Zeker, en ze was al zo enorm zwanger en dan met dit weer twee shows op een dag. Hotel heeft lekker airco dusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja jammer he @ Floor Jansen, maar verstandig van haar. Babi's en gezondheid gaan voor.
Goed idee om toch hotelletje/strand te doen
Jeetje, wat een gat inderdaad. We zouden naar vd Valk Haarlem gaan en dan nog even Haarlem in voor taart bij Waldoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:26 schreef Blues het volgende:
Fijn!
Ik was even aan het rondkijken op de beachcam, vreemd gezicht nu dat hele verbrande Bloomingdale opgeruimd is.
Ook lekker druk ah strand natuurlijk.
Zitten jullie in de buurt daar?[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gat inderdaad. We zouden naar vd Valk Haarlem gaan en dan nog even Haarlem in voor taart bij Waldoen dan door naar Caprera. Maar toen we daar niet meer aan gebonden waren en het eigenlijk ook teheet is voor stad met baby, zijn we een vd Valk noordelijker gegaan want die hebben een zwembad. Dus zijn nu in Akersloot en als we gaan stranden dan bij Castricum.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Kende heel Waldo niet, dus ff opgezocht
Als je naar vdValk Haarlem was gegaan had je wel moeten zwaaienquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gat inderdaad. We zouden naar vd Valk Haarlem gaan en dan nog even Haarlem in voor taart bij Waldoen dan door naar Caprera. Maar toen we daar niet meer aan gebonden waren en het eigenlijk ook teheet is voor stad met baby, zijn we een vd Valk noordelijker gegaan want die hebben een zwembad. Dus zijn nu in Akersloot en als we gaan stranden dan bij Castricum.
Goede browniesquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]zijn brownies zijn briljant. De rest is ook lekker, maar de brownies zijn het beste. Ze hebben een winkel maar staan ook elke zaterdag op de markt.
Ik vind het ook heel stom. Ik stel daarom het grootste deel van deze verkopen al een jaar of 5 uit. Het vooruitzicht dat ik (incl kleding) nog een stuk of 50 dingen te verkopen heb, maakt het ook niet makkelijker. Ik heb vandaag het uitzoeken en omschrijven van de technische informatie uit kunnen besteden, dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker bezig trouwens. Ik vind marktplaatsen heel stom terwijl je zo tevreden kan zijn als iets verkocht is.
Ik heb in maart ofzo ook alles dat ik er op had gezet verkocht. Dat leverde geloof ik 600 euro op. Toch leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
Zelfs mijn heel oude fiets via MP verkocht laatst. 60 euro. Mevrouw was helemaal blij.
Ik had alleen de kapotte jasbeschermers verwijderd en de fiets schoongemaakt.
Tot nu toe alles wat we ooit op MP hebben gezet verkocht.
Soms door de adv. voor een paar euro omhoog te kicken.
Zelf hebben we ook wel e.e.a. gekocht via MP![]()
Succes met de verkoop @:Lucky_Strike!
Dat werd hier geweigerd. Nooit eerder gebeurd. We gaan een luxe frietje halen bij Sergio Herman en daarna een fancy ijsje.quote:
Lekker bezig. Wat ga je maken dinsdag?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook best veel gedaan, veel (in een rustig tempo) opgeruimd. Ondertussen staat de voedseldroger bouillonpoeder en champignonpoeder te maken, heb ik een sollicitatiebrief geschreven en geluisterd naar een UWV webinar (handig tijdens strijken), boodschappenlijstje gemaakt want onverwacht eters dinsdagavond
Ik vind het ook stom. Ik heb al zoveel aan de kringloop gegeven of gewoon weg gegooid wat ook prima nog verkocht kon wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Lekker bezig trouwens. Ik vind marktplaatsen heel stom terwijl je zo tevreden kan zijn als iets verkocht is.
Ik bedacht me gisteren nog toen ik een dagpauwoog zag dat ik zo weinig vlinders zie vergeleken met toen ik een kind was. Toen zag je ze overal en nu was het een unieke ontmoeting.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef Blues het volgende:
Hoog bezoek in de tuin, keizersmantel en een hommeltje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |