quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef sigme het volgende:
Ik heb een finale afspraak met de dierenarts gemaakt voor onze dappere edoch niet zo schrandere hond.
Komende donderdag.
Het probleem is, wat is het alternatief, is dat beter? Zolang de kamer een tandeloze golden retriever is, ipv een woeste kettinghond gaat het nooit wat worden. De gevestigde partijen willen de problemen niet aangaan of inzien en de populisten hebben geen oplossing.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef borisz het volgende:
Thuis van een leuke middag/avond op de vu (het oude nest). Promotie van studiegenote.![]()
In mijn appgroepen zowel intern als extern (niet partijgebonden) is het één en al cynisme en dat is wellicht nog erger dan #DeVal. Dit kabinet was al dood voordat het geboren was. Maar aan de andere kant hebben ze nog best wat voor elkaar gekregen. Mijn gevoel is dubbel vanavond. Maar cynisme overheerst.
Alternatief is VVD, BBB, CDA en bruine partijen. God verhoede.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het probleem is, wat is het alternatief, is dat beter? Zolang de kamer een tandeloze golden retriever is, ipv een woeste kettinghond gaat het nooit wat worden. De gevestigde partijen willen de problemen niet aangaan of inzien en de populisten hebben geen oplossing.
Het jaar 1672 staat in de Nederlandse geschiedenis bekend als het Rampjaar. Volgens een Nederlands gezegde was "de regering radeloos, het volk redeloos en het land reddeloos"
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Alternatief is VVD, BBB, CDA en bruine partijen. God verhoede.
Ik denk niet dat Fleur Adema geschikt is voor die positie…quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fleur Adema geschikt is voor die positie…Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Was het leuk?quote:
Ik denk niet dat ik er een kan bedenken waar ik blij van zou wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerst de nieuwe verkiezingen maar afwachten. Misschien de eerste vrouwelijke MP. Moeten veel mensen toch blij mee zijn?
En bij de manlijke kandidaten lukt dat wel?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er een kan bedenken waar ik blij van zou worden
Geen Rutte, geen Kaag, geen Wopke (gaat sowieso niet gebeuren), die hebben allemaal hun kans gehad. Als VVD weer de grootste wordt dan mag van mij Yesilgoz (omdat vrouw, ik weet nog niet of ik haar vertrouw) best een kans krijgen of de kroonprins Klaas Dijkhoff. Maar alsjeblieft geen mensen waar we al jaren tegenaan kijken en die het verprutst hebben, geldt dus ook voor Klaver. Laat Frans Timmermans aub ook ver van Den Haag blijven en Edith Schippers al helemaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En bij de manlijke kandidaten lukt dat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |