abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209809487
Veel plezier festival- en/of hotelgangers *O*

Vandaag binnendagje, nadat ik vrienden heb uitgezwaaid die dag 2 in de hitte gaan doorbrengen. Ik ben een beetje brak, erg blij dat ik vandaag rustdag heb.
Beetje rommelen in huis, uitgebreid in bad en dan vind ik het wel best.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209809888
Gister en vandaag heerlijk ge e-biket in het friese landschap. Wind vangen, Maria kerkje met geschiedenis én enthousiaste vrijwillige gids bezocht.
In het kerkje was het gewoon Kkoud.
Na de lunch wordt het een siësta met zere kont van fiets.
Vanavond eten wij Koreaans :Y)

@fietsie hopelijk rijd jij wat rustiger rond dan die scheur motoren, die af en toe voorbijkomen. :X

@sigme sterkte met afscheid HonT. Er zijn mooie herinneringen.
pi_209810477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja jammer he @ Floor Jansen, maar verstandig van haar. Babi's en gezondheid gaan voor.
Goed idee om toch hotelletje/strand te doen ^O^
Zeker, en ze was al zo enorm zwanger en dan met dit weer twee shows op een dag. Hotel heeft lekker airco dus ^O^ voor ons en baby.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209810925
Fijn!

Ik was even aan het rondkijken op de beachcam, vreemd gezicht nu dat hele verbrande Bloomingdale opgeruimd is.
Ook lekker druk ah strand natuurlijk.

Zitten jullie in de buurt daar?
pi_209811088
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
Fijn!

Ik was even aan het rondkijken op de beachcam, vreemd gezicht nu dat hele verbrande Bloomingdale opgeruimd is.
Ook lekker druk ah strand natuurlijk.

Zitten jullie in de buurt daar?[ afbeelding ]
Jeetje, wat een gat inderdaad. We zouden naar vd Valk Haarlem gaan en dan nog even Haarlem in voor taart bij Waldo O+ en dan door naar Caprera. Maar toen we daar niet meer aan gebonden waren en het eigenlijk ook teheet is voor stad met baby, zijn we een vd Valk noordelijker gegaan want die hebben een zwembad. Dus zijn nu in Akersloot en als we gaan stranden dan bij Castricum.
pi_209811262
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jeetje, wat een gat inderdaad. We zouden naar vd Valk Haarlem gaan en dan nog even Haarlem in voor taart bij Waldo O+ en dan door naar Caprera. Maar toen we daar niet meer aan gebonden waren en het eigenlijk ook teheet is voor stad met baby, zijn we een vd Valk noordelijker gegaan want die hebben een zwembad. Dus zijn nu in Akersloot en als we gaan stranden dan bij Castricum.
Klinkt goed.
Kende heel Waldo niet, dus ff opgezocht :9
pi_209812222
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Klinkt goed.
Kende heel Waldo niet, dus ff opgezocht :9
:o zijn brownies zijn briljant. De rest is ook lekker, maar de brownies zijn het beste. Ze hebben een winkel maar staan ook elke zaterdag op de markt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 juli 2023 @ 16:58:56 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209812674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als je naar vdValk Haarlem was gegaan had je wel moeten zwaaien :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:22:42 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209813120
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 16:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:o zijn brownies zijn briljant. De rest is ook lekker, maar de brownies zijn het beste. Ze hebben een winkel maar staan ook elke zaterdag op de markt.
Goede brownies :9 Het is vast niet verkeerd om met dit weer aan het strand te zitten. Geniet er van.

Ik hang nog steeds achter de laptop. Inmiddels heb ik 10 advertenties op Marktplaats gezet.
Spoilers!
pi_209813250
In alle eerlijkheid kwamen we nog niet verder dan het hotel :+ maar het is hier koel en stil. En we zwommen een kwartier dus daar moeten we van bijkomen. Er wordt nu pizza gehaald om in bed op te peuzelen :9
pi_209813260
Lekker bezig trouwens. Ik vind marktplaatsen heel stom terwijl je zo tevreden kan zijn als iets verkocht is.
pi_209813277
Ik heb veel gedaan in en om huis.
Dus ik ging even liggen met een podcast.
Dat werd een lekkere dut O+
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:33:58 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209813300
Ik haalde de was van de droogmolen.
De was voelde warmer als wanneer ik die swinters uit de droger haal...

Zo de BBQ aansteken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209813325
Zelfs mijn heel oude fiets via MP verkocht laatst. 60 euro. Mevrouw was helemaal blij.
Ik had alleen de kapotte jasbeschermers verwijderd en de fiets schoongemaakt.
Tot nu toe alles wat we ooit op MP hebben gezet verkocht.
Soms door de adv. voor een paar euro omhoog te kicken.
Zelf hebben we ook wel e.e.a. gekocht via MP ^O^

Succes met de verkoop @Lucky_Strike!
pi_209813363
Heb ook best veel gedaan, veel (in een rustig tempo) opgeruimd. Ondertussen staat de voedseldroger bouillonpoeder en champignonpoeder te maken, heb ik een sollicitatiebrief geschreven en geluisterd naar een UWV webinar (handig tijdens strijken), boodschappenlijstje gemaakt want onverwacht eters dinsdagavond
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:40:08 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209813385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker bezig trouwens. Ik vind marktplaatsen heel stom terwijl je zo tevreden kan zijn als iets verkocht is.
Ik vind het ook heel stom. Ik stel daarom het grootste deel van deze verkopen al een jaar of 5 uit. Het vooruitzicht dat ik (incl kleding) nog een stuk of 50 dingen te verkopen heb, maakt het ook niet makkelijker. Ik heb vandaag het uitzoeken en omschrijven van de technische informatie uit kunnen besteden, dat is wel fijn.
Spoilers!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:45:02 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209813460
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
Zelfs mijn heel oude fiets via MP verkocht laatst. 60 euro. Mevrouw was helemaal blij.
Ik had alleen de kapotte jasbeschermers verwijderd en de fiets schoongemaakt.
Tot nu toe alles wat we ooit op MP hebben gezet verkocht.
Soms door de adv. voor een paar euro omhoog te kicken.
Zelf hebben we ook wel e.e.a. gekocht via MP ^O^

Succes met de verkoop @:Lucky_Strike!
Ik heb in maart ofzo ook alles dat ik er op had gezet verkocht. Dat leverde geloof ik 600 euro op. Toch leuk :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:

Zo de BBQ aansteken.
Dat werd hier geweigerd. Nooit eerder gebeurd. We gaan een luxe frietje halen bij Sergio Herman en daarna een fancy ijsje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook best veel gedaan, veel (in een rustig tempo) opgeruimd. Ondertussen staat de voedseldroger bouillonpoeder en champignonpoeder te maken, heb ik een sollicitatiebrief geschreven en geluisterd naar een UWV webinar (handig tijdens strijken), boodschappenlijstje gemaakt want onverwacht eters dinsdagavond
Lekker bezig. Wat ga je maken dinsdag?
Spoilers!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:56:48 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_209813573
Ik heb fatsoenlijk gekookt. Voor het eerst in uh 3 weken ofzo. Met groenten en alles. Roti , kip masala, boontjes, aardappel, pompoen, ingemaakte ui. Was heerlijk. Mijn binnenkant is heel luid nu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209813647
Wij eten Venezuelaanse gerechten.
En het is _O_
Zie wat eetjevandaag topic.

Niet de laatste keer dat we hier bestellen *O*
pi_209813720
Lekker venzuwelaans!

Het eten ook!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209813730
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker venzuwelaans!

Het eten ook!!
:D :9

Ik had gelukkig autocorrect :B
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 juli 2023 @ 18:15:48 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209813827
Lui vandaag. Alleen de deur uit voor voor wat boodschapjes.

Nu tomatensoep in de maak. :)

Die Venezuelaanse sla ik op voor een andere keer :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209814154
Hoog bezoek in de tuin, keizersmantel en een hommeltje *G*

pi_209814161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het ook stom. Ik heb al zoveel aan de kringloop gegeven of gewoon weg gegooid wat ook prima nog verkocht kon worden :@

Jross verkocht een week geleden onze oude projector die bij mij waarschijnlijk een tijd in de kelder was beland en daarna naar de kringloop was gegaan. Toch nog 200 euro :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209814169
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef Blues het volgende:
Hoog bezoek in de tuin, keizersmantel en een hommeltje *G*

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik bedacht me gisteren nog toen ik een dagpauwoog zag dat ik zo weinig vlinders zie vergeleken met toen ik een kind was. Toen zag je ze overal en nu was het een unieke ontmoeting.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')