel mooie herinneringen op.

In ons toilet is één wand voorzien van foamboard en daar zijn honderden concert- en theaterkaartjes (en andere memorablia) op bevestigd met push pins.
The wall of our life… O+
  vrijdag 7 juli 2023 @ 14:06:32 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209797030
Voor zover niet bekend:
Met diverse apps (ik gebruik zelf Passholder) kan je via de barcode van je fysieke ticket of de gedownloade/per mail toegezonden PDF er een digitale versie van maken die in de app als barcode én QR code vastgelegd wordt.

Nog nooit problemen gehad bij de toegang van een evenement met een op die manier gedigitaliseerd toegangsbewijs…

https://pass-holder.com/en/
pi_209797074
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De tijd dat je voor de ticketshop in de rij lag voor een kaartje roept ook wel mooie herinneringen op.

In ons toilet is één wand voorzien van foamboard en daar zijn honderden concert- en theaterkaartjes (en andere memorablia) op bevestigd met push pins.
The wall of our life… O+
Die had ik ook O+
Bij een verhuizing teloor gegaan ;(

quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Voor zover niet bekend:
Met diverse apps (ik gebruik zelf Passholder) kan je via de barcode van je fysieke ticket of de gedownloade/per mail toegezonden PDF een digitale versie er van maken die in de app als barcode én QR code vastgelegd wordt.

Nog nooit problemen gehad bij de toegang van een evenement met een op die manier gedigitaliseerd toegangsbewijs…
Goeden tip maar bij Bospop hoort gewoon met een fysiek kaartje aan de poort staan. En verzamelen met de groep op de vaste plek. En hangen op het kleedje terwijl de rest rondwandelt. En de gekke winkeltjes checken. Traditie O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')