abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209816162
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:17 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 ging vandaag weer eens onverstandig sporten :')

Sla deze post over als je je 3 weken geleden over mijn lange survivalrun-avontuur opwond en het allemaal maar erg gevaarlijk en onverstandig vond ;)

We hadden vanmiddag clubkampioenschappen *G*
Er waren 2 dames waarvan ik dacht dat ik ze niet voor zou kunnen blijven en 1 dame waarmee het misschien spannend kon worden als ze haar dag had. Helaas liep ik vanaf ongeveer 3/4 van de wedstrijd achter alledrie... ik had toch wel erg veel last van de warmte en had bij het baksteenwerpen misgegooid waardoor ik een strafhindernis moest klimmen. Warempel toen ik bij de laatste hindernis kwam (een lange combinatie van hindernissen) hingen 2 van de 3 daar nog in! :o Er zat een lastig stuk in waarbij je zowel kracht (vooral knijpkracht) als snelheid/behendigheid nodig had, en dat gaat niet zomaar als je al helemaal moe en zweterig bent, en kapotte of pijnlijke handen hebt. Degene waarvan ik dacht dat het spannend kon worden of ze me inhaalde heeft toen een ander ingehaald en werd tweede. De ingehaalde gaf het op en klom een alternatieve (minder moeilijke) hindernis. Omdat het maar de clubkampioenschappen waren, delen ingehaalde dame en ik nu de derde plaats. Eigenlijk krijg je veel meer straftijd voor een gemiste hindernis dan die 4 minuten die het tussen haar en mij scheelde, maar ik wilde het ook gezellig houden :s)

Daarna lekker gebarbecued ^O^
Iedereen was echt supergaar. Even gaar als de gebarbecuede vegaburgers :+

Broertje is bij de heren ook derde geworden. Dit dankzij het feit dat iets van 4 heren onderweg afgehaakt zijn vanwege de hitte maar broertje gewoon kalmpjes aan om de zoveel tijd een nieuw koud nat shirt aantrok en doorliep _O_
Dit wordt voor volgende keer denk ik de strategie. Een emmer met ijs en shirts meenemen _O-
De clubkampioenschappen zijn op ons trainingsterrein dus je komt telkens langs dezelfde plek en kunt dus heel makkelijk even je handen intapen, even wat drinken, even een nieuw shirt aantrekken :D
Pffff nu al warm en moe, alleen al van het lezen.

Maar hartstikke goed, 3e _O_

En inderdaad @Lucky_Strike Liever iets meer betalen voor iets dan minder smaakvol
We have far more in common than that which devides us..
pi_209816171
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn net bij het Frites Atelier van Sergio Herman geweest. Vorig jaar waren we er ook en dat was werkelijk fenomenaal. De beste friet met veel verschillende toppings per portie. Ik had misschien wel 12 ingrediënten op mijn friet met harissa, feta, noten en nog meer.

Vandaag was de friet nog steeds heel goed. De toppings smaakten ook echt wel goed maar er waren opvallen minder ingrediënten gebruikt. Nauwelijks spekjes op de friet carbonara en heel weinig kip op de Thai Chicken. Er is ook geen vegavariant meer. De prijs is maar een klein beetje omhoog gegaan, ze hebben overduidelijk het eten aangepast.

Ik geloof toch dat ik liever meer betaal dan dat het eten van mindere kwaliteit is. We hebben nu al een paar keer gehad dat het daardoor tegenvalt in een restaurant.

Tevens! Het Ottolenghi-achtige restaurant in waar we dinsdag waren heeft ook schepijs. Na de friet zijn we daar een ijsje gaan halen. We hebben 5 smaken geprobeerd: aardbei sumac, abrikoos kardemon, labneh granaatappel, echte pistache, sinaasappel oranjebloesem amandel. Lekker :9~ Vooral de aardbei en labneh maar de pistache was de winnaar.

Ik wil al een tijd echt pistacheijs eten en dat is dus gelukt. Ik vind normaal pistachijs altijd een beetje dubieus. Het smurfenijs van de jaren '70.
Oh dat ijs klinkt erg goed! :9

We hadden in juni zelfgemaakt kokos-abrikozenijs. Dat was ook erg lekker, de wat meer arabische/mediterrane smaken zijn zo lekker in schepijs :9
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:31:56 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209816312
Fuckit ja ik neem ijs ook. Handijsjes zijn bijna op, maar gelukkig heb ik nog een literbak rumrozijnenijs. :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209816317
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn net bij het Frites Atelier van Sergio Herman geweest. Vorig jaar waren we er ook en dat was werkelijk fenomenaal. De beste friet met veel verschillende toppings per portie. Ik had misschien wel 12 ingrediënten op mijn friet met harissa, feta, noten en nog meer.

Vandaag was de friet nog steeds heel goed. De toppings smaakten ook echt wel goed maar er waren opvallen minder ingrediënten gebruikt. Nauwelijks spekjes op de friet carbonara en heel weinig kip op de Thai Chicken. Er is ook geen vegavariant meer. De prijs is maar een klein beetje omhoog gegaan, ze hebben overduidelijk het eten aangepast.

Ik geloof toch dat ik liever meer betaal dan dat het eten van mindere kwaliteit is. We hebben nu al een paar keer gehad dat het daardoor tegenvalt in een restaurant.

Tevens! Het Ottolenghi-achtige restaurant in waar we dinsdag waren heeft ook schepijs. Na de friet zijn we daar een ijsje gaan halen. We hebben 5 smaken geprobeerd: aardbei sumac, abrikoos kardemon, labneh granaatappel, echte pistache, sinaasappel oranjebloesem amandel. Lekker :9~ Vooral de aardbei en labneh maar de pistache was de winnaar.

Ik wil al een tijd echt pistacheijs eten en dat is dus gelukt. Ik vind normaal pistachijs altijd een beetje dubieus. Het smurfenijs van de jaren '70.
Je denkt dat het goed is omdat je er veel voor moet betalen maar een echt goede Belgische frituur voor normale prijzen is toch echt veel beter dan al die onzin op je friet.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:36:50 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816372
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh dat ijs klinkt erg goed! :9

We hadden in juni zelfgemaakt kokos-abrikozenijs. Dat was ook erg lekker, de wat meer arabische/mediterrane smaken zijn zo lekker in schepijs :9
Kokos abrikoos klinkt ook goed zeg :9

Derde plaats _O_ Hardop gelachen om je disclaimer ook.

Hoe is het met je verkering?
Spoilers!
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:37:46 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816388
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:32 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Je denkt dat het goed is omdat je er veel voor moet betalen maar een echt goede Belgische frituur voor normale prijzen is toch echt veel beter dan al die onzin op je friet.
Je hoeft me niet te vertellen wat ik denk en wat mijn smaak is.
Spoilers!
pi_209816408
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je hoeft me niet te vertellen wat ik denk en wat mijn smaak is.
Dat deed ik ook niet, ik bevestigde je klagende ondertoon van minder ingrediënten alleen maar.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:43:09 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816447
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:40 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat deed ik ook niet, ik bevestigde je klagende ondertoon van minder ingrediënten alleen maar.
Ik heb dus liever veel onzin op mijn friet want dat vind ik lekker. Zonder onzin vind ik het ook lekker. En onzin zonder friet ook.

Het ene moment veel onzin en de volgende keer niet vind ik echter niet leuk.
Spoilers!
pi_209816493
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb dus liever veel onzin op mijn friet want dat vind ik lekker. Zonder onzin vind ik het ook lekker. En onzin zonder friet ook.

Het ene moment veel onzin en de volgende keer niet vind ik echter niet leuk.
nog iets leuks gekocht in de outlet? Ik zal de volgende keer de patat er testen. _O_
pi_209816524
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Kokos abrikoos klinkt ook goed zeg :9

Derde plaats _O_ Hardop gelachen om je disclaimer ook.

Hoe is het met je verkering?
Verkering kwam afgelopen nacht logeren *G*

Hij kwam met het avondeten al, heeft daarna geholpen met m'n fruitvliegjesplaag, we hebben een wandeling gemaakt waarbij we per ongeluk in een oorlogsherdenking incl. veteranen in de houding en minuut stilte terechtkwamen en waarbij we een krat tomaten vonden. Hij was bang dat ik niet lekker zou slapen en dan niet zou presteren bij de clubkampioenschappen maar ik heb uitstekend geslapen. En ik werd wakker omdat hij in m'n keuken aan het rondstommelen was in een poging om koffie te zetten. Ik vind het wel goed. :D

Denk nog steeds dat het niet per se ergens heen gaat, het is meer een friends&benefits achtige situatie iets. (We hebben het hier daadwerkelijk al over gehad en hij had ook niet echt meer wensen dan dat qua relatie-diepgang etc)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kwam vandaag nog even naar het park om me bij de wedstrijd aan te moedigen. Dat was wel lief :D
Best handig om wat te hebben met iemand die maar een kwartiertje van me vandaan woont.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:51:06 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816544
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:46 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
nog iets leuks gekocht in de outlet? Ik zal de volgende keer de patat er testen. _O_
Nee, we zijn alleen voor de friet gegaan. Eigenlijk gingen we friet eten om een excuus te hebben voor het ijs :@
Spoilers!
pi_209816594
@Tele6 ik sla je eerste post over… ( wel lastig als hij daarna ook nog gequote wordt :P )

Verkering ^O^ Maar je spoiler maakt het weer ingewikkeld :D _O-

De ijssmaken die @Lucky_Strike beschrijft klinken fantastisch _O_ Wel jammer van de frietjes, maar als het niet uit de breedte komt dan maar uit de lengte helaas.
Ben ik dus net te laat om ook eens de beste versie van ‘friet met onzin’ te proberen, klinkt intrigerend. Ik ben (wat friet betreft dan :P ) maar een eenvoudig friet speciaal meisje. En dan graag met Hollandse mayo, die Belse is me te zuur :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:56:04 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209816603
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Verkering kwam afgelopen nacht logeren *G*

Hij kwam met het avondeten al, heeft daarna geholpen met m'n fruitvliegjesplaag, we hebben een wandeling gemaakt waarbij we per ongeluk in een oorlogsherdenking incl. veteranen in de houding en minuut stilte terechtkwamen en waarbij we een krat tomaten vonden. Hij was bang dat ik niet lekker zou slapen en dan niet zou presteren bij de clubkampioenschappen maar ik heb uitstekend geslapen. En ik werd wakker omdat hij in m'n keuken aan het rondstommelen was in een poging om koffie te zetten. Ik vind het wel goed. :D

Denk nog steeds dat het niet per se ergens heen gaat, het is meer een friends&benefits achtige situatie iets. (We hebben het hier daadwerkelijk al over gehad en hij had ook niet echt meer wensen dan dat qua relatie-diepgang etc)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kwam vandaag nog even naar het park om me bij de wedstrijd aan te moedigen. Dat was wel lief :D
Best handig om wat te hebben met iemand die maar een kwartiertje van me vandaan woont.
Als je het allebei wel prima vindt op deze manier is het wel ok voor nu lijkt me. Gewoon gezellig, even geen gedoe. Makkelijk dat hij dichtbij woont inderdaad, goed onderdeel van de 'geen gedoe'.

Je spoiler :D Hoe krijg je het voor elkaar _O-

Wat heb je met de tomaten gedaan?
Spoilers!
pi_209816699
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als je het allebei wel prima vindt op deze manier is het wel ok voor nu lijkt me. Gewoon gezellig, even geen gedoe. Makkelijk dat hij dichtbij woont inderdaad, goed onderdeel van de 'geen gedoe'.

Je spoiler :D Hoe krijg je het voor elkaar _O-

Wat heb je met de tomaten gedaan?
Ja, ik zoek later nog wel eens naar m'n prins op het witte paard of zo. Vooralsnog hebben we het leuk zo. :Y

We hebben alle eetbare eruit gezocht en ik heb de helft daarvan vandaag door m'n lunchsalade gedaan. De rest gaat denk ik morgen bij het ontbijt op, ze moeten wel echt nodig op namelijk. Dat krijg je ervan als ze een tijdje in een krat in de zon staan :D
pi_209816721
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Tele6 ik sla je eerste post over… ( wel lastig als hij daarna ook nog gequote wordt :P )

Verkering ^O^ Maar je spoiler maakt het weer ingewikkeld :D _O-

De ijssmaken die @:Lucky_Strike beschrijft klinken fantastisch _O_ Wel jammer van de frietjes, maar als het niet uit de breedte komt dan maar uit de lengte helaas.
Ben ik dus net te laat om ook eens de beste versie van ‘friet met onzin’ te proberen, klinkt intrigerend. Ik ben (wat friet betreft dan :P ) maar een eenvoudig friet speciaal meisje. En dan graag met Hollandse mayo, die Belse is me te zuur :+
Ja wat mensen quoten heb ik niet in de hand :s)

Tot nu toe is m'n verkering niet echt ingewikkeld eigenlijk, ik heb er 2 vrienden voor de prijs van 1 date bij gekregen ;) en als het ingewikkeld zou worden, ben ik er zo vandoor denk ik want ik kwam daar niet voor. Dat is ook wel hoe het nu gaat tussen ons. Gewoon makkelijke dingen ^O^
pi_209816958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 22:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja wat mensen quoten heb ik niet in de hand :s)

Tot nu toe is m'n verkering niet echt ingewikkeld eigenlijk, ik heb er 2 vrienden voor de prijs van 1 date bij gekregen ;) en als het ingewikkeld zou worden, ben ik er zo vandoor denk ik want ik kwam daar niet voor. Dat is ook wel hoe het nu gaat tussen ons. Gewoon makkelijke dingen ^O^
Stiekem zijn we allemaal een beetje jaloers.
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 22:20:06 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209817005
Hehe de burgemeester heeft woord gehouden. "Als Jannes komt bent ik natuurlijk van de partij" :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 9 juli 2023 @ 00:15:39 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209817958
Het was bloody hot op het festivalterrein, maar ik heb me prima vermaakt.
Pas om 19.00u daar aangekomen, 4 uurtjes waren lang zat…
  zondag 9 juli 2023 @ 08:20:52 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_209819310
Als je je vermaakt tele, dan is het prima toch. Of misschien ben ik daar gewoon te makkelijk in. :')

Ik sliep mweh. Werd wakker met enorme buikpijn voor 6 uur. Lijf besloot dat cyclus van 23 dagen voldoende is en dat dat gepaard moet gaan met extra auw.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209819344
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Als je je vermaakt tele, dan is het prima toch. Of misschien ben ik daar gewoon te makkelijk in. :')

Ik sliep mweh. Werd wakker met enorme buikpijn voor 6 uur. Lijf besloot dat cyclus van 23 dagen voldoende is en dat dat gepaard moet gaan met extra auw.
Dan ben ik ook makkelijk. Zolang het goed voelt en leuk is, gewoon mee door gaan, @Tele6 Maar je weet ze wel uit te zoeken qua poly :P

En kusje er op :*

Gisteren had ik een kapotte trein, en op het traject een stroomstoring. Gisteravond lag er blijkbaar een boom op de rails net voorbij Assen. En vanmorgen een defecte bovenleiding op dit traject. De NS-problemen-Bingo-kaart is dit weekend al aardig vol *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209819364
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dan ben ik ook makkelijk. Zolang het goed voelt en leuk is, gewoon mee door gaan, @:Tele6 Maar je weet ze wel uit te zoeken qua poly :P

En kusje er op :*

Gisteren had ik een kapotte trein, en op het traject een stroomstoring. Gisteravond lag er blijkbaar een boom op de rails net voorbij Assen. En vanmorgen een defecte bovenleiding op dit traject. De NS-problemen-Bingo-kaart is dit weekend al aardig vol *O*
-O-

@Tele6, dat klinkt goed, zowel het sporten als het daten.
pi_209819369
@Lonaa buikpijn -O- :*
@Isabeau de treinen :o -O- :*
  zondag 9 juli 2023 @ 08:38:22 #273
217702 Lonaa
Honger!
pi_209819376
Beter werkt de ibu zo want huuugh en ik moet straks werken.
pi_209819388
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa buikpijn -O- :*
@:Isabeau de treinen :o -O- :*
Ik keek op ns.nl en mijn trein was de laatste die er langs ging :o Met veel stil staan, langzaam rijden en toeteren bij overwegen. Nu tot na 12 uur staat alles op 'geen treinverkeer mogelijk'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209819399
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Beter werkt de ibu zo want huuugh en ik moet straks werken.
Oef, ja dan hoop ik dat het snel gaat helpen. En sterkte met het werken. Vergeet geen pijnstillers mee te nemen.
  zondag 9 juli 2023 @ 08:42:47 #276
217702 Lonaa
Honger!
pi_209819415
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oef, ja dan hoop ik dat het snel gaat helpen. En sterkte met het werken. Vergeet geen pijnstillers mee te nemen.
Die gaan zo direct in de tas. Moet ook nog maar zien hoe de middag loopt want code oranje en theatervoorstelling buiten. Als de voorstelling niet doorgaat moeten we wel alsnog de zooi opruimen want is laatste voorstelling op die locatie.
pi_209819471
@Tele6 ik moet ook nog even kwijt dat ik moest lachen om de shirtjes-tactiek van je broertje _O_ En allebei gefeliciteerd met de 3e plaats.
pi_209819604
Goedemorgen :O onweer staat nu al voor 14u voorspelt, dan wordt het een heel kort festival....
pi_209819613
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O onweer staat nu al voor 14u voorspelt, dan wordt het een heel kort festival....
Zullen we ruilen? -O- Rond 2 uur vind ik helemaal prima. Hier barst het los rond de tijd dat ik naar mijn werk moet. Mijn route betreft fietsen en wandelen en gezien de rest van het weekend ook een boom op het spoor of bliksem in een bovenleiding of zo.
pi_209819630
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zullen we ruilen? -O- Rond 2 uur vind ik helemaal prima. Hier barst het los rond de tijd dat ik naar mijn werk moet. Mijn route betreft fietsen en wandelen en gezien de rest van het weekend ook een boom op het spoor of bliksem in een bovenleiding of zo.
Ai hopelijk heeft het wat vertraging en gaat het pas los als je op je werk bent.
pi_209819643
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:20 schreef Sarabi het volgende:

Ai hopelijk heeft het wat vertraging en gaat het pas los als je op je werk bent.
Of er voor ophouden, dat is ook goed.

Jij in ieder geval een fijne dag met veel klanten en leuke mensen *O*
  zondag 9 juli 2023 @ 09:23:05 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209819651
Ik ga straks BBQ-en en de houtoven stoken.

Want onweer komt toch nooit hier, ook al is het voorspeld.

Buienrader: geen enkele druppel
Weeronline: regen en onweer vanaf 14:00
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 9 juli 2023 @ 09:49:54 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_209819937
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ga straks BBQ-en en de houtoven stoken.

Want onweer komt toch nooit hier, ook al is het voorspeld.

Buienrader: geen enkele druppel
Weeronline: regen en onweer vanaf 14:00

Weeronline zegt dat het dat het b26 graden is. Ik zit inmiddels tegen de 29 graden aan. En dat het om 12 gaat regenen.
Buienradar vind het voor de komende 8 uur compleet droog. En mogelijk dat er om 18:00 uur een rode vlek over komt vliegen.

Ik zit nu alleen nog te twijfelen, Stalen ros uitlaten of niet. Bewolkt, dus geen directe zon, is goed. Geen wind is ik een pluspunt. Maar de temperatuur die rap omhoog gaat, met een relatieve vochtige lucht is zweten, nog harder zweten en compleet leeg lopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209819952
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Of er voor ophouden, dat is ook goed.

Jij in ieder geval een fijne dag met veel klanten en leuke mensen *O*
Dankjewel *O*
  zondag 9 juli 2023 @ 09:52:46 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209819970
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Weeronline zegt dat het dat het b26 graden is. Ik zit inmiddels tegen de 29 graden aan. En dat het om 12 gaat regenen.
Buienradar vind het voor de komende 8 uur compleet droog. En mogelijk dat er om 18:00 uur een rode vlek over komt vliegen.

Ik zit nu alleen nog te twijfelen, Stalen ros uitlaten of niet. Bewolkt, dus geen directe zon, is goed. Geen wind is ik een pluspunt. Maar de temperatuur die rap omhoog gaat, met een relatieve vochtige lucht is zweten, nog harder zweten en compleet leeg lopen.
Windy.com geeft per weermodel fundamenteel andere voorspellingen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 9 juli 2023 @ 09:55:12 #286
217702 Lonaa
Honger!
pi_209820001
Het is fucking kut buiten.
  zondag 9 juli 2023 @ 09:57:35 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209820026
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik keek maar dat was een tegenvaller.
  zondag 9 juli 2023 @ 10:02:05 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_209820067
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Windy.com geeft per weermodel fundamenteel andere voorspellingen
Deze geeft rond 17:00 uur water. Een draaiende wind in in de loop van de dag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209820128
Uiteraard vandaag naar Amsterdam. Waarvan een deel met trein.
Als we het theater uitkomen maar eens kijken wat wijsheid is: meteen trein terug of eerst een hapje eten en dan met de auto een deel teruggebracht worden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 9 juli 2023 @ 10:13:05 #290
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209820155
Mogge

Hier verschillende voorspellingen bij verschillende apps. Geen regen, regen om 12 uur en om 17 😂 Ik wacht het af. Het is in ieder geval niet leuk, die hoge luchtvochtigheid.
Vanmiddag maar eens een begin maken met een nieuwe jurk, een fietstocht heb ik nu geen zin in.

Had gisteren best weer zorgen om Elin, nauwelijks eten en veel overgeven. Maar vandaag weer helemaal zichzelf.

Hoop zo dat de paracetamol snel en goed werkt @Lonaa en dat de regen etc om @Sarabi’s festival heen trekt en dat @Isabeau vanavond veilig naar het werk kan
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 9 juli 2023 @ 10:17:03 #291
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209820188
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uiteraard vandaag naar Amsterdam. Waarvan een deel met trein.
Als we het theater uitkomen maar eens kijken wat wijsheid is: meteen trein terug of eerst een hapje eten en dan met de auto een deel teruggebracht worden.
Het lijkt hier mee te gaan vallen.
Elke boom die op scherp stond is afgelopen woensdag ook al omgevallen.

Veel plezier in Carré…
pi_209820278
quote:
7s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het lijkt hier mee te gaan vallen.
Elke boom die op scherp stond is afgelopen woensdag ook al omgevallen.

Veel plezier in Carré…
Het gaat niet alleen om ‘hier’ maar ook om het stuk van hier naar daar (wat dan weer mijn hier is :P )
En de NS en noodweer blijkt zelden een goede combinatie. We gaan het meemaken.

Eerst … nog één daaaaag *O* (vandaag!)
pi_209820296
Auto ingeladen :% douchen heeft geen nut op een dag als deze....
  zondag 9 juli 2023 @ 10:39:04 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209820455
:O GOedemorgen :W Ik ga toch even douchen :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209820534
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Auto ingeladen :% douchen heeft geen nut op een dag als deze....
Sterkte in de hitte. Hopelijk komen er wel wat klanten en waaien jullie niet weg.
pi_209820544
Oeh! Volgens mij hoor ik beweging! Zie ik mijn logees toch nog even voor ik vertrek _O-
pi_209820650
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik lig op een loungebank bediend te worden.
Best uit te houden hoor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209820874
Bospop afgelast :o
Ipv muziek vandaag een dagje voor de vrijwilligers om het terrein stormproof te maken.

Veel bellende mensen bij de pendelbus op het station en mijn weekendgasten zullen dan vast vandaag al naar huis gaan.

Veiligheid voor alles, maar wel zuur natuurlijk als je alleen vandaag kwam.
  Official ESF Kreviewer zondag 9 juli 2023 @ 11:18:10 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209820961
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 20:54 schreef Tally het volgende:

[..]
:o :o :o :o
taly.
  Official ESF Kreviewer zondag 9 juli 2023 @ 11:19:20 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209820973
Carré sucks. Ik zat daar laatst bij een optreden van Theo Maassen en er zaten zowel links als rechts van mij 23 mensen en ik had buikkramp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')