De line-up spreekt mij persoonlijk nooit zo aan, veel bands voor bejaarde rockers maar daar is natuurlijk wel een markt voor. Lijkt me verder wel een prettig festival om heen te gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Bospop, dat is het predikaat 'lokaal' m.i. al jaren ontstegen.
Mooi festival, waar het nog gewoon om de muziek en de bands gaat, zonder dat daar een vaag thema aan gekoppeld wordt…
Ik plaats je volgende post alvast…quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De line-up spreekt mij persoonlijk nooit zo aan, veel bands voor bejaarde rockers maar daar is natuurlijk wel een markt voor. Lijkt me verder wel een prettig festival om heen te gaan.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Iedereen vindt andere dingen leuk, ik stoor me er verder niet aan.
OK, het vak waar het om spande (hij stond een 5 voor wiskunde), heeft hij afgerond met een vette 9,2.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:47 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn examen ingeleverd![]()
Nu maar wachten op het resultaat. Er staat nergens hoe lang het kan duren, maar ik heb sowieso een herkansing, dus het moet goed komen.
En zoals het er nu uitziet zijn beide koters door naar het volgende jaar. Al durf ik voor de oudste nog niet helemaal te jompelen, want wil het niet jinxen (ook al heeft ook hij nog een herkansing).
Jeutjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Troel het volgende:
[..]
OK, het vak waar het om spande (hij stond een 5 voor wiskunde), heeft hij afgerond met een vette 9,2.
Het hele gezin goed bezigquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:45 schreef Troel het volgende:
[..]
OK, het vak waar het om spande (hij stond een 5 voor wiskunde), heeft hij afgerond met een vette 9,2.
Dan vergeet ik ze zeker.quote:
Ik dacht eerst dat hij een geintje maakte. Hij zei al wel dat hij het goed gemaakt had, maar dat zegt hij wel vakerquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan vergeet ik ze zeker.
Mijn zus haalt mij op en we gaan met haar auto![]()
Komt vast goed en anders 1.5 uur terugrijden
'"Emmen ligt vlak bij Duitsland"quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Centrum van Emmen zal ook wel helemaal opgeknapt worden. Of eigenlijk is het best prima maar door die zwakzinnige Duitser moet het nog wat beter.
Dat is op Goede Vrijdag, 1 mei en 3 oktober te merkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
'"Emmen ligt vlak bij Duitsland"
Lang geleden op Borkum een gesprek tussen een echtpaar gehoord. Spraken met een accent als in Zaaiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is op Goede Vrijdag, 1 mei en 3 oktober te merken
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef sigme het volgende:
Ik heb een finale afspraak met de dierenarts gemaakt voor onze dappere edoch niet zo schrandere hond.
Komende donderdag.
Ik heb een finale afspraak met de dierenarts gemaakt voor onze dappere edoch niet zo schrandere hond.
Komende donderdag.
Achquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef sigme het volgende:
Komende donderdag.
Achquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef sigme het volgende:
Komende donderdag.
Minder…quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef sigme het volgende:
Komende donderdag.
Och. Het zat er aan te komen, maar het is nu wel heel definitief dichtbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef sigme het volgende:
Komende donderdag.
Komende donderdag.
Het probleem is, wat is het alternatief, is dat beter? Zolang de kamer een tandeloze golden retriever is, ipv een woeste kettinghond gaat het nooit wat worden. De gevestigde partijen willen de problemen niet aangaan of inzien en de populisten hebben geen oplossing.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef borisz het volgende:
Thuis van een leuke middag/avond op de vu (het oude nest). Promotie van studiegenote.![]()
In mijn appgroepen zowel intern als extern (niet partijgebonden) is het één en al cynisme en dat is wellicht nog erger dan #DeVal. Dit kabinet was al dood voordat het geboren was. Maar aan de andere kant hebben ze nog best wat voor elkaar gekregen. Mijn gevoel is dubbel vanavond. Maar cynisme overheerst.
Alternatief is VVD, BBB, CDA en bruine partijen. God verhoede.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het probleem is, wat is het alternatief, is dat beter? Zolang de kamer een tandeloze golden retriever is, ipv een woeste kettinghond gaat het nooit wat worden. De gevestigde partijen willen de problemen niet aangaan of inzien en de populisten hebben geen oplossing.
Het jaar 1672 staat in de Nederlandse geschiedenis bekend als het Rampjaar. Volgens een Nederlands gezegde was "de regering radeloos, het volk redeloos en het land reddeloos"
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Alternatief is VVD, BBB, CDA en bruine partijen. God verhoede.
Ik denk niet dat Fleur Adema geschikt is voor die positie…quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fleur Adema geschikt is voor die positie…Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Was het leuk?quote:
Ik denk niet dat ik er een kan bedenken waar ik blij van zou wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn?
En bij de manlijke kandidaten lukt dat wel?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er een kan bedenken waar ik blij van zou worden
Geen Rutte, geen Kaag, geen Wopke (gaat sowieso niet gebeuren), die hebben allemaal hun kans gehad. Als VVD weer de grootste wordt dan mag van mij Yesilgoz (omdat vrouw, ik weet nog niet of ik haar vertrouw) best een kans krijgen of de kroonprins Klaas Dijkhoff. Maar alsjeblieft geen mensen waar we al jaren tegenaan kijken en die het verprutst hebben, geldt dus ook voor Klaver. Laat Frans Timmermans aub ook ver van Den Haag blijven en Edith Schippers al helemaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En bij de manlijke kandidaten lukt dat wel?
Klaas blijft leuke dingen doen. Yesilgoz is in elk geval beter dan Hermans.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Geen Rutte, geen Kaag, geen Wopke (gaat sowieso niet gebeuren), die hebben allemaal hun kans gehad. Als VVD weer de grootste wordt dan mag van mij Yesilgoz (omdat vrouw, ik weet nog niet of ik haar vertrouw) best een kans krijgen of de kroonprins Klaas Dijkhoff. Maar alsjeblieft geen mensen waar we al jaren tegenaan kijken en die het verprutst hebben, geldt dus ook voor Klaver. Laat Frans Timmermans aub ook ver van Den Haag blijven en Edith Schippers al helemaal.
Jaquote:
Hartstikke veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Festivaldag.
Afgelopen woensdag werd alles op het festivalterrein nog in puin geblazen, vandaag is het er 31 graden.
Ik denk dat ik vanavond pas die kant op ga…
Mijn voorspelling is dat Rutte de volgende minpres wordtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:19 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
Ahh Nederlandse politiek![]()
Ik moet me eens inschrijven dan kan ik geloof ik vanaf hier ook stemmen![]()
Is het al zeker dan dat rutte verdwijnt? Het is op zich wel een keer tijd.. hoeveel van zijn kabinetten hebben eigenlijk de 4 jaar volgemaakt?
Je hebt mijn nummer hè, als je ergens strandt en niemand je komt redden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat Rutte de volgende minpres wordtHet zou me niets verbazen.
Goedemorgen en ik ga maar eens naar bed. Trein stuk. Meer dan een uur stil gestaan met het treintje vlak na Assen. Paniekerige mensen, want vliegtuigen wachten nooit op jou. En toen we eindelijk weer gingen rijden werd er omgeroepen dat er geen treinverkeer mogelijk was tussen Meppel en ZwolleOh, en de NS ging ook geen bussen in zetten. Maar de vraag was ook of we terug naar Assen zouden gaan of toch richting Zwolle en de uitspraak was: verder richting mijn huis
Iets van lichtelijk positief nieuws was dat.
Och, een keer een kort nachtje kan best. En anders zijn er idd dutjesquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja
Nu is het vooral vroeg![]()
Maar ja, anders kreeg ik het niet gepland een pakje op te halen. Dadelijk (weer) bijslapen of zo.b
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:40 schreef sigme het volgende:
Je hebt mijn nummer hè, als je ergens strandt en niemand je komt redden.
Ik weet het, heb er ook wel eens in gezeten. Maar als ze je terug transporteren naar Assen en daar laten staan bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, ik heb je nummer. Maar bij een gestrande trein zit je wat opgesloten
is in ieder geval wel veilig thuis komenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Fijn dat je thuis bent @:isabeau slaap lekker. Ook voor @:cat-astrophe straks.
Gisteravond geborreld met een groepje. 2 waren zo enorm aangeschoten (netjes gezegd), goed dat ze alleen maar met de lift naar beneden hoefden.
Poly Jehovaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Jehova getuigen aan de deurDie heb ik al 10 jaar niet gezien of zo.
Oh Isa wat een ellende.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat Rutte de volgende minpres wordtHet zou me niets verbazen.
Goedemorgen en ik ga maar eens naar bed. Trein stuk. Meer dan een uur stil gestaan met het treintje vlak na Assen. Paniekerige mensen, want vliegtuigen wachten nooit op jou. En toen we eindelijk weer gingen rijden werd er omgeroepen dat er geen treinverkeer mogelijk was tussen Meppel en ZwolleOh, en de NS ging ook geen bussen in zetten. Maar de vraag was ook of we terug naar Assen zouden gaan of toch richting Zwolle en de uitspraak was: verder richting mijn huis
Iets van lichtelijk positief nieuws was dat.
Hier Bofrostquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Jehova getuigen aan de deurDie heb ik al 10 jaar niet gezien of zo.
Ik ga lavendel kopenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net ff in de hitte naar buiten om de auto aan de stekker te hangen. De lavendel in de voortuin trekt veel aan, telde een 30 vlinders (Gele, Witte en bonte), ca 80-100 hommels in zeker 4 verschillende soorten en minstens 2 soorten bijen
Borders in de achtertuin vol wilde bloemen, inmiddels vrijwel allemaal uitgebloeid,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga lavendel kopenvind dat er hier, al heb ik veel bijenmix etc heb gestrooid aan de voorkant in een stukkie grond bij de oprit en veel nu bloeit, maar weinig op afkomt.
In de tuin ook niet zoveel als anders idd.
Hier ook een voortuin vol met vlinders en bijenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net ff in de hitte naar buiten om de auto aan de stekker te hangen. De lavendel in de voortuin trekt veel aan, telde een 30 vlinders (Gele, Witte en bonte), ca 80-100 hommels in zeker 4 verschillende soorten en minstens 2 soorten bijen
Ik heb een hommelkolonie lijkt het. Hele tuin vol. Blij mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dit jaar amper vlinders. En ook het idee dat er weinig hommels en bijen zijn. De tomaten gaan ook kut.
In het net verse coalitie-akkoord van de provincie wordt dat ook nog benoemd:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Hele noorden is ook gewoon van de rest van Nederland afgesloten hè, met een stroomstoring tussen Meppel en Zwolle.
quote:De huidige infrastructuur en het openbaar vervoer (ov) moet op peil blijven. De auto is volgens het akkoord het belangrijkste vervoermiddel, maar ze willen geen verdere verschraling van het openbaar vervoer.
Onverminderd wordt de inzet om de 'flessenhals' op het spoor tussen Meppel en Zwolle op te lossen. Als daar nu een storing of een ongeval is, ligt het hele treinverkeer van en naar het noorden plat. Ook gaat de lobby voor de Nedersaksenlijn door.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren met 4 man in de tuin gezeten. 3 Man geen muggenbulten. Ik zit helemaal onder.
Ik heb dit jaar 2 koolwitjes gezien, verder geen vlinders. Wel redelijk wat hommels enzo. We zaten gisteren voor het eerst laat buiten sinds we ook beplanting in de tuin hebben. Om 23.30 waren er nog hommels aan het werk
Het is echt oneerlijk. Als iedereen een beetje gestoken zou worden, zou het voor niemand heel dramatisch zijn. Gewoon een beetje solidariteit in de wereld. Maar neequote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Gek is dat he? Ik word ook nooit gestoken
Dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En bij de manlijke kandidaten lukt dat wel?
Jij hebt ook een vrije avond nu natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:52 schreef Blues het volgende:
Zit nu in de schaduw wat uit te puffen van het grasmaaien bij 27 gradenMaar het moest, en zie een paar koolwitjes, een dagpauwoog en veel hummeltje in vlinderstruiken en ooievaarsbekkies
Ja jammer he @ Floor Jansen, maar verstandig van haar. Babi's en gezondheid gaan voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Clubsoda het volgende:
Jij hebt ook een vrije avond nu natuurlijkwij vertrekken desondanks naar het hotel dat we geboekt hadden, misschien vanavond even kijken bij het strand als het wat koeler is.
Dankzij het afzeggen van Floor heb ik dus een kaartje voor het festival vanavond bij Velsen gekocht.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja jammer he @ Floor Jansen, maar verstandig van haar. Babi's en gezondheid gaan voor.
Goed idee om toch hotelletje/strand te doen
Ik moest even Google'n:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:16 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn allerlei paardensport wedstrijden bij ons in het dorp. Ze laten nu horse boarding zien. Gaat er bij
Dat kan warm zijn iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:11 schreef MadMaster het volgende:
Dankzij het afzeggen van Floor heb ik dus een kaartje voor het festival vanavond bij Velsen gekocht.
Hoe warm is het in Caprera op een dag als vandaag? Lijkt me dat er daar niet veel wind te voelen is…
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:16 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn allerlei paardensport wedstrijden bij ons in het dorp. Ze laten nu horse boarding zien. Gaat er bij
Ik werd vroeger altijd veel gestoken maar na de chemo was dit over. Nu heb ik al jaren geen muggenbult gehad. Raar he?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt oneerlijk. Als iedereen een beetje gestoken zou worden, zou het voor niemand heel dramatisch zijn. Gewoon een beetje solidariteit in de wereld. Maar nee![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Verder hebben wij een flink productieve ochtend. We hebben weer eens 'vergadering' waarin ik mijn lijstje van zakelijke en privé administratieve dingen ter sprake breng en we dingen oplossen. Er zijn 15 dingen van de lijstDit soort dingen zijn altijd zo zonde van de tijd en vooral niet leuk, maar toch fijn als het weer achter de rug is voor een paar weken.
Dit heb ik nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:16 schreef derLudolf het volgende:
Goed mam!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat kan warm zijn idd
Veel plezier vanaaf! Neem genoeg water mee! #jamoeder
Wat dat betreft kom de afmelding van Floor waarschijnlijk niet zo ongelegen…quote:Het wandelpark van Caprera is tot zeker halverwege vlg week gesloten ivm de nasleep vd storm. Het is nog steeds levensgevaarlijk hier. Net als alle hondenuitlaatbossen/parken/beboste delen in de duinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |