Pffff nu al warm en moe, alleen al van het lezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:17 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 ging vandaag weer eens onverstandig sporten
Sla deze post over als je je 3 weken geleden over mijn lange survivalrun-avontuur opwond en het allemaal maar erg gevaarlijk en onverstandig vond
We hadden vanmiddag clubkampioenschappen
Er waren 2 dames waarvan ik dacht dat ik ze niet voor zou kunnen blijven en 1 dame waarmee het misschien spannend kon worden als ze haar dag had. Helaas liep ik vanaf ongeveer 3/4 van de wedstrijd achter alledrie... ik had toch wel erg veel last van de warmte en had bij het baksteenwerpen misgegooid waardoor ik een strafhindernis moest klimmen. Warempel toen ik bij de laatste hindernis kwam (een lange combinatie van hindernissen) hingen 2 van de 3 daar nog in!Er zat een lastig stuk in waarbij je zowel kracht (vooral knijpkracht) als snelheid/behendigheid nodig had, en dat gaat niet zomaar als je al helemaal moe en zweterig bent, en kapotte of pijnlijke handen hebt. Degene waarvan ik dacht dat het spannend kon worden of ze me inhaalde heeft toen een ander ingehaald en werd tweede. De ingehaalde gaf het op en klom een alternatieve (minder moeilijke) hindernis. Omdat het maar de clubkampioenschappen waren, delen ingehaalde dame en ik nu de derde plaats. Eigenlijk krijg je veel meer straftijd voor een gemiste hindernis dan die 4 minuten die het tussen haar en mij scheelde, maar ik wilde het ook gezellig houden
![]()
Daarna lekker gebarbecued![]()
Iedereen was echt supergaar. Even gaar als de gebarbecuede vegaburgers
Broertje is bij de heren ook derde geworden. Dit dankzij het feit dat iets van 4 heren onderweg afgehaakt zijn vanwege de hitte maar broertje gewoon kalmpjes aan om de zoveel tijd een nieuw koud nat shirt aantrok en doorliep![]()
Dit wordt voor volgende keer denk ik de strategie. Een emmer met ijs en shirts meenemen![]()
De clubkampioenschappen zijn op ons trainingsterrein dus je komt telkens langs dezelfde plek en kunt dus heel makkelijk even je handen intapen, even wat drinken, even een nieuw shirt aantrekken
Oh dat ijs klinkt erg goed!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn net bij het Frites Atelier van Sergio Herman geweest. Vorig jaar waren we er ook en dat was werkelijk fenomenaal. De beste friet met veel verschillende toppings per portie. Ik had misschien wel 12 ingrediënten op mijn friet met harissa, feta, noten en nog meer.
Vandaag was de friet nog steeds heel goed. De toppings smaakten ook echt wel goed maar er waren opvallen minder ingrediënten gebruikt. Nauwelijks spekjes op de friet carbonara en heel weinig kip op de Thai Chicken. Er is ook geen vegavariant meer. De prijs is maar een klein beetje omhoog gegaan, ze hebben overduidelijk het eten aangepast.
Ik geloof toch dat ik liever meer betaal dan dat het eten van mindere kwaliteit is. We hebben nu al een paar keer gehad dat het daardoor tegenvalt in een restaurant.
Tevens! Het Ottolenghi-achtige restaurant in waar we dinsdag waren heeft ook schepijs. Na de friet zijn we daar een ijsje gaan halen. We hebben 5 smaken geprobeerd: aardbei sumac, abrikoos kardemon, labneh granaatappel, echte pistache, sinaasappel oranjebloesem amandel. LekkerVooral de aardbei en labneh maar de pistache was de winnaar.
Ik wil al een tijd echt pistacheijs eten en dat is dus gelukt. Ik vind normaal pistachijs altijd een beetje dubieus. Het smurfenijs van de jaren '70.
Je denkt dat het goed is omdat je er veel voor moet betalen maar een echt goede Belgische frituur voor normale prijzen is toch echt veel beter dan al die onzin op je friet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn net bij het Frites Atelier van Sergio Herman geweest. Vorig jaar waren we er ook en dat was werkelijk fenomenaal. De beste friet met veel verschillende toppings per portie. Ik had misschien wel 12 ingrediënten op mijn friet met harissa, feta, noten en nog meer.
Vandaag was de friet nog steeds heel goed. De toppings smaakten ook echt wel goed maar er waren opvallen minder ingrediënten gebruikt. Nauwelijks spekjes op de friet carbonara en heel weinig kip op de Thai Chicken. Er is ook geen vegavariant meer. De prijs is maar een klein beetje omhoog gegaan, ze hebben overduidelijk het eten aangepast.
Ik geloof toch dat ik liever meer betaal dan dat het eten van mindere kwaliteit is. We hebben nu al een paar keer gehad dat het daardoor tegenvalt in een restaurant.
Tevens! Het Ottolenghi-achtige restaurant in waar we dinsdag waren heeft ook schepijs. Na de friet zijn we daar een ijsje gaan halen. We hebben 5 smaken geprobeerd: aardbei sumac, abrikoos kardemon, labneh granaatappel, echte pistache, sinaasappel oranjebloesem amandel. LekkerVooral de aardbei en labneh maar de pistache was de winnaar.
Ik wil al een tijd echt pistacheijs eten en dat is dus gelukt. Ik vind normaal pistachijs altijd een beetje dubieus. Het smurfenijs van de jaren '70.
Kokos abrikoos klinkt ook goed zegquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh dat ijs klinkt erg goed!
We hadden in juni zelfgemaakt kokos-abrikozenijs. Dat was ook erg lekker, de wat meer arabische/mediterrane smaken zijn zo lekker in schepijs
Je hoeft me niet te vertellen wat ik denk en wat mijn smaak is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je denkt dat het goed is omdat je er veel voor moet betalen maar een echt goede Belgische frituur voor normale prijzen is toch echt veel beter dan al die onzin op je friet.
Dat deed ik ook niet, ik bevestigde je klagende ondertoon van minder ingrediënten alleen maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te vertellen wat ik denk en wat mijn smaak is.
Ik heb dus liever veel onzin op mijn friet want dat vind ik lekker. Zonder onzin vind ik het ook lekker. En onzin zonder friet ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:40 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet, ik bevestigde je klagende ondertoon van minder ingrediënten alleen maar.
nog iets leuks gekocht in de outlet? Ik zal de volgende keer de patat er testen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dus liever veel onzin op mijn friet want dat vind ik lekker. Zonder onzin vind ik het ook lekker. En onzin zonder friet ook.
Het ene moment veel onzin en de volgende keer niet vind ik echter niet leuk.
Verkering kwam afgelopen nacht logerenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kokos abrikoos klinkt ook goed zeg![]()
Derde plaatsHardop gelachen om je disclaimer ook.
Hoe is het met je verkering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij kwam vandaag nog even naar het park om me bij de wedstrijd aan te moedigen. Dat was wel lief
Best handig om wat te hebben met iemand die maar een kwartiertje van me vandaan woont.
Nee, we zijn alleen voor de friet gegaan. Eigenlijk gingen we friet eten om een excuus te hebben voor het ijsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
nog iets leuks gekocht in de outlet? Ik zal de volgende keer de patat er testen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Verkering kwam afgelopen nacht logeren![]()
Hij kwam met het avondeten al, heeft daarna geholpen met m'n fruitvliegjesplaag, we hebben een wandeling gemaakt waarbij we per ongeluk in een oorlogsherdenking incl. veteranen in de houding en minuut stilte terechtkwamen en waarbij we een krat tomaten vonden. Hij was bang dat ik niet lekker zou slapen en dan niet zou presteren bij de clubkampioenschappen maar ik heb uitstekend geslapen. En ik werd wakker omdat hij in m'n keuken aan het rondstommelen was in een poging om koffie te zetten. Ik vind het wel goed.
Denk nog steeds dat het niet per se ergens heen gaat, het is meer een friends&benefits achtige situatie iets. (We hebben het hier daadwerkelijk al over gehad en hij had ook niet echt meer wensen dan dat qua relatie-diepgang etc)Als je het allebei wel prima vindt op deze manier is het wel ok voor nu lijkt me. Gewoon gezellig, even geen gedoe. Makkelijk dat hij dichtbij woont inderdaad, goed onderdeel van de 'geen gedoe'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij kwam vandaag nog even naar het park om me bij de wedstrijd aan te moedigen. Dat was wel lief
Best handig om wat te hebben met iemand die maar een kwartiertje van me vandaan woont.
Je spoilerHoe krijg je het voor elkaar
![]()
Wat heb je met de tomaten gedaan?Spoilers!
Ja, ik zoek later nog wel eens naar m'n prins op het witte paard of zo. Vooralsnog hebben we het leuk zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je het allebei wel prima vindt op deze manier is het wel ok voor nu lijkt me. Gewoon gezellig, even geen gedoe. Makkelijk dat hij dichtbij woont inderdaad, goed onderdeel van de 'geen gedoe'.
Je spoilerHoe krijg je het voor elkaar
![]()
Wat heb je met de tomaten gedaan?
Ja wat mensen quoten heb ik niet in de handquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Tele6 ik sla je eerste post over… ( wel lastig als hij daarna ook nog gequote wordt)
VerkeringMaar je spoiler maakt het weer ingewikkeld
![]()
![]()
De ijssmaken die @:Lucky_Strike beschrijft klinken fantastischWel jammer van de frietjes, maar als het niet uit de breedte komt dan maar uit de lengte helaas.
Ben ik dus net te laat om ook eens de beste versie van ‘friet met onzin’ te proberen, klinkt intrigerend. Ik ben (wat friet betreft dan) maar een eenvoudig friet speciaal meisje. En dan graag met Hollandse mayo, die Belse is me te zuur
Stiekem zijn we allemaal een beetje jaloers.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja wat mensen quoten heb ik niet in de hand![]()
Tot nu toe is m'n verkering niet echt ingewikkeld eigenlijk, ik heb er 2 vrienden voor de prijs van 1 date bij gekregenen als het ingewikkeld zou worden, ben ik er zo vandoor denk ik want ik kwam daar niet voor. Dat is ook wel hoe het nu gaat tussen ons. Gewoon makkelijke dingen
Dan ben ik ook makkelijk. Zolang het goed voelt en leuk is, gewoon mee door gaan, @Tele6 Maar je weet ze wel uit te zoeken qua polyquote:Op zondag 9 juli 2023 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Als je je vermaakt tele, dan is het prima toch. Of misschien ben ik daar gewoon te makkelijk in.
Ik sliep mweh. Werd wakker met enorme buikpijn voor 6 uur. Lijf besloot dat cyclus van 23 dagen voldoende is en dat dat gepaard moet gaan met extra auw.
quote:Op zondag 9 juli 2023 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan ben ik ook makkelijk. Zolang het goed voelt en leuk is, gewoon mee door gaan, @:Tele6 Maar je weet ze wel uit te zoeken qua poly![]()
En kusje er op![]()
Gisteren had ik een kapotte trein, en op het traject een stroomstoring. Gisteravond lag er blijkbaar een boom op de rails net voorbij Assen. En vanmorgen een defecte bovenleiding op dit traject. De NS-problemen-Bingo-kaart is dit weekend al aardig vol
Ik keek op ns.nl en mijn trein was de laatste die er langs gingquote:
Oef, ja dan hoop ik dat het snel gaat helpen. En sterkte met het werken. Vergeet geen pijnstillers mee te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Beter werkt de ibu zo want huuugh en ik moet straks werken.
Die gaan zo direct in de tas. Moet ook nog maar zien hoe de middag loopt want code oranje en theatervoorstelling buiten. Als de voorstelling niet doorgaat moeten we wel alsnog de zooi opruimen want is laatste voorstelling op die locatie.quote:Op zondag 9 juli 2023 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, ja dan hoop ik dat het snel gaat helpen. En sterkte met het werken. Vergeet geen pijnstillers mee te nemen.
Zullen we ruilen?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgenonweer staat nu al voor 14u voorspelt, dan wordt het een heel kort festival....
Ai hopelijk heeft het wat vertraging en gaat het pas los als je op je werk bent.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zullen we ruilen?Rond 2 uur vind ik helemaal prima. Hier barst het los rond de tijd dat ik naar mijn werk moet. Mijn route betreft fietsen en wandelen en gezien de rest van het weekend ook een boom op het spoor of bliksem in een bovenleiding of zo.
Of er voor ophouden, dat is ook goed.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Ai hopelijk heeft het wat vertraging en gaat het pas los als je op je werk bent.
Weeronline zegt dat het dat het b26 graden is. Ik zit inmiddels tegen de 29 graden aan. En dat het om 12 gaat regenen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ga straks BBQ-en en de houtoven stoken.
Want onweer komt toch nooit hier, ook al is het voorspeld.
Buienrader: geen enkele druppel
Weeronline: regen en onweer vanaf 14:00
Dankjewelquote:Op zondag 9 juli 2023 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of er voor ophouden, dat is ook goed.
Jij in ieder geval een fijne dag met veel klanten en leuke mensen
Windy.com geeft per weermodel fundamenteel andere voorspellingenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Weeronline zegt dat het dat het b26 graden is. Ik zit inmiddels tegen de 29 graden aan. En dat het om 12 gaat regenen.
Buienradar vind het voor de komende 8 uur compleet droog. En mogelijk dat er om 18:00 uur een rode vlek over komt vliegen.
Ik zit nu alleen nog te twijfelen, Stalen ros uitlaten of niet. Bewolkt, dus geen directe zon, is goed. Geen wind is ik een pluspunt. Maar de temperatuur die rap omhoog gaat, met een relatieve vochtige lucht is zweten, nog harder zweten en compleet leeg lopen.
Ik keek maar dat was een tegenvaller.quote:
Deze geeft rond 17:00 uur water. Een draaiende wind in in de loop van de dag.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Windy.com geeft per weermodel fundamenteel andere voorspellingen
Het lijkt hier mee te gaan vallen.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uiteraard vandaag naar Amsterdam. Waarvan een deel met trein.
Als we het theater uitkomen maar eens kijken wat wijsheid is: meteen trein terug of eerst een hapje eten en dan met de auto een deel teruggebracht worden.
Het gaat niet alleen om ‘hier’ maar ook om het stuk van hier naar daar (wat dan weer mijn hier isquote:Op zondag 9 juli 2023 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt hier mee te gaan vallen.
Elke boom die op scherp stond is afgelopen woensdag ook al omgevallen.
Veel plezier in Carré…
Sterkte in de hitte. Hopelijk komen er wel wat klanten en waaien jullie niet weg.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Auto ingeladendouchen heeft geen nut op een dag als deze....
Ik lig op een loungebank bediend te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |